Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tauon jälkeen taas tän pariin palannut. Ihmetyttää toi ranked systeemi mikä on vieläkin beta ja mulla ei jostain syystä näytä siinä kd/wl taulussa mitään? Olis se kiva tietää noi omat statsit.. Muutaman kerran lentäny rankki pelistä ulos ja monta kertaa randomien kans käy niin, että joutuu vetää vajaalla miehityksellä.. Noh nää on näitä, hyvä peli joka tapauksessa..
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tauon jälkeen taas tän pariin palannut. Ihmetyttää toi ranked systeemi mikä on vieläkin beta ja mulla ei jostain syystä näytä siinä kd/wl taulussa mitään? Olis se kiva tietää noi omat statsit.. Muutaman kerran lentäny rankki pelistä ulos ja monta kertaa randomien kans käy niin, että joutuu vetää vajaalla miehityksellä.. Noh nää on näitä, hyvä peli joka tapauksessa..

Brassipäivityksen jälkeen tosiaan nuo kd/wl hävis. Jos haluat käydä tarkistamassa omat statsit löydät ne täältä: http://rainbow6.ubi.com/siege/en-NORDIC/player-activities/index.aspx#
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Onkohan normaalia että Situationeissa ja Terrorist Huntissa pleikkari pöhisee kun pölynimuri, mutta online matseja pelatessa ei mitenkään erikoisesti.

Johtuu todennäköisesti siitä, että on Ai:ta kentällä.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tauon jälkeen taas tän pariin palannut. Ihmetyttää toi ranked systeemi mikä on vieläkin beta ja mulla ei jostain syystä näytä siinä kd/wl taulussa mitään? Olis se kiva tietää noi omat statsit.. Muutaman kerran lentäny rankki pelistä ulos ja monta kertaa randomien kans käy niin, että joutuu vetää vajaalla miehityksellä.. Noh nää on näitä, hyvä peli joka tapauksessa..
Kyseessä on bugi joka korjataan luultavasti seuraavassa tai sitä seuraavassa päivityksessä. Ubin päässä toivotaan seuraavan päivityksen tulevan ulos jo huomenna mutta saas nähä miten käy. Semi-shotty nerf, Pulse nerf ja Thermite bugit siellä ainakin korjataan
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Hyvä, että tulee edes johonkin nähtäväks noi tulokset vaikka olishan se kiva nähdä muidenkin tulokset vertailun vuoksi, kun se antaa vähän käsitystä millainen porukka on puolella ja vastassa.. Ihme kun ei edes näytä rankki matsien alussa sitä millä rankilla kukakin on.. Matsin päätyttyä vasta näkee nekin. Eikös toi boosti ollu ennen 50% kun nyt se on 100%? Nyt kun on tota sälää tullu tähän nii paljon niin menin herkkänä hetkenä ostaan boostit :D saapahan ukoista vähä yksilöllisempiä harmaan massan sekaan :rolleyes:
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Hyvä, että tulee edes johonkin nähtäväks noi tulokset vaikka olishan se kiva nähdä muidenkin tulokset vertailun vuoksi, kun se antaa vähän käsitystä millainen porukka on puolella ja vastassa.. Ihme kun ei edes näytä rankki matsien alussa sitä millä rankilla kukakin on.. Matsin päätyttyä vasta näkee nekin. Eikös toi boosti ollu ennen 50% kun nyt se on 100%? Nyt kun on tota sälää tullu tähän nii paljon niin menin herkkänä hetkenä ostaan boostit :D saapahan ukoista vähä yksilöllisempiä harmaan massan sekaan :rolleyes:

Se oli alunperin tarkoitus että nimenomaan ei nää matsien alussa vastustajan rankkia. Alkoi menemään siihen pisteeseen että 2/3 löydetystä matsista vastustaja lähtee pois kun näkee wl/rankit. Bugina tuli vaan se että ei näytä niitä wl/kd ollenkaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

moro, vieläkin kiinnostais tämä peli mutta toisaalta en sit tiedä, tai siis osa avioista huutaa KYLLÄ! ja osa taas "ei!". näköjään suurimmalla osalla kavereista tätä ei ole joten yksin tätä tulisi pelattua, onko tästä siihen. entä onko pelaajia?
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

moro, vieläkin kiinnostais tämä peli mutta toisaalta en sit tiedä, tai siis osa avioista huutaa KYLLÄ! ja osa taas "ei!". näköjään suurimmalla osalla kavereista tätä ei ole joten yksin tätä tulisi pelattua, onko tästä siihen. entä onko pelaajia?

Pelaajia kyllä on, suomalaisiakin. Yksinpeliksi tätä ei välttämättä kannata ostaa, online pelejä voi kyllä pelata randomienkin kanssa mutta pelin todellinen luonne avautuu vasta hyvässä porukassa. Jos pelin löytää tarjouksesta jostain niin ilman muuta kannattaa ostaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

moro, vieläkin kiinnostais tämä peli mutta toisaalta en sit tiedä, tai siis osa avioista huutaa KYLLÄ! ja osa taas "ei!". näköjään suurimmalla osalla kavereista tätä ei ole joten yksin tätä tulisi pelattua, onko tästä siihen. entä onko pelaajia?


Itse ainakin suosittelen ostamaan. Ostin about kuukausi sitten ja on paras fps multipleijeri mitä ikinä pelannut. Välillä pelaan porukassa, mutta yksinkin tulee paljon pelattua ja hauskaa sekin on.

Ainut asia mikä välillä hiertää on nämä omia huvikseen ammuskelevat sankarit. Eilen casuaalissa heitti keskeneräiseen peliin jossa omalla puolella oli 4 suomalaista ja erän alettua oma ampui jonka jälkeen kickivät ulos. Ei vissiin ole kukaan vahingossakaan tervetullut heidän peleihinsä... Tää ampuja oli btw R6 Siege Konsolifin ryhmässä pleikalla.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

moro, vieläkin kiinnostais tämä peli mutta toisaalta en sit tiedä, tai siis osa avioista huutaa KYLLÄ! ja osa taas "ei!". näköjään suurimmalla osalla kavereista tätä ei ole joten yksin tätä tulisi pelattua, onko tästä siihen. entä onko pelaajia?

Tämä on semmonen peli että hyvin kommunikoivasta partystä on valtava hyöty verrattuna vaan randomeitten kanssa mykkänä pelaamiseen. Jos kavereitten kanssa pelatessa peli on huippukivaa, niin randomeitten kanssa parhaimmillaan semikivaa, ainakin omasta mielestäni. Mutta helpostihan tähänkin peliseuraa löytyy.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Toistasataa tuntia tullut väännettyä tätä pelkästään randomien kanssa ja kyllä on maistunut! Toki varmasti vielä mukavampaa tutussa seurassa, mutta kun ei paremmasta tiedä, niin hyvä se on noinkin ollut. Suosittelen ehdottomasti hommaamaan, on sitten seuraa tai ei!
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

okei! :) mä olen ymmärtänyt että tää on "party peli" joten senkin takia piti vähän kysellä. tätä tuntuu saavan 30e-20e ihan melkein jokapaikasta joten ton ja teidän aivopesun takia varmaan tulee hankituksi.



onko täällä kiinnostuneita tulla pelailemaan? vaikka oon semmonen rääväsuu niin osaan mä ryhmässä pelailla, nimimerkki on kossun-a-l-l-e :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

okei! :) mä olen ymmärtänyt että tää on "party peli" joten senkin takia piti vähän kysellä. tätä tuntuu saavan 30e-20e ihan melkein jokapaikasta joten ton ja teidän aivopesun takia varmaan tulee hankituksi.



onko täällä kiinnostuneita tulla pelailemaan? vaikka oon semmonen rääväsuu niin osaan mä ryhmässä pelailla, nimimerkki on kossun-a-l-l-e :)
Kannattaa tsekata se peliseuranhakuketju.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

okei! :) mä olen ymmärtänyt että tää on "party peli" joten senkin takia piti vähän kysellä.

No ainakin itselle tämä on juuri sitä, yhdessä pelaamista. Muissa tapauksissa annat vain turhaa etua vastapuolelle, mikäli teiltä ei löydy yhteistä radiokanavaa nuotittamiseen.

Tähän tapaan mentiin alkuvuodesta:

 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Nyt on kaikki muut paitsi yksi trophy hankittuna. Tuo "Meat Wall" trophy jossa pitää tehdä tappo breach räjähteellä on aivan helevetin ärsyttävä. Tänään jokaisessa muutamassakymmenessä pelatussa matsissa olen hyökkäys vuorolla koittanut vain ja ainoastaan saada tuon trophyn, mutta ei vaan. Vaatii lähinnä erittäin hyvää tuuria tuo trophy ja sitä ei minulta nyt tunnu löytyvän:D

Mutta jyystän tuota trophyä nyt niin kauan kuin on tarvis, näkyy trophy tilastoista että peräti 17% pelaajista on tuon trophyn saanut niin pakkohan sen kohta on tulla...kai:rolleyes:
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Hah, joo itellä oli pitkään toi sama tilanne, mutta tulihan se sieltä vahingossa sitten, kun aikansa pelas.. Eka peli ikinä minkä jyystäny 100%. Ja on oikein mukava peli niin yksin kuin porukallakin. Ainoo mikä rassaa on noi peleistä ulos lentelyt rankki matseista ja millon mitkäkin sekoilut.. Silti helposti paras fps tällä hetkellä omaan makuun.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

okei! :) mä olen ymmärtänyt että tää on "party peli" joten senkin takia piti vähän kysellä. tätä tuntuu saavan 30e-20e ihan melkein jokapaikasta joten ton ja teidän aivopesun takia varmaan tulee hankituksi.



onko täällä kiinnostuneita tulla pelailemaan? vaikka oon semmonen rääväsuu niin osaan mä ryhmässä pelailla, nimimerkki on kossun-a-l-l-e :)

Minusta muut ei oikein voi tulla kertomaan sulle, että miten jotain peliä kuuluu pelata ja kuinka hyvältä tai huonolta se tuntuu yksin tai porukassa. Jokaisen telkan ja ohjaimen välissä tapahtuu uniikki pelikokemus. Usein kuitenkin törmää pelaajiin joidenka kanssa kokee asiat samalla tavoin ja tykkää/hylkii tietynlaista gameplaytä. Jos ja kun pitkässä juoksussa tunnistaa näitä saman maun omaavia niin sitä taajuutta kannattaa kuunnella.

Minusta Siege totta tosiaan on yksi parhaista FPS-peleistä tänä vuonna. Ainakin omalla kohdalla peliaika on enemmän kuin kaikilla muilla peleillä yhteensä. Samoin kun monet muut, tykkään pelata porukassa. Mutta ehdottomasti tykkään myös välillä vaihteluna vetää soolona, ja nimenomaan rankkua mielellään.

Pupla soolona on ihan eri peliä, ensinnäkään et tiedä yhtään miten tiimiläiset pelaa -> tavallaan ihan mielenkiintoinen tilanne. Täytyy sitten vain parhaansa mukaan luovia menemään oudossa porukassa. Välillä sujuu, välillä ei_usein ei. Mutta hyvää kokemusta tulee ja saa mahdollisuuden usein vähän venyä enemmän ja harjoitella omatoimista tiedustelua sen sijaan että tieto tulee hopeatarjottimella korvaan selvällä suomen kielellä kuten porukkapeleissä.

Ehkä suurin probleema on se kun joku quittaa, perseiliät on nykyään todella harvinaisia ainakin PC ja Xbox puolella. Silloin kun pelaa vajaalla niin vaikeusastetta tulee vähän kohtuuttomasti lisää. Tietenkin muutenkin voi tulla jos oma tiimi vaan tyyliin juoksee kuolemaan ja viis veisaa tiimipelistä. Toisaalta on todella hienoja hetkiä ja hienoja kokemuksia huomata kun ventovierailla eri maista peli sujuu yhtä hyvin, joskus jopa paremmin kuin oman "vakkariporukan" kanssa. Sieltä saattaa välillä muutamia heppuja sitten frendilistallekin päätyä. Minusta Siege on ihan huippu peli, sekä porukalla ja myös soolona. Jos nyt parikolme kymppiä maksaa niin kannattaa kokeilla, jos vain videoista gameplay näyttää siltä että voisi olla omaa juttua.
 
Ylös Bottom