Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyseessä on koodaus "virhe". Incursion-päivitys oli kuulemma alunperin pitänyt tulla jo viime tiistaina mutta ei tullut ja peliin on koodattu clientin puolelle nuo dailyt eli ne olivat ennalta määrättyjä ja kun päivitys siirtyi niin loppuivat dailytkin kesken. Korjaus olisi vaatisi konsolille ladattavan patchin mikä näillä nykyvehkeillä kestää ainakin sen viikon verran patchien hyväksymisen takia.Typerää touhua. Tuommonen pitäisi korjata heti. Eikä vasta monen päivän päästä.
Kyseessä on koodaus "virhe". Incursion-päivitys oli kuulemma alunperin pitänyt tulla jo viime tiistaina mutta ei tullut ja peliin on koodattu clientin puolelle nuo dailyt eli ne olivat ennalta määrättyjä ja kun päivitys siirtyi niin loppuivat dailytkin kesken. Korjaus olisi vaatisi konsolille ladattavan patchin mikä näillä nykyvehkeillä kestää ainakin sen viikon verran patchien hyväksymisen takia.
Tälle tahtoisin lähteen![]()
Redditissä joku heitteli kyseistä asiaa ilmoille.
Dailyjen puute hieman harmittaa, koska pelin ainoa sisältö on tällä hetkellä Dark Zonen puolella ja lisäksi itse kaipaisin myös Phoenix Coineja tiistain päivitystä silmällä pitäen.
Tätä on varmaan turha täällä mainita, mutta tänään on viimeinen hetki käydä muuntamassa materiaalit vielä vanhoilla kursseilla paremmiksi. Huomisen jälkeen vaihtokurssi nousee ja craftaaminen vaikeutuu 300%.
Dailyjen puute hieman harmittaa, koska pelin ainoa sisältö on tällä hetkellä Dark Zonen puolella ja lisäksi itse kaipaisin myös Phoenix Coineja tiistain päivitystä silmällä pitäen.
Redditissä joku heitteli kyseistä asiaa ilmoille.
Tätä on varmaan turha täällä mainita, mutta tänään on viimeinen hetki käydä muuntamassa materiaalit vielä vanhoilla kursseilla paremmiksi. Huomisen jälkeen vaihtokurssi nousee ja craftaaminen vaikeutuu 300%.
Tämän parempaa lähdettä löytänyt: https://division.zone/2016/04/09/no-new-daily-missions-until-incursions-update-on-april-12th/Tälle tahtoisin lähteen![]()
Tänään ilmestyy ensimmäinen lisäri peliin. Ilmainen tunneliseikkailu. Kysymys kuuluu, minkälaista gearia pitää olla päällä tuonne mentäessä? Riittääkö 60k helat ja 120k depsit?
Eiköhän tuo riitä, minimi gearscore tais olla se 150, joten jos sen yli menee niin sun pitäis selviytyä, varmaan tarkoittaa että pitäis olla item level 31 tavaroita päällä. Luulen että ite jätän tän tunneliseikkailun myöhemmäksi, täytyy katsoa. Tuliko peliin mitään muuta varsinaista sisältöä kuin tuo yksi incursion? Oon kyllä huomannut että itselle tässä pelissä ei hirveästi ole kyllä enää tekemistä, en jaksa juosta niitä samoja mestoja läpi päivästä toiseen tuntitolkulla joidenkin hölmöjen craftimateriaalien perässä. Siksi ei ole edes pahemmin tullut logattua enää sisään.
Myös Destiny saa tänään uuden sisältöpäivityksen, ilmeisesti aika paljon uutta tulossa.
Tänään ilmestyy ensimmäinen lisäri peliin. Ilmainen tunneliseikkailu. Kysymys kuuluu, minkälaista gearia pitää olla päällä tuonne mentäessä? Riittääkö 60k helat ja 120k depsit?
Suora linkki videoon...
Eiköhän tuo riitä, minimi gearscore tais olla se 150, joten jos sen yli menee niin sun pitäis selviytyä, varmaan tarkoittaa että pitäis olla item level 31 tavaroita päällä. Luulen että ite jätän tän tunneliseikkailun myöhemmäksi, täytyy katsoa. Tuliko peliin mitään muuta varsinaista sisältöä kuin tuo yksi incursion? Oon kyllä huomannut että itselle tässä pelissä ei hirveästi ole kyllä enää tekemistä, en jaksa juosta niitä samoja mestoja läpi päivästä toiseen tuntitolkulla joidenkin hölmöjen craftimateriaalien perässä. Siksi ei ole edes pahemmin tullut logattua enää sisään.
Mitä nyt ymmärsin niin ainakin mappia on hieman laajennettu, uusia joitakin daily ja weekly tehtäviä tyylii gta dailit, esim: ammu 20 cleaneria, sekä joitakin dark zone eventtejä, dark zoneen tulee drop createja joista saa kuulemma hyvää loottia, mitä ei tarvitse edes extractata mutta creatia suojelee kasa vihollisia ja vain yksi ryhmä voi saada lootin. Sit tietenkin näitä uusia aseita, geareja ynnä muuta. Eli ihan kivasti sisäsltöä näin niiku ilmaiseksi!
Hyvältä näyttää päivitys. Gear lvl on 180. Heti saakin ostettua pari vihreetä blueprinttiä.
Vihreetä? Onkos väreillekkin tapahtunut jotain?
Kauan meni? Challenging voi olla aika karu?No nyt on Incurssion vedetty Hardil... olihan se astetta haastavampi verrattuna noihin vanhoihin Challenging missioneihin
Ei ole, ne vihreät ovat näitä uusia geareja mutta ei se ole mikään korvaava gear. Sitäpaitsi pitää olla jokaista tiettyä gear settiä päällä että siitä edes on mitään hyötyä, yksittäisinä ne ei oikee tee kai mitään?!
Kyl ne on parempia kun keltaiset. Enemmän esim armoria/firearmsia, gear level isompi ja paremmat perkit. Varsinkin sitten tosiaan kun niitä on enemmän päällä.