Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itellä peli on toiminut mainiosti, tottahan toki se muutaman kerran on jäätynyt tai joku tippunut partystä pois, mutta paljon on tullut pelattua ja ongelmia on ollut todella vähän. Itsellä on Nat open.

Prkl lomareissu pukkaa justiinsa kun season passilaiset saisivat nuo uudet hahmot testaukseen, sinne meni sekin hyöty. :D
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Prkl lomareissu pukkaa justiinsa kun season passilaiset saisivat nuo uudet hahmot testaukseen, sinne meni sekin hyöty. :D

Damn :)

Tulee kyllä järkyttävä nopeuskisa valitsemisessa kun nuo uudet operaattorit tulevat linjoille. Ja sitten kun eivät saa sitä valittua, quittaavat ja menevät seuraavan peliin? Aiheuttaa vajaita tiimejä yms. Toisaalta näitä ongelmia ei ole, jos pelaa partyssa ja homma sovitaan etukäteen mitä operaattoria kukin käyttää.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

The first DLC drop for Rainbow Six Siege, Operation Black Ice, was originally due for a January release. Today, Ubisoft confirmed the date has been changed, and Black Ice will now launch February 2.

This DLC pack brings a new map, and two new Operators. Season pass holders won’t need to spend in-game currency to unlock the Operators. The map, as well as the new classes, will be free to all owners of the game.

February 2 is when season pass holders get access to Black Ice content, everyone else a week later.


http://www.vg247.com/2016/01/04/rainbow-six-siege-first-dlc-delayed-to-february/
Eikös tuossa juuri sanota että season pass saa ilmaiseksi noi hahmot. Näin alunperin itsekin muistan lukeneeni.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Eikös tuossa juuri sanota että season pass saa ilmaiseksi noi hahmot. Näin alunperin itsekin muistan lukeneeni.

Juu nimenomaan siksi laitoinkin tuon uutisen, kun oli niin paljon ollut epäselvyttä kyseisestä asiasta. Allekirjoittanut ja moni muu oli ollut siinä uskossa että ne maksavat pelin sisäistä rahaa kaikille pelaajille season passista riippumatta. Nyt pitääkin sitten alkaa tuhlaamaan rahaa skineihin :p
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mites voiko tohon luottaa kun peli sanoo että Nat on open? Olen koittanut laittaa nettiin ohjeiden mukaan modeemissa tarvittavat kanavat auki ja peli näyttää että Nat open. Mutta jotkut päivät on yhtä tuskaa toimivuuden kanssa ja erroreita satelee.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mites voiko tohon luottaa kun peli sanoo että Nat on open? Olen koittanut laittaa nettiin ohjeiden mukaan modeemissa tarvittavat kanavat auki ja peli näyttää että Nat open. Mutta jotkut päivät on yhtä tuskaa toimivuuden kanssa ja erroreita satelee.
Tämä vika et tulee erroria ei johdu omasta yhteydestä muuloin kuin harvoin. Itse aukaisin kans portit mut tilanne ei ole muuttunut miksikään. Ubilla ongelma matchauksessa niin ryhmään kuin itse peliin.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tämä vika et tulee erroria ei johdu omasta yhteydestä muuloin kuin harvoin. Itse aukaisin kans portit mut tilanne ei ole muuttunut miksikään. Ubilla ongelma matchauksessa niin ryhmään kuin itse peliin.
Voi olla ja voi olla, että ei. Yksi kaveri lentää jatkuvasti peleistä ulos, mutta kukaan muu ei lennä. Kyseisellä kaverilla on NAT 2, mutta pelin mukaan open nat. Kaikilla muilla on NAT 1 eikä mitään ongelmia. Yksi syy voi olla myös in game yhteys. Välillä peli vaihtaa sen neu serveriin (Northern EU) vaikka pitäisi olla weu (Western EU).
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

