Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

On näköjään PSN-storessakin alennuksessa, plus-jäsenille lohkeaa 18 euron hintaan: https://store.playstation.com/fi-fi/product/EP0001-CUSA01788_00-RAINBOWSIXSIEGE0

Vieläkö tätä joku pelaa, vai joutuuko tätä tahkoamaan randomien kanssa?

Varmasti pelaa, monikin. Julkaisusta on kuitenkin kaksi vuotta, joten on selvää rivien jo harventuneen. Sisältöpäivitysten myötä nousee taas hyvin esille. Erinomainen peli ja pääsee oikeuksiinsa tutulla porukalla pelattaessa.

 
On näköjään PSN-storessakin alennuksessa, plus-jäsenille lohkeaa 18 euron hintaan: https://store.playstation.com/fi-fi/product/EP0001-CUSA01788_00-RAINBOWSIXSIEGE0

Vieläkö tätä joku pelaa, vai joutuuko tätä tahkoamaan randomien kanssa?

Kyllä tätä voi sanoa pelanneensa. Betasta lähtien 3-5 iltana viikossa, eikä tahti ole hiipunut kuin lomilla. Mukaan vain! Tosin näin ilmaisviikonlopusta saattaa kakin maku jäädä suuhun kun aloittelijat tappavat joukkuekavereitaan.
Hienoa nähdä että tästä tuli näinkin pitkäikäinen peli, eikä ole rahastuksen maku suussa. Onhan toki peli välillä rikkinäinenkin ollut, muttei tuo omaa menoa ole haitannut. Pikemminkin ollut pelin suola kun ei koskaan tiedä mitä tapahtuu päivityksen jälkeen :D

 
Täältä löytyisi myös yksi Rainbow veteraani - 554 tuntia takana ranked pelejäja Casual pelejä 68 tuntia.
Pelin alkuaikoina klaani pelejä hakattiin tiuhaan tahtiin, mutta kaverit siirtyivät muihin peleihin ja minä jäin randomien kanssa hakkaamaan tätä.
Suomalainen peliseura kyllä kelpaisi, kun itsekin tätä pelaan melko ahkerasti iltaisin ja viikonloppuna noin 2-4 kertaa viikossa.

Tilastoa omista peleistä, joita on randomeiden kanssa pelaaminen heikentänyt mukavasti:
https://r6stats.com/stats/ps4/Mr_Violence/ranked
 
Viimeksi muokattu:
Todella hieno peli, joka jaksaa edelleen koukuttaa. Täytyy kyllä nostaa hattua Ubisoftille, kun ovat jo julkaisseet kahden vuoden ajan ilmaista sisältöä ja päivityksiä. Tänään tuli taas kokeiltua uutta karttaa, mutta aika pihalla olin kartan rakenteesta.

Toivotaan, että saadaan pelisarjalle jatkoa.
 
Todella hieno peli, joka jaksaa edelleen koukuttaa. Täytyy kyllä nostaa hattua Ubisoftille, kun ovat jo julkaisseet kahden vuoden ajan ilmaista sisältöä ja päivityksiä. Tänään tuli taas kokeiltua uutta karttaa, mutta aika pihalla olin kartan rakenteesta.

Toivotaan, että saadaan pelisarjalle jatkoa.
Mitäs mieltä jengi yleisesti on, olisiko parempi saada kokonaan uusi jatko-osa vai jotain suurempia "laajennuksia". Joku "vanhan" pelin sisäinen täysin oma pelimoodi?

Itse olen alkanut lämpenemään "palvelumaisille" peleille ikuisten täysihintaisten "vuosipäivitysten" sijaan.
 
Oon parin viikon sisään yrittäny soolona pelata Casulia mutta täysin pelikelvotontahan se on :confused:.

Pelkkää team kill porukkaa täynnä ja sit välillä tulee vote kick jo heti matsin alussa.

