Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

Vastaus: Tom Clancy's The Division

No niin nyt yritetty Skulls hanskoja ihan tarpeeksi ja koska niitä ei vaan tule, niin saa mennä Division odotteleen 2 osaa. Laittais vaikka myyntiin hinta 100 miljoonaa, voisin heti ostaa 2kpl [emoji2] Eli äsken napsahti PVE puolella 400 nimetyn vihun tappoa ja vähintään samanverran field cacheja. Rahaa myös kertynyt 280 miljoonaa [emoji2]


Auts... taidanpa jättää myös hanskat narikkaan, vasta kolmeen kertaan pomot hakattu :)
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Anna mennä vaan, ei kellään mulla voi näin huonoo säkää olla [emoji2]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

cacheja saa erilaisia riippuen onnistumisesta. jos kaikki menee niinkuin pitäiskin niin darkzonelta saa kerättyy lisäks, olikohan se 9kpl, survival cacheja ja niistä tulee, en taaskaan muista [emoji28] 5-6kpl? high-end/gear set tavaraa plus parisen kymmentä phoenixia. nämä saa siis jos pääsee kopterilla extractaamaan ja löytää niitä dz:lta.

ei tuota pelimuotoa pelata kannata lootin takia. sitä tosiaan saa helpommin ja nopeemmin itse pelissä.

Survival putkikassiin mahtuu vain 6 cachea, jos kaikki on survival cacheja nii niistä saa 4 high/gearset itemiä per cache, plus sit ne muut pisteiden mukana tulevat bonus lahjat. Siinä vaiheessa kun sen survivalin osaa jo hyvin, voi sen juosta läpi minuuteissa on siinä jo kasa loottia mitä et kyllä ihan niin nopeesti saa normi pelistä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Huh huh mikä juoksu täynnä läheltäpiti tilanteita ja kainalohikee. Monesti meinaisin kuolla, itseasiassa kuolinki kun joku kaveri ampui selkään ja tipuin mut oli varmaa sen verran uus että ei tajunnut lyödä mua kuoliaaks, siinä se jotain ihmetteli ja medkitillä sain nostettu itteeni ylös ja sit haulikol sitä naamaa.

Kaveri paniikis lähti sit karkuun enkä vaivautunu lähtee perään vaa karkuun. Aikaa ei paljon jäänyt enää darkzones mutta sain snipun craftattua ja yks lääkeruisku jemmas. Huntteri yllätti ja melkein murhas mut, jolloin käytin mun viimeisen medkitin ja pääsin suojaan, "pitkän" taistelun jälkeen sain huntterin tapettua ja hypättyä kopteriin, lopputuloksena mahtava fiilis ja eka survival voitto.

On tää kyl mahtava modi, tunnelma on kun silloin 1-30lvl ja ekat päivät darkzones, paitsi tätä voi kokea aina uudestaan. Välillä tietenkin tulee näitä tappioita mutta kuuluu peliin, huomenna sitten lisää hyvällä fiiliksellä!
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Viä täyty kerran kokeilla ja tulihan ne hanskat sieltä [emoji2] vielä ihan ok perkeillä. Nyt on aikas kova setti koossa. DZ 6 on yksistäänkin ihan "läpijuoksua" Assault Riflen DPS eliteihin 530K, ei kauaa vihut oo pystyssä [emoji2] Heti nousi taas kiinnostus uudestaan.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Viä täyty kerran kokeilla ja tulihan ne hanskat sieltä [emoji2] vielä ihan ok perkeillä. Nyt on aikas kova setti koossa. DZ 6 on yksistäänkin ihan "läpijuoksua" Assault Riflen DPS eliteihin 530K, ei kauaa vihut oo pystyssä [emoji2] Heti nousi taas kiinnostus uudestaan.

