Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistan vielä, kun jankkasin viime vuonna kaverille että tähän pelin ei kyllästy ei sitten millään. Kyseessä oli THPS2. THPS3 antaa vähintään yhtä pitkän pelinautinnon kuin edeltäjänsä.

On sanottu, että grind-flip-grin-gap-crind tyylisten combjen tekeminen olisi nyt vaikeampaa. Ei taida pitää paikkaansa, itse olen saanut pelkästään yhdestä tempusta 400.000 pojoa. Mielestäni manualeissa ja grindeissä tasapainottelu ei ole huomattavasti vaikeampaa kuin edeltäjissä. Kyllä pelissä silti haastetta riittää vähäksi aikaa, iloa sitäkin enemmän.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Huippu peli, mutta vähän lyhyt (pääsin kahdessa päivässä toieks viimiseen kenttään).
Kartta editori o paljon parempi kuin 2:Ssa
No onhan se sillei lyhyt. Tosin itse olen pelannut kahdessa päivässä 3 ukolla läpi. Mutta peliä pystyy pelaa ihan sika kauan viel niittkin jälkeen. Loputtomiin...(se on niin siisti.!)

tässä uudessa haukassa riittää kyllä pelattavaa taas kuukausiksi...kyllähän itse pelin vetää läpi hetkessä mut tota temppuiluu voi harrastaa tuntikausia ja tehdä aina vaan kovempia komboja...mitkä on teidän parhaat pisteet yhestä kombosta? mulla on vähän yli 500.000 canadasta...

Miten sen Lumipalloja heittävälle äijälle kanadassa voi antaa turpaan? en oo millään keksinyt!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo
Miten sen Lumipalloja heittävälle äijälle kanadassa voi antaa turpaan? en oo millään keksinyt!
Hyppäät siihen puuhun mikä on sen yläpuolella, niin ne lumet tippuu sen päälle.

miten on mahollista...

miten on mahollista etten saa tehtyy tota manuaalii... en käsitä! niinkun aikasemmin jo kerroin olen pelannut vain haukka1stä, ja silloinkin omaan "egooni" kuului: _ei graindata_ mut joo, ois iha kiva oppii manuaaliki, jos kerran haluu huippupisteet...

joo kiva peli muttei sitä mtä odotettiin se lienee kylmä totuus..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker

Riippuu siitä mitä "me" odotettiin. Itse ainakin odotin että on lähes identtinen THPS1:n ja THPS2:n kanssa, uusilla kentillä ja paremmalla grafiikalla vain.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker

Itse olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Kontrollointi on vielä parempi kuin aikasemmin, tosin vain marginaalisesti haastavampaa. Muillakkin alueilla oli parannusta tapahtunut kuitenkin aika paljon, enemmän kuin oletin.
--
Nib

Hyvä pelihän toi on, ehkä vähän liian helppoja tehtäviä?! ainakin oman mielikuvan mukaan edellisissä oli aika kiperiä osa tehtävistä, niitä ei ole tuota kolmosta pelatessa ainakaan vielä eteen sattunut (jos ei pistejahtia lasketa...). Olenko vielä GTA3-huumassa jos tuntuu että kentät on vähän pieniä?! :confused: ainoa suurempi on lentokenttä...

kakkosessa kombo-ennätys oli kans jossain 500 000:n lähellä, mut kyllähän sen tällä saa rikki kun on toi revert käytössä... :D Ja voi sitä huutoa kun kattelet kun on tulossa useempi satatuhatta pistettä ja seuraavaks äijä kyntää maata turvallaan... :rolleyes:

Jep, samaa mieltä oon että vähän liian lyhyt peli on .. olisivat voineet isompia kenttiä tehdä heti alkuun ja enemmän tehtäviä. Ehkä pelin tekijät ovat huomanneet että on tyhmää tarjota pelaajille enempää kun tämäkin jo menee kaupaksi....

Pelattavuus on kyllä siis enemmänkuin jees. Eli oli ihan hyvä ostos (300mk), mutta tuota manuaalia en saa kirveen kanssakaan aikaiseksi. Ohjekirjassa oli että kaksi kertaa nuolta ylös tai alas mutta ei se mitään tee.. Grindit menee sitten kyllä ihan ok, eikä niissä ole taasen mitään vaikeeta.

Manuaali

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomduud
Eli oli ihan hyvä ostos (300mk), mutta tuota manuaalia en saa kirveen kanssakaan aikaiseksi. Ohjekirjassa oli että kaksi kertaa nuolta ylös tai alas mutta ei se mitään tee..

Siis eikös se ole samalla tavalla kuin kakkosessakin, ainakin PC:lla. Eli Grindinappi pohjaan (kolmio?) ja sitten ylös,alas (manuaali) tai alas,ylös (nose manual). Niin ja tämä siis flatilla tietysti.
Pitäisi toimia.

Nib "the Gib"

Viimeksi muokannut moderaattori:
Manuaalit toimii Ps2:lla kun ensin hyppäät esim. olliella ilmaan ja painat ylös alas tai alas ylös ilmassa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan monster
Hyvä pelihän toi on, ehkä vähän liian helppoja tehtäviä?! ainakin oman mielikuvan mukaan edellisissä oli aika kiperiä osa tehtävistä, niitä ei ole tuota kolmosta pelatessa ainakaan vielä eteen sattunut (jos ei pistejahtia lasketa...). Olenko vielä GTA3-huumassa jos tuntuu että kentät on vähän pieniä?! :confused: ainoa suurempi on lentokenttä...

kakkosessa kombo-ennätys oli kans jossain 500 000:n lähellä, mut kyllähän sen tällä saa rikki kun on toi revert käytössä... :D Ja voi sitä huutoa kun kattelet kun on tulossa useempi satatuhatta pistettä ja seuraavaks äijä kyntää maata turvallaan... :rolleyes:
No ei noi kentät kyllä kovin pieniä ole. Kokeile jotai THPS1:stä nyt niin huomaat selvän eron.
Jaa no noi combot oli kakkos osassa jotain Miljoonan paikkeilla, mutta en vielä niin paljoa ole kolmosessa saanut kun ei ole niin paljoa balancea kuin kakkosessa, joka on vain hyvä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Woang
Manuaalit toimii Ps2:lla kun ensin hyppäät esim. olliella ilmaan ja painat ylös alas tai alas ylös ilmassa.
Eipä siinä kyllä tarvii edes hypätäkään.(Tais olla vähän turha kommentti)

Pelihän on aivan mainio. Huomattavasti parempi mitä odotin pelin olevan. Itse en vielä valitettavasti omista peliä, mutta jouluna peli löytyy minunkin hyllystä.

Ylös Bottom