Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Rainbow Six: Siege

Viikonloppuna pelejä alle. Ovat pimpanneet pelihakua ja jakavat tuplapalkinnot.

We’ve already identified areas for long-term improvement for launch on our dedicated servers and matchmaking, and we’ve also pushed several updates that have helped ease the experience for the short-term.

There will be a Double Renown event starting Friday, 8:00PM EST with a 2x renown bonus. This is a great chance to unlock some more operators, attachments and skins.

Some other important pieces of information:


  • PvP matchmaking has improved with an average wait time of 30-45 seconds.
  • Terrorist Hunt has a 96% success rate per matchmaking attempt, with average 20-30 seconds of wait time.
  • If it takes longer than 90 seconds to get into any game, we recommend backing out and trying again.
  • If you are having difficulties matchmaking while in a squad, check out this list of potential workarounds.

Lähde: http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/news/detail.aspx?c=tcm:152-221025-16&ct=tcm:148-76770-32

 
Rainbow Six: Siege


On kyllä todella harmi jos yksinpeli jää pois. Alkuperäiset pelit olivat huikeita kokemuksia ja vielä vähän aikaa sitten tuli kaverin kans pelattua. Niitä on ihan turha verrata johonki bäfä/cod yksinpeli kampanjoihin, jotka ovat yhtä mielikuvituksellisia ja viihdyttäviä kuin ps:n ilmaiset kuukausipelit. Nykyisessä elämäntilanteessa moninpeleihin tarvittavaa aikaa ei ole, joten jää tämäkin peli hyllyyn.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Henkilökohtaisesti peli jää ostamatta, vaikka olenkin ollut Vegas-sarjojen fani.

Tämä peli ei vain tunnu, niin hyvältä kuin aikaisemmat pelit.

Pelattavuus oli mielestäni aika heikko ja en oikein lämmennyt eri hahmoille hyökkäyksessä sekä puolustuksessa.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Jaa-a, saatan olla väärässä (yleensä en ole), mutta Nisun videon perusteella tuo revive-aika on aivan liian nopea. Ja toisaalta bleed-aika aivan liian hidas. Toisekseen kun vihu on saatu downiin pitäisi olla mahdollisuus lopettaa sen kärsimykset siihen paikkaan parilla lisäosumalla. Ne jotka ovat Last Of Usin monaria pelanneet tietävät mitä tarkoitan.

Nyt neljän kaveruksen porukka on lähes mahdoton pysäyttää random-sakilla. Toki kun kaksi tällaista porukkaa kohtaa niin kokemus on varmasti huikea, mutta tosiasia on että randomit kyllästyy tähän nopeasti ja pelaajakato uhkaan puolen vuoden sisällä.

Yksi toivon kipinä olisi erilliset pelihaut ryhmille ja ei-ryhmille (jälleen TLOU-vertaus), mutta riittääkö pelaajamäärät tähän?

Viikonloppuna testaan itsekin peliä vasta kunnolla, joten mielipide saattaa muuttua sen myötä.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Jaa-a, saatan olla väärässä (yleensä en ole), mutta Nisun videon perusteella tuo revive-aika on aivan liian nopea. Ja toisaalta bleed-aika aivan liian hidas. Toisekseen kun vihu on saatu downiin pitäisi olla mahdollisuus lopettaa sen kärsimykset siihen paikkaan parilla lisäosumalla.
Ottaen huomioon pelin nopea ttk (time to kill) ja se että 'henkiin herätetty' saa puolet healthista takaisin, revive aika on ihan sopiva. Ja jos vihollinen on 'bleeding out', sen saa tapettua 1 luodilla.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Viikonloppuna pelejä alle. Ovat pimpanneet pelihakua ja jakavat tuplapalkinnot.

We’ve already identified areas for long-term improvement for launch on our dedicated servers and matchmaking, and we’ve also pushed several updates that have helped ease the experience for the short-term.



Älkää sitten luulko että tuo tarkoittaisi oikeita dedicated servereitä vaan kyse on pelaajia yhdistävistä servereistä matchmaking vaiheessa. Itse pelit on edelleen p2p eli lagihelvettiä pelaaja hosteilla.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Mikä tässä on enää Rainbow kutosta.

Jos ei ruudussa lukis r6:siege, niin ei tulis mieleen.
Tarinan poisjäänti oli todella iso miinus.

