Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Voisiko joku viisaampi selventää miten tuo COOP scaling toimii. Olen ymmärtänyt että hardilla se skaalaa isoin levelisen pelaajan mukaan, normaalilla se skaalaa sitten pelajien välisten levelien keskiarvoon. Esim jos kaveri on 16 ja minä 8 se skaalaa vihut lvl 12 tai jotain sellaista ?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Koitan valita matchmaking tuohon Lincoln Tunnel tehtävään niin heittää aina vaan erroria ja ulos pelistä... Miksi toi "find friends" on harmaana? Miten voi etsiä matchmakingiin tiettyjä pelaajia esim. jos haluaa tsekata onko ketään konsolifinläisiä linjoilla?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Voisiko joku viisaampi selventää miten tuo COOP scaling toimii. Olen ymmärtänyt että hardilla se skaalaa isoin levelisen pelaajan mukaan, normaalilla se skaalaa sitten pelajien välisten levelien keskiarvoon. Esim jos kaveri on 16 ja minä 8 se skaalaa vihut lvl 12 tai jotain sellaista ?
Jos en ohan väärässä ole niin skaalaa isoin levelisestä 5 levua alaspäin. Eli jos pelaat 30 levusen kans niin vastustajat on 25 levusia. Poislukien avoimen maailman eliitit jotka pääasiassa kaikki on 27-30 levusia.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

tää peli menee tunteisiin, en todellakaan aijo ubin pelejä enää täydellä hinnalla ostaa. taas saatana olen puol tuntia yrittänyt rupee tekee daily hard challengea mutta kun liityn ryhmään ja yritän alottaa peliä niin mitään ei ***** tapahdu!...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

tää peli menee tunteisiin, en todellakaan aijo ubin pelejä enää täydellä hinnalla ostaa. taas saatana olen puol tuntia yrittänyt rupee tekee daily hard challengea mutta kun liityn ryhmään ja yritän alottaa peliä niin mitään ei ***** tapahdu!...

Nyt ei ihan kyllä selviä tuosta että mikä se ongelma on? Lennätkö ulos pelistä vai mitä tapahtuu? Kun se matchmaking löytää pelin niin seuraatko ohjeita ja painat oikeaa tattia pohjaan kun peli sitä pyytää? Siihen keskelle ruutua tulee ohje että tattia pohjaan jonkin aikaa että se alkaa yhdistämään pelaajia, sun kuvauksen perusteella tämä jää tekemättä.

Itellä matchmaking on toiminut moitteetta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuolla Dark Zone alueella jos tulee rogue jonka rank on manhunt niin kannattaa todellakin tappaa kyseinen pelaaja. Eilen nelisteen oltiin liikenteessä niin kaksi tuli vastaan ja kun ne tappoi level nousi 25 -> 29. Harmittavan vähän tuommoisia tulee vaan vastaan. :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt ei ihan kyllä selviä tuosta että mikä se ongelma on? Lennätkö ulos pelistä vai mitä tapahtuu? Kun se matchmaking löytää pelin niin seuraatko ohjeita ja painat oikeaa tattia pohjaan kun peli sitä pyytää? Siihen keskelle ruutua tulee ohje että tattia pohjaan jonkin aikaa että se alkaa yhdistämään pelaajia, sun kuvauksen perusteella tämä jää tekemättä.

Itellä matchmaking on toiminut moitteetta.

