Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Alkanu tulee vähän samoja fiiliksiä DarkZonesta, on siellä ihan hauskaa kaveriporukalla pyöriä ei siinä mitään, mutta jotenkin se paikka tuntuu tietyn pisteen jälkeen aika turhalta. Siellä farmataan niitä keltaisia esineitä juoksemalla pomoja läpi uudelleen ja uudelleen, purppuraa tavaraa ei tule edes nostettua enää ylös. Normipelin puolella ei olekaan sitten muuta kuin farmata Bulletkingiä koska se sattuu olemaan pelin tehokkain tapa saada crediitteja ja craftimatskua :D

Ja semisti ärsyttää kun kuolee DZ:ssä vaikka ihan normi NPC-viholliseen niin menettää korkeilla tasoilla tuntien edestä grindistä saatua ekspaa, ei hirveästi houkuttele mennä sinne kun alkaa vaan semisti vituttamaan turhat kuolemat. Edellispäivänä pelasin randomien kanssa, mentiin aika keskelle koko paikkaa ja näytti olevan hyvä flow päällä, niin eikö yksi tiimistä sitten päätä että nyt mennään Rogue-statukselle koska se on niin kivaa. Tämä yksi sankari vaan räiskii muita ja me muut yritetään pysyä erossa tuosta touhusta mutta kuten arvata saattaa meidät kaikki tapetaan sen yhden jannun takia, -25000 rahaa, -25000xp, mun pelitahdilla tuo on noin kahden kolmen päivän saldo.. kiitti ihan saatanasti xXnoScope420SnipahKillahXx

Nyt on niin suolanen olo pelistä että musta vois louhia priimaa kaupan hyllylle.

toi dz on vähn tommonen alue missä ei kannata yksin säveltää yhtää, jos nyt sit kummiskin haluat olla yksin niin suosittelen hyppimään varjoissa ja olemaan varuillaan. keltasilla kamoilla se helpottuu jonkun verran.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

toi dz on vähn tommonen alue missä ei kannata yksin säveltää yhtää, jos nyt sit kummiskin haluat olla yksin niin suosittelen hyppimään varjoissa ja olemaan varuillaan. keltasilla kamoilla se helpottuu jonkun verran.

Ehh.. en minä siellä yksin ole mennyt? Kaveriporukalla 90% ajasta ja silloin tällöin matchmakingin kautta. Ja kaikki on jo keltaista.
 
Mites tuo kun siellä omissa tiedoissa näkyy ne critical hit change ja damage, niin ilmeisesti niihin ei ole laskettu sitä mikä on aseessa perkkinä lisäksi. Mulla on nyt näin.

Change 45% (varusteet+modit)
Damage 108%

Sitten Vectorissa on vielä lisäksi perkkinä Change 25% niin tuo tulee ilmeisesti siihen vielä lisäksi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt vasta tilasin pelin, oottelin mitä porukka täällä foorumilla on pelistä mieltä ja mitä nyt myös peliä seurannu live from playstationista. Se mikä nyt oikeestaan vielä pelissä huolettaa on että aikas nopeesti porukka sinne lv30 dingaa joka tarkoittaa sitä että lisä contenttia ilmeisesti tarvii aika nopeesti ? dark zone nyt löytyy, mutta ilmeisesti ilman seasonpassia tätä ei edes kannata harkita jos haluaa pelistä pikkusen pidemmän kokemuksen.



Siteeraan nyt omaa viestiä ;) mut näemmä olis pitänyt ainakin odottaa vielä viikko ennen pelin hankkimista, koska nyt rupee pikku hiljaa tuleen porukalta jo niitä kommentteja mitkä huoletti kun mietiskelin hankkiako peli vaiko eikö. No eipä sillä saahan tähän nyt uppoon varmaan ainakin sen 200 tuntia ennekuin rupee tuleen se fiilis että mistä syystä enään laittaisin pelilevyn koneeseen. Eikä nyt niinkään kaduta pelin hankinta hyvältähän tämä maistuu jne. mut jotenkin tämän genren peleissä toi rima/odotukset on henk.koht ehkä liian korkeella. Kai se vaan täytys pitää tämän tyylin pelejä omana genrenään eikä vertailla esim. morppeihin joista niistäkin on loppupeleissä 80% kaatunut jossain kohtaa ihan samoihin syihin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Millaisella aseella nuo kannattaa ampua nytte ei löydy niin hyviä millä noi kuolis niitä sivu tehtäviä mennyt olen ennen kuin keksin miten saan kunnon aseita hyvin leveli nousee isoimmista tehtävistä nyt se on 13.
Joko craftaat itte jonku tai yrität grindata parempaa asetta. Tuossa vaiheessa leveleitä ei aseella niinkään ole väliä. Hirveästi noihin ei kannata panostaa ennen ku 30 täynnä
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Millaisella aseella nuo kannattaa ampua nytte ei löydy niin hyviä millä noi kuolis niitä sivu tehtäviä mennyt olen ennen kuin keksin miten saan kunnon aseita hyvin leveli nousee isoimmista tehtävistä nyt se on 13.

Tuohon ei auta mikään muu kuin nostaa hahmon tasoa ylöspäin, olet vain niin matalalla tasolla vihollisiin nähden. Sun pitäis kyllä nähdä mikä on vihollisen taso, ja minkä tasoista tehtävää olet yrittämässä, silmät käteen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Millaisella aseella nuo kannattaa ampua nytte ei löydy niin hyviä millä noi kuolis niitä sivu tehtäviä mennyt olen ennen kuin keksin miten saan kunnon aseita hyvin leveli nousee isoimmista tehtävistä nyt se on 13.

Ai mitäh? Kyllä itelläkin varmaan kirjoitusvirheitä on välillä liikaakin mutta nyt en kyllä saanut yhtään mitään selvää... Pilkut ja pisteet on keksitty vai jäikö koulut käymättä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ai mitäh? Kyllä itelläkin varmaan kirjoitusvirheitä on välillä liikaakin mutta nyt en kyllä saanut yhtään mitään selvää... Pilkut ja pisteet on keksitty vai jäikö koulut käymättä.

Hänelle on sanottu aika monta kertaa tästä mutta ei taida mennä jakeluun :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Millaisella aseella nuo kannattaa ampua nytte ei löydy niin hyviä millä noi kuolis niitä sivu tehtäviä mennyt olen ennen kuin keksin miten saan kunnon aseita hyvin leveli nousee isoimmista tehtävistä nyt se on 13.


SMG:t on hyviä pyssyköitä niillä voi vetää huoletta liipasin pohjassa ilman suurempia rekyyleitä esim. vectori vihreenä noilla levuilla jos sattuu jostain osuun kohdalle, mut muutkin SMG:t on päteviä sit jotain modeja aseeseen kylkiäiseksi niin voilaa. Kartasta näät alueet/tehtävät minkä levusta on vastassa, jos vie tuntuu vaikeelta niin etene vaikka niin että pyörit alueilla missä oot sen pari levua isompi kuin vastukset.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Siteeraan nyt omaa viestiä ;) mut näemmä olis pitänyt ainakin odottaa vielä viikko ennen pelin hankkimista, koska nyt rupee pikku hiljaa tuleen porukalta jo niitä kommentteja mitkä huoletti kun mietiskelin hankkiako peli vaiko eikö. No eipä sillä saahan tähän nyt uppoon varmaan ainakin sen 200 tuntia ennekuin rupee tuleen se fiilis että mistä syystä enään laittaisin pelilevyn koneeseen. Eikä nyt niinkään kaduta pelin hankinta hyvältähän tämä maistuu jne. mut jotenkin tämän genren peleissä toi rima/odotukset on henk.koht ehkä liian korkeella. Kai se vaan täytys pitää tämän tyylin pelejä omana genrenään eikä vertailla esim. morppeihin joista niistäkin on loppupeleissä 80% kaatunut jossain kohtaa ihan samoihin syihin.