Mitä itse betaan tulee, niin nyt sentään löytää matseja, alkuviikosta ei voinu sanoa samaa.
45 minuuttiin pääs pelaamaan yhden pelin, joka sekin kyykkäs. Väsäsin voikkarit odotellessa todetakseni oliko kyykky väliaikainen.
Toista peliä sai taas odottaa sen 30 minuuttia. Sillä erää pääsin erään loppuun, mut bonukset ja pelifyrkka oli 0 ja 0 -_-

Summa summarum, peli ei tunnu eikä näytä rainbow kutoselta. Valitettavasti.
Tosta syystä pistän oston jäihin toistaiseksi. Kattoo ny sit jos oma kamulista hankkii ko. pelin, niin ihan jo hyvän peliseuran takia voin hommata tän swat vs. swat -pelin.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Mulla ei löydä yhtään pelaajaa/peliä. Oon nyt yrittäny vajaa tunnin. Välillä annan etsiä pitkään, mutta ei vaan löydy :(
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Johtuu ilmeisesti mun netistä. Mulla ja toisella kaverilla on ElisaViihteen kaapelinetti, eikä meistä kumpikaan ole päässyt pelaamaan, ku ei löydy pelaajia. Nyt tehtiin kolmen ryhmä ja pistettiin hostaamaan kaveri, jolla ei ole Elisan kaapelia, ja heti löyty pelaajia, mutta vain se kaveri pääsi peliin ja me "ElisanKaapelit" jäätiin siihen etsitään pelaajia kohtaan.

Yhdellä kaverilla on ElisaViihde, mutta ADSL ja sillä toimii hyvin...
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Elisa viihteellä itekkin mennää. Sillon kun toimii nii on kultaa, muuten tulee vaan paha mieli. En tiedä johtuuko tämä netistä vai mistä, ei pitäisi olla kaistasta kiinni (20/10) laajakaista. Koko aika tippuu pelistä valittaen pingiä? :mad:
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Itellä toiminu erittäin hyvin tänään (ei isoja ongelmia ennenkään), parikytä peliä tänään ja kerran vaan jääny jumittaan, sekin puolten vaihdossa
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Elisa viihteellä itekkin mennää. Sillon kun toimii nii on kultaa, muuten tulee vaan paha mieli. En tiedä johtuuko tämä netistä vai mistä, ei pitäisi olla kaistasta kiinni (20/10) laajakaista. Koko aika tippuu pelistä valittaen pingiä? :mad:

Täällä mennään Elisa Viihteellä, tosin ADSL ja nopeus 50/10 Mbps. Mitään pingi-ongelmia ei ole ollut. Silloin kun moninpeliin päästään, toimii kaikki pääsääntöisesti hyvin. Joskus tiputaan pelistä, onneksi harvoin.

Peliseuran hakemisessa välillä kestää, tällöin laitan uuden haun päälle. Eteenpäin on menty testijakson alkutilanteesta.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Puolentoista viikon testijakso takana. Viimeinen peli päätyi jumiin, joka on aika kuvaavaa. Ongelmia oli siellä täällä, kun porukat tippuu kesken peliä ja peliseuran haalimisessa kestää. Sitä se oli jo elokuun Gamescomissa, jossa pelaamaan päästiin varttitunnin odottelun jälkeen. Kun tekninen tukihenkilö oli saatu paikalle ja peliäänet jokaiselle. Lopulta muuten hieno pelihetki Kölnin viinikellarissa päätyi kaatumiseen. Tämän jälkeen on julkaisua siirretty. Vielä on pari kuukautta aikaa korjata. Ehkä näemme vielä toisen beta-vaiheen?

Tästä huolimatta positiivisen ainutkertainen pelikokemus. Ei respoja tärkein yksittäinen myyntivaltti, joka kyllä herättelee vanhoja taistelusoluja historian hämärästä. Itselle Ghost Reconit ja Rainbow Sixit ovat aina olleet verkkopelejä, joko pvp:nä tai yhteistyönä konetta vastaan. Tätä samaa herkkua tarjoaa myös Siege. Ennakkotilaus pidetään sisällä.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Aikamoinen pettymys oli että beettaan en päässyt ollenkaan vaikka koodit käytiin laittaan rainbown sivuille...Toivottavasti rohkeus riittää siirtää julkasua uudemmankin kerran jos homma ei pelitä, mielummin odottelun jälkeen toimiva kuin keskeneränen tekele joulukuussa.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Huikea tiimipeli, ei nyt mikään Old School Rainbow mutta alkuperäistä ideaa lähdetty uusille urille suurella riskillä kehittämään and guess what, näyttää vahvasti että riski kannatti! Tässä muuten kun kirjottaa tulee mieleen että on aika vaikea pukea sanoiksi että miksi se on hyvä. Kulmakivi tottakai on tiimityö, eli hyvin järjestäytynyttä tiimiä vastaan ei oikein ole mahdollista ramboilla nurin toisin kuin eräissä tusinapeleissä. En nyt oikein osaa keksiä mitä tähän jaarittelisi, kai se on helpoin vain todeta että jos Rainbowt tai SWAT pelit on ollut aiemmin sun juttu niin kokeile, suattaapi olla että kolisee!

