Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tomb Raider: Legend

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dan

Member
Eli uusin TR on suuntaamassa askeliaan ulos PS kuoresta ja jopa uusimmalle mahdolliselle alustalle. Tämä tietää sitä notta kun TR ilmestyy on konsepti pakko ostaa alustoineen päivineen. Aikaisemmin virallisilla sivuilla annettiin julkkis päiväksi 31.1.06 mutta "yllättäen" on päivämäärä vaihtunut "Spring 2006". Toivottavasti julkaisu siltikin tapahtuu ennen PS3 julkaisua ettei tarvi arpoa kummalle pelin ostaa.

Pelistä toivoisin sen verran että olisi mahdollisimman paljon ensimmäisen Raiderin veroinen ja tyylinen vaikka veroisuuteen on ehkä hankala päästä kun TR1 oli se ensimmäinen. Kaikki kaupunki yms Louvre tuuba olisi hyvä mielestäni poistaa jo ennen kenttäsuunnittelua ja keskittyä tuohon alakuloiseen, yksinäiseen tunnelmaan mitä TR1 viljeli argeologisissa ympäristöissä.

Vastaus: Tomb Raider: Legend 360

Samaa mieltä, yksinäistä seikkailumeininkiä pitää olla huomattavasti enemmän mukana. Kakkonen oli kaikkien aikojen suurin pettymys jatko-osista puhuttaessa. Olen varmaan sanonut täällä miljoona kertaa, mutta sanotaan nyt vielä, että kaikkien aikojen videopeli on minulle edelleen Tomb Raider 1. Mikään peli ei ole päässyt lähelle siinä ainutlaatuisessa seikkailun fiiliksessä, eikä koskaan pääsekään.

Willennium sanoi:
Samaa mieltä, yksinäistä seikkailumeininkiä pitää olla huomattavasti enemmän mukana. Kakkonen oli kaikkien aikojen suurin pettymys jatko-osista puhuttaessa. Olen varmaan sanonut täällä miljoona kertaa, mutta sanotaan nyt vielä, että kaikkien aikojen videopeli on minulle edelleen Tomb Raider 1. Mikään peli ei ole päässyt lähelle siinä ainutlaatuisessa seikkailun fiiliksessä, eikä koskaan pääsekään.

Täällä samat fiilikset, ykkönen on ainoa Tomb Raider jonka olen pelannut loppuun asti, vieläpä kaksi kertaa :)

Mitkäs kaikki Tomb Raiderit on julkaistu ja mille alustoille?

Muistan että PC:llä pelasin ykkösen ja nyt ostin DC:lle uutena Crhonicles ja Last Revolution.

Vastaus: Tomb Raider: Legend

Kyllä prkl näyttää hyvältä uus Lara-peli.Odotuslistan ykkösenä ainakin mulla!!!

Pelin uusin traileri oli aika lupaava mutta kun pelasin juuri tänään psonen Tomb Raider 2:sta rupesin miettimään että olisikos tuo sittenkään ostamisen arvoinen.... Olen pelannut kaikki Raiderin läpi joskus vuonna yks ja kaks. Mitäs mieltä te olette kannattaako tuo ostaa?

eewokki sanoi:
Mitäs mieltä te olette kannattaako tuo ostaa?
Mistäpä tuota tietää ennenkö alkaa tulla arvosteluita. Onhan tuota toki odotettu, jos se olisi sitten se ensimmäinen hyvä TR sitten sarjan ensimmäisen osan.

eewokki sanoi:

Jos katsoo 360 tämän hetkistä peli tarjontaa niin en kyllä mieti kahta kertaa, enkä edes odota arvostelua ...

Dan sanoi:
Jos katsoo 360 tämän hetkistä peli tarjontaa niin en kyllä mieti kahta kertaa, enkä edes odota arvostelua ...
Maaliskuukin on ollut tyhjää täynnä...... jos jätetään GRAW, Burnout ja Oblivion huomiotta. ;)

eewokki sanoi:
Kannattaa ;)

Pistetäänpä vielä tähän pieni spoileri:
Pelaaja-lehden huhtikuun numerosta löytyy täydellinen arvio Tomb Raider Legendistä. Aika mielenkiintoista luettavaa. Lehti ilmestyy ihan pian ja kannessa komeilee itseoikeutetusti Lara Croft.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jokos on ensi tunnelmia demosta? Itse pääsen kotiin imuroimaan Demon vasta huomenissa joten infoa ois mukava saada jo tänään :)

Kyllä haudanryöstäjä on ihailtavasti palannut perinnearvojen pariin. Kuten arvata saattaa, fysiikkamoottori tekee tämän tyyliselle pelille hyvää ja antaa uutta ulottuvuutta myös pienimuotoiseen ongelmanratkaisuun. Kyllä tämän demon perusteella peli menisi mulla hankintalistalle, ellei se olisi siellä jo. :)

Tänään pitäis löytyä kaupoista tämäkin ja minun vuosien odotus päättyy:)

Kyllä Tomb Raider yhdistyy ainakin täällä vahvasti Playstationiin. Siksi nyt jää väliin ja jäädään odottelemaan PS3 versiota.

Nisupulla sanoi:
Kyllä Tomb Raider yhdistyy ainakin täällä vahvasti Playstationiin. Siksi nyt jää väliin ja jäädään odottelemaan PS3 versiota.
Osta PS2-versio? :eek: Eikä ees maksa paljoa.

Pakko oli eilen ladata demo ja pelata se läpi vaikka kello oli yli kaks kun pääsin aloittamaan pelaamista. Onneksi ei tarvi mennä aamuksi töihin. Ja kyllä kannatti! Ykkönen on yks mun suosikkipelejä ja muutenkin tämä lajityyppi iskee kovaa. Vanha Tomb Raider fani tunsi olonsa pitkästä aikaan kotoisaksi. Tämä taitaa olla se seuraava peli minkä ostan boxille.

Slash80 sanoi:
Pakko oli eilen ladata demo ja pelata se läpi vaikka kello oli yli kaks kun pääsin aloittamaan pelaamista. Onneksi ei tarvi mennä aamuksi töihin. Ja kyllä kannatti! Ykkönen on yks mun suosikkipelejä ja muutenkin tämä lajityyppi iskee kovaa. Vanha Tomb Raider fani tunsi olonsa pitkästä aikaan kotoisaksi. Tämä taitaa olla se seuraava peli minkä ostan boxille.
Joo mullekin isoveli ilmotti illalla että demo on ladattavissa. Heti kun socom-matsi loppui, eikun boxilla lataileen ja demoa hakkaamaan :D
Mahtava se on! :)

Ylös Bottom