Olen aikanaan 2000-luvun taitteessa pelaillut paljon yksinpelinä Delta Forcea ja RainbowSix pelejä, joten sikäli tälläiset on kyllä lähellä sydäntä.
Minähän tätä keväällä ilmaisviikonlopussa koitin ja totesin että ei todellakaan ole mun juttu. Nyt kuitenkin ymmärsin valikot, pelin idean, operaattoreiden idean jne. Joten nyt kyse on enää siitä, että ei ole mitään hajua siitä mihin kannattaa mennä, mistä etsiä pommia ja mitkä seinät räjähtää jne.
Se jos joku turhauttaa, kaikilta muilta osin on ihan timanttia. Tapotkin tulee sen vuoksi et olen alkanut malttamaan ja olemaan rauhassa paikallani hiljaa.
Eniten tässä pelissä ärsyttää se, että en voi valita tiettyä mappia mihin menisin pelaamaan ja voisin vetää sitä niin kauan et opin. Joo toki custom gamessa ja terrorist huntissa onnistuu, mut perus onlinessa.
Toinen mikä ärsyttää on matchmaking..toki se toimii nopeasti, mutta miksi täytyy aina kiertää päävalikon kautta etsimässä uusi peli. Miksi ei ole kuten muissakin, että vaihtuu vain mappi. Tuo tuntuu jotenkin tosi hitaalta tavalta, kun vielä lisänä itse matsit on usein hyvinkin nopeita ja rankedissa vielä nopeampia kai?
Pidän tätä ehkä parhaana fps pelinä mitä olen pelannut. Mukaanlukien yksin, että moninpelit. Nappaa kovempaa kuin CS aikanaan.
Kaverilla ei ole ihan yhtä hyvin lähteny liikkeelle. Sama ongelma kuin mulla, eli ei osaa karttoja yhtään ja kuolee aina ”omaa tyhmyyttään”. Meillä vain se ero, että hän ei malta mennä osaavampien jälkijunassa ja kuolee usein hyvin alussa.
Pelkään vähän, että hän kyllästyy sen vuoksi ja sit ei oo pelikaveria ni kauanko mä jaksan sit yksin.
Ja oikeasti..en osaa fps:ää. Konsolilla eka fps oli Bf1 mitä vedin viime joulukuusta tuohon helmi-maaliskuulle. Eli kokemus on ihan olematon. Mun etu on se, että osun aluksi, mutta en sen jälkeen. Eli Bf:ssä teen damagea, mutta tässä on äijä sit jo kuollut.