Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peepmaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Originally posted by Mortaali
jos haluaisin nyt lähteä ostamaan THPS3 niin mihin kannattaisi suunnistaa? VPD? Silent hill 2 ois pitäny jo playeronesta kaiken järjen mukaan tulla mutta ei mun säkälläni voi koskaan postista tulla asiat silloin kuin pitäisi... ja playeronessa THPS3:kin ilmestyy vasta 7.12 ... what's up with that? Vähän se on paska paikka tuo playerone... siellä kans onnistu mikään... kertokaas mitkä/mikä on paras tai parhaat pelikaupat noin niinkun postitilauksissa ja mitkä sitten ihan myymäläpuolelta parhain valikoima jne....

kun peruin nimittäin playeronesta sen THPS3 tilauksen ja nyt koitan kysellä mistä sen pelin saisi nopeimmiten....

Katsoppas tuolta Kuukauden kysymys -osastolta, siellä on marraskuun kysymyksenä paras pelikauppa?

Kyllähän homma on niin, että PlayerOne on ehdottomasti paras pelikauppa mitä löytyy.(ainakin mulla kaikki on toiminut hienosti)
Tosin en oo verkkokaupasta tilannut mitään, vaan hakenut paikanpäältä. Ja se THPS 3:n ilmestymispäivä playeonen sivujen mukaan on 30.11.

Nyt ne väittää GamesMixisissä että julkasupäivä olis 5.12.2001! Mahotonta meininkiä!

:( :mad: :confused:

Nuo hymiöt kuvailevat kasvojeni ilmeitä, kun näin näin kyseisen ilmoituksen.

Taisin survoa turhan paljo hymiöitä tohon...

Pysytään nyt edelleen siinä "virallisessa" julkaisupäivässä eli 30.11. pitäisi tulla. Tosin citymarket täytyy edelleen katsastaa 29.11, silloinhan he peliä lupasivat kaupan hyllylle. Eli siis enää mahdollisesti 2 päivää ja peli on minulla... Ainakin toivon niin.

oliks se tony hawk 3 siel citymarketissa? huomasin juuri että anttilakin on luvannut sen 29.11 saapuvaksi,eli sinne...

Damn, piti käydä anttilassa jo aamulla työmatkalla, mutta unohtui... Netanttilassa on muuten hämäävästi TH3 vain 299mk, kuva on PS2 kansi, mutta teksti kertoo PSOne versiosta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remedy
oliks se tony hawk 3 siel citymarketissa? huomasin juuri että anttilakin on luvannut sen 29.11 saapuvaksi,eli sinne...

Koskikos tuo Anttila-juttu vain Helsingin sellaisia, vai koko maan kauppoja?

Täällä Hämeessä (tm) ei ainakaan vielä tänään löytynyt THPS3:a Anttilasta. Ainoa mitä osasivat sanoa oli että viikko sitten peliä ei ollut vielä maahantuojan mukaan maassa, ja että olivat luvanneet 30.11. mennessä.

CM pitää vielä tarkistaa myöhemmin tänään..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Ahh.. Kyllä on hyvä olo kun huomenna tai vimeistään ylihuomenna pyörii haukka kolmonen ps2:ssa.!!!

Itse painin sen ongelman kanssa, että lähetänkö tilauksen jo tänään vai rahastanko mutsia joululahjan muodossa. Optinen hiiri kun lohkaisi aika paljon mun mitättömästä tilistäni...

kävin tänään citymarketissa/anttilassa ja molemmista sanottiin että peli julkaistaan vasta 7.12...niin varmaan...molemmat liikkeet kuitenkin mainostivat että peliä saa tänään jo heiltä...

jos sitä ei huomenna julkaista ni sit kyllä vituttaa meinaa on sitä sen verran odotettu ettei voi enää odottaa päivääkään...

Kyllä se nyt niin on että konsolinettiin pelit tulivat ja huomenna pitäisi olla perillä paketit ympäri suomea. Konsolinet taitaa olla se ainut ja oikea mistä pelit tulee tilata, varmasti ja nopeasti!

"mä ainakin ostin pelin tänään fun station myyrmannista hinta 429mk no mutta peli on aivan loistava peliä saa viimeistään maanantaina mä ostin ihan vikan sieltä fun stationista ja kyllä kuulemma vpd:ssäkin sitä löytyy." miten tämä mun viesti tänne joutui kirjotin sen tonne pro evolution soccer alueelle ja se tulikin sitten tänne sori vaan mutta thps3 ostan kyllä huomenna.

Soitin tänään jyväskylän City-Sokokselle ja kysyin että tuleeko tonyhawk 3 PS2:lle huomenna niin myyjä sanoi että se tuli jo tänään ja on loppuunmyyty jo eikä tiennyt milloin saapuu lisää. Soitin sitten muutamaan muuhun kauppaan mutta niihin ei ollut vielä mihinkään kotka ehtinyt laskeutua.:mad:

ainakin on konsolinetin sivuilta hävinny toi ilmestymispäivä.. meinaako että ilmestyy joskus.. vai että on jo ilmestynyt!!!

tilattu on sieltä ja hyvää haipakkaa suoraan koulusta mennään hakemaan

Tilauksesi on nyt noudettavissa
Pohjantorilta(www.konsolinet.fi/dartsliitto.html)

AIAJIAJAIAIAJAJAIAAAAAAAA!!!!! pitäsikö lähtee pois koulusta jo vähä aikasemmin?!?!?!!! ei tiedä

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom