Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Pro Skater 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ainut mikä mua on Haukoissa häirinny on se että ne on liian epäaitoja (ehkä niuhotan turhaan, mutta kun harrastan itse skeittausta niin valitan pikkuasioita Haukoissa). Esim. ne skedettäjät hyppii liian korkeita ollieita (vaikka ollien statseissa ei olisi statsin statsia). Ja sekin vähän ärsyttää kun niiden pelintekijöiden on pitäny keksiä itte siihen jotain ihan mahottomia temppui.
 
Minua taas se, että kun skeittaaja kääntyy, niin se vain kääntyy. Jalat pysyy koko ajan samanlailla eikä tasapaino muutu mihinkään.
 
Kukaan saanu Carnival-kentässä tehtyä sitä 500 000 pisteen comboa? Miten ihmeessä semmosen voi tehdä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Minua taas se, että kun skeittaaja kääntyy, niin se vain kääntyy. Jalat pysyy koko ajan samanlailla eikä tasapaino muutu mihinkään.


Ootko koskaan ite koittanu skeitata? Ainakaan mulla ei kauheena tasapaino heittele vaikka kuinkä kääntyis. Siis niitä "tavallisia tasapaino käännöksiä". Eikä siinä jaloilla käännetä vaan ne on ne trukit jotka kääntyy, jalat voi olla ihan hyvin samallalailla kokoajan. Että semmosta.
 
Vedin parisen päivää sitten ton THPS4:sen läpi. Ei ollut mikään vaikea peli loppujen lopuks.
Vinkki: jos haluutte "massiiviset" pointsit niin asettakaa vähän noita Special temppuja. Kun niitten kanssa "comboilee" jossain rampissa niin saa aika huimat pisteet.:D :D
 
Mulla tuli pelin kanssa muistikortti ongelma, vaikka tallennan pelin ja ruutuun tulee texti "save complete" ja tiedot näkyvät muisti kortilla, jos suljen kuution ja aloitan pelin, pölähtää ruutuun suunnilleen tällainen texti "Error! memorycard in slot a has not saved anything thps4 data!" Niin voi helvetti! paikkoja kortilla kyllä riittää mutta samaa toistuu aina. Muisti korttini on merkkiä: Locig3, voiko olla mahdollista että thps4 ja Locig3 muistikortti eivät sovi yhteen? Pitäskö mun nyt sitte ostaa nintendon oma muistikortti? Vai vaikuttaisiko se asiaan? Onko kellään muula tullut saman tapaisia propleemoja thps4:ssä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Mulla tuli pelin kanssa muistikortti ongelma, vaikka tallennan pelin ja ruutuun tulee texti "save complete" ja tiedot näkyvät muisti kortilla, jos suljen kuution ja aloitan pelin, pölähtää ruutuun suunnilleen tällainen texti "Error! memorycard in slot a has not saved anything thps4 data!" Niin voi helvetti! paikkoja kortilla kyllä riittää mutta samaa toistuu aina. Muisti korttini on merkkiä: Locig3, voiko olla mahdollista että thps4 ja Locig3 muistikortti eivät sovi yhteen? Pitäskö mun nyt sitte ostaa nintendon oma muistikortti? Vai vaikuttaisiko se asiaan? Onko kellään muula tullut saman tapaisia propleemoja thps4:ssä?
Johtuu sadan prossan varmuudella muistikortistasi. Osta Nintendon aito kortti, laatu maksaa, mutta säästyt tuollaisilta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Johtuu sadan prossan varmuudella muistikortistasi. Osta Nintendon aito kortti, laatu maksaa, mutta säästyt tuollaisilta.
Kaikkien muiden kahdeksan pelini tiedot on kyllä Locigille onnistuneesti talletettu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan risu_santikko
Ainut mikä mua on Haukoissa häirinny on se että ne on liian epäaitoja (ehkä niuhotan turhaan, mutta kun harrastan itse skeittausta niin valitan pikkuasioita Haukoissa). Esim. ne skedettäjät hyppii liian korkeita ollieita (vaikka ollien statseissa ei olisi statsin statsia). Ja sekin vähän ärsyttää kun niiden pelintekijöiden on pitäny keksiä itte siihen jotain ihan mahottomia temppui.
Olen myös skeittaaja ja sama juttu pännii, ukot hyppii talonkorkuisia ollieita. Vauhtikin niillä pysyy kokoajan jossain 50kmh:ssa vaikkei ne edes potki vauhtia. Skate and destroid psx:llä oli paljon toden mukaisempi ja siksi ehkä parempi.

Kun niin paljon sitä cuben d-padia haukutte, niin muistakaa ettei sitä tarvi lähes missään pelissä! Itselläni on 9 cube peliä ja kaikista olen selvinnyt painamatta d-padia kertaakaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Olen myös skeittaaja ja sama juttu pännii, ukot hyppii talonkorkuisia ollieita. Vauhtikin niillä pysyy kokoajan jossain 50kmh:ssa vaikkei ne edes potki vauhtia. Skate and destroid psx:llä oli paljon toden mukaisempi ja siksi ehkä parempi.

Tehdäänhän pelissä lisäksi esimerkiksi inverttejä karuselliin ja grindataan 100 metrin korkeudessa vaijeria pitkin öljynporauslautan yli. Eli ehkä kannattaa antaa THPS:lle anteeksi nuo "epärealistisuudet" sillä peli on ilmiselvästi tarkoituksella ammuttu reilusti yli.. pelattavuuspuolella se kyllä rokkaa paljon enemmän kuin esim. psx:n skate and destroy, ja saahan tohon Tonyynkin sitäpaitsi "sim moden" päälle jolloin se on realistisempi.

