Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jaa'a... Veikkaisin että puolisen tuntia. Challenging-tasoa olla kokeiltu alkua pidemmälle ku huomattii minkä levusta vihollista on vastassaKauan meni? Challenging voi olla aika karu?
Lähetetty minun LG-H815 laitteesta Tapatalkilla
Mitä mä olen nyt lukenut niin onko tuo Incursion nyt siis vain joku Hordermode? Eikö sen pitänyt olla joku raidin tyylinen vähän pidempi tehtävä mitä pelissä muuten on?
15 aaltoa vihollisia... oikeesti??
Mitä mä olen nyt lukenut niin onko tuo Incursion nyt siis vain joku Hordermode? Eikö sen pitänyt olla joku raidin tyylinen vähän pidempi tehtävä mitä pelissä muuten on?
15 aaltoa vihollisia... oikeesti??
Samaa ihmettelin, vaikka peli jo vaihdossa niin kurkistin IGN striimiä muutaman minuutin,.. huh huh, ei harmita pelin poisto yhtään.
Huuah! Millä ihmeen vehkeillä jätkät painaa kun pelkästään kahdella pääsette noin pitkälle[emoji15] kokeilin parillakin eri random porukalla ja ei kyllä 2 wavea pidemmälle mahdollisuuksia. Mulla gear set 170 ja mielestäni muuten jees pelit ja vehkeet. Tylsähän toi on mut mielestäni ihan kiva lisä silti muiden joukkoon. Ja pari supply cratea kerenny DZ alueella nappaan. Purppuraa LVL 30 kamaa vain tullut... Muuten päivitys oli erittäin hyvä ja ainakin itsellä jaksaa vielä kiinnostaa loottaus craftaus. Niinkin paljon että ehkäpä season pass tulee ostettua[emoji4]
Lähetetty minun D6503 laitteesta Tapatalkilla
Mikään läpihuutojuttu toi ei kuitenkaan ole, en tiedä miten jotkut on vetänyt sen muka puoles tunnis läpi ja vieläpä kahestaan.
Kyllähän meillä se täys 4 porukka oli mut 2:lla GS 192-200 ja 2:lla alle 180No nämä 2 tyttöön ja 1/2 tuntiin huutelijat nyt kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa.
Kyllähän meillä se täys 4 porukka oli mut 2:lla GS 192-200 ja 2:lla alle 180
Tosta scavengista on kahta erilaista versiota, toiset sanoo sen lisäävän parempien droppien mahdollisuuksia ja toiset sanoo sen nostavan dropattujen itemeitten rolleja
Itsellä tollaset kädessä. Vissii ihan perus hanskat silti vaikka nimi on rekisteröityOnko kukaan löytänyt tämmöstäNäytä liitetiedosto 15599
Itsellä tollaset kädessä. Vissii ihan perus hanskat silti vaikka nimi on rekisteröity![]()
Kavereille keltaista päälle niin arvo on 163 ja pääsette samaan servuun.En lukenu patch noteja niin tarkoin mutta tänään tuli huomattua ettei dark zonella näe tiimiläistä jos gear level alempi ku 161 jos itse olet ton yli. Eli pelaa eri servulla. En vain tiennyt onko tollanen ollu jo aiemmin vai tuliko toi noiden gear hommien mukana? Ei paljoa voi kaveria jeesiä muutoin ku tuolla mission puolella.
Lähetetty minun D6503 laitteesta Tapatalkilla