Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

mun mielestä pitäs muutenkin jo muuttaa tota arvostelu-maailmaa. pelit muuttuu niin saatanasti ensimmäisen muutaman kuukauden aikana että se arvio mikä tehään heti kun peli saadaan käteen ei välttämättä päde enään puolenvuoden jälkeen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

mun mielestä pitäs muutenkin jo muuttaa tota arvostelu-maailmaa. pelit muuttuu niin saatanasti ensimmäisen muutaman kuukauden aikana että se arvio mikä tehään heti kun peli saadaan käteen ei välttämättä päde enään puolenvuoden jälkeen.

Se on ihan totta. Varsinkin tämän tyylisissä peleissä se on aika selkiö. Polygonilla on muistaakseni semmoinen päivittyvä arvosana ja arvostelu.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Pyöräytin tästä arvion tyylikkäästi jälkijunassa. Ehkä hyvä niin, koska muuten pisteet olisivat nouseet korkeammalle. Teksti on kuitenkin se tärkein osuus tässäkin arvostelussa. :) Viimeisimmän päivityksen pohjalta en ole tätä valitettavasti kerennyt enää testaamaan.

http://www.konsolifin.net/arvostelu/asemasotaa-new-yorkissa

Kelpo revikka. Vihujen kuolemiset eri paikkoihin yms kuulostavat enemmän yhteysongelmilta kuin bugeilta? Omalle kohdalle ei ole ainakaan moisia osunut. Uusin päivitys olisi kannattanut sisällyttää kyl, mikäs kiire tuolla arvostelulla enää oli :) Uusin sisältää mukavaa sooloilu/cooppimeininkiä High Value Targettien muodossa, joka toi hyvää vaihtelua peliin juuri kun edellisen päivityksen sisältö alkoi väsyttämään. Kasin peli tällä hetkellä, ja toivotaan hyvää season pass -sisältöä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kelpo revikka. Vihujen kuolemiset eri paikkoihin yms kuulostavat enemmän yhteysongelmilta kuin bugeilta? Omalle kohdalle ei ole ainakaan moisia osunut. Uusin päivitys olisi kannattanut sisällyttää kyl, mikäs kiire tuolla arvostelulla enää oli :) Uusin sisältää mukavaa sooloilu/cooppimeininkiä High Value Targettien muodossa, joka toi hyvää vaihtelua peliin juuri kun edellisen päivityksen sisältö alkoi väsyttämään. Kasin peli tällä hetkellä, ja toivotaan hyvää season pass -sisältöä.
Ok. En tiedä mistä nuo johtuu, mutta kun kavereiden kanssa ollaan lähetelty esim. ruutukaappauksia toisillemme niin olemme kiinnittäneet asiaan huomiota. Lisäksi kun joku on esim. sanonut että vihu kuoli hauskaan paikkaan, niin mulla se ei välttämättä olekaan ollut siinä samassa paikassa. Mielenkiintoisia juttuja silti. Voi olla toki myös yhteysongelmia.

Viimeisimmän päivityksen sisältö kuulostaa ihan kivalta, mutta tällä hetkellä on sen verran pelattavaa, että ei vaan aika ja voimat enää riittäneet.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

mikä helvetti siinä on kun tota paskaa ei saada kuntoon. taas helvetinmoista lagia, tietokoneen ohjastamiin ukkoihin kun osuu niin osuma rekisteröityy sekunttien päästä. saa aina arvailla että kuoleeko se vai ei. first aid abilyä ja linkkejäkin saa aina arvailla että auttaako vai ei ja joskus ne tulee sillloin kun jo makaa elottomana maassa.

lagi tuntuu kun olis jollain p-amerikan serverillä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kertokaahan miten saan tuon ukon kestämään? Siis minut ja kaksi muuta tiimiläistä jyrättiin rogueiden toimesta. Olen ajatellut että luoteja vastaan minun geari olisi hyvä mutta väärässä jälleen. Toughness luku 400k (health 100k, armor 75%) vaikka laitoin survirorin päälle että karkuun pääsee kun itse en saanu heihin damagea laisinkaan eikä myöskään muu tiimi. Edes survirorin linkki ei auttanut. Healthit vaan sulasi nollaan. Sinnillä kuitenki yritin ja kuolin monta kertaa. Kertokaas mitä tehdä?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kertokaahan miten saan tuon ukon kestämään? Olen ajatellut että luoteja vastaan minun geari olisi hyvä mutta väärässä jälleen. Toughness luku 400k (health 100k, armor 75%)
Aika vähän on tehtävissä, kun nuo luvut alkaa kyllä olemaan aika maksimit. Ehkä pitää vsin juosta paremmin suojissa. Itse olisin varmaan omalla gearilla sulanut vielä nopeammin. [emoji15]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Yritän aina pomppia kuin kenguru mutta konsolilla se tähtääminen viholliseen siinä samalla on liki mahdotonta joten suojasta yrittänyt päästä saamaan yliotteen. Smart Cover voisi olla ratkaisu mutta tarvitsen pulssin saadakseni damagea. Ja tietenki overheal on pakollinen jotta saan pidettyä healthit täynnä ja BOO AUGissa talentit käytössä. No sen verran se eilen kypsytti että taidan pysyä HVT tehtävissä ja muussa DZ:n ulkopuolisessa toiminnassa. 2x Final Measurea yrittänyt metsästää PVP tilanteisiin.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kertokaahan miten saan tuon ukon kestämään? Siis minut ja kaksi muuta tiimiläistä jyrättiin rogueiden toimesta. Olen ajatellut että luoteja vastaan minun geari olisi hyvä mutta väärässä jälleen. Toughness luku 400k (health 100k, armor 75%) vaikka laitoin survirorin päälle että karkuun pääsee kun itse en saanu heihin damagea laisinkaan eikä myöskään muu tiimi. Edes survirorin linkki ei auttanut. Healthit vaan sulasi nollaan. Sinnillä kuitenki yritin ja kuolin monta kertaa. Kertokaas mitä tehdä?

Ampuivatko tuliluoteja, shock turretteja, räjähtäviä luoteja? mitään? Nykyään jotenki tuntuu että se ei enää ole niin yksinkertaista että onko kuinka paljon tahansa sitä helttiä, armori toki 75% mut varmasti melko tärkeessä roolissa on tämä exotic damage resilence nykyään, mitä saa just siitä final measuresta (2kpl) mistä jo puhuit, ite olen ja käytän sitä vieläki niin jätkä syö tulta ja räjähteitä aamupalaks. Sun toughness vaikuttaa melko kovalta, mutta veikkaan että ton takia olet joutunut uhraa melko paljon firearmsia? Veikkaan (jos käytätä smg:ä) tekee damaa siinä 10k hujakoilla, jolloin ase käytännössä ampuu herneitä, sit tietenki kaikki crit hit chance ja damaget ym headshotit pitää ottaa huomioon.

Mut joo tiedän tuskasi, nykyään melko vaikeeta löytää joku hyvä balanssi geariin ja vaatii hieman enemmän panostusta, eikä niiku ennen että 4 sentryä reckless liivi ja menoks, sulla nyt kun vaikuttaa olevan melko suuri toughness, niin veikkaan että reckless liivi voisi tehää hyvää jolla saisit kivasti lisää weapon damage, saat kyl 10% enemmän damaa itse mutta se on melko vähän jos on 400k paikkeilla kovuus, itselläni nyt kun on vaa 300k ja 75k helat 75% armor, niin ei vielä tässä vaiheessa kannata.