BTW, itsellä meni tänään juuri 190:s eli vika goal läpi.. enää gapit ja setelit ja sit on 100% läpi.. viikossa meni objectivet mutta noita gappeja saa varmaan etsiä vähän aikaa. Ja kaikki on muuten pelattu Cuben d-padilla, jonka kyllä oppii vaikka pieni onkin. Oma combo-enkka tällä hetkellä 1,7miljoonaa (Carnivalissa), ja parempaa on tulossa. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan classified
Tehdäänhän pelissä lisäksi esimerkiksi inverttejä karuselliin ja grindataan 100 metrin korkeudessa vaijeria pitkin öljynporauslautan yli. Eli ehkä kannattaa antaa THPS:lle anteeksi nuo "epärealistisuudet" sillä peli on ilmiselvästi tarkoituksella ammuttu reilusti yli.. pelattavuuspuolella se kyllä rokkaa paljon enemmän kuin esim. psx:n skate and destroy, ja saahan tohon Tonyynkin sitäpaitsi "sim moden" päälle jolloin se on realistisempi.

BTW, itsellä meni tänään juuri 190:s eli vika goal läpi.. enää gapit ja setelit ja sit on 100% läpi.. viikossa meni objectivet mutta noita gappeja saa varmaan etsiä vähän aikaa. Ja kaikki on muuten pelattu Cuben d-padilla, jonka kyllä oppii vaikka pieni onkin. Oma combo-enkka tällä hetkellä 1,7miljoonaa (Carnivalissa), ja parempaa on tulossa. :)
"sim mode"? En ole kuullutkaan...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
"sim mode"? En ole kuullutkaan...
Sen saa varmaankin ostettua niiden muiden cheattien joukosta. En ole itse jaksanut vielä ostaa kaikkia cheatteja, mutta varmaankin se siellä niiden joukossa on. Ainakin THPS2:ssa oli tällainen. Se siis oikeastaan vain vähentää kaikkia statseja.

Voin skeittarina sanoa, että se ei itse skeittausta paljoa realistisemmaksi tee; hardflipit, 360flipit jne eivät vain mene flätillä pystyyn. Olisi kyllä ihan mukava, jos joku onnistuisi joskus tekemään realistisen skeittipelin. Ongelmina varmaankin olisi sen vaikeus ja tylsyys: 'Eikö nuo combot mene ikinä päälle prkl!!' :) THPS ja Trasher-peleihin taitaa olla tyytyminen.
 
En jaksanut väsätä uutta topiccia ja se olisi ollu turhha, nii päätin kysyä kysymyksen täs. (sillä onhan thps-peleistä kyse). Onko kellään käyny thps3:sessa Burnside-kentässä että kun kiertelee sitä yksinäistä kikkeriä toisessa päässä kenttää painaen L:llää ja R:rrää samaan aikaan niin yhtäkkii on tullu teksti "How´s your father?"...näin kävi yhtäkkii ja olin aiva ihmeissäni, joten vastatkii...olis mukavaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan risu_santikko
En jaksanut väsätä uutta topiccia ja se olisi ollu turhha, nii päätin kysyä kysymyksen täs. (sillä onhan thps-peleistä kyse). Onko kellään käyny thps3:sessa Burnside-kentässä että kun kiertelee sitä yksinäistä kikkeriä toisessa päässä kenttää painaen L:llää ja R:rrää samaan aikaan niin yhtäkkii on tullu teksti "How´s your father?"...näin kävi yhtäkkii ja olin aiva ihmeissäni, joten vastatkii...olis mukavaa...

En ole pelannut peliä, mutta oletko koskaan kuullut GameCube-peliapu -nimisestä osastosta?

http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?s=&forumid=60

Vastaavat kysymykset sinne, kiitos.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
En ole pelannut peliä, mutta oletko koskaan kuullut GameCube-peliapu -nimisestä osastosta?

http://www.konsolifin.net/bbs/forumdisplay.php?s=&forumid=60

Vastaavat kysymykset sinne, kiitos.

- Esa

Mun mielestä ko. tyyppi ei liiemmin apua peliinsä kaivannut vaan kertoi vaan mielenkiintoisesta tapauksesta ko. pelin parissa joten en näe hirveästi syytä miksei sitä voisi tälläkin alueella kertoa. No samapa tuo, sen takiahan mä tähän ketjuun vastasin että voisin kertoa että vihdoin mulla on THPS4 100% läpi. Gapit, cashit, kaikki. Myös Daisy.. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deft
käsittämätöntä miten nintendo onkaan tehnyt cuben d-padista tuommoisen suden, kuten eräs kaverini (ps2-omistaja) sanoi osuvasti;
"toi cuben ohjain on tommonen lapsille tehty..."
(tarvitseeko muuta sanoa?)

Jos nintendo olisi todella halunnut "kunnon" d-padin jota "pitäisi" käyttää kokoajan niin 100% varmuudella olis tullut isompi, parempi yms.

Toi d-padi näyttää olevan lähinnä valikkokäyttöön ja pieneen "säätöön".

Se PS2 ohjainadapteri on ihan hyvä idea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom