JusticeFist
Member
Vastaus: Tom Clancy's The Division
I'm in!
Vois kyl tollaseen liittyä mukaan. Tosin aikaisintaan huomenna ehtis
I'm in!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Vois kyl tollaseen liittyä mukaan. Tosin aikaisintaan huomenna ehtis
Jos en ohan väärässä ole niin skaalaa isoin levelisestä 5 levua alaspäin. Eli jos pelaat 30 levusen kans niin vastustajat on 25 levusia. Poislukien avoimen maailman eliitit jotka pääasiassa kaikki on 27-30 levusia.Voisiko joku viisaampi selventää miten tuo COOP scaling toimii. Olen ymmärtänyt että hardilla se skaalaa isoin levelisen pelaajan mukaan, normaalilla se skaalaa sitten pelajien välisten levelien keskiarvoon. Esim jos kaveri on 16 ja minä 8 se skaalaa vihut lvl 12 tai jotain sellaista ?
tää peli menee tunteisiin, en todellakaan aijo ubin pelejä enää täydellä hinnalla ostaa. taas saatana olen puol tuntia yrittänyt rupee tekee daily hard challengea mutta kun liityn ryhmään ja yritän alottaa peliä niin mitään ei ***** tapahdu!...
Nyt ei ihan kyllä selviä tuosta että mikä se ongelma on? Lennätkö ulos pelistä vai mitä tapahtuu? Kun se matchmaking löytää pelin niin seuraatko ohjeita ja painat oikeaa tattia pohjaan kun peli sitä pyytää? Siihen keskelle ruutua tulee ohje että tattia pohjaan jonkin aikaa että se alkaa yhdistämään pelaajia, sun kuvauksen perusteella tämä jää tekemättä.
Itellä matchmaking on toiminut moitteetta.
Tuolla Dark Zone alueella jos tulee rogue jonka rank on manhunt niin kannattaa todellakin tappaa kyseinen pelaaja. Eilen nelisteen oltiin liikenteessä niin kaksi tuli vastaan ja kun ne tappoi level nousi 25 -> 29. Harmittavan vähän tuommoisia tulee vaan vastaan.![]()
Nyt on tullu pelikellon mukaan 20 tuntii pelailtua, levelillä 15 mennään. Pelihän on hyvä, mutta ei nyt ole ihan niin koukuttava ole ollut kuin ajattelin eli mitää "samoilla silmillä sessioita" ole tullu vedettyä eli pikkusen pliisuksi jää. Peli on vähän niinkuin Volvo toimiva ja turvallinen, "mut se joku" fiilis jää uupuun.
Tuolla Dark Zone alueella jos tulee rogue jonka rank on manhunt niin kannattaa todellakin tappaa kyseinen pelaaja. Eilen nelisteen oltiin liikenteessä niin kaksi tuli vastaan ja kun ne tappoi level nousi 25 -> 29. Harmittavan vähän tuommoisia tulee vaan vastaan.![]()
Kannattaa hostin restarttaa missioni tuossa vaiheessasiis joo painan oikeaa tattia ja se liittyy tehtävään, siinä sitten muutaman pelaajan kanssa ihmetellään ja yritetään tään ovista/porteista juosta läpi mutta nämä ei avaudu ja "tehtävä" ei ala.
Pääkallo on vähintään 5 leveliä sun omaa isompiaItse olen päässyt levelille 12 niin kysyisin mistä voin saada kunnon aseita sen verran kovia vihollisia ja toinen kysymys onko ne pahempia vihollisia joiden yläpuolella on pääkallo ne ei kuole millää ampuvat saman tien minut hyvä pelihän toi muuten on pari viikkoa tahkonut joka päivä.