Ainii ja onhan sit niitä tyyppejä jotka ampuu koko tiimiltä helat vähiin!:mad:
 
Oon parin viikon sisään yrittäny soolona pelata Casulia mutta täysin pelikelvotontahan se on :confused:.

Pelkkää team kill porukkaa täynnä ja sit välillä tulee vote kick jo heti matsin alussa.

Ainii ja onhan sit niitä tyyppejä jotka ampuu koko tiimiltä helat vähiin!:mad:
Tähän koko viestiin voi vaan heittää yleisen kysymyksen: Miksi?

Miten tuo hyödyttää ketään? Itse en peliä pela, joten en todellakaan ymmärrä tällaista pelaamista? Eroaako Siege jollain tavalla muista nettiräiskinnöistä, että tästä saisi jotain hyötyä?
 
Oon parin viikon sisään yrittäny soolona pelata Casulia mutta täysin pelikelvotontahan se on :confused:.

Pelkkää team kill porukkaa täynnä ja sit välillä tulee vote kick jo heti matsin alussa.

Ainii ja onhan sit niitä tyyppejä jotka ampuu koko tiimiltä helat vähiin!:mad:

Tähän voisin sanoa että etsippäs pari pelikaveria niin kyllä se siitä helpottaa. Facebookissa ja miksei täältäkin pelureita löytyy yllinkyllin.
Vikahan ei ole pelissä vaan ihmisissä :)

Tähän koko viestiin voi vaan heittää yleisen kysymyksen: Miksi?

Miten tuo hyödyttää ketään? Itse en peliä pela, joten en todellakaan ymmärrä tällaista pelaamista? Eroaako Siege jollain tavalla muista nettiräiskinnöistä, että tästä saisi jotain hyötyä?

Yleensä syynä lienee: Pelaaja on aloitteleva eikä tiedä mitä tekee, Rank LV on pieni, pelaaja ottaa Recruitin, ei ymmärrä antaa Rookilla suojaliiveja, ampuu vahingossa tiimikaveriaan dronea jahdatessaan.

Toisinaanhan se on kyllä ihan hauskaa rankaista omaa tiimikaveriakin hölmöilyistä :D Usein Casualissa tulee kavereita ammuttua ihan vain lämpimikseen.

Jos haluaa parempaa peliä niin suosittelen pelaamaan Rankedia, eihä tuo Casual nykyään muuhun sovi kuin harjoitteluun uusilla operaattoreilla tai päivittäisten haasteiden suorittamiseen.

Uskoisin että samaa ongelmaa ilmenee monessakin pelissa joissa on team kill mahdollisuus? Ihmiset vain tuppaa olemaan typeriä niin peleissä kuin liikenteessä yms... Mitään hyötyähän tuosta ei saa, korkeintaan sadistista mielihyvää o_O
 
Peli saa jälleen mullistavan päivityksen: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/...eration-white-noise-mid-season-reinforcements

Suurimpina muutoksina lienee:
  • Elan nerffaus, 10 panosta vähemmän SMG:ssä ja concussion miinan tehon pienennys
  • Ash R4-C aseen heikennys
  • Twitch shokkidronen heikennys 15 ammuksien vähennys 5:een. <- Aika radikaali muutos, mutta käy itselle kun en tuolla osaa pelata ja on kyllä niin pirullinen verme
  • Lesionin piikit voi heittää nopeammin 35sek -> 30sek
  • Jägerin typerä kilpiglitch poistuu, saa nähdä mitä tulee tilalle

Ihan hauska nähdä miten peli tulee taas muuttamaan luonnetta.

Eilen tulikin pitkästä aikaa suomalaisia nimiä rankedissa vastaan. Kuokkaanhan me taidettiin saada ihan rehellisesti :D
 
Siellä on Siege taas viikonlopun ilmaiseksi pelattavissa. Mikäli konsepti kiinnostaa, niin suosittelen kokeilemaan. Itselleni tämä on kyllä kovin fps-peli mitä on tullut pelattua ja kolmatta vuotta peli pyörii edelleen tasaiseen tahtiin ja välillä on käsittämättömän vaikeeta ja turhauttavaa, mutta kyllä sieltä sitten tulee niitäkin päiviä, että pelaaminen on oikein hauskaa ja helppoa. Valitettavan usein vaan joutuu tyytymään tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon...
 
Mikä tää R6: Siegen zombie-modi on? Itsellä menee täysin ohi-sektorin, mutta näemmä muiden räiskintäpelien perusteella on haluttu tämmöinen pelimoodi mukaan.
 
Mikä tää R6: Siegen zombie-modi on? Itsellä menee täysin ohi-sektorin, mutta näemmä muiden räiskintäpelien perusteella on haluttu tämmöinen pelimoodi mukaan.

Kolmen pelaajan yhteistyömuoto ja vastassa Chimerrat. Ei tällä näytöllä tempaise mukaan. Viihdyn paremmin realismihakuisessa terroristihipassa. Mukana tulee myös kaksi uutta operaattoria.

 
Kolmen pelaajan yhteistyömuoto ja vastassa Chimerrat. Ei tällä näytöllä tempaise mukaan. Viihdyn paremmin realismihakuisessa terroristihipassa. Mukana tulee myös kaksi uutta operaattoria.
Sama. Olisin toivonut vaikkapa useita erilaisia terroristeja, mutta Chimeran tapaista co-oppilisäriä.
 
Tuo Barlett U. on aika haastava kartta hyökkääjien osalta. Etenkin kasuaalissa, kun et voi valita hyökkäyspistettä, niin suurin osa lähtee juoksemaan keskeltä pihaa, jolloin vastutaja voi teilata helposti pelaajat ikkunoiden kautta. Itse pyrin kiertämään oikean reunan kautta. Onko kenelläkää ehdottaa muita strategioita?
 
Tuo Barlett U. on aika haastava kartta hyökkääjien osalta. Etenkin kasuaalissa, kun et voi valita hyökkäyspistettä, niin suurin osa lähtee juoksemaan keskeltä pihaa, jolloin vastutaja voi teilata helposti pelaajat ikkunoiden kautta. Itse pyrin kiertämään oikean reunan kautta. Onko kenelläkää ehdottaa muita strategioita?

Suosittelen välttämään koko karttaa, varmasti pelin paskin kartta. Onneksi sitä ei rankedissa olekkaan kierrossa. Spawnatessa pitää vaan olla valmiina niihin spawnitappoihin, eikä rynnätä vaan sokkona kohti rakennusta. Suojassa yrittää pikkuhiljaa päässä lähelle rakennusta ja tähdätä valmiiksi niihin muutamiin ikkunoihin, mistä tullaan kurkkimaan.
 
Bartlett on alunperin PVE-mappi jonka porukka halusi mukaan multiplayeriin, niin Ubi sen sinne muokkasi "sopivaksi". Aivan kauheaa kuraa koko mappi ja onneksi se poistettin rotaatiosta myös casualin osalta Operation Chimeran myötä.
 
Noniin eilen viimeinkin se tapahtui ja Xbox One X & PS4 Pro ehostukset päsähtivat konsoleihin Parabellum päivityksen yhteydessä. Yhden pelin kokeilin nopeasti ja ai että kyllä se namilta näytti. Ei nyt ihan niin namilta kuitenkaan kuin Ghost Recon ja tämä menee pääasiassa sen piikkiin että HDR puuttuu. On kuitenkin silti erittäin nättiä ja ilo silmälle tämä peli isommalla resoluutiolla. (Xbox One X 1728p & PS4 Pro 1440p) Taistelut jatkukoon Siegulassa, ja teknisesti paremmin kuin koskaan ennen konsoleilla!



 
Ylös Bottom