Paljonko toughness ??
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Viä täyty kerran kokeilla ja tulihan ne hanskat sieltä [emoji2] vielä ihan ok perkeillä. Nyt on aikas kova setti koossa. DZ 6 on yksistäänkin ihan "läpijuoksua" Assault Riflen DPS eliteihin 530K, ei kauaa vihut oo pystyssä [emoji2] Heti nousi taas kiinnostus uudestaan.

Sulla kyllä mieli vaihtelee tän pelin suhteen useammin kun mulla kalsarit, viesti pari sitten olit jo laittamassa "hyllyyn" ja odottelee division 2sta, sit välil taas on kivaa ja sit taas kauhee rage.

Loppuun varmuushymiö, ei mitään henkilökohtaista: :D
 
No juu aattelin et kerta vielä kokeillaan ja kannatti se. Lähinnä maistuu DZ ei mikään muu. Nyt kun siellä voi yksistään painella helpolla, niin kyl tuota nyt muutaman tunnin taas jaksaa. Ragettaa täytyy aina jos peli vituttaa koska se kuuluu asiaan [emoji2] Jos sitä ei tehtäis, niin olisin erittäin huolestunut ja lopettaisin pelaamisen välittömästi [emoji51]

Edit: Farcry ja Watch dog on hyvät esimerkit pelistä mitä vaan ei jaksa pelata niiden tasaisen tylsän toteutuksen takia, koska niissä ei oo mitään semmosta mikä tunteita nostais. Oli ne sit hyviä tai huonoja fiiliksiä, niin ne on ne mikä tekee pelistä hyvän ja sen pariin palaa vaikka sitä ragettaa ja se vituttaa suunnattomasti [emoji2]
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Auts... taidanpa jättää myös hanskat narikkaan, vasta kolmeen kertaan pomot hakattu :)

Mulla tippu hanskat neljännestä PvE-bossista ekalla rundilla. Laitoin Survival - DLC.n lataamaan ja aattelin lähteä ton kartan avulla noita bosseja metästään ja Apollosta tippu heti hanskat. :D Suht huono rolli oli, mutta tulipahan kuitenkin. Nyt voi lähtiä kultasta sotilasta väsäämään.

Survivalia tuli myös kokeiltua. Luulin että se ois helpompaa, mutta eipä ollutkaan. Oikein mukava lisä mielestäni. Tuollasta toi peli sais olla muutenkin ilman aikarajaa.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nimenomaan, toi aikaraja on ehkä ainoa mikä ehkä harmittaa mua. Joo kyllä sitä voi pidentää melko pitkäks jopa yli kahen tunnin juoksuks, mutta saisi olla edes kahen tunnin juoksu tai ihan vaan että sitä ei olisi. Ite kans luulin että se on paljon helpompi, mutta survivalissa pitää kyllä koko ajan olla skarppina, monet kuolemat tullut just ihan vaan kun ei ole tarkkana.

Nyt olen jo 3 kertaa päässyt läpi, jokainen reissu ollut erilainen joka tekee just tästä survivalista niin mahtavan, kaiken maailman läheltäpiti tilanteet tuovat lisää jännitystä. Tylsäkshän se kävis jos tämä kaikki olisi vaan läpijuoksua, ne jotka sitä osaa nii ovat kyllä hyviä pelaajia eikä sitä että tämä olisi jotenkin helppoa.

Se mikä tässä on myös hyvä että matchmakingissä kun haet pvp survivalia yksin, joudut kaikkien muiden yksinpelaajien sekaan eikä niiku darkzonessa jossa on niitä rogue joukkueita, toki voit survivalissaki liittoutua yhteen mutta porukka on sen verran vainoharhainen että ampumiseks se aina menee tai sit juoksevat vaa toiseen suuntaa. Vain kerran kävi niin että törmäsin johonki pelaajaan ja molemmat siinä pyörittii eikä ammuttu kertaakaan, sit vaa tervehdys molemmilta ja jatkettiin molemmat omaa reittiä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Nimenomaan, toi aikaraja on ehkä ainoa mikä ehkä harmittaa mua. Joo kyllä sitä voi pidentää melko pitkäks jopa yli kahen tunnin juoksuks, mutta saisi olla edes kahen tunnin juoksu tai ihan vaan että sitä ei olisi. Ite kans luulin että se on paljon helpompi, mutta survivalissa pitää kyllä koko ajan olla skarppina, monet kuolemat tullut just ihan vaan kun ei ole tarkkana.