Savage hanskuloi kantsis myös kokeilla, tuo 14% lisää crit hit damagee vai oliko se chance, kun vihollinen ei ole suojassa ja darkzonessa kukaan ei ole pahemmin suojassa, varsinki ihmispelaajat. En mä muuta keksi, testaa erilaisia settejä ja vaihtoehtoja, ite olen 1.2 jälkeen kokeillu ties mitä ihme komboja, 3 striker 2 sentryä+savage hanskat nyt vaikuttaa tällähetkellä parhaalta vaihtoehdolta darkzonessa. Toinen olisi 3 strikeria ja 2 final measure, mitää lopullista settiä en ole vieläkää löytänyt, ei muuta kun testaamaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei tuli mitään erikoisluoteja käyttäneet. Joo siis firearms(2895) kärsinyt hiukan tuosta toughnessin kasvattamisesta. Character statsit aseelle menee näin: Damage 11k Crit chance 44% Crit damage 130% Headshot damage 97%... Ampumaradalla vasemman reunan taulu 20k normi hitti ja 51k crit hit päähän ammuttuna. Oikealle puolelle eli lähin taulu tulee 30k normi hitti ja 85k crit hit. Siis nämä lukemia mitä per luoti peli antaa. Tokihan noilla tauluilla ei oo armoria eli PVP tilanteessa tosta saa vähentää aika paljon... No minäpä vielä mun reckless chestin ja savage hanskat koitan saada tohon geariin sopimaan jotenki:) kiitti vinkeistä kuitenkin
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kuulostaa kyl hyvältä noi statsit, en sit tiie jos ne kyseiset roguet omisti jotain vielä parempaa. Kyl itekin välillä ihmettelen et ihan sama miten parannan ukkoa niin yhtä tuhnulta se välillä tuntuu. Ei toi 2800+ firearms kyl yhtää huono ole ottaen huomioon sun toughness, en tiie ehkä jotkut ovat sit löytäneet jotain vielä parempia keinoja.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Onkos jengillä ollut ongelmia falconissa pelin kaatuilun takia. Meillä on nyt varmaan 3-4 kertaa peräkkäin mennyt challenge vituilleen, kun parhaillaan 3:lla kaattuu peli samaan aikaan.
Takaisin kyllä pääsee, mutta jos sattuu juuri muutenkin huono tuuri esim. pommiroundi, niin yleensä kuolo korjaa. Eilen viimeksi pari kaatuilut olivat jossain 10 aallon kohdalla ja niistä selvittiin, kunnes viimeinen niitti tuli 15 aallolla. Kyllä harmitti taas niin perkeleesti.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kylläpäs toi DZ on nykyään aika haastava paikka, varsinkin 5-6 Zonet. Ukko tippuu todella nopeasti jos ei tiiminä työskentele.
Eniten saa hermot kireälle Cleanereiden jättiläis Flamerit. Tuntuu et ne one shottaa aina mut matalaks. En kyllä tiedä miks.
Ukollani on kuitenkin 179K DPS, 458K Toughness ja 32K Skill.

Challenget menee heittämällä läpi ja Clear Sky Hardilla alle 15min. Silti tuolla DZ saa oikeasti tapella hengestään. Muutenkin DZ on muuttunut yhdeksi sotatantereeksi. Heti on ihmiset ampumassa toisiaan kunhan törmäävät toisiin ihmis pelaajiin. Vaikka ei olis laukkua edes selässä. Mihin ne hyvät ajat on hävinnyt kun randomit auttelivat toisiaan, jotta lootit saadaan turvallisesti pois alueelta :(
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tarvitset liekkien ja pommien kestämiseen Exotic Damage Resilienceä tai tietenki burn resistancea. Itse toughness ei auta ilman noita attribuutteja tai talentteja mitään liekkeihin ja ne kyllä tekee pekonia hetkessä äijästä ku äijästä. DZ täysin samoja kokemuksia kuin sulla. Enää ei ole edes mitään veivauksia tai jumppa hetkiä vaan heti kun näkyy pelaaja, on ampuminen välitöntä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tarvitset liekkien ja pommien kestämiseen Exotic Damage Resilienceä tai tietenki burn resistancea. Itse toughness ei auta ilman noita attribuutteja tai talentteja mitään liekkeihin ja ne kyllä tekee pekonia hetkessä äijästä ku äijästä. DZ täysin samoja kokemuksia kuin sulla. Enää ei ole edes mitään veivauksia tai jumppa hetkiä vaan heti kun näkyy pelaaja, on ampuminen välitöntä.
Eipä noihin NPC vihuihinkaan paljoa resilenssit auta. Itsellä 160k DPS, 500k toughness ja 30k skilli. Exo resilenssi 74% ja burni 26%. Kyllä ne isot liekki heebot tiputtaa silti sekunneissa jos ei ole on the move/critical save resistanssi buffia aktiivisena. Tullut naureskeltua noille glass cannoneille oikein huolella kun yrittävät tappaa meikäläistä 250-350k DPSllä ja toughness varmaan alle 150k. Vieläkö ihmiset nuita käyttää?
Harmillista kans toi, että useimmat juoksee tacticianx 4 ja final measure x2 setillä tuolla dz alueella. Kauheaa stikki pommi sadetta.

