Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eilen illalla oli kyllä sellainen hulabaloo Dark Zonella että kannattaa vissiin perjantai-iltaisin välttää aluetta. Rogueja pyöri joka kulmalla ja päivystivät koko ajan noilla extraction pointeilla. Edes ryhmässä liikkuminen ei eilen oikein auttanut. Liityin yhteen ryhmään ja repussa oli oranssia ja gear settiä niin eiköhän joku ryhmästä ilmeisesti vahingossa pamauttanut jotain pelaajaa päin ja yhtäkkiä koko ryhmä on rogue ja meitsi myös. Noh ei siinä auta kun lauma muita pelaajia ympärillä niin henki lähti saman tien ja lootit sen sileän tien.

Toisen kerran päivystettiin extraction pointilla ja liityin ryhmään, meitä oli neljä äijää samassa ryhmässä ja pari muutakin pelaajaa siinä. Odoteltiin kopteria ja yhtäkkiä sieltä pamahtaa hirvee rogue lauma eikä mitään tehtävissä. Aika köyhäksi jäi saalis, ehkä kerran tai pari sain jotain extractattua.

Pelasin muuten yhden Daily Missionin eli piti pelata Hardilla joku noista main missioneista. Menin jonkin random ryhmän mukana ja niillä oli joku 240 gear score niin ne paineli hirveetä vauhtia ja veteli vihuja alas yhdellä shotgun iskulla. Mä en ite ehtinyt edes ampua ketään kun ne oli jo tappanut kaikki vihut. :) Koko tehtävä kesti yhteensä varmaan joku 5 minuuttia tai jotain.

Dark Zonessa selviytymis mahdollisuudet kyllä putoaa aika paljon juuri viikonlopun aikana, kun on paljon väkeä pelaamassa.

Yksi vaativa trophy on, että jokaiselta extraction alueelta pitää saada tavaraa vietyä pois, ja se on vaikea juuri siitä syystä että toinen pelaaja saattaa ilmestyä paikalle ja yrittää viedä tavarasi. Ja anna olla jos näyttäydyt kyseiselle pelaajalle, niin se tulee 99,5% tapauksessa tappamaan sinut ollakseen erittäin ärsyttävä. Sekös pistää vihaksi kun rogue tappaa sinut ja tulee ruumiisi viereen taputtamaan.

Kaverien kanssa pelaaminen parantaa mahdollisuuksiasi selvitä, mutta Dark Zone kyllä vaatii että aseissasi on paljon voimaa. Kampanja tehtäviä kannattaa pelata Hardilla, koska ainakin minun pelaamisen aikana sain paljon hyviä varusteita, ja niiden avulla DZ:ssa tuli pärjättyä paremmin.

Joo eilen taas oli sessiot illalla ja meni vähän paremmin. Yksinkin kyllä pärjää jos on varovainen. Ite otin yhden noista extraction pointeista jota käytin. Siinä pääsee hyvin kytikseen ja suojaan ja voi tsekkaa jos tulee rogueja paikalle. vähän aikaa kesti välillä et sai extractattua, heti kun huomasin että rogueja tulossa niin äkkiä vaan karkuun. Sit vähän ajan päästä uudestaan niin onnistui hyvin. Ei nekään jaksa koko aikaa kytätä noita niin jos on varovainen ja heti vaan karkuun jos näkee niitä ja vähän ajan päästä uudestaan niin kyl se onnistuu.

Eilen yritti yks pelaaja selvästi silleen et koitti tehdä minusta roguen jolloin olis voinut tappaa minut ja ottaaa mun kamat. Odottelin kopteria ja tuli siihen viereen kuumottamaan ja alkoi ampua mun viereen hulluna. Mä mietin että hittoa se duunaa. No mä vaan olin paikoillani ja löin support stationin mun viereen että siinähän jos ammut mua. Sit vein kamat ja pyörin ympyrää hulluna ja pelaajat kuumotti mun perseessä. Sain kamat extractattua ja vähän sen jälkeen tuli rogue lauma ja laittoi mut matalaksi. Myöhemmin tajusin että selkeästi koittivat kuumottaa mua että ampuu viereen jolloin luulen että alkoivat ampumaan minua ja jos ammun takas, saan rogue statutksen jolloin niillä on hyvä syy ampua minut ja ottaa mun kamat. Ja ne eivät ite saa näin rogue statusta.

