Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ryöstöretkellä meni sunnuntainen iltapäivä. Neljän kopla vauhdissa ja keltaista tuli, liilan ohella. Paras kun katsoo mihin on tilattu kopteria ja eikun apajille valmiiseen pöytään. :D

CekM3l-W8AAVXHP.jpg:large

Pakko myöntää, että ite en kauheesti anna arvoa tommosille haaskalinnuille. Mielummin metsästän tommosia kun että ite alkaisin, mut sit taas toisaalta muistutan aina itseäni että kyseisellä alueella ei ole mitään sääntöjä niin antaa mennä vaan. Peli ehkä kaipais jonkun tommosen ns "perseilyauleen" jossa jokainen voi murhata kaikkia kuitenkaan että pelaajaa menettää dark zone avaimia ynnä muita juttuja, koska tällähetkellä nämä roguet joita vastaan tulee on just näitä 4 pelaajan haaskalintuja jotka murhaa ihan murhaamisen mielessä ja saa hyväl lykyl jotain haisevaa loottia siihen lisäks.

Lopuks vielä tämmönen hymiö että kukin tavallaan eikä tarvii hernettä ottaa nenään: :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

servereitä on niin erillaisia että en usko että mitään erillistä "aluetta" siihen riehumiseen tarttee. välillä siel on rogueita joka kulmalla ja välillä siellä saa olla omissa oloissaan/saa ryhmäkutsuja joka viides minuutti.

pakko mainita tilanteesta jossa olin eli mulla oli tosiaan 2! keltaista tavaraa, toinen oli ihan ok käsiase ja toinen oli ok reppu ja repun löysin vielä niin että se makas keskellä tietä joten oli varmaan multa tippunut jossain vaiheessa mutta en ollut huomannut sitä kerätä. noh vastaan tuli siis 2 rogue porukkaa joista ensimmäinen 2 hengen ryhmä meinas mut nirhata ihan siihen paikkaan, onnenks kummiskin olin hereillä ja sain molemmilta hengen pois. toinen 4 hengen ryhmä taas oli vähän vaikeampi joten piti sitä juosta varmaan 10 min karkuun. onneksi kummiskin pääsin safehouseen piiloon.


pari kertaa olen supriset helikopteripaikalle kavereitten kanssa tehnyt ja kerran niin että huomattiin että joku porukka mennyt safe houseen ja sitten kun ne on tullut ulos niin ammuttu seulaks siihen ovelle, joo ehkä pieni kusipää olohan siit on tullu mutta hei aluehan on "tapa tai tule tapetuksi" :D
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Muutama vinkki kaikille:

1) Tikkaita alaspäin kapuaminen on hidasta, mutta tee seuraavasti: Juokse tikkaita kohti ja ympyrä pohjaan juuri ennen niitä ja tikkaisiin päästyäsi vasen tatti alas, niin pelaajasi heittäytyy tikkaisiin ja liukuu ne vauhdilla alas. Alhaalta ylöspäin ympyrän painaminen saa pelaajasi hyppäämään tikkaisiin ja aloittamaan kiipeämisen ylempää. Jos juoksit ennen kiipeämistä, niin myös kiipeäminen on nopeampaa (jos kävelit, niin juoksunappi nopeuttaa sitä).

2) Combat Medic -taito kaksinkertaistaa parannustehon, jos käytät ensiapulaukkua tai parantavaa kykyä, vaikka pelaisit yksin (vaikka sen ohjeessa lukeekin, että "parantaa myös ryhmän jäseniä käyttäessäsi ensiapulaukun"). Erityisen tehokas tämä on silloin jos valittuna on myös Critical Save -taito, mikäli osaat ajoittaa ensiapulaukun käytön silloin, kun sinulla on alle 1/3 energiaa jäljellä, koska silloin saat 30% vahingonvähennyksen kymmeneksi sekunniksi. Tuohon jos käyttää lisäksi Survivor Link -signature skilliä, niin olet käytännössä kuolematon noin 15 sekunnin ajan.

3) Jos käytössäsi on varuste, joka parantaa sinua jonkin asian (tuli, sokaisu, kyynelkaasu, jne) vaikutuksen alaisena, niin tähän juttuun liittyy hyödyllinen bugi - paraneminen ei nimittäin koskaan pysähdy. Voit siis heti pelin aloituksen jälkeen esim. sokaista itsesi miinalla ja parannustaito on käytössä niin kauan kunnes kuolet kokonaan.

4) Kannattaa testata aseita ampumaradalla. Siellä on käytössä maalitaulu, jossa näkyy vahingon määrä ja pelkkä dps ei kerro aseen tehosta niin paljoa. Se on laskettu sen mukaan, paljonko luodeista osuu, joten pelkkä hurja vahinko ei riitä. Tärkeimmät ovat tarkkuus, vakaus, kriittisten osumien mahdollisuus (%) ja kriittisten osumien vahingon määrän kasvattaminen sekä lippaan koko ja tulinopeus. Tämän nyt moni tietääkin, mutta olen niin monen kuullut tuijottavan pelkän dps:n määrää, että kaikkia muita ominaisuuksia ei aina oteta huomioon. Tylsää matematiikkaa se loppupeleissä on, mutta jos haluaa maksimoida tehon, niin suosittelen.

