Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Pro Skater 4

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
1) X-, Y-, A- ja B-napit ovat liian kömpelöt ja väärin asetettu. Tässä pitäisi pystyä rämpyttämään 3-4:ä nappia jatkuvasti. Ei onnistu ainakaan niin, että itse on vielä mukana siinä mitä tekee.

2) D-padi on Cuben ohjaimessa aivan hirveä. Tatit ovat liian epätarkkoja tähän peliin millä ohjaimella tahansa. Kunnon d-pad on ainut vaihtoehto.

3) R- ja L-liipaisimet ovat "liian analogiset". Cuben ohjaimessa nuo sopisivat loistavasti johonkin autopeliin tms, mutta ei THPS-peleihin. Liian kömpelöt siihen.
Olin aluksi samaa mieltä, mutta kun pelasin pari tuntia, ja totuin ohjaukseen, niin peli alkoi sujua paremmin kuin millään muulla alustalla:)
 
Tatilla tietenkin. Se on juuri niin tarkka kuin pelaajakin ja täten ainoa oikea vaihtoehto.

Olen pelannut sekä Sonyn ohjaimella että Nintendon ja täytyy sanoa että Sonyn kapula on muuten ihan hyvä, mutta siinä on yksi vika, se on ihan paska.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Huh, voiko siitä mennä vieläkin huonommaksi?



Eh, ettei vain olisi taas sitä kuuluisaa fanipoika-asennetta?

Cuben loistavassa ohjaimessa on kolme vikaa tätä peliä pelattaessa:

1) X-, Y-, A- ja B-napit ovat liian kömpelöt ja väärin asetettu. Tässä pitäisi pystyä rämpyttämään 3-4:ä nappia jatkuvasti. Ei onnistu ainakaan niin, että itse on vielä mukana siinä mitä tekee.

2) D-padi on Cuben ohjaimessa aivan hirveä. Tatit ovat liian epätarkkoja tähän peliin millä ohjaimella tahansa. Kunnon d-pad on ainut vaihtoehto.

3) R- ja L-liipaisimet ovat "liian analogiset". Cuben ohjaimessa nuo sopisivat loistavasti johonkin autopeliin tms, mutta ei THPS-peleihin. Liian kömpelöt siihen.

Luulenpa, ettei ohjainta suunniteltu THPS-ohjaimeksi.
 
Miten sä Tiimuboy teet tatilla esim. special air+revert+special air+revert+special grind+flip+special grind jne. komboja? mun mielestä tolla tatilla on about 100 kertaa vaikeampi tehdä THPS:ssä erikoisliikkeitä, kun esim. ylös-alas tuppaa menemään ylä/alaviistoon ja sittenhän combo onkin jo pilalla. Voi kunpa Cuben ohjaimessa olisikin samanlainen d-pad kuin PS:llä, sitten oltaisiin lähellä täydellisyyttä. Uskon silti että Cubenkin d-padilla voi oppia pelaamaan, mutta tatilla en mitenkään.:confused:
 
Miten sä Tiimuboy teet tatilla esim. special air+revert+special air+revert+special grind+flip+special grind jne. komboja?

Helposti. Ei ole kertaakaan ollut specialien kanssa ongelmia. Tosin onhan tämäkin tottumuskysymys.

mun mielestä tolla tatilla on about 100 kertaa vaikeampi tehdä THPS:ssä erikoisliikkeitä, kun esim. ylös-alas tuppaa menemään ylä/alaviistoon ja sittenhän combo onkin jo pilalla.

Kuten jo sanoin tatti on juuri niin tarkka kuin sinäkin.
 
käsittämätöntä miten nintendo onkaan tehnyt cuben d-padista tuommoisen suden, kuten eräs kaverini (ps2-omistaja) sanoi osuvasti;
"toi cuben ohjain on tommonen lapsille tehty..."
(tarvitseeko muuta sanoa?)
-
kun vielä snes-konsolin d-padi oli paras mahdollinen (ja n64:n vastaava), niin miksi cubella ei tätä perinnettä jatkettu...pistää miettimään.
-
tulipas semmoinenkin asia ilmi tuota thps4:sta (ps2) pelattua ettäh, mitenkäs nuo flätti-temput, että pidä siinä nyt tasapaino (d-pad/analogi-tatti) ja käytä x-, y-, b-namiskoja että saat tehtyä komboja.