Ovelaa mutta onneks mä olin niitä fiksumpi :)

Osaako joku muuten sanoa miksi en pysty tekemään noita high value target tehtäviä? Kun meen sieillä tech wingissä niiden tyyppien luo niin ne on kaikki harmaana koko ajan ja kun yritäm painaa x:sää että ottais tehtävän niin se antaa vaan punaista eikä tapahdu mitään. Gear Score kuitenkin mulla jo yli 160 ja jotkut noista vaatii vaan 80 scoren. Pitääks jotain muuta olla vielä että niitä voi pelata?

EDIT: harmittaa kun olis ollut hyvä sniperi myynnissä mutta tarvis joku 500 lisää phoenix credittejä. Ei ihan hetkessä onnistu.

Yksi vaativa trophy on, että jokaiselta extraction alueelta pitää saada tavaraa vietyä pois, ja se on vaikea juuri siitä syystä että toinen pelaaja saattaa ilmestyä paikalle ja yrittää viedä tavarasi. Ja anna olla jos näyttäydyt kyseiselle pelaajalle, niin se tulee 99,5% tapauksessa tappamaan sinut ollakseen erittäin ärsyttävä. Sekös pistää vihaksi kun rogue tappaa sinut ja tulee ruumiisi viereen taputtamaan.
Itse luovuin tuosta Mass extraction -trophystä, jossa pitää noutaa lasti kaikilta Dark zonen alueilta. En sitten millään saa häädettyä edes LMB-sotilaita, jotka päivystävät ylimmillä alueilla päivästä ja serveristä riippumatta. Porukallahan tuo muuten onnistuisi, mutta ei tiimikavereita millään saa kaikille alueille johdatettua.

Viimeinen suuri haaste muiden trophyjen jälkeen on loikkariagenttien tappaminen. 20 agentin tappamisesta en edes haaveile, sillä ensimmäisenkin loikkarin tappaminen oli kovan työn takana. Aloitin Dark zonella seikkailun vasta vajaan 200:n varustetasolla ja ihmettelin, kun koko touhusta ei tullut mitään. Sitten vasta tajusin, että player bracket oli tasolla 200–230, kun kovimmat varusteeni ylittivät hiuksenhienosti sen 200:n rajan. Siitä sain idean aloittaa uuden kampanjan ja ruveta darkzoneilemaan toden teolla mutta alemmilla tasoilla. Pelasin kampanjassa itseni 14-tasolle, jotta pääsin jyräämään Dark zonella kaikki luokassa 1–14. Pidin tätä suunnitelmaa tosi ovelana, mutta turha toivo – kaikkihan siellä näyttivät olevan samalla 14-tasolla! Tasokikkailu paistoi heti läpi siten, että punaisia kalloja pyöri alueella enemmän kuin koskaan. Nyt olen monta kertaa törmännyt checkpointteja vartioiviin manhuntteihin, joille ovesta ulos astuvat eivät mahda mitään. Kerrankin näin manhunttiporukan hyppivän checkpointin edessä rennosti x-hyppyjä. Hiippailin ihan lähettyville, käytin signature skilliä ja aloitin hyökkäyksen ampumalla yhtä jumppaajaa sticky bombilla. Enpä sillä paljoa vahinkoa saanut aikaan – jätkä paransi itsensä, jonka jälkeen yksi niistä käveli velton oloisesti luokseni ja ampui minut. Hyökkäsin ja kuolin samaan paikkaan vielä kahdesti, mutta eivätpä minun aseeni tehneet naarmuakaan. Kuinka niiden varusteet voivat olla niin paljon parempia?

Tänään sain vihdoin ja viimein ensimmäisen loikkarin tapettua. Tällä kertaa meitä oli neljän miehen tiimi, kun joku amatööri meni yksin katkaisemaan meidän helikopteristamme köyden. Nyt reilun sadan tunnin jälkeen maltan lopettaa pelaamisen, kun 85 % trophyistä on kerätty:cool:.

Osaako joku muuten sanoa miksi en pysty tekemään noita high value target tehtäviä? Kun meen sieillä tech wingissä niiden tyyppien luo niin ne on kaikki harmaana koko ajan ja kun yritäm painaa x:sää että ottais tehtävän niin se antaa vaan punaista eikä tapahdu mitään. Gear Score kuitenkin mulla jo yli 160 ja jotkut noista vaatii vaan 80 scoren. Pitääks jotain muuta olla vielä että niitä voi pelata?
Eikös se rekrytoija ole varustesiivessä eikä teknologiasiivessä? HVT-tehtävien aloittaminen maksaa target intel -kolikoita. Niitä jättävät jälkeensä päätehtävien pomovastukset ja kartalla satunnaisesti pyörivät nimetyt viholliset. Nopein tapa kerätä target intellejä ovat kuitenkin etsi ja tuhoa -tehtävät. Tuhottavat viholliset pudottavat suunnilleen 3–5 kolikkoa per kohde, ja kun on tuhonnut kaikki kolme jengiä, voi turvatalojen kartalta lunastaa itselleen vielä 2–4 kolikkoa. Palkkionmetsästys vaatii sitä enemmän intellejä, mitä vaarallisempi kohde. Halvimmat HVT:t maksavat 5 kolikkoa. Suosittelen aloittamaan niistä, sillä 15:n arvoisille kohteille ei pärjää enää yksinään.

Kuinka niiden varusteet voivat olla niin paljon parempia?
Minä kun tein tarinatehtäviä ja High Value Target tehtäviä, niin joskus nuo viholliset pudotti erilaisia Gear Set varusteita. Yksi gear set minkä sain oli sellainen, että kaikki Light Machine Gun aseet tekee enemmän vahinkoa. Sen nosti aseiden tehoa niin paljon että rogue-pelaajat rupesivat kaatumaan helpommin. Yksi asia kannattaa pitää mielessä. Kun saat roguen ammuttua ja hän on siinä tilassa että hänet voi auttaa jaloilleen, niin kannattaa juosta kyseisen pelaajan viereen ja lyödä häntä nyrkillä niin pelaaja kuolee siihen paikkaan. Tietenkin jos on enemmän pelaajia vastassa, niin se onkin hieman vaikeampaa. Kannattaa kerätä eri Gear Set -varusteita, koska eri seteillä on eri bonukset ja mitä enemmän sinulla on samaan settiin kuuluvia varusteita sitä enemmän niistä on hyötyä.

Sun täytyy kerätä niitä Inteleitä, se määrä näkyy siinä tehtävän vieressä.

Noita saat kerättyä kun meet johonkin safehouseen ja sieltä se tehtävätaulu. Tässä vaan tarvii olla siltä safehouse alueelta tehtynä kaikki tehtävät, ennen kun noita inteleitä voi kerätä. Poikkeuksena on se, että jos leaderin kartassa ne on tehty, niin sillon voit niitä tehdä. Olikohan tarpeeksi epäselvästi selitetty [emoji2]

Sun täytyy kerätä niitä Inteleitä, se määrä näkyy siinä tehtävän vieressä.

Noita saat kerättyä kun meet johonkin safehouseen ja sieltä se tehtävätaulu. Tässä vaan tarvii olla siltä safehouse alueelta tehtynä kaikki tehtävät, ennen kun noita inteleitä voi kerätä. Poikkeuksena on se, että jos leaderin kartassa ne on tehty, niin sillon voit niitä tehdä. Olikohan tarpeeksi epäselvästi selitetty [emoji2]

Joo tajusin kyllä dänks. Mutta mistä näen kuinka monta inteliä mulla itellä on? Ei taida olla kyl yhdeltäkään alueelta kaikkia tehtäviä tehtynä yllätys yllätys...

