Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Pelikavereiden siivittämänä pari kovaa tehtävää saatettu päätökseen ja kokemusta napsahti huimasti lisää. Konsulaatti-tehtävä tähän mennessä haastavin, kiva pelata tasokkaita vihollisia vastaan. Ensimmäistä kertaa tipahti myös keltainen esine, parille tiimikaverille - konsulaatin viimeiseltä viholliselta. Dark Zonessa tullut viihdyttyä paljon, siellä taso 32, toisella puolella 24. Dark Zonessa tullut pyörittyä paljon isojen Level 30:n vaativien arkkujen luona, niistä ei vain ole tullut kovin kummoista tavaraa.

Meno maistuu koko ajan paremmalta, kun varusteet paranevat ja nykyisin tavaroiden lajittelu, purkaminen ja uusien aseiden virittely on muuttunut pakollisesta toiminnasta mukavaksi huviksi ja haastavan tehtävän jälkeen on todella palkitsevaa katsoa tavarasaalista. Snaipperi + rynnäkkökivääri -kombolla mennään, joskus kakkosaseena on toiminut haulikko ja takalinjoilta on hyvä tukea eturivin taistelijoita overdosella ja hakeutuvilla miinoilla tai turreteilla.

Harvinaisen tasaisesti on tullut rakennettua omaa basea, lääkeosasto on 90% ja muut 80%. Sadan prosentin myötä saisi myös signature skilln auki.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eipä niillä leveli arkkujen kamoilla enää mitää siinä vaiheessa tee kun sinne pääsee... Sinistä shaibaa jokasesta lootasta

Täällä kun on noita pelitietoja postailtu ni täällä mennään tilanteessa 30-51 ja peliaikaa se 4d ja vähä vajaa 2h :rolleyes:
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

olen nyt 30lvl joten mistä mä löydän "challenget"?

Touch pad, missions (L1), oikealla näkyy tehtävät, selaa ylös, siellä on daily missionit, valitse daily, kolmio pohjaan, valitse vaikeustaso (suosittelen hardia jos ei ole hyvää porukkaa), good luck.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli tossa farmattua rahaa Packhan LMG aseeseen. Ei toki varmaan pelin paras mut kuiten ihan ok ase näin ekaksi keltaiseksi pääaseeksi. Ei maksanu kuin 478170 :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli tossa farmattua rahaa Packhan LMG aseeseen. Ei toki varmaan pelin paras mut kuiten ihan ok ase näin ekaksi keltaiseksi pääaseeksi. Ei maksanu kuin 478170 :D

Kait se iha pätevä on, oottelen viel hetken jos sille tulis vaiks uusia aseita. Itelle tippus äske darkzonessa satunnaisest pomost item level 31 keltainen vest :) aikasemmin tänää tippu toisest hard-daily pomosta katkaistu keltanen haulikko.

Ootteko panostanu scavenging kykyyn yhtään? Mulla on se nyt jotain 160% ja on sillä mun mielestä ollu vaikutusta lootti droppeihin
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kait se iha pätevä on, oottelen viel hetken jos sille tulis vaiks uusia aseita. Itelle tippus äske darkzonessa satunnaisest pomost item level 31 keltainen vest :) aikasemmin tänää tippu toisest hard-daily pomosta katkaistu keltanen haulikko.

Ootteko panostanu scavenging kykyyn yhtään? Mulla on se nyt jotain 160% ja on sillä mun mielestä ollu vaikutusta lootti droppeihin
Enpä oo yhtään kattonu tota scavageringia.. kait siinä jotain on. Juu itselle tippi dailysta kans yks keltainen reppu.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

moi, mistähän mä löydän ton scavange kyvyn ja mitä teen phoenix crediteillä itellä niitä 45.?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

moi, mistähän mä löydän ton scavange kyvyn ja mitä teen phoenix crediteillä itellä niitä 45.?
Siis scavange kyky tulee varusteiden mukana ja muutamasta perkistä. Ja phoenixeilla voit ostaa tech puolelta myyjältä reseptejä aseisiin ja haarniskoihin plus joitain aseita. Pääasiassa keltaisia kaikki.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Siis scavange kyky tulee varusteiden mukana ja muutamasta perkistä. Ja phoenixeilla voit ostaa tech puolelta myyjältä reseptejä aseisiin ja haarniskoihin plus joitain aseita. Pääasiassa keltaisia kaikki.

missä se scavange lukema näkyy? ei vaan osu silmään :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tarvitseeko noitten gearien modaamiseen jonku kyvyn ku ei pysty nyt tekee mitään niille?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tarvitseeko noitten gearien modaamiseen jonku kyvyn ku ei pysty nyt tekee mitään niille?