Nyt olen jo 3 kertaa päässyt läpi, jokainen reissu ollut erilainen joka tekee just tästä survivalista niin mahtavan, kaiken maailman läheltäpiti tilanteet tuovat lisää jännitystä. Tylsäkshän se kävis jos tämä kaikki olisi vaan läpijuoksua, ne jotka sitä osaa nii ovat kyllä hyviä pelaajia eikä sitä että tämä olisi jotenkin helppoa.

Se mikä tässä on myös hyvä että matchmakingissä kun haet pvp survivalia yksin, joudut kaikkien muiden yksinpelaajien sekaan eikä niiku darkzonessa jossa on niitä rogue joukkueita, toki voit survivalissaki liittoutua yhteen mutta porukka on sen verran vainoharhainen että ampumiseks se aina menee tai sit juoksevat vaa toiseen suuntaa. Vain kerran kävi niin että törmäsin johonki pelaajaan ja molemmat siinä pyörittii eikä ammuttu kertaakaan, sit vaa tervehdys molemmilta ja jatkettiin molemmat omaa reittiä.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

en ole vielä kertaakaan päässy survivalii läpi asti. parhaimmillani kuollut hunteriin ja seki omaa tyhmyyttäni kun paniikissa vaihdoin asetta ja reloadasin ja koitin medkittii käyttää samaan aikaan [emoji23] ylös en ehtiny ennenku kirveestä tuli päähän [emoji2] ei ole oikeen vielä ollut joulukiireiden takia aikaa kunnolla keskittyä ja vetää enemmän kuin pari runia per ilta.

aikaraja ei oo mulla vielä menny umpeen. se kyllä stressaa, mutta enemmän mua stressaa pvp:ssä muut pelaajat [emoji23] en oo ikin ollu hyvä darkzonessa pvp enkä oo sitä jaksanu opetella niin tässä se nyt kostautuu. pve:tä olen kokeillu ja sillon just pääsin pitemmälle ja muutenki pitempiä runeja tullu.

vois mun mielestä olla tässä dlc:ssä olla myöskin ihan erillinen mode, jossa esim ei olis aikaa, jolloin ehkä vois vaikeuttaa peliä jollakin muulla keinolla.

ei muuta ku uutta yritystä vaan! [emoji1]✌️
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ihan ok toughness vaikka onkin vain hetkellistä, mutta parempi kun ei mitään.

C0a6MpQWQAArSiA.jpg:large


Vielä pitää hieman hioa tota buildia, jotkut on vihreitä koska niissä on enemy armor damaget ja hyvät armort ym. Ei vielä ole keltaisia hyviä löytynyt, ferro maskin suhteen luovuttanut kun ei jaksa sitä yhtä tehtävää grindaa, tulee sit ku tulee. Kultaisis knee pätseis ei oikee ole mitään erikoista missään et ihan sama mitä käyttää. Parhamillaan olen saanut toughnesin sinne 1.3 miljoonaan ja armorin 70%. Jos maltillisesti pelaa eikä juokse muna kourassa, niin ei ne vihut helposti sua hengiltä saa.

Ite tykkään tästä buildista ihan jo sen takia kun 90% käyttää sitä väsynyttä loppuun kulutettua alhpa bridgee, on tässä muitakin vaihtoehtoja, enää ei eletä 1.3 aikoja jolloin sentry oli ainoa hyvä.
 