Mä jäin taas jumiin tähän peliin vaikka luulin jo että ei tätä jaksa kauheesti pelaa sen jälkeen kun on level 30 saavutettu. Eilen taas Dark Zonella hirvee härdelli, pelaajat tappaa toisiaan ja ryöstää lähetyksiä vuoronperään. Kesti varmaan puoli tuntia että sain extractattua omat kamat ja siinä välissä meinasin kuolla muutamaankin otteeseen ja sain jopa rogue statuksen.

On muuten aika vaikeita noi Challenging vaikeustason tehtävät. Koitin parinkin ryhmän kans tehdä tuota daily missionia challenging ja ei mitään toivoa. Itellä gear score kuitenkin vasta 171, parilla jampalla oli yli 200 mutta silti tuotti vaikeuksia. Ne vihollisten lähettämät liikkuvat maamiinat koitui kohtaloksi, ne on kyl pahoja. En osaa edes kuvitella minkälainen tuo heroic taso on.

Tuosta L30 se peli melkein vasta alkaakin. Sit alkaa keräily parempiin kamoihin ja setteihin. Kyllä se Challenge menee, täytyy vaan edetä mahdollisimman rauhassa ja kokoajan ampua suojasta. Laita maaho76 kaveripyyntöö, niin tuun kyllä auttaa tekeen niitä läpi [emoji2]

Tuosta L30 se peli melkein vasta alkaakin. Sit alkaa keräily parempiin kamoihin ja setteihin. Kyllä se Challenge menee, täytyy vaan edetä mahdollisimman rauhassa ja kokoajan ampua suojasta. Laita maaho76 kaveripyyntöö, niin tuun kyllä auttaa tekeen niitä läpi [emoji2]

Jes mä laitan! Pelailen yleensä iltaisin.

Miten ootte saaneet hahmolle yli 200 gear scoren? Itellä hahmo jämähtänyt tuohon 170 pintaan. Dark Zonella kuitenkin aika monena iltana pyörinyt ja samaa jotain 161 GS loottia tulee peräjälkeen noilta nimetyiltä pomoilta. Nyt oon parina iltana mennyt sinne 05 alueelle ja sieltäkin samoja 161 pyssyjä ja varusteita. 06 alueelle ei ollut tällä kaverilla vielä asiaa.

Eilen pääsin yhden ryhmän mukana Challenge-tehtävän läpi, niillä kaikilla GS reilusti yli 200 joten ei ollut mitään ongelmaa. Porukka vielä ystävällisesti pudotti tehtävän lopussa kasan oranssia mulle mutta noikin oli jotain niiden jämäloottia. 182 aseita ja ainoastaan yks oli selvästi parempi kuin mitä mulla jo on. Ja itse tehtävästäkin tuli vaan jotain ihan turhaa kamaa.

Incursioneita yritin eilen useamman porukan kanssa mutta kaikki oli jotain GS välillä 170-190 ja tuon tason hahmoilla jotain random porukkaa ei oo mitään saumoja mennä noita läpi kun ei oo mitään selkeetä taktiikkaa. Koko peliaika menee vaan siihen että revivaat jotain pelikaveria siinä kun kranaattia tulee niskaan puolen minuutin välein ja aina joku tai useampi pelaaja kosahtaa niihin.

Ilmeisesti ainoa keino on päästä jonkin hyvän ryhmän messiin jos ne suostuu ottamaan mukaan ja pelata noita vaikeimpia tasoja. Mutta putooks noista Incursioneista jotain yli 200 pyssyjä vai mistä niitä oikein saa?

Miten ootte saaneet hahmolle yli 200 gear scoren? Itellä hahmo jämähtänyt tuohon 170 pintaan. Dark Zonella kuitenkin aika monena iltana pyörinyt ja samaa jotain 161 GS loottia tulee peräjälkeen noilta nimetyiltä pomoilta. Nyt oon parina iltana mennyt sinne 05 alueelle ja sieltäkin samoja 161 pyssyjä ja varusteita. 06 alueelle ei ollut tällä kaverilla vielä asiaa.

Eilen pääsin yhden ryhmän mukana Challenge-tehtävän läpi, niillä kaikilla GS reilusti yli 200 joten ei ollut mitään ongelmaa. Porukka vielä ystävällisesti pudotti tehtävän lopussa kasan oranssia mulle mutta noikin oli jotain niiden jämäloottia. 182 aseita ja ainoastaan yks oli selvästi parempi kuin mitä mulla jo on. Ja itse tehtävästäkin tuli vaan jotain ihan turhaa kamaa.

Incursioneita yritin eilen useamman porukan kanssa mutta kaikki oli jotain GS välillä 170-190 ja tuon tason hahmoilla jotain random porukkaa ei oo mitään saumoja mennä noita läpi kun ei oo mitään selkeetä taktiikkaa. Koko peliaika menee vaan siihen että revivaat jotain pelikaveria siinä kun kranaattia tulee niskaan puolen minuutin välein ja aina joku tai useampi pelaaja kosahtaa niihin.

Ilmeisesti ainoa keino on päästä jonkin hyvän ryhmän messiin jos ne suostuu ottamaan mukaan ja pelata noita vaikeimpia tasoja. Mutta putooks noista Incursioneista jotain yli 200 pyssyjä vai mistä niitä oikein saa?
Incursioneita ja näitä High value targetteja listimällä aika nopeasti alkaa GS nousemaan. Incursion random porukalla toki arpapeliä ja alkaa äkkiä kiristää hermoja varsinkin näiden quittaavien osalta. Laittelen vaik kaveripyyntöö, nii voin tulla jeesailee tarvittaessa vaikken mikään mestari itsekkään ole :) Oma GS muistaakseni 212

Minunkin seuraan voi liittyä. Meillä aika hyvä kolmen porukka jo kasassa ja voidaan autella sua heroic tehtäviä läpi että pääset hieman parantamaan gearia:) meillä nyt tiimissä yks sentry snipu, Reclaimeri ja yks Tactician. Yks tulivoimainen kaveri ei haittais yhtään :) ihmemies85

Tätä on nyt tullut tahkottua kanssa nyt reilu 100 tuntia. Leveli on nyt 205. Kaikki mahdollinen on tehty tähän mennessä ja trophyjakin puuttuu enää kolme. Yllättäen puuttuvat kolme ovat 20 loikkariagentin tappoa, extraction jokasesta paikasta ja tapa 10 nimettyä vihollista Dark Zonelta (pitää varmaa olla erinimisiä kun on varmasti tullu tapettua jo yli 10). Nyt rupee vaa hakkaan seinää päin taso. Ei kehity oikeen mihinkää päin. Rupee noi aseetkin olee melko heikkoja. En oo varmaa viimesee 30 tasoo saanu mistää parempaa asetta mikä tällä hetkellä on. On tullut vedettyä incursioneita läpi, hardilla ja challenging modella tehtäviä läpi melko paljon, niinkuin myös noita high target valueita tullut tehtyä melko paljon, mutta mitää hyvää ei oo tullu. Yleensä palkkioks tulee heikompia varusteita jota on jo päällä, jotka si menee purettavaks. Enkä ole myöskään asepiirustuksissa nähny myynnissä mitää kovaa tykkiä viäläkää.

Nyt olen si alkanut pyörimään enemmän Dark zonella. Mitää huippua en ole viä sieltäkää löytänyt, mutta ihan mukavaa vaihtelua siellä pyöriminen on. Ainoo vaa, että rupee oleen noin ala-alueet melko kolutut ja kun ei oo itellä mitään asiaa ylemmäks kun noutaja tulee todella nopeasti. Ja eilen Pääsin kerrankin hyvän jengin mukaan vetelee (240 tai parempia). SAin jopa yhen gearin joka oli parempi mitä oli itellä sillä hetkellä, mutta ikävä kyllä porukka hälveni melko nopeesti. Jouduin hyväksymään, että menen yli 231+ tasolle sieltä group managmentistä, että pääsin pelaa niitten kanssa. Mutta ny si kun menin pelaa myöhemmin muutaman kaverin kaa niin saan vaan koko ajan Dz-mismatch viestiä, pakottaa mut joka kerta tonne +231 tasolle. Ollaan kaikki suunnilleen samalla tasolla 202,205 ja 208. He kuiten pääsevät tolle +201 tasolle ja pystyivät muuttamaan +231 tasolle munkaa. Ite en vaa päässy millää takasi alemmalle tasolle. Kokeiltiin si pelata hieman tolla ylemmällä levelillä ja eihän siitä mitää tullu. Viholliset olivat iha liian hyvä meidän tasolle, omat aseet ihan liian köykäsiä ja armoritkaan ei riittäny kun muutaman osuman jälkeen huudettiin jo armoa. Yritettiin kyllä kaiken näköstä, mutta mää olin loppuun asti ainoo joka on ny si jämähtäny tohon +231 leveliin. Hienoa jos en ny si pääse takasin omalle levelille, menee hieman maku si tohon dz touhuun tai sitte pitää toivoa, että pääsee quickmatchista johonki hyvää jengii joka ei kickaa sua heti menee ja roikkua niitten perässä ja kerätä vaa kaikki tavarat.

Millä tavalla ne tavarat ei paranna sun ukkoa? Minkälaiseen geariin pyrit? Skill mies? Tankki? Tulivoimainen ukko? Gear scoreen DZ laskee myös sun stashissa eli siellä arkussa olevien kamppeiden gearscoren. Eli peli katsoo sun mukana olevat ja stashissa olevat tavarat ja katsoo niistä sen korkeimman gear scoren mihin sulla on mahdollista rakentaa sun omistamilla kamoilla.

Millä tavalla ne tavarat ei paranna sun ukkoa? Minkälaiseen geariin pyrit? Skill mies? Tankki? Tulivoimainen ukko? Gear scoreen DZ laskee myös sun stashissa eli siellä arkussa olevien kamppeiden gearscoren. Eli peli katsoo sun mukana olevat ja stashissa olevat tavarat ja katsoo niistä sen korkeimman gear scoren mihin sulla on mahdollista rakentaa sun omistamilla kamoilla.

OK, kiitti vinkistä. Pitääkin kattoa stashin kaikki tavarat läpi ja muutkin ja yrittää pistää kunnon geari pystyyn. ON melko sekalainen kattaus päällä. Tällä hetkellä taitaa olla scoret maingun 145k, toughness 375k ja skilli joku 22k. Pitääkö omistaa aina kaikki kamat tietystä geari tyypistä jotta saa ne bonukset siihen ja kuinka paljon se parantaa ukkoa jos kaikki on samaa?

Riippuu mikä gear set kyseessä. Sentry, Tactician, Reclaimer, Alpha Bridge on kyllä hyviä täydellä setillä. Sun toughness on hyvä tollasenaan jos vain armor on täydet 75%. Riippuu sun roolista sitten mihin panostat. Mulla on sentryä 5 kpl ja kultaiset 229 scorella olevat hanskat Savage talentilla. First wave M1A snipu pääaseena ja L86 LMG toisena aseena.

Eihän sillä armorilla periaatteessa ole merkitystä. Toughness voi olla 400000 45 armorilla tai 75. Et sä enempää damagee ota vastaan vaikka armori olisikin pienempi, vaan ja ainoastaan toughness ratkaisee.

Ylös Bottom