Vastaus: Tom Clancy's The Division
Kertokaahan miten saan tuon ukon kestämään? Siis minut ja kaksi muuta tiimiläistä jyrättiin rogueiden toimesta. Olen ajatellut että luoteja vastaan minun geari olisi hyvä mutta väärässä jälleen. Toughness luku 400k (health 100k, armor 75%) vaikka laitoin survirorin päälle että karkuun pääsee kun itse en saanu heihin damagea laisinkaan eikä myöskään muu tiimi. Edes survirorin linkki ei auttanut. Healthit vaan sulasi nollaan. Sinnillä kuitenki yritin ja kuolin monta kertaa. Kertokaas mitä tehdä?
Ampuivatko tuliluoteja, shock turretteja, räjähtäviä luoteja? mitään? Nykyään jotenki tuntuu että se ei enää ole niin yksinkertaista että onko kuinka paljon tahansa sitä helttiä, armori toki 75% mut varmasti melko tärkeessä roolissa on tämä exotic damage resilence nykyään, mitä saa just siitä final measuresta (2kpl) mistä jo puhuit, ite olen ja käytän sitä vieläki niin jätkä syö tulta ja räjähteitä aamupalaks. Sun toughness vaikuttaa melko kovalta, mutta veikkaan että ton takia olet joutunut uhraa melko paljon firearmsia? Veikkaan (jos käytätä smg:ä) tekee damaa siinä 10k hujakoilla, jolloin ase käytännössä ampuu herneitä, sit tietenki kaikki crit hit chance ja damaget ym headshotit pitää ottaa huomioon.
Mut joo tiedän tuskasi, nykyään melko vaikeeta löytää joku hyvä balanssi geariin ja vaatii hieman enemmän panostusta, eikä niiku ennen että 4 sentryä reckless liivi ja menoks, sulla nyt kun vaikuttaa olevan melko suuri toughness, niin veikkaan että reckless liivi voisi tehää hyvää jolla saisit kivasti lisää weapon damage, saat kyl 10% enemmän damaa itse mutta se on melko vähän jos on 400k paikkeilla kovuus, itselläni nyt kun on vaa 300k ja 75k helat 75% armor, niin ei vielä tässä vaiheessa kannata.
Savage hanskuloi kantsis myös kokeilla, tuo 14% lisää crit hit damagee vai oliko se chance, kun vihollinen ei ole suojassa ja darkzonessa kukaan ei ole pahemmin suojassa, varsinki ihmispelaajat. En mä muuta keksi, testaa erilaisia settejä ja vaihtoehtoja, ite olen 1.2 jälkeen kokeillu ties mitä ihme komboja, 3 striker 2 sentryä+savage hanskat nyt vaikuttaa tällähetkellä parhaalta vaihtoehdolta darkzonessa. Toinen olisi 3 strikeria ja 2 final measure, mitää lopullista settiä en ole vieläkää löytänyt, ei muuta kun testaamaan.