Nämä nyt on kirjoitettu siltä pohjalta, että tykkäät rellestää Dark Zonella tappamassa muita pelaajia ja mielipiteitä on varmasti monia muitakin selviämisen tueksi, mutta tässä yksi mielipide. Esimerkkinä mainittakoon, että eräs ihmispelaaja rynni tänään karkuun tikapuita pitkin, tarttui hitaasti tikkaisiin ja liukui vasta sitten alas, mutta olin aivan kannoilla ja loikkasin tikapuihin, liu' uin ohi tikkaissa ja ammuin pelaajan, kun hän liukui vasta jälkijunassa perässäni.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Muutama vinkki kaikille:

Hyviä vinkkejä. Lisäisin vielä sellaisen noihin skilleihin, että Support Station skillin modi Life Support ei ehkä ole niin hyödyllinen mitä olettaisi, nimittäin kaikkiin laukun modeihin voi reviveä oman tiimin jäsenet itsensä painamalla sitä action nappia (pleikassa neliö). Ainoo ero on siinä että Life Support - moodi revivee myös ei tiimin jäsenet, esim muut agentit. Life Support tosin mun mielestä revivee automatic, kun muut vaatii ton napin painalluksen?

Ja eikö toi health regen - bugi vaadi jonku talentin olemassa oloa varusteessa ennen kuin se lähtee toimimaan?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jaahas se olis taas tänään huolto katkoo menossa. Onko tietoo mitä tuo sisältää vai onko edes pelaajille mitään näkyvää.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Jaahas se olis taas tänään huolto katkoo menossa. Onko tietoo mitä tuo sisältää vai onko edes pelaajille mitään näkyvää.
Viikottainen huoltokatko. Servu parannuksia yleensä ja pientä bugiviilausta. Mahdollisia buusteja/nerffauksia aseisiin ja varusteisiin. Muuta nämä ei tuo mikäli erikseen ei ilmoiteta.
 
Viikottainen huoltokatko. Servu parannuksia yleensä ja pientä bugiviilausta. Mahdollisia buusteja/nerffauksia aseisiin ja varusteisiin. Muuta nämä ei tuo mikäli erikseen ei ilmoiteta.

Juu näinhän se on. Eiköhän noista buusteista/nerffauksista sitten ilmoiteta jos niitä tehdään.

Edit: Mitä tuosta (initial bullet stability) perkistä handstopissa on hyötyä, kun tuntuu ettei se vaikuta mitään aseen stabilityyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

luulin että se serveri huolto oli aamulla mutta näyttää olevan nytten? lukee vaan että "serverit on saavuttamattomissa"
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

luulin että se serveri huolto oli aamulla mutta näyttää olevan nytten? lukee vaan että "serverit on saavuttamattomissa"

Muutamien yritysten jälkeen pääsin juuri nyt peliin. Siellä oli yli 15000 pelaajan jono. :D Ilmeisesti käyttivät servut alhaalla.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Muutama vinkki kaikille:
4) Kannattaa testata aseita ampumaradalla. Siellä on käytössä maalitaulu, jossa näkyy vahingon määrä ja pelkkä dps ei kerro aseen tehosta niin paljoa. Se on laskettu sen mukaan, paljonko luodeista osuu, joten pelkkä hurja vahinko ei riitä. Tärkeimmät ovat tarkkuus, vakaus, kriittisten osumien mahdollisuus (%) ja kriittisten osumien vahingon määrän kasvattaminen sekä lippaan koko ja tulinopeus. Tämän nyt moni tietääkin, mutta olen niin monen kuullut tuijottavan pelkän dps:n määrää, että kaikkia muita ominaisuuksia ei aina oteta huomioon. Tylsää matematiikkaa se loppupeleissä on, mutta jos haluaa maksimoida tehon, niin suosittelen.

Kiitti vinkeistä. Missä tuo ampuarata muuten on? Noista aseista sen verran että ite en oo edes itse asiassa kattonut tuota DSP-arvoa pahemmin koska katon aina vaan damagen, rpm:n ja lippaan koon. Ja aina kun on reppu täynnä meen kadulle ja käyn aseet läpi, kokeilen seinään että miltä tuntuu ja sit päätän mitkä pidän ja mitkä myyn. Joskus pidän 2 samaa asetta ja kokeilen jossain sivutehtävässä kumpi tappaa vihun nopeemmin ja häviäjä saa lähteä. Myös jos on liikaa recoilia niin vaihtoon heti. Niissäkin on isoja eroja. Samaa harrastin Borderlandsissa koko ajan.