Noh sanotaan näin että varmaan kyllästyminen iskee niille jotka tätä päiväkausia ja öitä paahtaa suurilla tuntimäärillä. Level 30 ei kuitenkaan pamahda muutaman tunnin pelailun jälkeen mittariin ja kun sen saavuttaa niin hahmon varusteiden kehittämistä ja Dark Zonea kyllä useaksi tunniksi riittää vielä lisäksi. Itse sain eilen lvl 30 täyteen ja pääsin tähän "End Game" - kastiin mukaan, ja oon kuitenkin suht paljon pelannut ja liki päivittäin julkkarista asti. Vasta nyt aukeaa toi varusteiden säätäminen ja buildin optimointi. Kaveriporukassa pelaaminen lisää myös mielenkiintoa pelata enemmän.

Daily Challenget ilmeisesti tarjoaa kunnon haastetta, ja itse en ole niihin vielä koskenutkaan. Eli kyl tässä pelaamista riittää.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kertokaahan mikä toi stash-arkku on? Aina se on tyhjä..ainaski mulla.

Tottakai se on tyhjä, ellet ole sinne mitään laittanut. Stash, eli vapaasti suomennettuna jemma. Se on siis sinun oma arkkusi minne voit laittaa säilöön tavaraa. 40 slottia löytyy tavaroille säilytystilaa ja lisäksi on 30 paikkainen extract osio jonne ilmestyy kaikki Dark Zonelta hankkimasi lootti.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tottakai se on tyhjä, ellet ole sinne mitään laittanut. Stash, eli vapaasti suomennettuna jemma. Se on siis sinun oma arkkusi minne voit laittaa säilöön tavaraa. 40 slottia löytyy tavaroille säilytystilaa ja lisäksi on 30 paikkainen extract osio jonne ilmestyy kaikki Dark Zonelta hankkimasi lootti.

Kiitti tiedosta. No eipä mulla oo ollu mitään mitä jemmata. Aseet ym. mitä en oo tarvinnu,oon myyny tai vain hävittänyt. Pari hyvää asettaki oon vahingos myyny. Nyt pitää jemmata niitä,jospa niille ois vielä joskus käyttöä,eikä myy/hävitä niitä vahingos.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onpas vaikeeta päästä tekee daily challengea, jokaisesta ryhmästä mihin meen on heti alkuun potkittu pois
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tottakai se on tyhjä, ellet ole sinne mitään laittanut. Stash, eli vapaasti suomennettuna jemma. Se on siis sinun oma arkkusi minne voit laittaa säilöön tavaraa. 40 slottia löytyy tavaroille säilytystilaa ja lisäksi on 30 paikkainen extract osio jonne ilmestyy kaikki Dark Zonelta hankkimasi lootti.
Tarkennuksena se että alussa sielä on vain 30 slottia, tech wing 100:n pinnaan ni aukeaa 10 paikkaa lisää.

Onpas vaikeeta päästä tekee daily challengea, jokaisesta ryhmästä mihin meen on heti alkuun potkittu pois
Älä joinaa muitten peliin vaan hostaa omasi, pääset trolleista eroon.

EDIT: Viikottainen huolto taas huomenna alkaen klo 10, suunniteltu kesto ~3h, Patch notet myöhemmin tänään-

http://forums.ubi.com/showthread.php/1416321-Weekly-Scheduled-Maintenance-Tuesday-March-22
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Patch notet huomiselle:

GAMEPLAY


  • Named enemies. will now drop better loot in Challenge mode than in Hard mode.
  • Added a cooldown period for the Static Turret stun attack in order to avoid a stunlock in PvP and PvE game modes.
  • Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.
  • Modifications to the weapon talent: Trained.
    • It can now only be rolled on Shotgun, Marksman rifles and Pistols
    • Its bonus has been reduced from 1%-5% to a constant 0.1%
    • For the Midas SMGs, Trained Talent has been replaced with Responsive Talent which increases damage when getting closer to the target. This applies to existing weapons as well as newly acquired ones
    • For all SMGs, LMGs, and Assault Rifles, it will be replaced with another randomly picked weapon talent. This applies to existing weapons as well as newly acquired ones
  • Fixed a speed run exploit for the Rooftop Comm Relay mission
  • Fixed an issue where weapons dealt no damage if the reload animation was interrupted by an agent’s skill
  • Fixed an issue where players became stuck in an emote animation if activated via chat while auto running
  • Fixed a bug where skill power would be increased permanently while using the Death by Proxy talent
  • Fixed a bug where experience was not being awarded for completing all side-missions in the Midtown East safe house
  • Fixed instances where the Seeker Mine with Airburst / Multi-mine mod would detonate too soon, miss targets or cause no damage
  • Fixed a bug where grenades would sometimes not display the blast radius warning before detonating
  • Fixed an issue where some NPCs in low cover would not react to being shot by the player
  • Fixed issues where emotes would cause the player model to behave oddly (missing guns, player stuck in emote animation, etc)
  • Fixed a bug where weapon mods and weapon skins would not show up on other players in the game world
  • Fixed an issue where DPS would not be calculated properly when purchasing a new weapon mod
DARK ZONE


  • Players can now heal other neutral players in the Dark zone, by using First Aid and Support Station skills
  • Players are now able to fast travel to Dark Zone checkpoints, but only when coming from outside the Dark Zone
  • The Dark Zone disconnect timer has been increased to 30 seconds, meaning players will remain in the game world longer when logging out while in the Dark Zone (this applies while not in combat)
  • Items extracted from the Dark Zone are now properly marked as "new" items when moved to the players inventory
  • Players killed in the Dark Zone now drop ammo, medkits and grenades. This loot is generated and not taken from the dying players’ inventory
  • Players killed in the Dark Zone will lose less Dark Zone Funds and Experience (Rogue and non-Rogue)
  • Dark Zone Funds and Experience rewards for surviving Rogue status have been improved
  • Dark Zone Funds and Experience rewards for killing Rogue agents have been improved
  • Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone: Please note that due to this fix causing client stability issues, we have to remove it from this update until it can be addressed in a next one
    • Lvl 30: 1-3 Phoenix Credits
    • Lvl 31: 2-4 Phoenix Credits
    • Lvl 32: 3-5 Phoenix Credits
  • Increased drop rate of High-End items from lvl 31 and 32 named NPCs in the Dark Zone.
  • Increased drop rate of High-End Division Tech Material from lvl 32 named NPCs in the Dark Zone.
  • Improved Dark Zone Chests items quality:
    • Rank 30 chests will now drop Superior (Purple) items instead of Specialized (Blue)
    • Keys chests now have a chance to drop High-End (Gold) items
  • Dark Zone Funds drop rates and quantity on NPCs has been reduced.
  • Fixed a bug where the Wildfire and Fear Tactics talents were affecting neutral players in the Dark Zone.
  • Fixed instances where players would receive a DELTA error message when entering the Dark Zone
  • Fixed a bug where sometimes players could not loot anything after returning to the game following a network disconnection
  • Fixed Stage 1 Rogue timers not displaying correctly when Rogue players receive damage from another player
GRAPHICS


  • Fixed a few lights that did not cast global illumination
UI


  • Added more information for Daily missions on the Map
  • Tutorials have received some UI polish
  • The Matchmaking menu now displays the mission difficulty rating more prominently
  • The mini-map mission tracker has been optimized to be less confusing to players
  • Fixed a bug where some of the attributes for high-end equipment were cut-off in the recalibration menu
  • Fixed a bug where the Matchmaking menu for a mission would not display correctly or kept disappearing
  • Fixed missing item icons in the Reward Claim Vendor's inventory
  • Fixed incorrect side-missions being displayed in the Map legend
AUDIO


