Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tämän päiväisen pätsin jälkeen sain haalittua DZ alueelta mun ensimmäiset pari keltaista loottia, ase ja modi. Tosin jotenki tuntui nyt paljon kaaottisemmalta koko touhu siel, pelaajia tuntui olevan enemmän ja rogueitaki näkyi useampi, ennen tätä pätsiä tuntui että sielä sai rauhas yksinään ihmetellä ja taistella npc vihuja vastaan.

Voihan se johtua kellonajastaki tai siitä että nykyään siel on kai parempi mahollisuus saada keltaista niin kaikki lähtee riehuu sinne ja ampuu muita high end lootin toivossa.

Monet arkutki näytti olevan kiinni kun jotkut jo sen avannut, eipä siinä ei mua haittaa että sielä on muita. Luo sitä jännitettä, mut samalla kauhee paniikki jos repus on yksikin keltainen niin ei viiti sitä riskiä ottaa et lähtee ettii lisää, vaan lootti koukkuun ja sit kohti uusia seikkailuja.

Violeteista looteista ei nyt enää ole niinkään vainoharhainen.

kyllähän se taas rauhottuu kun tää pätzi hype vähän laantuu.

tossa sain tosiaan 2 exoa itsekkin ja peräti samalla reissulla, muutaman kerran tuli jännä kun yksin kävelin pelaajia vastaan exot kalukukkarossa mutta lavat pystyssä niistä selvittiin.

vieläkin outoa lagimista havaittavissa kun välillä tulee hittinumerot myöhässä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

jos repus on yksikin keltainen niin ei viiti sitä riskiä ottaa et lähtee ettii lisää, vaan lootti koukkuun ja sit kohti uusia seikkailuja.

Kannattaa hankkia reppu täyteen ennen kuin excractaat. 3 itemiä putoaa julkiselksi repusta, eli jos sulla on 9 itemiä niin on hyvä mahdollisuus pudottaa toi high end private dropiksi (eli muut ei sitä voi saada)

Edit. Lisäsin tonne reddittiin ton vinkin. Ei moni tienny että dark zonessa on private ja public dropit kamoille kun kuolet

http://reddit.com/r/thedivision/comments/4blker/psa_if_you_find_he_loot_from_dz_dont_go_straight/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko täällä pelaajia, jotka vielä pelaa on vielä alle lvl 20? Itse tällä hetkellä lvl 18 ja olen dark zonella pelannut vain hetken (rank 3 tai 4). Jos löytyy ja tarvitsee/haluaa peliseuraa, pistäkää viestiä / fr "nessron" playstation puolella.

Tiedän, että tuolla on tuo peliseura ketju, mutta näyttäis 99% olevan lvl30 ja rank 50.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

En tiedä millä fiiliksillä muut vielä pelailee mutta itelle ehkä tuo endgame vähän kuitenkin lässähti. Nyt on tullut viime päivinä vaan mentyä nuo daily tehtävät läpi (hardit juosten ja challengessa vähän hitaammin), Dark Zoneen ei ollut kiinnostusta mennä enää vähään aikaan, rankki tosin taitaa olla joku 44-45.

Feeniks rahaa on nyt se joku 400 lompakossa mutta kun ei oikein ole mitään mihin tuhlata sitä, tarpeelliset on ostettu ja rollailuja ei ole tarpen harrastaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

En tiedä millä fiiliksillä muut vielä pelailee mutta itelle ehkä tuo endgame vähän kuitenkin lässähti. Nyt on tullut viime päivinä vaan mentyä nuo daily tehtävät läpi (hardit juosten ja challengessa vähän hitaammin), Dark Zoneen ei ollut kiinnostusta mennä enää vähään aikaan, rankki tosin taitaa olla joku 44-45.

Feeniks rahaa on nyt se joku 400 lompakossa mutta kun ei oikein ole mitään mihin tuhlata sitä, tarpeelliset on ostettu ja rollailuja ei ole tarpen harrastaa.