siis joo painan oikeaa tattia ja se liittyy tehtävään, siinä sitten muutaman pelaajan kanssa ihmetellään ja yritetään tään ovista/porteista juosta läpi mutta nämä ei avaudu ja "tehtävä" ei ala.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt on tullu pelikellon mukaan 20 tuntii pelailtua, levelillä 15 mennään. Pelihän on hyvä, mutta ei nyt ole ihan niin koukuttava ole ollut kuin ajattelin eli mitää "samoilla silmillä sessioita" ole tullu vedettyä eli pikkusen pliisuksi jää. Peli on vähän niinkuin Volvo toimiva ja turvallinen, "mut se joku" fiilis jää uupuun. No nämä nyt on niin subjektiivisia juttuja että eipä tästä aiheesta sen enempää ettei viestiketju mene siihen juupas eipäs väittelyyn, eli kyllä pelistä rahoilleen vastineen saa jne.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuolla Dark Zone alueella jos tulee rogue jonka rank on manhunt niin kannattaa todellakin tappaa kyseinen pelaaja. Eilen nelisteen oltiin liikenteessä niin kaksi tuli vastaan ja kun ne tappoi level nousi 25 -> 29. Harmittavan vähän tuommoisia tulee vaan vastaan. :D

Ei kai niitä ole jos rogue ei saa juuri mitään palkintoa kun selviää hengissä mutta menettää valtavan paljon kun kuolee.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Siellä se olis postissa ollut jo perjantaina noudettavissa oma Sleeper Agent Edition The Divisionista. Kai tämä on sitä Will Poweria kun vasta tänään ajattelin sen hakea sieltä, te muut olisitte sännännyt sinne samantien kun olisi tullu tekstari, että lähetys on noudettavissa :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt on tullu pelikellon mukaan 20 tuntii pelailtua, levelillä 15 mennään. Pelihän on hyvä, mutta ei nyt ole ihan niin koukuttava ole ollut kuin ajattelin eli mitää "samoilla silmillä sessioita" ole tullu vedettyä eli pikkusen pliisuksi jää. Peli on vähän niinkuin Volvo toimiva ja turvallinen, "mut se joku" fiilis jää uupuun.

Kokeile pelaamista muiden suomalaisten kanssa. Hard-tasolla ja käyntiä Dark Zonen puolella. Tutki echot, kuuntele puhelut ja muut löydöt. Fiilistele tiedustelun välivideoissa. Ihastele upeaa New Yorkia, sen silhuettia ja iltavalojen loistetta. Tuosta konseptista olen löytänyt sen koukun, unohtamatta itse lootin voimaa, joka tuo takaisin peliin. Yhä tasolla 30.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuolla Dark Zone alueella jos tulee rogue jonka rank on manhunt niin kannattaa todellakin tappaa kyseinen pelaaja. Eilen nelisteen oltiin liikenteessä niin kaksi tuli vastaan ja kun ne tappoi level nousi 25 -> 29. Harmittavan vähän tuommoisia tulee vaan vastaan. :D

Tämähän toimii vain silloin kun kyseisellä roguella se DZ leveli on siellä isommasta päästä. DZ49 menetät sen 27k expaa siitä 20 sekunnin rogue tilasta ja manhuntista DZ51 menettää se ~125k

siis joo painan oikeaa tattia ja se liittyy tehtävään, siinä sitten muutaman pelaajan kanssa ihmetellään ja yritetään tään ovista/porteista juosta läpi mutta nämä ei avaudu ja "tehtävä" ei ala.
Kannattaa hostin restarttaa missioni tuossa vaiheessa
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Muutaman kerran on tullut kokeiltua vastuksen hakua päivittäisiä tehtäviä varten ja hyvin on toiminut - ainoastaan kerran ryhmään liittyvä (random)-pelaaja ei muutaman minuutin odottelun jälkeenkään päässyt liittymään ja silloinkin oli nimi listassa, mutta hahmo ei ilmestynyt peliin. Ystävien kanssa on toiminut ongelmitta ja tavallisesti vietän vain aikaa loottia keräilemässä ja odotan kutsua esim. Challenge-tehtävään tai Dark Zoneen.

Se on kyllä sanottava, että ovat nämä Challenge-tason tehtävät tuskaisen vaikeita jos rintamapuolustus ei pidä. Kranaatteja sataa tasaisin väliajoin, tarkka-ampujien kiikarien välähdyksiä saa tarkkailla jatkuvasti ja joskus viholliset ampuvat sokkona suojan takaa kuolettavan tarkasti, jos pidät pääsi esillä liian pitkään.

