Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's The Division

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tom Clancy’s The Division [Hype]

Tässä Betassa on yksi tehtävä enemmän tekemistä ja betaan osallistujat saavat jonkun palkinnon oikeaan peliin.

No perkele, ei minua se tehtävä kiinnosta mutta kai se täytyy tuon palkinnon takia edes kokeilla, ei voi jäädä ilman sitä. Toivottavasti se ei vaadi mitään 100% betan läpäisyä.

Ei kannata poistaa Closed Betaa, siihen tulee päivitys joka muuttaa sen Open betaks. Ei tarttee sit turhaan latailla uudestaan 19. päivä :)

No perkele, ei minua se tehtävä kiinnosta mutta kai se täytyy tuon palkinnon takia edes kokeilla, ei voi jäädä ilman sitä. Toivottavasti se ei vaadi mitään 100% betan läpäisyä.

Tokkopa vaatii, kunhan loggaat sisään ja käyt vähän pyörähtämässä että serveripuoli rekisteröi sun käyneen.

Kiitos Ultimote varmistuksesta, annan siis Closed Betan olla kovolla :)

Ja mitä olen lukenut tuota päivityksen tuomaa korjauslistaa Neogaffissa, niin näyttää aika hyvältä, monia asioita ovat saaneet korjattua ja optimoitua.

Pleikkari imuroi nyt käynnistyessään tämän beta-versioon päivityksen 1.01, kokoa 1,6 GB. Taitaa olla siinä tarvittavat lisät julkiseen betaan.

Eikö tuon avoimen betan pitänyt tulla ennakko ladattavaksi tänään. En itse ainakaan löydä sitä PS4 storesta mistään.

Eikö tuon avoimen betan pitänyt tulla ennakko ladattavaksi tänään. En itse ainakaan löydä sitä PS4 storesta mistään.
Kyllä se sieltä tänää pitäisi löytyä. Odottele vain että store päivittyy, siitä milloin se tapahtuu, en tiedä. Ja kokoahan ko betalle kertyy se 29,8 gigaa

Pitää huomenna laittaa beta lataukseen jos silloin löytyis storesta. Tuntuu nykyään tuo store päivittyvän ihan miten sattuu.

Pitää huomenna laittaa beta lataukseen jos silloin löytyis storesta. Tuntuu nykyään tuo store päivittyvän ihan miten sattuu.
Pääasiassa päivittyy keskiviikoisin. Itsellä toi beta valuu jenkki storesta para aikaa. 29gb oli kokoa. Perjantainahan tuo kuiten vasta aukeaa et eiköhän sen ehdi euro storestakin saada ennen perjantaita.

Tuntuu nykyään tuo store päivittyvän ihan miten sattuu.
Ennen valitettiin, kun kamaa tuli vain kerran viikossa. Nykyään kun tauhkaa voidaan julkaista minä tahansa (arki)päivänä, ei sekään tunnu kelpaavan. 8)

Kyllä mä mielestäni näin jo joskus klo.14 aikaan tuon betan web storessa. Siellä oli kaikki muutkin uutuudet vaikka niistä oli blogi ilmoitus saatu aikaan vasta tunteja myöhemmin.

edit: My bad. Kävin tarkistamassa, mutta olikin hitmanin beta.

Eiköhän se beta huomenna löydy storesta niin laittaa silloin lataukseen.

Itse yleensä käytän tuota web storea ja se tuntuu päivittyvän tiistaisin joskus päivällä. Niin ajattelin, että illalla olisi löytynyt beta ps4 kautta niin olisi saanut suoraan lataukseen. Mutta jätän omalta osalta tämän storen päivitys keskustelun tähän.

Hetki sitten tosiaan ilmestyi storeen. Pitihän se laittaa latautumaan niin pääsee viikonloppuna ottamaan vähän tuntumaa tähän. Varovaisen kiinnostunut olen peliä kohtaan, rpg-puoli kiinnostaa mutta yhteisöllisyys taas ei juurikaan. Saa nähdä miten tämä pitää otteessaan.

Onks mitää käsitystä mikä se mahtava exclusive reward on ku pelaa tätä avointa beta? Ei oikee jaksais taas 30 gigaa sen takia ladata jos kyseessä on vaa tyylii pipo, eikä jaksa kiusata enää itseään betalla kun closed beta jo vakuutti mut. Julkaisuun kuitenkin vajaat 3 viikkoa, niin voin ootella. Paitsi jos se palkinto on jotain tosi hienoa ja ihqua.

Onks mitää käsitystä mikä se mahtava exclusive reward on ku pelaa tätä avointa beta? Ei oikee jaksais taas 30 gigaa sen takia ladata jos kyseessä on vaa tyylii pipo, eikä jaksa kiusata enää itseään betalla kun closed beta jo vakuutti mut. Julkaisuun kuitenkin vajaat 3 viikkoa, niin voin ootella. Paitsi jos se palkinto on jotain tosi hienoa ja ihqua.
Closed beta päivittyny jo viime viikolla open betaksi. Eli ei tarvi ladata mikäli et ole jo poistanu.

Ylös Bottom