Knight puhui vähän(?) mutta täyttä asiaa:
valitettavasti, ei tuota cuben ohjainta ole tehty thps-ohjaimeksi.
Myöntäkää nyt kaikki se, pliide?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deft
kun vielä snes-konsolin d-padi oli paras mahdollinen (ja n64:n vastaava), niin miksi cubella ei tätä perinnettä jatkettu...pistää miettimään.
En tiedä oletko huomannut, mutta GC:n ja GBA:n D-padit ovat identtiset. Tässä on siis kysymys rahan säästämisestä, kun ei tarvitse tehdä kahdenlaisia D-padeja.
Onhan se vähän pieni, mutta minua se ei ainakaan ole vielä haitannut.
 
Tää on niille jotka pelin omistaa.

Sanokaas muuten miten thps 4:ään on laitettu se uusi temppunappi. Kun siis tulee spineen ja tekee siitä jonkun tempun niin tulee takaisin kaareen toiselle puolelle, ei siis flätille. Koska revert on molemmissa olkanapeissa. Ei oo tyhjiä näppäimiä enää jäljellä cuben ohjaimessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WeePee
Tää on niille jotka pelin omistaa.

Sanokaas muuten miten thps 4:ään on laitettu se uusi temppunappi. Kun siis tulee spineen ja tekee siitä jonkun tempun niin tulee takaisin kaareen toiselle puolelle, ei siis flätille. Koska revert on molemmissa olkanapeissa. Ei oo tyhjiä näppäimiä enää jäljellä cuben ohjaimessa.

Painamalla Z-nappulaa se vetää spinestä transverin
 
Kun te tota GC:eek:hjainta arvostelette niin ottakaa huomioon se että THPS ei ole ainut peli GC:lle.
Esim. TimeSplitter 2 kun pelaa GC ohjaimella niin tuntuu siltä ihan kuin se olisi tehty sille.
Sormet ovat aina oikeissa paikoiissa ja mukavasti.
Mutta täytyy myöntää että toi D-padi on aivan karsee. Ensinnäkin se on liian kova ja toiseksi se on liian pieni. Joku tossa aijemmin väläytti ihan älyttömän hyvän idean, että ostais adapterin GC:lle jotta voisi kytkeä PS:n joistikin siihen. Onkohan joku kokeillut sitä. Jos on niin kertokaapas että miten se toimii vai toimiiko se ollenkaan.:)
 
Peli tuntui vähän oudolta GC:n ohjaimella kun olen tottunut pelaamaan Haukkoja Dual Shockilla. Ei meinannu nappulat löytyä tarpeeksi nopeasti. XB:n ohjaimella ei tule kuuloonkaan pelata THPS:ä. Kaverini taas sanoi, että GC:n ohjain on paljon parempi THPS:n, kuin Dual Shock, koska ei ole paljoa kyseistä sarjaa pelannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hyper mario
Kun te tota GC:eek:hjainta arvostelette niin ottakaa huomioon se että THPS ei ole ainut peli GC:lle.
Esim. TimeSplitter 2 kun pelaa GC ohjaimella niin tuntuu siltä ihan kuin se olisi tehty sille.
Sormet ovat aina oikeissa paikoiissa ja mukavasti.
Mutta täytyy myöntää että toi D-padi on aivan karsee. Ensinnäkin se on liian kova ja toiseksi se on liian pieni. Joku tossa aijemmin väläytti ihan älyttömän hyvän idean, että ostais adapterin GC:lle jotta voisi kytkeä PS:n joistikin siihen. Onkohan joku kokeillut sitä. Jos on niin kertokaapas että miten se toimii vai toimiiko se ollenkaan.:)
mulla on tuollanen adapteri konsolinetistä joskus tilannu, ku ei rahat riittäny sillo uuteen ohjaimeen ja oli kiire pelaan thps3mea veljen kanssa kaksinpelin... Vain kahta omistamaani peliä voi pelata sillä; resident eviliä ja thps3mea.. sillä (en tiedä onko vika ohjaimessa vai onko laite tosiaan niin surkea) pelatessa pelejä joissa 3d ohjain on pakollinen ja ei voi pelata pleikkarin ohjaimen niillä perusnuolilla nii vähän aikaa ku pelaa nii rupee peli vetään sankaria johonkin suuntaan... ja parannettua saa vaan käynnistämällä konsolin... en suosittele kellekkään muulle kuin sille joka ei halua pelata resident eviliä cuben kömpelöllä ristiohjaimella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wl@n
mulla on tuollanen adapteri konsolinetistä joskus tilannu, ku ei rahat riittäny sillo uuteen ohjaimeen ja oli kiire pelaan thps3mea veljen kanssa kaksinpelin... Vain kahta omistamaani peliä voi pelata sillä; resident eviliä ja thps3mea.. sillä (en tiedä onko vika ohjaimessa vai onko laite tosiaan niin surkea) pelatessa pelejä joissa 3d ohjain on pakollinen ja ei voi pelata pleikkarin ohjaimen niillä perusnuolilla nii vähän aikaa ku pelaa nii rupee ohjain vetään sankaria johonkin suuntaan(eli niiku painaisit koko ajan 3d ohjainta johonki suuntaan).. ja ei parane muuten ku resetoimalla... en suosittele kellekkään muulle kuin sille joka ei halua pelata resident eviliä cuben kömpelöllä ristiohjaimella.
 
