Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No onko Underground hyvä? Itse innostuin taas destinystä, niin taitaa jäädä hankkimatta ellei ole superhyvä.
 
Eilen kerkesin pari tuntia pelata. Dragons Nest oli ihan mielenkiintoinen inqursion. Itse underground sitten. No sinne meno on hidasta. Erittäin tarkkana pitää olla tehtäviä aloittaessa ettei pullahda ulos joukosta. Delta erroria heti toisella rundilla kesken kaiken. Mutta hyvää vaihtelua tuo peliin ainakin näin hätäisesti arvioiden. Ja tottakai pitää muistaa että tämähän on lootti peli joten grindausta ja jauhamista parempien vehkeiden toiveessa on tiedossa. Uudet gear setit ei oikein säväyttänyt. Ehkä DeadEye ja Reclaimer parhaimmat omasta mielestä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No onko Underground hyvä? Itse innostuin taas destinystä, niin taitaa jäädä hankkimatta ellei ole superhyvä. [emoji2]

Aikas pettymys kyllä. Incursion ja yks uus tehtävä josta monta eri versioo, siinähän se. Kaikki nähty 2h sisään.

Edit: Ja mikä typerintä, niin pitää olla L20 että pääsee tekeen Heroic moodia josta vasta saa kunnolla hyvää kamaa. L20 saavuttamiseksi menee kumminkin usea tunti.

Edit: Sanotaan nyt jotain hyvääkin, eli kyl siinä kentässä on hyvin paljon eri variaatioita, että siinä mielessä hyvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No en tiie, mun mielestä ihan asiallinen ensimmäinen maksullinen DLC, uusi levelisysteemi, melko runsaasti uusia alueita, loottia tulee kivasti, uusi incursioni Dragons Nest (joka taisi tulla jo ennen undergroundia ilmasena) sitä voi jo melkein verrata raidiin, ei oo vaan että avaat oven ja alat räiskii! On monta eri vaihetta ja erilaista tekemistä. Undergroundis aluksi tottakai pitää levuttaa underground leveliä ja levelöinti on mun mielestä tän tyyppisis peleis ehkä se hauskin. Sitten kun on tarpeeksi leveliä niin alkaa isojen poikien leikit, siinä vaiheessa on varmaa paremmat aseet ja vehkeet päällä kun saavuttaa sen max levelin. Ite olen kyllä ihan tyytyväinen, ei nyt mikään maailman paras DLC, mut ei todellakaan mikään kehno rahat pois H***a v****u dlc. On taas intoa pelata tätä pitkän tauon jälkeen!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

No en tiie, mun mielestä ihan asiallinen ensimmäinen maksullinen DLC, uusi levelisysteemi, melko runsaasti uusia alueita, loottia tulee kivasti, uusi incursioni Dragons Nest (joka taisi tulla jo ennen undergroundia ilmasena) sitä voi jo melkein verrata raidiin, ei oo vaan että avaat oven ja alat räiskii! On monta eri vaihetta ja erilaista tekemistä. Undergroundis aluksi tottakai pitää levuttaa underground leveliä ja levelöinti on mun mielestä tän tyyppisis peleis ehkä se hauskin. Sitten kun on tarpeeksi leveliä niin alkaa isojen poikien leikit, siinä vaiheessa on varmaa paremmat aseet ja vehkeet päällä kun saavuttaa sen max levelin. Ite olen kyllä ihan tyytyväinen, ei nyt mikään maailman paras DLC, mut ei todellakaan mikään kehno rahat pois H***a v****u dlc. On taas intoa pelata tätä pitkän tauon jälkeen!

Uusi Level tuli 1.3 päivityksessä. Incursion vasta DLC mukana. Siis onhan tämä niille kenellä ei ole vielä hyviä varusteita, niin ok. Esim itselle 1.3 jälkeen oon saanut DZ jo kaikki niin maksimiin, että ei siitä enää oikeen voi parantaa, varusteiden perkit ja staminat sun muut on ihan tapissa. Sillä just esim Challenge on läpijuoksu ja harmittaa sitä tehdä kymmeniä kertoja että pääsee Heroic moodiin. Kaikki mitä tähän mennessä on tullut on mennyt purkuun tai myyntiin. Mun mielestä oli virhe nostaa GS ennen tätä lisäriä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Juu no niille joilla on parhaat vempaimet niin siinä tapauksessa tämä ei varmasti tarjoa kauheesti mitään ennen kun pääsee tekee niitä isompia keikkoja. Itselläni oli sen verran taukoa että pääsi kamat jo vanhentumaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nyt tuli ekaa kertaa käytyä Dark Zonella ja kylläpä oli jännää.