Tuossa oma, vaikka en tuota buildia hirveesti käytä kun parempiakin on omaan pelityyliin. Tosin tuokin health vain hetkellinen.


5af4eac28bb9da631a1830de4cd8080d.jpg
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei hyvän tähen nämä ubisoftin pelit on rikki. Ostettiin kolmen tyypin kesken tämä ja kukaan meistä ei pääse alun "connecting käyttäjätunnus"- kohdasta eteenpäin, siinä se vaan loputtomasti yhdistää ja pienen googlailun jälkeen näkyy olevan tämä ongelma hyvin yleinen ja ollut olemassa jo julkaisun aikaan, aivan käsittämätöntä.
Onko täällä muilla tullut tätä vastaan?
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Ei hyvän tähen nämä ubisoftin pelit on rikki. Ostettiin kolmen tyypin kesken tämä ja kukaan meistä ei pääse alun "connecting käyttäjätunnus"- kohdasta eteenpäin, siinä se vaan loputtomasti yhdistää ja pienen googlailun jälkeen näkyy olevan tämä ongelma hyvin yleinen ja ollut olemassa jo julkaisun aikaan, aivan käsittämätöntä.
Onko täällä muilla tullut tätä vastaan?

aina välillä tulee. useimmiten se menee siitä ku hetken jaksaa yrittää ja/tai käynnistelee pelin tai jopa pleikan uusiks.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Betassa tätä testasin ja oli ihan ok. Viime vuoden pelitulvan johdosta jäi kuitenkin kokoversio hankkimatta, mutta nyt tarttui pelikaupasta käytetty hyppysiin huimaan 10€ hintaan. Sulo Vilen, kun halvalla sai ;)

Onko tätä enää mitään järkeä aloittaa? Mitä kannattaa tehdä aluksi yms? Aikalailla singlenä tätä pelaisin, toisinaan myös ehkä pelikaveri/-kavereita löytyy.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Betassa tätä testasin ja oli ihan ok. Viime vuoden pelitulvan johdosta jäi kuitenkin kokoversio hankkimatta, mutta nyt tarttui pelikaupasta käytetty hyppysiin huimaan 10€ hintaan. Sulo Vilen, kun halvalla sai ;)

Onko tätä enää mitään järkeä aloittaa? Mitä kannattaa tehdä aluksi yms? Aikalailla singlenä tätä pelaisin, toisinaan myös ehkä pelikaveri/-kavereita löytyy.

kyllä mä suosittelen edelleen pelattavaksi. tunteja kuitenki saa kulumaan ja viihdyttävää on. yksin kun peliä pelaa läpi niin tarinaa tulee enemmän seurattua ja fiilis pysyy parempana. kaverin kanssa kuitenki mukavampaa melkeen tehä tehtäviä jotenki, siis omasta mielestäni. ite pelaan välillä kolmannella characterilla saadakseni lisähaastetta.

sitte kun kaikki tehtävät on tehty ja leveli 30 niin alkaa se end game, jota sitte joko jaksaa pelaa tai ei, riippuen tykkääkö pelistä ja grindauksesta. aika moni sitä vielä pelaa ja porukkaa on helppo saada kasaan eri tehtäviä varten jos niin haluaa. pääasiassahan tää endgame on vaan grindaamista ja sen täydellisen gearin ettimistä.

lisärit tuo peliin mukavaa uutta, etenki tää uudempi survival. siinä on jännitystä ja uusi, mun mielestä parempi, tapa pelata. underground ei mulle mitään uutta tuonut joten jäi aika vähäksi sen pelaaminen.
 
Vastaus: Tom Clancy's The Division

Päätin että kaikki tai ei mitään, mutta kukaan ei lähe survivalista elossa paitsi minä!

[video=youtube;B3F0vAL6BjY]https://www.youtube.com/watch?v=B3F0vAL6BjY&feature=youtu.be[/video]
 
Ylös Bottom