Voisko joku laittaa tähän käytössä olevat kontrollit THPS3 (pc version, jotka on ite keksinyt kontrollit)?
 
niintietysti, kiitoksia Telpe, kun en ole itse tuota huomannut (gba:n omistaja kun en ole...)
kyllä tuo cuben d-pad on sen verran heikko esitys, että ssbm:ssä semmoinenkin turha seikka kuin fox:in "pääsiäismuna" on turhauttavaa tehdä koska jokaista ilmansuuntaa ei näytä olevan koodattu tuohon penteleeseen, nopeissa liikkeissä (pystynkin nyt näkemään ns. sieluni silmin kaikenlaiset 2d-mätkinnät...hyih) ei löydy riittävää tarkkuutta. tai ehkä, kenties, sittenkin, en vain (mukamas!) osaa painaa cuben d-padista vasen-oikea-vasen-oikea niin, etteikö useimmilla kerroilla joku noista neljästä muutu joko ylä- tai alaviistoksi. edelleenkään, en aio hankkia thps4:sta cubelle (ellei suunnilleen ilmaiseksi tarjota) täydellisen kontrollin puutteesta.
tuo ps2-ohjain adapteri kuulostaa toki mielenkiintoiselta...hmm..kenties jopa erittäin tarpeelliselta.

ps. kaikkien aikojen paras rullalautailupeli on ehdottomasti thrasher: skate and destroy (psx). tiesittekös sitä, häh?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deft
ps. kaikkien aikojen paras rullalautailupeli on ehdottomasti thrasher: skate and destroy (psx). tiesittekös sitä, häh? [/B]

Kyllähän tuo trasher oli ihan lekenda, mutta onko siitä tulossa jotain päivitystä tms.?
 
Jesk!Sain tänään haukan ja aloittelin career modea.Mietiskelin millä tyypillä vetais eka täydet statsit mutta,kun olin saanut parit pro pointsit ne menikin kaikille hahmoille.Elikkä haluaisn kerätä jokaisille pro pointsit erikseen pitääkö minun aloittaa joka kerta career mode alusta?
 
turhan kauan on tullut odoteltua että rockstar thrasherin päivittäisi, penteleen pelikoodaajat :(
...enpä osaa päättää miten tulimaagin kysymykselle suhtautua:
"Elikkä haluaisn kerätä jokaisille pro pointsit erikseen..."
~ miksi hemmetissä? liian epäloogista deftis-sedän pääkopalle.
siitä taidettu kertoa, hyvässä, että tuo thps4-statpoints-mekaniikka on hyväksi havaittu juuri tuollaisena. allekirjoittanut yhtyy mielipiteeseen. itse sen huomasin; täydet statsit auttavat pelaamista huomattavasti ja ovat jopa pakollinen/tarpeellinen paha/hyvä.
 
Ylös Bottom