Safehousessa joku randomi kutsui minut ja jonkun toisen tyypin tiimiin. Lähdin seuraamaan sällejä ja nehän suuntasi suoraan Dark Zonelle. Olin vasta miettinyt, millä tasolla ja varusteilla sinne kannattaisi ensimmäistä kertaa mennä, mutta nyt ei sellaiseen ole aikaa.

Porukan johtajalla oli jo muutama DZ-leveli. Minulla taas ei ollut mitään käryä, minne siellä pitää mennä ja mitä tehdä, paitsi että etsiä parempia varusteita. Hetken aikaa pyöriskellään ympäriinsä ja ammutaan NPC-vihuja, kunnes yksi tiimistä lähtee pelistä ja johtaja liittyy toiseen tiimiin.

Lähden tutkimaan aluetta ja kerään kaiken tavaran siinä toivossa, että onnistuisin saamaan edes jotain ulos. Kuolen sen tuhannen kertaa tekoälypahisten luoteihin. Tyypillisesti saan yhden tai kaksi vihua suolattua, kunnes luoteja alkaa tulla nahkaan joka suunnalta. Kerran kuoleman kielissä viruessani toinen agentti tappaa minut. Toisella kertaa ohikulkija antaa ensiapua ja jatkaa sitten matkaansa. Jo kerätty level valuu vähitellen hukkaan ja tavarat häviävät maailman tuuliin.

Olen päättänyt, että pois en lähde ennenkuin edes yhden kerran saan tavarat kopterin kyytiin. Onnistun nitistämään muutaman vihollisen, joilta saan pari asetta, modeja ja pipon. Etenen varoen ja vihollisen partioita välttäen kopterille. Nousen köydellä ylös ja siellähän ne entiset tiimikaveritkin ovat - sekä iso joukko muitakin pelaajia. Käynnissä on täysi sota. En jää sen tarkemmin analysoimaan tilannetta vaan singahdan köydellä sinne mistä tulinkin ja lähden juoksemaan mahdollisimman kauas. Pipoani eivät saa!

Kiertelen aikani ja eräällä kadulla on kahden hengen tiimi taistelemassa hupparihemmojen kanssa. Liityn kutsusta tiimiin ja raivaamme tiemme kadulta sisätiloihin. Minulle ei sovi enää lisää tavaraa kyytin ja muillakin taitaa olla täydet kantamukset. Aika suunnata kopterille.

Meitä ei ekstraktiopaikalla odota kuin NPC-vihollisia, jotka kaatuvat yksi kerrallaan. Kopteri kutsutaan paikalle ja jäämme vahtimaan ympäristöä. Ketään ei näy, mutta siihen malliin tiimiläiset kyttäilevät joka suuntaan, että oletan suunnitelman olevan ampua jokainen, joka yrittää lähestyä. Tavarat saadaan kunnialla kyytiin, vaikka ainakin itse olen varma, että kohta apajille ryysää puoli maailmaa aikeissa ryöstää meiltä housutkin jalasta. Yhdet pökät joku ryökäle jo varastikin kuolinpaikaltani. Toivottavasti kelmi heittäytyy tunnonvaivoissaan koskeen.

Teemme vielä kaksi reissua samalla kaavalla ja olo on kuin lapsella jouluna. Lapsena ei tosin tarvinnut ampua joulupukkia ennenkuin se ehtisi polttaa meidät tuhkaksi liekinheittimellä ja sitten pitää vahtia parvekkeella lahjat pöllimään tulevien naapureiden varalta. Mutta sama jännittävä, jopa hiukan pelottava mutta kuitenkin lämmin tunnelma siinä oli.

Yksi asia minulle ei kuitenkaan täysin selviä pelatessa, kahta wikiä ja muutamaa opasvideota katsellessa:

Voiko Dark Zonella kuollessaan menettää omia varusteitaan?

Siis niitä, jotka ovat päällä tai repussa? Vai putoaako kuollessa vain niitä Dark Zonelta kerättyjä tavaroita? Kuolin illan aikana useampaan kertaan, mutta kun kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä, ei millään pysynyt kärryillä siitä, oliko minulla nyt kahdet vai kolmet tuollaiset hanskat.

Olen tähän asti pelannut niin, että jokaista asetta on vain yksi. Joitakin ei ole löytynyt useampaa, lopuista olen aina säästänyt parhaan ja purkanut tai myynyt huonommat. En haluaisi menettää suosikkipyssyäni kaikkine lisäherkkuineen tai parhaita luotiliivejäni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Darkzonessa et menetä mitään tavaroita jotka on ivertoryssä, ainoastaan ne kamat jotka ilmestyy sinne putkikassiin jos satut kuolemaan, tai jos joku katkasee köyden kopterista. Kaikki muu on turvassa!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kiitos vastauksista.