Mulla menee kyllä damagen ohi melkein aina rpm koska liian hidas ase ei vaan toimi. Pitää olla nopea ja lipas pitää kans olla tarpeeksi iso. Yleensä aseissa missä on reilusti enemmän damagea on aina pieni lipas tai ne on liian hitaita.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kiitti vinkeistä. Missä tuo ampuarata muuten on?

Kun tulet sisään omaan tukikohtaan, niin oikealle security wing -osastoon, käänny vasemmalle, huoneen poikki seuraavalle ovelle, käytävän ohi taas seuraavaan huoneeseen, käänny vasemmalle ja oikealla olevasta oviaukosta portaat alas.

Harmi kyllä kone ei ilmoita kokonaisvauriota, mutta jonkinlaisen kuvan siitä saa, kun näkee, että yksi osuma tekee n. 13000 vahinkoa päähän, kriittinen osuma 22500 ja vartaloon vastaavat 7800 / 13300 (esimerkit omasta Vectorista).

Vectorin DPS tällä hetkellä n. 91 000, joten tulinopeuden ollessa 939, lähtee aseesta 939 / 60 ammusta sekunnissa, eli 15,65 kappaletta. 91 000 / 15,65 tuo vahingon keskiarvoksi 5814 per sekunti. Se on vähemmän kuin mainitsemani arvot, mutta kun aseeseen kiinnitetään modit, niin se tuo jo n. 2000 pinnaa lisää vaurioon. Puhumattakaan critical hit chance -prosentista ja muista aseessa olevista avuista. Se onkin aina lottovoitto jos saa hyvän modin, jossa on sekä Crit damage että Crit chance mukana :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kun tulet sisään omaan tukikohtaan, niin oikealle security wing -osastoon, käänny vasemmalle, huoneen poikki seuraavalle ovelle, käytävän ohi taas seuraavaan huoneeseen, käänny vasemmalle ja oikealla olevasta oviaukosta portaat alas.

Kiitos tästä vinkistä! Olipa jäänyt näkemättä. Pääsi heti testaamaan uutta Vectoria ja ykkösaseeksihan se sieltä nousi.

Käytiin Foemanin ja Ellun kanssa läpi bugittavaa Echo-ketjua "Michael Dufrane". Itsellä keräämättä bugin johdosta #2 ja #3, ei onnistunut sitten millään. Porukasta taas Foe saanut kaikki kolme, Ellulta puuttui vain #3. Tähän korjausta asap! Ubisoftin foorumilla asiasta on jo porukat olleetkin kiitettävän paljon äänessä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

moi, kumpaa mun kannattaa katsoa DPS:ää vai DMG:tä?

kun mulla on 2 black market ak:ta ja toisessa on dps korkeempi ja toisessa dmg.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Sori Nisupulla, liityin eilen vahingossa teidän porukkaan kutsumatta kun yritin mennä base of opsiin siivoamaan reppua illan päätteeksi. Aina ei huomaa klikkaavansa fast travelin jonkun toisen ikoniin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Käytiin Foemanin ja Ellun kanssa läpi bugittavaa Echo-ketjua "Michael Dufrane". Itsellä keräämättä bugin johdosta #2 ja #3, ei onnistunut sitten millään. Porukasta taas Foe saanut kaikki kolme, Ellulta puuttui vain #3. Tähän korjausta asap! Ubisoftin foorumilla asiasta on jo porukat olleetkin kiitettävän paljon äänessä.

Aika outoa kyllä. Itelleki jäi kartalle muutamat echot mutta silti peli rekisteröi ne ja platina paukahti niiden kanssa.

No kai sihe kohta joku ratkaisu tulee.

Kossunalle, kato tilanteesta riippuen molempia. Se dps on vain se potentiaalinen vahinko mitä saat aikaan sekunnin aikana jos suoraa pystyt lippaan tyhjentämään. Snipuissa kannattaa toki katsoa sitä damagea.

Dps muuttuu mm. Damagen, tulinopeuden ja lippaan koon mukaan. Vaikka sulla ois dps 150000 niin ei se hirveen hyvä ole jos damage on jotain ihan pientä. Harvoin sä kuitenkaan pystyt niitä kaikkia kuulia perille saamaan
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eiköhän noissa aseissa kannata yleensä yrittää löytää joku hyvä keskiarvo damagen, rpm:n ja lippaan välillä, oman mieltymyksen mukaan§. Kaikkea ei voi saada täydelliseksi yhteen pyssyyn.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

moi, kumpaa mun kannattaa katsoa DPS:ää vai DMG:tä?

kun mulla on 2 black market ak:ta ja toisessa on dps korkeempi ja toisessa dmg.


Kuten tuossa onkin ollut jo puhetta - ampumaradalla kannattaa testata aseet, jotta saa kunnon käsityksen kumpiko on parempi.
 
Ylös Bottom