Jos nyt silti muutaman plussan ja miinuksen tähän koostaisi:

+ Tempo ja aito "Rainbow TM" hiipparointi tunnelma
+ Liimatähtäintä taitaa vähän olla mutta tosiaankin itse joutuu pääpiirteittäin vastaamaan tähtäämisestä
+ Mapit laadukkaita ja hyvin mietitty, reittejä on todella paljon ja seinistä mennään läpi jne.
+ Jos ei halua mennä seinästä läpi niin voit hakata seinään pienen tähystys aukon ja roiskia sieltä menemään kohti vihuja
+ Kamerat, tiimipeli jatkuu vielä senkin jälkeen kun noutaja on itselle tullut. Voit operoida kameroita ja vinkata eläviä vihuhavainoista
+ Asetasapaino näyttäisi olevan sinnepäin oikein, joskin yksi rikkinäinen "superhaulikko" on ainakin spotattu. Toivottavasti saadaan nämä tasapainoon julkaisuksi.
+ Peliseura, yllättävän vähän perseilijöitä vaikka frendifire on kokoajan läsnä. Tarvittaessa votekick löytyy.


- Pikku bugia siellätäällä, noh Beta on beta toivottavasti kiilloitetaan kuntoon julkaisuksi
- Matchmaking aivan toivottoman huono ja extra allerginen Moderate NATille
- Hyökkääjien kilpi-operaattorit herättää vähän tunteita, mutta eihän me edes tiedetä vielä kaikkia defenderin operaattoreita. Siellä voi olla vastalääkettä, nykyisistä mm. Smoke saa kaasulla aika makeasti ne ruotuun. Pullonkaulaan jemmaan asetettu C4 toimii myös hyvin kilpi-lyllertäjään.
- Kilpimiehen ylenpalttinen tarkkuus ja fire rate kun ampuu piilosta, tätä on vaikea puolustella.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Suurin miinus todellakin kilpimiesten tarkkuuteen pistoolilla lonkalta, tälle tarvii tehä jotain ennen lopullista versiota. Pari osaavaa kaveria saa helposti joukkueen hengiltä, oli c4:sia tai ei.

Mapit oli yllättävän hyviä jo betassa, toivottavasti ei jää ainoiksi.

Jotenkin tuntu että molemmissa pelimuodoissa pääasia oli vaan tappaa kaikki (nojoo tdm ruudussa luki), mutta ois hyvä että ne pommit pitäis purkaa siltikin vaikka toinen puoli on tapettu, tulis ees tunto että jotain pitää tehdä. Ehkä jäänne itelle kynäristä..

Mutta hyvältä tuntu aina kun pääs pelaan koko matsin 5v5, fiilis kohillaan ja aseissa munaa.

Mietin vaan että minkä takia FBI, SAS ja kumppanit pommeja räjäyttelee, terroristit ois järkevämpi ratkasu mutta ei varmaan kaupallinen nykymaailmassa.
 
Vastaus: Rainbow Six: Siege

Ite tykkäsin kovasti tuosta terrorist huntista kaverien kans. Eilen illalla sitte vielä pelasin randomien kans samaa pelimuotoa ja satuin kai jonkun roo-partyn ryhmään. Pojat tyhjensi sen ison talon teroista sillä aikaa kun ite kiikuin katolle, laskeuduin kattoikkunasta kakkoskerrokseen ja sieltä toimiston kautta lattian läpi alas kellariin. Ite sain tuossa vain 3 tappoa.. Tämä siis realistic-tasolla. Täyty ihmetellä poikien(tai tyttöjen) tehokkuutta ja nopeutta..
 
Ylös Bottom