Kahta Challenge-tehtävää tuli kokeiltua eilen ja niistä ensimmäisenä Russian Consulate, joka tuntui alusta asti erittäin hankalalta. Ahtaassa huoneessa on monta vihollista ja tulikranaatteja lentää tasaisin väliajoin porukkamme sekaan, kun koetamme ampua vuoron perään. Vihollisilla on kaiken lisäksi parantaja joukossaan ja häntä on tuskaisen vaikeaa saada hengiltä. Lukuisista yrityksistä huolimatta emme pääseet edes ensimmäisen huoneen ohitse. Porukka vaihtui tiuhaan tahtiin, kun peliin kutsutut pelaajat häipyivät yksi toisensa jälkeen.

Lincoln Tunnel -tehtävä sen sijaan oli hieman helpompi ja se tulikin läpäistyä kaikkiaan neljä kertaa eilen. Samalla napsahti eräs pelin vaikeimmista trophyista, eli pitää pelata Challenge-tehtävä läpi ilman, että kukaan on kertaakaan maassa tai kokonaan kuollut.

Kaikkein kuumottavinta on kuitenkin ollut Dark Zonella, kun repussa on valtava lasti tavaraa ja laskeutumisalue on ison vihollisjoukkion saartama, eikä tunnu millään tulevan tilaisuutta laittaa tavaroita kopteriin. Eniten hermostuttaa siinä tilanteessa, kun omat tavarat putoavat maahan ja lähdet juoksemaan takaisin niiden luo lähimmästä turvatalosta ja tavarakasa loistaa paikalla kuin joulukuusi. Puhumattakaan silloin, jos joukossa sattuu olemaan keltaista varustetta.

Ja vielä vinkkinä kaikille, jotka eivät tiedä vielä. Autumn' s hope -turvatalon lähellä on paikka, jossa voi farmata Phoenix Credittejä. Kun lähdet turvatalosta ulos (restock-arkun vierestä portaat alas), käännyt oikealle, sitten vasemmalle, niin törmäät vihollisjoukkoon, joista yksi on "johtaja", jonka tappamalla saa aina 1-3 PC:tä ja Superior-varusteita. Jos oikein hyvä tuuri käy, niin hän saattaa pudottaa myös keltaisen rynnäkkökiväärin, mutta tätä en pysty varmaksi sanomaan, sattumalta kuulin näin. Tapat siis johtajan (nimeä en muista), keräät äkkiä lootit ja annat muiden vihollisten tappaa sinut. Sitten uusi lähtö turvatalosta ja sama uudestaan. Parhaiten tämä onnistuu 3-4 hengen porukalla, kun pomon saa nopeasti maihin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Itse olen päässyt levelille 12 niin kysyisin mistä voin saada kunnon aseita sen verran kovia vihollisia ja toinen kysymys onko ne pahempia vihollisia joiden yläpuolella on pääkallo ne ei kuole millää ampuvat saman tien minut hyvä pelihän toi muuten on pari viikkoa tahkonut joka päivä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Itse olen päässyt levelille 12 niin kysyisin mistä voin saada kunnon aseita sen verran kovia vihollisia ja toinen kysymys onko ne pahempia vihollisia joiden yläpuolella on pääkallo ne ei kuole millää ampuvat saman tien minut hyvä pelihän toi muuten on pari viikkoa tahkonut joka päivä.
Pääkallo on vähintään 5 leveliä sun omaa isompia
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Mulla ei toiminut eilen matchmaking koko iltana. Kokeilin useamman kerran kahteen eri main missioniin ja aina vaan heitti kokonaan ulos pelistä ja error. Ilmeisesti tuo serveri oli matalana tai jotain kun tuli viestikin pelin vasemaan alalaitaan että "group server offline tms." Tietty ikävämpi homma kun just olis halunnu pelata noita päätehtäviä ryhmässä.
 
Ylös Bottom