Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Missä tässä hajotetaan aseet/tavarat?

Painamalla pitkään vasenta tai oikeaa tattia. Voit myös merkitä L2-näppäimellä useamman varusteen ja aseen "roskaksi", jolloin voit purkaa kaiken kerralla. Sama mekaniikka toimii myös, jos haluat myydä tavaraa kauppiaille.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Plegellä kans lagaillu tänään ja muutenki bugittanu vaikka soolona tullu vain keräiltyä tavaraa enimmäkseen.

Onko 130k dps vectoril jees? 65k hp ja 10k skillpower siinä samas setis
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Yhdeksän päivän ankaran paukuttamisen jälkeen kaikki päätehtävät tehtynä, tukikohdasta puuttuu vielä kaksi päivitystä, rank 30 (DZ 32) ja pelikellossa reilut 63 tuntia ja kasapäin loottia haalittuna, mutta vielä on pitkä matka kaikkien saamiseksi.

On kyllä ollut tähän mennessä kaiken hypetyksen arvoinen ja joka päivä on tullut se fiilis, että "jos nyt yksi sivutehtävä vielä, tuossa vieressä olisi vielä encounter tai sitten vain kävelee satunnainen vihollislauma edessä ja toiveena illan kruunaava violetti esine", pelistä ei pääse helposti irti.

Turtle Bayssa tuli riehuttua paljon tason 28 saavutettuani ja sieltä saikin nopeasti kokemusta mittariin ja parempia varusteita. Aseita ei vain meinaa millään löytyä, tällä hetkellä mukana kohtuullinen snaipperi ja paljon kehuja saanut Vector. Vector on kyllä mainio ase - ainoastaan lipas on pienehkö, mutta suuremman lippaan saa aina. Rekyyli on erittäin pieni ja tehoa on kuin pienessä pitäjässä, ainoastaan kantama on pieni. DPS on n. 35000+ per sekunti. Vielä ollaan kuitenkin kaukana niistä lukemista, joita kaveri sanoi - snipulla irtoaa parhaimmillaan lähes 180 000 osumapisteen verran vahinkoa jos ampuu critical hitin päähän.

Seuraavaksi pieni varusteiden päivityskierros ja sitten varmaankin daily missionit.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Plegellä kans lagaillu tänään ja muutenki bugittanu vaikka soolona tullu vain keräiltyä tavaraa enimmäkseen.

Onko 130k dps vectoril jees? 65k hp ja 10k skillpower siinä samas setis

On tuo ihan pätevä, toki kannattaa muistaa että se DPS-luku ei ole aina se ihan paras mittari. Sitähän saa ylöspäin kun nostaa rate of firea ja lippaan kokoa, mutta nouseeko nuo esim kriittisten osumien ja kriittisen vahingon tilalla. Lopulta kuinka paljon tuosta DPS-damagesta menee perille.

Ite oon tehnyt niin että DPS-on hivenen alempi tällä hetkellä keltaisella Vectorilla, joku 75k. Mutta oon panostanut critical hit chanceen ja critical hit damageen. Tällä hetken about joka toinen vectorin pati on kriittinen ja tekee noin 120% normaalin damagen(eli noin 25k per pati kun kriittinen osuma). Se ei ota tätä huomioon DPS-luvussa lainkaan joten omalla kohdalla tuo 75k:n DPS ei pidä lainkaan paikkansa. Jos laitan isomman lippaan niin critical chance ja damage tippuu vaikka tuleekin enemmän ammuksia, ja siinä pisteessä tuolla aseella voi heittää vesilintua.

Mulla on toinenkin violetti SMG (AUG) joka on vähän parempi jostain syystä kuin tuo keltainen Vectori, ehkä palaan siihen, Vectorissa etäisyys on niin heikko että pelottaa sen kanssa mennä esim. Challenge-tason vihuja tappamaan :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

On tuo ihan pätevä, toki kannattaa muistaa että se DPS-luku ei ole aina se ihan paras mittari. Sitähän saa ylöspäin kun nostaa rate of firea ja lippaan kokoa, mutta nouseeko nuo esim kriittisten osumien ja kriittisen vahingon tilalla. Lopulta kuinka paljon tuosta DPS-damagesta menee perille.

Ite oon tehnyt niin että DPS-on hivenen alempi tällä hetkellä keltaisella Vectorilla, joku 75k. Mutta oon panostanut critical hit chanceen ja critical hit damageen. Tällä hetken about joka toinen vectorin pati on kriittinen ja tekee noin 120% normaalin damagen(eli noin 25k per pati kun kriittinen osuma). Se ei ota tätä huomioon DPS-luvussa lainkaan joten omalla kohdalla tuo 75k:n DPS ei pidä lainkaan paikkansa. Jos laitan isomman lippaan niin critical chance ja damage tippuu vaikka tuleekin enemmän ammuksia, ja siinä pisteessä tuolla aseella voi heittää vesilintua.