Noh, tämän tapasissa peleissä se vähän tahtoo olla niin että kun on max levelit, tarina ja kaikki mahdolliset hienot roinat ja kalsarit yllä, ei siinä sen jälkeen varmaa olekaan mitään sen suurempaa tarjottavaa. Itselläni on vielä challenge hommat täysin tekemättä koska ei riitä pyssylöis voimaa ja ukko vielä suht heikko. DZ maistuu edelleen ja lootattavaa vielä riittää kun haluan mun lempipyssyt jne. Toki olen varma että jossain vaiheessa tulee se ähky ja seinä vastaan, olen kuitenkin yllättynyt että mulla on pelissä jo nyt päälle 6d peliaikaa ja vieläki tuntuu olevan tekemistä.

Siinä vaiheessa kun ukko alkaa olee jo tappokone ja lempiaseet ja vehkeet päällä, ottaa peli silloin varmasti taukoa ja sit vaan ootellaan tulevia laajennuksia. Kieltämättä, tämä vaatis jonkun raid tapasen touhun tämän kaiken lisäksi.

Mutta se miksi tekemistä mulla vielä riittää, johtuu osittain varmaan siitä että olen ollut melko epäonnekas keltaisen lootin suhteen, joten sen takia metsästävää vielä riittää.

Heitäppä mulle muutama phoenix kolikko, mulla nimittäin tuntuu olevan niistä aina pulaa ja tarvetta niille kyllä löytyis!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko täällä pelaajia, jotka vielä pelaa on vielä alle lvl 20? Itse tällä hetkellä lvl 18 ja olen dark zonella pelannut vain hetken (rank 3 tai 4). Jos löytyy ja tarvitsee/haluaa peliseuraa, pistäkää viestiä / fr "nessron" playstation puolella.

Tiedän, että tuolla on tuo peliseura ketju, mutta näyttäis 99% olevan lvl30 ja rank 50.

Itse olen vasta level 14 ja muutama päivä peliä takana. En halua pitää kiirettä. Eilen kävin yksin siellä dz:lla ja löytyi sieltäkin pelikavereita, jotain sai loottia kotiin! Kävin myös sun pelisessiossa mutta olit turvatalossa vain paikallaan, joten luultavasti olit tauolla. Pelataan vaan joku ilta taas!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Heitäppä mulle muutama phoenix kolikko, mulla nimittäin tuntuu olevan niistä aina pulaa ja tarvetta niille kyllä löytyis!

Heittäisin jos voisin :)

Itellä tuossa challenge-modin tehtävissä tympii se, että siihen haasteeseen nähden ne palkinnot on aika huonoja. Sulla tosiaan pitää olla kohtuu hyvät aseet ja vermeet päällä, aika pitkälti ilv31:stä, mutta palkinnoksi pomo tiputtaa purppuraa ja sitten saa vielä sen tehtäväkohtaisen ilv30 varusteen jolla usein ei tee mitään. Joten käteen jää se feeniksraha, jolla ei myöskään tietyn pisteen jälkeen tee mitään.

Vähän mälsä juttu. Ei mullakaan vielä ole kasassa pelin parhaimpi kamoja, muta tilanne on se että en tällä hetken edes tarvi niitä parhaimpia kamoja.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Itsellänikin onjo tuo pelaaminen tyssännyt vaikka paljon High End kamaa uupuukin varastosta. Firearm 2200+ (113K-116K DPS), Stamina 2500+(80K Health) ja Skill 1000+ (1600 Skill), eipä oikein tunnu tippuvan enään sellaista tavaraa joka parantais noita taitoja.
Toki poikkeuksia tulee silloin tällöin, mutta perkit ovat olleet niin huonoja, että destruktanu tai myynyt vaan pois.
Enemmän tulee nyt vaan grindattua Challengejä siinä toivossa, että sais kaikki Skinit aseisiin.
Challenget on aika helppoja kun porukalla stäkkää Smart Coveria, vihuilla ei ole oikeen mitään sanottavaa silloin :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

mikä se kartan oikeessa alareunassa oleva juttu on?....sen viimesen tehtävän alla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Se keltainen merkki? Se on merkki siitä jossa seuraava alue aukeaa kun uusi DLC ilmestyy.