JaniKuulalle myös tosta buildista. Eipä tolla DPSllä ole enään niin suurta merkitystä. Jos toughness on päälle 500k, on vaikea löytää pelaajaa joka pystyisi sut pudottamaan. Etenkin jos käytät yllämainittua settiä ja pelaat groupissa. Saat niin järkyttäväksi tuon skill powerin ja cool downin, että käytännössä self hiilin saa heti takaisin. Taitaapi ubi nerfata tuota comboa tulevaisuudessa. On se vain sen verran ylivoimainen setti yhdistys.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olen kokeillut molempia sekä glass cannonia ja SP Tankkia. No se oli selvää että enää ei glass cannon pärjää. Ja itse en vain tykkää skill power painotteisesta tankkina olosta. Ja ei sillä healthilla/armorilla ole ollut mitään merkitystä PVP tilanteissa. 70% tapauksista tulee pelaaja vastaan se menee ohi ja kääntyy ja ampuu. Samantien healthit melkein nollii. No ei muutako Link päälle ja vaikka kuinka äijä hohtaa sinisenä smurffina ja laitan healthia tai muuta niin ei siinä kauan mene ku henki lähtee. Jatkan samalla geari setillä niin kauan että alkaa olemaan loottia mistä valita ja sitten alkaa rakentamaan uutta ja parempaa:)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Juuh noh mulla on tällä hetkellä Exotic Res. 14% ja Burn 11%.
Tarkoituksena olis tehdä totaalinen tankki niinkuin jo ennen incursioneja tykkäsin pelata.
Hakusessa on 4x tacticianit ja se uus setti 2x joka antaa 50% ED resistanssia.

Tällä hetkellä on 2x Striker, 2x Lone, Predator ja juuri toi ED resistanssi geari. Harmittaa kun kokoajan tippuu Striker, Nomad, Lone ja Predator kamoja. Vois Ubisoft keksii jotain tolle pikkuhiljaa. Alkaa ärsyttää kun kaverit saa täysiä settejä jatkuvasti, mutta itellä vasta Lone ja Striker kerättynä. Toisissa on vasta 1 tai 2, toki vois olla ehkä 2-4 mut kamat tippuu jatkuvasti todella huonoilla rolleilla tai ihan OK, mutta GS vaan 191
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Olen kokeillut molempia sekä glass cannonia ja SP Tankkia. No se oli selvää että enää ei glass cannon pärjää. Ja itse en vain tykkää skill power painotteisesta tankkina olosta. Ja ei sillä healthilla/armorilla ole ollut mitään merkitystä PVP tilanteissa. 70% tapauksista tulee pelaaja vastaan se menee ohi ja kääntyy ja ampuu. Samantien healthit melkein nollii. No ei muutako Link päälle ja vaikka kuinka äijä hohtaa sinisenä smurffina ja laitan healthia tai muuta niin ei siinä kauan mene ku henki lähtee. Jatkan samalla geari setillä niin kauan että alkaa olemaan loottia mistä valita ja sitten alkaa rakentamaan uutta ja parempaa:)
Jotain on sitten pahasti pielessä. Oma ukko kestää ilman resistejä pahimman mahdollisen tykityksen. Kokeiltiin kaverin kanssa jolla on firearm 2900, M1A hedu 240%, explosive roundit ja pulse niin oma ukko kesti 5 osumaa päähän ennen kaatumista. MP5 brutal, vicious ja deadly perkeillä kesti noin puolitoista lipasta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Putosin aikoinaan hypejunasta, kun paljastui ettei silloisen E3 demon visuaalisuudesta ollut jäljellä tietoakaan, mutta äsken käydessä Verkkokaupassa peli löytyi alelaarista 30e, niin pakkohan se oli ottaa mukaan. Odotukset hyvin paljolti nollassa, mitä nyt arvosteluiden pohjalta muodostanut ennakkoasetelmia. Sanokaas kokeneemmat, että kuinka paljon tämä vaatii sosialisointia muiden pelaajien kanssa? t. nimimerkki Sosiaaliretardi :eek:
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Sanokaas kokeneemmat, että kuinka paljon tämä vaatii sosialisointia muiden pelaajien kanssa? t. nimimerkki Sosiaaliretardi :eek:

Ei yhtään, sooloamista löytyy mukavasti. Kimpassa toki mukavampaa, ja vaikeimmat tehtävät esim Incursionit ovat suht mahdottomia sooloten.
 
Ylös Bottom