Mulla on toinenkin violetti SMG (AUG) joka on vähän parempi jostain syystä kuin tuo keltainen Vectori, ehkä palaan siihen, Vectorissa etäisyys on niin heikko että pelottaa sen kanssa mennä esim. Challenge-tason vihuja tappamaan :D

Lipas tais olla 35kutii ja critical chance 35-40 ja jostain talentista tais tulla viä lisää, crit dmg ei muistu ulkoa, self heal kans tais tulla talentista, pitää tarkistella ku pääsee pelaileen taas.

Daily tehtävis tulee itse ainaki kohtuu lähellä vihuja oltua riippuen toki vähä tilanteesta, Augilla mentiin kans vielä eilinen daily challenging tasolla, tänään selviää kuinka tuon vectorin kanssa käy.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Lipas tais olla 35kutii ja critical chance 35-40 ja jostain talentista tais tulla viä lisää, crit dmg ei muistu ulkoa, self heal kans tais tulla talentista, pitää tarkistella ku pääsee pelaileen taas.

Daily tehtävis tulee itse ainaki kohtuu lähellä vihuja oltua riippuen toki vähä tilanteesta, Augilla mentiin kans vielä eilinen daily challenging tasolla, tänään selviää kuinka tuon vectorin kanssa käy.

Okei, no mulla taitaa olla vaan huonot talentit tuossa Vectorissa, täytyy craftata pari kertaa uudelleen tänään.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

On tuo ihan pätevä, toki kannattaa muistaa että se DPS-luku ei ole aina se ihan paras mittari. Sitähän saa ylöspäin kun nostaa rate of firea ja lippaan kokoa, mutta nouseeko nuo esim kriittisten osumien ja kriittisen vahingon tilalla. Lopulta kuinka paljon tuosta DPS-damagesta menee perille.

Ite oon tehnyt niin että DPS-on hivenen alempi tällä hetkellä keltaisella Vectorilla, joku 75k. Mutta oon panostanut critical hit chanceen ja critical hit damageen. Tällä hetken about joka toinen vectorin pati on kriittinen ja tekee noin 120% normaalin damagen(eli noin 25k per pati kun kriittinen osuma). Se ei ota tätä huomioon DPS-luvussa lainkaan joten omalla kohdalla tuo 75k:n DPS ei pidä lainkaan paikkansa. Jos laitan isomman lippaan niin critical chance ja damage tippuu vaikka tuleekin enemmän ammuksia, ja siinä pisteessä tuolla aseella voi heittää vesilintua.

Tälle myös täältä protip-komppaus. Ei kannata liikaa suoraan tuijottaa sitä DPS-lukua. Kannattaa kattoo aseen ominaisuuksia ja lukuja myös ja vähän ynnäillä vaikka sillä lyhyellä matikalla. Itsekin panostan tohon Critical-puoleen ja se ei tosiaan sitä näytä huomioivan tuossa yleis DPS:ssä mitenkään.

Onks jollain kokemusta miten toi Turret käyttäytyy DZ:lla? Väsäilen tässä sellaista teknikko-buildia johon toi Turret ois oiva lisä, vaan en halua sitä DZ:lle viedä jos se muia agentteja ampuu ja aiheuttaa rogue-statusta itelle.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tälle myös täältä protip-komppaus. Ei kannata liikaa suoraan tuijottaa sitä DPS-lukua. Kannattaa kattoo aseen ominaisuuksia ja lukuja myös ja vähän ynnäillä vaikka sillä lyhyellä matikalla. Itsekin panostan tohon Critical-puoleen ja se ei tosiaan sitä näytä huomioivan tuossa yleis DPS:ssä mitenkään.

Onks jollain kokemusta miten toi Turret käyttäytyy DZ:lla? Väsäilen tässä sellaista teknikko-buildia johon toi Turret ois oiva lisä, vaan en halua sitä DZ:lle viedä jos se muia agentteja ampuu ja aiheuttaa rogue-statusta itelle.

Ainakin betassa teki sitä että ampu muita agentteja ja palkinnoksi rogue sulle, en ole aiheeseen nyt perehtynyt ku ei tuu turrettia käytettyä että tekeekö vielä samaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onks jollain kokemusta miten toi Turret käyttäytyy DZ:lla? Väsäilen tässä sellaista teknikko-buildia johon toi Turret ois oiva lisä, vaan en halua sitä DZ:lle viedä jos se muia agentteja ampuu ja aiheuttaa rogue-statusta itelle.