Kaikissa varusteissa ei ole slottia modia varten. Jos "Mod" on harmaana, niin kyseiseen tavaraan ei voi laittaa modeja kiinni.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

moi, mistähän mä löydän ton scavange kyvyn ja mitä teen phoenix crediteillä itellä niitä 45.?
Siinä tavaroita selailemalla voit rullata sitä info boksia tatilla ja jos gearissa kyseinen ominaisuus, niin se taisi olla "Minor attributes" kohdalla, mutta kaikissa ei välttämättä sitä ole ja jos sen haluaa, joutuu löytämään uuden gearin tai käyttää BoO:n yläkerran Recalibration-pöytää, jolla voi muokata yhtä gearin ominaisuutta niin monta kertaa (ainakin uskoisin näin) kuin valuuttaa vain löytyy.

Phoenix Creditit (PC) on ns. end game valuuttaa. Kaikki lootti minkä haluat, joudut käytännössä ostamaan PC:llä koska ainoa kunnon tapa saada High-End (HE) kamaa on a) ostaa blueprinttejä (BP) joko BoO:n vendorilta yläkerrasta tai sitten DZ6-alueen safe roomin vendorilta käyttäen PC:tä tai b) toivoa parasta ja saada kunnon droppeja DZ3-6 alueilta koska kaikki muu tapa jolla saat HE kamaa hankittua on item-level 30 kamaa (DZ1-2 dropit ja muut HE kamat jotka saatu tehtävistä yms dailyistä) ja se paras tavara jota haluat end gamea ajatellen on ilvl31.

Eli DZ fundeilla ostetut BP:t eivät ole paras sijoitus end gamea ja keltaista Division Techiä (DT) ajatellen, koska kaikki DZ:ltä ostetut BP:t tarvitsevat keltaista DT:tä craftaamiseen jota saa vain laatikkoja availemalla ja joskus NPC:t niitä myös tiputtaa DZ:llä (vrt. normi crafti-materiaalit joita voi converttaa, keltainen DT pitää löytää, sitä ei voi tehdä).
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

moi, mistähän mä löydän ton scavange kyvyn ja mitä teen phoenix crediteillä itellä niitä 45.?

Siinä tavaroita selailemalla voit rullata sitä info boksia tatilla ja jos gearissa kyseinen ominaisuus, niin se taisi olla "Minor attributes" kohdalla, mutta kaikissa ei välttämättä sitä ole ja jos sen haluaa, joutuu löytämään uuden gearin tai käyttää BoO:n yläkerran Recalibration-pöytää, jolla voi muokata yhtä gearin ominaisuutta niin monta kertaa (ainakin uskoisin näin) kuin valuuttaa vain löytyy.

Scavenging kokonaismäärän näet kun meet Inventoryyn, ja painat seuraavalle välilehdelle (character), sieltä meet sen vertaa alas että tulee vastaan sellainen kokonaisuus kuin Exploration, sen alla on Scavenging.

Joissakin esineissä on scavenging jo arvottuna, ja jos ei ole niin sen voi kuten Milkkis neuvookin, rollata jonkun kyvyn tilalle jos haluaa. Jotkut Geari modit antaa kans scavengia, ja oon huomannu että tietyissä varusteissa se scavenge voi olla aika isokin luku, esim polvisuojissa sitä tuntuu olevan välillä jotain 50-90%, craftasin pari päivää sitten High End polvisuojat joihin tuli scavenge 89%
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kaikissa varusteissa ei ole slottia modia varten. Jos "Mod" on harmaana, niin kyseiseen tavaraan ei voi laittaa modeja kiinni.

Juujuu kyllä tuo oli selvillä. Mutta jossain kamoissa lukee ihan selkeesti et vaik 1 mod slot avaible mut silti siihen ei saa mtn kiinni. Ei pysty kyseisen tavaran kohalla painaa ees sitä mod nappulaa..
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Juujuu kyllä tuo oli selvillä. Mutta jossain kamoissa lukee ihan selkeesti et vaik 1 mod slot avaible mut silti siihen ei saa mtn kiinni. Ei pysty kyseisen tavaran kohalla painaa ees sitä mod nappulaa..
Onko sulla taskussa modi siihen. Itse ainaki huomasin ton
 
Ylös Bottom