  • Fixed a bug where the helicopter crash SFX would be missing from the Brooklyn end cinematic
  • Fixed a bug where the Zapper Turret mod had no sound
  • Fixed a bug where the audio for entering a contaminated area would be cut-off
  • Fixed a bug where audio would not play when scrolling through vanity items
LOCALIZATION


  • Fixed Ubisoft CLUB reward descriptions in Korean and Traditional Chinese
  • In-game localization bug fixes
PC


  • Tobii Eye Tracking bug fixes and improvements
  • On launch, the PC client now monitors PC graphic settings and applies the best settings for the user’s configuration. This is unless the user has custom settings.
  • Fixed an issue where the Map was sometimes difficult to navigate with a mouse
  • Fixed issues with Hungarian, Korean, and Russian localizations
  • Fixed an issue that prevented matchmaking while on the Map
  • Removed the Store button from the Character Selection screen on PC versions of the game. Players can find the store page in the Ubisoft CLUB app directly
  • Fixed increment number on Day 1 Patch Notes (was 1.1, now correctly states 1.01)
XBOX ONE


  • Fixed a bug where players could not reconnect to the servers after suspending the game on Xbox One
  • Fixed a bug on Xbox One where unblocking a player would not be reflected in-game until title reboot
PLAYSTATION 4


  • Added an option to disable the PlayStation 4 controller speaker
  • Improved textures and models streaming speed
  • Fixed an issue where ISAC volume could get too loud when playing with headsets
Kokoa päivitykselle 2,3-3 GB
http://tomclancy-thedivision.ubi.co....aspx?c=tcm:154-242994-16&ct=tcm:148-76770-32
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Hyvältä vaikuttaa kyseinen pätsi, alkoi jo tympii se ajatus et just ku sain DZ level 30 niin niistä laatikoista ei ollut muuhun kun roskaa myyntiin, samoin noi avainlaatikot, avaimia kun ei ole mitenkää tuhansia kappaleita niin olis se kiva että olis edes mahdollista niistä saada high end kamaa, sekä violettia niistä level 30 loorista. Samoin tietenkin kaikki se että menettää vähemmän expaa kun kuolee ym. Yleensä kun se kuolema on aina sitä kun joku tollo vaa päättää murhata, tai jos vahingossa kesken sodan ammut jonkun ja vaikka kuinka huuat et sori nii ei se mitään auta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Patch notet huomiselle:

- Named NPCs will no longer respawn after being killed in the Open World. This will prevent situations where players were able to kill a same named NPC over and over again.

Tämä ilmeisesti sitten lopettaa Bullet Kingin farmaamisen. Parisen kymmentä purppuraa jaksoin itse napsia tyypiltä ennen kuin kyllästyminen iski.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tämän päiväisen pätsin jälkeen sain haalittua DZ alueelta mun ensimmäiset pari keltaista loottia, ase ja modi. Tosin jotenki tuntui nyt paljon kaaottisemmalta koko touhu siel, pelaajia tuntui olevan enemmän ja rogueitaki näkyi useampi, ennen tätä pätsiä tuntui että sielä sai rauhas yksinään ihmetellä ja taistella npc vihuja vastaan.

Voihan se johtua kellonajastaki tai siitä että nykyään siel on kai parempi mahollisuus saada keltaista niin kaikki lähtee riehuu sinne ja ampuu muita high end lootin toivossa.

Monet arkutki näytti olevan kiinni kun jotkut jo sen avannut, eipä siinä ei mua haittaa että sielä on muita. Luo sitä jännitettä, mut samalla kauhee paniikki jos repus on yksikin keltainen niin ei viiti sitä riskiä ottaa et lähtee ettii lisää, vaan lootti koukkuun ja sit kohti uusia seikkailuja.

Violeteista looteista ei nyt enää ole niinkään vainoharhainen.
 
Ylös Bottom