Ei ole ampunut muita. monet heittää turretit sun muut kilkkeet extractille varuiks ja siinä ne vaan skannaa ympäristöä. Heti tosin kun joku edes vahingossa ampuu sua, niin turretti vähän heräilee mutta en tiedä tarviiko turretti tulen avaamiseen rogue-statuksen.

Jos ne muut pelaajat vahingossa tuhoaa sun turretin esim. kranaatilla niin saavat rogue statuksen päälle. Sama koskee seeker miinoja, jos joku tuhoaa sun miinan niin saavat roguen päälle. Itelleni kävi niin että minä ja randomi laitettiin miltein yhtä aikaa miinat rullaamaan, mun räjähti sekuntin ennen kuin sen randomin joten mun miina tuhos sen miinan jolloin mä olin sitten heti rogue :D Onneks se jannu ymmärsi tilanteen eikä tappanut mua siihen paikkaan.

Muuten se on hyvä työkalu, siltä ei kannata odottaa mitään kovaa dps-panostusta, mutta se saa vihut liikkeelle suojistaan jos onnistuu vaikka turren heittämään kylkeen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olis pienoinen kysymys, mulla on nyt 168 PHX Crediittiä: Kumpi olisi fiksumpaa hommata: Vector ACP vai BM AK-74? En oikein itse tiedä, joten olis kiva tietää jos jollain on kokemusta kyseisistä aseista. Liberator on kyllä myös OK ase, mutta CQB ase enemmän, joten SMG hoitaa mun mielestä sen homman paremmin :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Muuten se on hyvä työkalu, siltä ei kannata odottaa mitään kovaa dps-panostusta, mutta se saa vihut liikkeelle suojistaan jos onnistuu vaikka turren heittämään kylkeen.

Joo kyl mie sitä käytän tuolla PvE:n puolella. Lähinnä sähkönuolia ampumaan ja stunnaamaan vihuja. Ei DPS-tarkoitukseen. :) Kätevä vehje siellä ainakin. Tähän ku yhistää noita talenteja jotka boostaa sitä stunnauksen laajuutta vihuista toiseen tai jotain niin ihan pätevä vekotin on ollut.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olis pienoinen kysymys, mulla on nyt 168 PHX Crediittiä: Kumpi olisi fiksumpaa hommata: Vector ACP vai BM AK-74? En oikein itse tiedä, joten olis kiva tietää jos jollain on kokemusta kyseisistä aseista. Liberator on kyllä myös OK ase, mutta CQB ase enemmän, joten SMG hoitaa mun mielestä sen homman paremmin :)

Itse hommasin tuon Vectorin (kiitos /r/thedivisionin hypen) tuossa pari päivää sitten, ja on kyllä ollut varsin nasta ase. SMG:t tällä hetkellä ovat melko voimakkaita, koska niillä on luonnostaan korkea crit chance. Sen ympärille kun saa rakennettua buildin jossa on paljon crit chancea ja crit damagea, sulattaa Vector challenge modessakin vihollisia aika hyvin. Mulla on vielä buildissa kokoamista, mutta tälläkin hetkellä pulsen aktivoinnin jälkeen melkein joka kuti Vectorista on critti, ja jos tiimi hyvin ketjuttaa pulseja, on se pirun tehokas ase. Lippaalla on tosin kokoa vain 20 laakia, eli se vaatii kyllä hyvän modin siihen. Omalla hankintalistallani on tänään tuo high end magazine -modi, tällä hetkellä paras joka löytyy on sininen +57% mag size ja +4% crit chance, joka on vähän heikko.

Tuosta BM AK:sta en tosin osaa sanoa, kun ei ole kokeiltua, mutta Vectorin kanssa ei ainakaan voi mennä vikaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Omalla hankintalistallani on tänään tuo high end magazine -modi, tällä hetkellä paras joka löytyy on sininen +57% mag size ja +4% crit chance, joka on vähän heikko.

Tuosta BM AK:sta en tosin osaa sanoa, kun ei ole kokeiltua, mutta Vectorin kanssa ei ainakaan voi mennä vikaan.
Sieltä tulee aika hyvin niitä +90-100% lipas kokoa

Itse olen ollut tyytyväinen BM AK:hon, atm sillä depsit siellä 125k kieppeillä ja dmg 11,1k
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Saakos sitä high end kamaa myös dailyn high tasolta vai pitääkö olla se challenge?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Saa hardista kans. Tosin vissii aikalailla 30 levelin keltaisia mut kuitenkin. Itselle tiputti keltaisen repun toissapäivänä

Okei kiits. Kyllä tuo Challenge täytyy mennä läpi, saa ainakin Phoenix rahaa ja Vector odottaa mua vendorilla [emoji3]
 
Ylös Bottom