Pitää käydä kunnolla läpi uudet tavarat. Sitten parasta päälle ja uudestaan seikkailemaan.

Hyvä tietää myös tuo private drop -systeemi. Onko se niin, että kuollessa putoaa aina koko Dark Zone inventory? Luin jostain vinkin, että kannattaa kerätä paljon rojua mukaan, että olisi paremmat mahdollisuudet säilyttää hyvät tavarat.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä se putkireppu kannattaa kerätä täyteen niin silloin on suurempi todennäköisyys että jotkut tavarat tippuu privana, jos siel on joku yks räsy niin todennäköisesti se on kaikkien poimittavana.

Tai jos tulee joku yks ylivoimanen todella hyvä lootti, niin jätät kaiken siihen ja menet johonki DZ 4-6 extraction pointille ja laitat sen kopterin kyytiin, näin olen itse monesti toiminut. Porukassa sit tietenkin turvallisempaa mut yksin en yleensä jos repussa on arvotavaraa lähe ottaa sitä riskiä että menettäisin sen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Dark Zonessa ei kyllä kannata liikkua yksin. Minä kun jahtasin muita Rogue pelaajia, niin se oli tuskallista puuhaa saada Platinum trophy tästä pelistä kun Roguet aika usein liikkuvat isoissa ryhmissä, eli jos satut olemaan yksin ja sellainen 3 - 4 pelaajaa tulee sinun kimppuusi samaan aikaan, niin voit sanoa sille keräämällesi lootille hyvästit.

On vahvasti suositeltavaa, että taivuttelet ystäväsi ostamaan The Divisionin ja menette Dark Zoneen ryhmänä, koska se on tärkeätä että pystyt kommunikoimaan tiimiläistesi kanssa jos tulee paha tilanne kun NPC:t ja muut pelaajat käy päälle yhtä aikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kylläpäs UG kypsytti tänään kuin Destiny aikoinaan. Pari heroic tehtävää kusi viimeisillä metreillä, toinen yritettiin ottaa oikein varman päälle ja aikaa meni koko helev.... aamupäivä :). Randomien kanssa liikkeellä ja näkyivät olevan 252 - 255 tasolla, joten tulivoimaa olisi pitänyt olla. Minä tieten heikoin lenkki, kun en kymmenien, jos ei satojen tuntien DZ 5-6 alueiden koluamisella ole löytänyt 268 kamppeita tarpeeksi.
Blindistä saa nyt täyden asun, mutta dps, touc ja skill arvot jää niin alas ettei pärjää edes hardissa. Voipa se olla etten ole huomannut oikeita arvoja homannut viritellä pelin edetessä.

Vähän on taas dejavu tunne ...pitäs päästä noihin heroickahinoihin, että saisi kamat ja aseet, kuntoon mutta kun niitä ei ole niin ei pärjää...
No, kun pahin v...s ohi niin DZ farmiin takaisin :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Tuli taas hetkeksi palattua tähän peliin. Tää on silleen hyvä peli et voi pitää taukoa ja sit pienen tauon jälkeen on taas mukava mennä vähän Dark Zonelle sekoilemaan. Hyvin tää aina maistuu pienissä määrin. Porukkaakin näyttää riittävän edelleen aika hyvin. Ite oon vaan pyörinyt tuolla Dark Zonen pienimmällä level-alueella ja kyllä siellä yksinkin pärjää jos on varovainen. Tietty välillä kyllä kuolo korjaa kun vihuja tulee joka kulmalta. Rogueja ei kyl hirveesti oo näkynyt, ehkä ne pyörii sit siellä isojen poikien alueella.

Ja aina on kyllä löytynyt kaveri jonka kanssa lyöttäytynyt yhteen. Tosin aina ei mee noi suunnitelmat ihan yksiin kun eilenkin löyty se joku Animal-körmy sieltä talosta ja pari kertaa tuli siihen kuoltua mut ite olin et mä haluun sen oranssin siltä. No kaveri päätti luovuttaa ja mä mietin että mihin se nyt lähti et eiks tänne nimenomaan tulla näitä oransseja keräämään... Noh löysin sit hyvän väijytyspaikan ja ilmeisesti se ei tajunnut mistä mä ammuin kun seisoi vain paikallaan ja mä tyhjensin koko monen sadan panoksen SMG-lippaan kaveriin ja kaatuihan se viimein ja sain kerättyä oranssit talteen. :)

Saako noista daily missioneista jotain hyvää loottia? Meinaan et ei jaksais alkaa noita jo tehtyjä tehtäviä uudestaan tekee jos sieltä tulee joku paska pyssy lahjaksi. Nyt oon vaan tuolla Dark Zonella grindannut lootin perässä.