No osaako kukaan viisaampi neuvoa miten sais ton pelin toimivuutta paremmaksi. Tällä hetkellä siks Soneran liittymä jossa joku inteno modeemi missä Nat:ia ei saa 1. Mutta tein netin ohjeiden mukaan tuon port forwardingin jolloin peli näytti että Nat open. Mut voisiko toimivuutta jotenkin viel parantaa, auttaisiko soitto Soneralle? Sori Off topic, menee vaan hermot kun näin loistavassa pelissä muuten tulee niin paljon erroreita.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

No osaako kukaan viisaampi neuvoa miten sais ton pelin toimivuutta paremmaksi. Tällä hetkellä siks Soneran liittymä jossa joku inteno modeemi missä Nat:ia ei saa 1. Mutta tein netin ohjeiden mukaan tuon port forwardingin jolloin peli näytti että Nat open. Mut voisiko toimivuutta jotenkin viel parantaa, auttaisiko soitto Soneralle? Sori Off topic, menee vaan hermot kun näin loistavassa pelissä muuten tulee niin paljon erroreita.

Soita sinne Soneran "tukeen". Väittävät kovasti että saavat avattua sieltä kautta NAT1:n käyttöön tarvittaessa. Mulla Soneran Viihde jonka purkkia et pääse itse conffaan ollenkaan!?! Heidän oli tarkoitus avata yks NAT1 käyttööni mutta eipä ole näkyny. Vaihdan pelin ajaksi toisen purkin jossa oon avannut yhteydet toimiviksi.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

^jep mulla kans toi Soneran viihde. Kokeilin jo toista purkkiakin mut ei vaan se edes saanu yhteyttä verkkoon. No pitää soittaa Soneralle tai koittaa räpeltää tota toista modeemia kuntoon.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

No osaako kukaan viisaampi neuvoa miten sais ton pelin toimivuutta paremmaksi. Tällä hetkellä siks Soneran liittymä jossa joku inteno modeemi missä Nat:ia ei saa 1. Mutta tein netin ohjeiden mukaan tuon port forwardingin jolloin peli näytti että Nat open. Mut voisiko toimivuutta jotenkin viel parantaa, auttaisiko soitto Soneralle? Sori Off topic, menee vaan hermot kun näin loistavassa pelissä muuten tulee niin paljon erroreita.

Itsellä oli aikaisemmin juuri tuo viihde ja infeno boxi niin soittamalla soneralle sai lan portin 4 siltaavaksi jolloin kaikissa peleissä nat on 1/open. Saman päivän aikana tekivät tuon toimenpiteen pari vuotta sitten.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Thomsonin modeemi myös itsellä käytössä, koska Sonera viihde. Antoivat puhelimitse ohjeita ja konfiguroitiin yksi portti modeemista sellaiseksi, että yhteys on täysin suora. Tuon jälkeen loppuivat ongelmat verkkopeleissä. Portteja on onneksi neljä, koska kolme muutakin paikkaa tarvitaan ja tuota yhtä ei voi säätämisen jälkeen käyttää kuin pleikkarissa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Joissakin purkeissa (Telewell TW-EA501 esimerkkinä ku se tossa vieressä on) voi olla jo valmiiksi osa porteista sillattuna. Mainitussa mallissa portit 3 ja 4 ovat valmiiksi täysin avoimia ja siihen ku kytkee piuhan kiinni ni saa pleikoilla sen NAT 1:sen.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Joissakin purkeissa (Telewell TW-EA501 esimerkkinä ku se tossa vieressä on) voi olla jo valmiiksi osa porteista sillattuna. Mainitussa mallissa portit 3 ja 4 ovat valmiiksi täysin avoimia ja siihen ku kytkee piuhan kiinni ni saa pleikoilla sen NAT 1:sen.
Itselläni ongelma on wlan. Eli nyt kun siltaan purkin niin kaikki laitteet jotka yhteydessä toimii avoimina. Mut nat meni nat 1 samantien :D
 
Ylös Bottom