Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Joulu on kyllä hankala asia mutta sekin hoituu aina jotenkin; itse olen päättänyt karsia muiden joululahjoista ja ostaa itselleni THPS3:sen ja SH2:sen
Joo vanhaan klassikkoon sorrun myös minä .
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi
Joulu on kyllä hankala asia mutta sekin hoituu aina jotenkin; itse olen päättänyt karsia muiden joululahjoista ja ostaa itselleni THPS3:sen ja SH2:sen
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo
Te jotka olette pelanneet THPS3:sta niin kertokaapa millanen rataeditori siinä on? Pystyykö esim muuttamaan pinnanmuotoja eli tehdä esim mäkiä tai kuoppia?
Eli onkos toi nyt se PS2 versio? Pitää varmaan käydä itsekin katsomassa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Ihan vinkkinä vaan niille jotka haluavat hommata thps3:n ennen kuin se "pitäisi" julkaista niin citymarket ilmoittaa että peliä saa heiltä 29.11. joten sinne sitten. Jos ei myydä niin urputan niin kauan että mulle annetaan jotain lahjuksia ym...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
koskahan Tony haukkaan saa vanhoja klassikkko skeittaajia nää nykyiset nimet ei herätä juuri mitään respectiä kun sillon kun itse aloitti nimet Natas Kaupas, Omar Hassan yms. olivat kovia jätkiä.. no pitää kai tyytyä kohtaloon
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan descendent
Onhan tossa Caballero ja Rodney Mullen, ne ovat pitkän linjan vedättäjiä. Mullen veti joskus 80-luvulla jotain ihan sairasta freestyle settiä.
Vanhoista hemmoista pitäis saada ehdottomasti mukaan Mark Gonzales ja Danny Way.
Ei tuu!!! Eikö ookki järkyttävää!!! Vielä viikko odotettavaa!!!!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato
siis eikö se muka sit tuukaan 23.11???!?!!!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
mä ainakin ostin pelin tänään fun station myyrmannista hinta 429mk no mutta peli on aivan loistava peliä saa viimeistään maanantaina mä ostin ihan vikan sieltä fun stationista ja kyllä kuulemma vpd:ssäkin sitä löytyy.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
mä ainakin ostin pelin tänään fun station myyrmannista hinta 429mk no mutta peli on aivan loistava peliä saa viimeistään maanantaina mä ostin ihan vikan sieltä fun stationista ja kyllä kuulemma vpd:ssäkin sitä löytyy.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mortaali
jos haluaisin nyt lähteä ostamaan THPS3 niin mihin kannattaisi suunnistaa? VPD? Silent hill 2 ois pitäny jo playeronesta kaiken järjen mukaan tulla mutta ei mun säkälläni voi koskaan postista tulla asiat silloin kuin pitäisi... ja playeronessa THPS3:kin ilmestyy vasta 7.12 ... what's up with that? Vähän se on paska paikka tuo playerone... siellä kans onnistu mikään... kertokaas mitkä/mikä on paras tai parhaat pelikaupat noin niinkun postitilauksissa ja mitkä sitten ihan myymäläpuolelta parhain valikoima jne....
kun peruin nimittäin playeronesta sen THPS3 tilauksen ja nyt koitan kysellä mistä sen pelin saisi nopeimmiten....