Milloin muuten uskaltaa mennä tuonne isomman levelin alueelle? Tarviiks siihen tietyn gear scoren vai pitääkö DZ rank olla tietyn suuruinen? Tarkoitan siis nuo DZ level 31 jne. Mulla on nyt gear score 151 ja DZ rank taitaa olla vaan joku 26 mut edelleen näyttää punaista tonne level 31 alueelle.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Kyllä sä voit mennä sinne dz6 alueelle koska vaan, eri asia et miten siel sit pärjää. DZ rankilla ei oo mitään merkitystä, ite en nyt tiedä minkä levusii 150+ gear scorella omaavilla on ne pahimmat viholliset, 231+ bracketis on level 35 vihuja nii sinne en ees jaksa mennä kärsimään ainakaa yksin.

Kyl siin yllättävän hyvin pärjää mikäli saa rauhas napsia niitä vihollisia ilman et tarttee koko ajan katella olan yli et tuleeko joku jantteri ampuu. Monesti ne kyl jeesaa, sit monesti ne vaan jeesaa ja sen jälkee ku vihut murhattu nii sit alkaa teurstaus.

Ite jätän aina jos yksin liikun lootit siihen maahan ja käyn hakee myöhemmin kun jantterit on lähtenyt omille teille.

Daily missioneista, ainakin heroic tasolla saa muistaakseni 204 aseita mut ei varmaa pärjää ihan tolla scorella. Sit tietenkin jos sulla on Underground DLC tulee sieltä melko tiheseen tahtiin Underground cacaheja joista tulee 229 aseita, sekä 268 gearia. Yllättävän pienellä vaivalla sen ukon saa suht hyväks, mut sit ku haluaa hioa sitä täydelliseksi niin on kyl melkoista lottoa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Joo kyllä mä tiedän että sinne voi mennä mut en oo viittinyt mennä kun tulee pataan heti niin kysymys oli että tarviiks sinne jonkun 200+ gear scoren että on järkeä mennä tuonne DZ korkeammille tasoille?

Miten tuo noiden aseiden ja gearin rollaus muuten toimii? Voinko saada esim. jos on jossain gearissa Marksman rifle damage +jotain niin sen rollattua johonkin toiseen geariin? Vai voiko ainostaan muuttaa noita että buustaako se firearms, stamina ja skills?
 
Varusteen ja aseen kaikkia perkkejä voi muuttaa. Tosin kun valitsen sen yhden mitä muutat, niin muut menee lukkoon. Sitä valitsemaasi voi sit muuttaa monta kertaa, mutta hinta kallistuu joka kerta.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Siis en mä kyl tajuu miten toi toimii. Kun valitsen vaikka varusteen niin siihen tulee aina että mahdolliset muunnokset niin firearms, stamina tai skills. Ni miten mä muunnan esim. jos haluun jostain toisesta varusteesta jonkin ominaisuuden toiseen? Vai onnistuuks silleen...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Okei joo youtube auttoi. Nyt tajusin. Tää peli ei muuten pahemmin selitä tai neuvo monia juttuja mikä on Ubisoftille aika epätyypillistä. Yleensä se on toisinpäin että hermot menee kun koko ajan kerrotaan mitä ja miten pitää tehdä...
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Eilen illalla oli kyllä sellainen hulabaloo Dark Zonella että kannattaa vissiin perjantai-iltaisin välttää aluetta. Rogueja pyöri joka kulmalla ja päivystivät koko ajan noilla extraction pointeilla. Edes ryhmässä liikkuminen ei eilen oikein auttanut. Liityin yhteen ryhmään ja repussa oli oranssia ja gear settiä niin eiköhän joku ryhmästä ilmeisesti vahingossa pamauttanut jotain pelaajaa päin ja yhtäkkiä koko ryhmä on rogue ja meitsi myös. Noh ei siinä auta kun lauma muita pelaajia ympärillä niin henki lähti saman tien ja lootit sen sileän tien.

Toisen kerran päivystettiin extraction pointilla ja liityin ryhmään, meitä oli neljä äijää samassa ryhmässä ja pari muutakin pelaajaa siinä. Odoteltiin kopteria ja yhtäkkiä sieltä pamahtaa hirvee rogue lauma eikä mitään tehtävissä. Aika köyhäksi jäi saalis, ehkä kerran tai pari sain jotain extractattua.

Pelasin muuten yhden Daily Missionin eli piti pelata Hardilla joku noista main missioneista. Menin jonkin random ryhmän mukana ja niillä oli joku 240 gear score niin ne paineli hirveetä vauhtia ja veteli vihuja alas yhdellä shotgun iskulla. Mä en ite ehtinyt edes ampua ketään kun ne oli jo tappanut kaikki vihut. :) Koko tehtävä kesti yhteensä varmaan joku 5 minuuttia tai jotain.
 
Ylös Bottom