Ei oikeastaan, sinne tulee eka raidi/strike/dungeon huhtikuun aikana. Palkkioksi saa settiesineitä. Varsinainen lisäalue tulee sitten vasta myöhemmin maksullises lisäris ja se aukeaa muualle
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Saatiin sit eilen vihdoin ja viimein kaverin kans vedettyä challenge mode, kyllä siinä varmaa kolmisen tuntia kului ja useita kuolemia ja uusia yrityksiä ja strategioita joutui miettimään, palkkioksi ihan jees armory ja ihan jees ase. Tosin olen nyt niin ihastunut vectorii ettei se kyllä vaihtoon lähe, siitäki tein pari kpl että sain paremmat talentit siihen toiseen. Melkoista venkslaamista kyl ukon kanssa jos haluaa pitää primaryn (firearms) healtit ja armoryt, scavengerin ja kaiken balanssissa.

Scavengerista kysymys, onko sillä prosenttilukemalla oikeesti mitään merkitystä? Olen pitänyt sitä siinä 20-130% välillä mutta mitään eroa dropin suhteen en kyllä ole huomannut. Nyt se laski sinne 23% kun nostin armoria josta tuntuu olevan enemmän hyötyä.

Pitää viel venskalta ja jos sais vaik naamariin lisää scavengeria. Jos ukkelin sais viel siihen kuntoon että vois tutkia hieman lepposammin DZ 5-6 alueita, nyt kun tuntuu ottavan vielä tässä vaiheessa pataan ja kunnolla enkä ole sielä pahemmin mestoja vielä tutkinut, mitä nyt lähinnä läpikulkumatkalla ollut.

Olen kyl tyytyväinen että vieläkin peli maistuu, on se nyt jo tässä vaiheessa maksanut helposti sen satasen takaisin, lisää sisältö saisi tietenkin jo tulla mutta näitä ekoja isoja laajennuksia saa vielä odottaa tovi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Noin 75 tuntii takana. Tarinamoodi oli tonne 25 levuun asti ihan maistuva, mut sit jotenkin rupes toistaan tehtävät itseensä, missionit oli ok niitä olis saanu olla enemmän, kaikki missionit menin randomien kanssa matchmakingin kautta. DarkZone rank on nyt 27, kolmessakybässä rupee tietenkin vasta samaan arkkuja auki yms. et varmaan meno siitä alkaa maistuun paremmalle. Alkuun DZ tuntu todella hyvältä, mut jotenkin se on vähän sellasta puolukka loorassa pyörimistä. Onhan peli nyt itsensä maksanut takasi pelkästään jo pelituntien myötä ja varmaan vie tulee tunteja lisää, mut se jokin vaan tästä puuttuu(henk.koht mielipide) et veis täysin mukanaan. Seasonpassia en ole vielä hommannut ja pelinkin hommasin levyversiona jos sattuu et rupee tökkiin niin saa ainakin vaihdossa vie rahaa takasi kun sieltä on tulossa pelejä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olipas kerrassaan huvittavaa menoa eilen. Lukuisia Manhunt-tapahtumia, kun riehuimme moneen otteeseen neljän hengen porukalla Dark Zonessa ja vain kerran koko tiimi kaatui, kun yritimme puolustautua eräässä rakennuksessa ja sisään taisi rynnätä peräti kuusi ihmispelaajaa samaan aikaan. Maan alla kulkevat käytävät näyttelivät pääosaa ja paljon vihollista lamauttavia kykyjä oli käytössä. Joskus yksittäinen pelaaja tiimistämme saattoi kaatua, joten häntä saatoimme käyttää ihmiskilpenä ja tukkimassa oviaukkoja. Kerran taas yksi kaatuneista pelaajistamme kulki ison lynkkaustiimin mukana ja raportoi massan liikkeistä pakeneville Manhunt-statuksen omaaville pelaajillemme.

Illan mittaan chattiimme liittyi muutakin porukkaa ja eräs juttelijoista oli raivoissaan touhustamme ja totesi "Team ****ä on taas liikkeellä". Pahoittelen sensuuria, mutta eiköhän tuon pysty päättelemään :). Oli kyllä hauska kuunnella sitä avautumista, kun kerroimme teurastaneemme useita ihmispelaajia ja putosipa yhdeltä pelaajalta myös kultainen lootti, jonka saimme myös vietyä perille asti. Huvittavinta tilanteessa olikin, että satuin vahingossa ampumaan kolmen pelaajan koplaa, joka oli juuri viemässä saalistaan kohti helikopterikenttää, mutta yksi vahinkolaukaus muutti porukkamme jälleen terroristeiksi ja siitä hyvä palkinto päälle.

On tämä parhaimmillaan erittäin hauskaa touhua, kun kyvyt täydentävät toisiaan ja pakokauhun tunne vaihtuu sopivassa pullonkaulassa vastapuolen teurastukseksi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Päästiin eilen todistamaan tuota bugia jossa about 15-20 pelaajaa veti Daily Missionia Challengerina uudestaan ja uudestaan. Peli oli jotenki bugittanut matchmakingissa ja ryhmään pääsi liittymään lisää pelaajia koko ajan. Tehtävää sai vetää läpi koko ajan ja Phoenix Creditejä putos joka kerta. Ekan kerran se 50 kpl ja muilla kiekoilla 30. Lisäks bossi droppas loottia ja keltasta rewardia tuli.

Tuli sitä muutama kiekka vedeltyä, otin videollekin ja koostin parin minsan toilailut:

[video=youtube;HBvcmR4VXuY]https://www.youtube.com/watch?v=HBvcmR4VXuY[/video]

Jospa ne tätäkin korjaisi.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Päästiin eilen todistamaan tuota bugia jossa about 15-20 pelaajaa veti Daily Missionia Challengerina uudestaan ja uudestaan.

Hahahahah :D

Olisi ollut kyllä kivaa. Ainakin näytti pyörivän varsin hyvin jos tulevaisuudessa saadaan raid-tyyppinen tehtävä mukaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tossa hissiaulassa on tarpeeks kivaa neljästään kun kolme heavya lähestyy. Mut 20 jätkää yhellä neliömetrillä on jo jotakin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko muilla Echot bugittaneet niin, ettet pääse niitä poimimaan? Koilmea vaille olisi kaikki kerätty.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä bugaa. Täällä yhtä echoa vaille kaikki. Judy Walters 05 uupuu, kartassa taas näkyy kolme echoa. Tiedän kyllä millä alueella tuo viimeinen on ja yhtä Judy Walters tehtävän echoa pystyn kyllä katsomaan uudestaan ja uudestaan, mutta ilman mitään vaikutusta.

Fix this shit.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onko muilla Echot bugittaneet niin, ettet pääse niitä poimimaan? Koilmea vaille olisi kaikki kerätty.

Bugiksi minäkin niitä luulin, mutta asia olikin niin että on echoja mitä ei edes kuulu kerätä ja echoja joita sit kuunellaan/katsellaan sekä kaiken sen lisäksi niitä voi poimia. Sit on niitä jossa on vaan se takautuma mut niitä ei pysty/kuulu edes kerätä, kaikki echot olen siis itse kerännyt sekä kaikki muutkin kerättävät. Jos et tiedä, niin kantsii kartasta valita se vaihtoehto että sielä näkyy vain ne kerättävät eikä mitään muuta, helpottaa kummasti hommia.
 
Ylös Bottom