Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen nyt pelannut haukka3:sen läpi 9 jätkällä. Sain just sen Roswell kentän. Jotenki on vähä koomisia ne special jätkät. Esim. Kenny Slater, ne sen hardit ja stallit etenkin on vähän oudon näköisiä surffilaudalla. Ja sit se pummi, kaks lankun palaa kiinni trukeissa.voivoi...! Mistä kaikista kentistä olette löytäneet hidden areoita? itse oon vasta Skater island, Tokyo, Rio(plus tietenki se. foundryn paikka, vaikka ei se oikeestaan oo..)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster

Kenttien interaktivisuutta on parannettu. Oletteko kenties huomanneet kun tavalliset kaduntallaajat heittäävät läppää ja grillailevat kyljyksiään rakennustyömaalla? :)

Joo! Loistavasta Soundtrackista huolimatta otin musiikit pois vain kuullakseni kaupunkilaisten kommentit --- parhaat ovat ehdottomasti lentokentän kovaäänisissä, kuunnelkaa tarkasti :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pingutyyppi


Joo! Loistavasta Soundtrackista huolimatta otin musiikit pois vain kuullakseni kaupunkilaisten kommentit --- parhaat ovat ehdottomasti lentokentän kovaäänisissä, kuunnelkaa tarkasti :)
Joo, sielt tulee hyviä kommentteja ja myös Cruise Shipillä jos olet huomannut.
Jos olette huomanneet niin Demonessilla on tosi makeet Special-temput, teki muhun ainakin vaikutuksen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Olen nyt pelannut haukka3:sen läpi 9 jätkällä. Sain just sen Roswell kentän. Jotenki on vähä koomisia ne special jätkät. Esim. Kenny Slater, ne sen hardit ja stallit etenkin on vähän oudon näköisiä surffilaudalla. Ja sit se pummi, kaks lankun palaa kiinni trukeissa.voivoi...! Mistä kaikista kentistä olette löytäneet hidden areoita? itse oon vasta Skater island, Tokyo, Rio(plus tietenki se. foundryn paikka, vaikka ei se oikeestaan oo..)

missä on Skater islandin ja tokion sekret pleissit en oo löytänyt kerro
 
onko joku löytänyt deckejä airport kentästä millään tyypillä itse en ole eli jos joku on niin kertokaa pliis
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kleptos


missä on Skater islandin ja tokion sekret pleissit en oo löytänyt kerro
S.Islandissa Pitää grindata siihen merirosvolippuun lähellä sitä keski ramppia.
Ja sitä tokyon paikkaa on vähän vaikeaa selittää. Ensin pitää päästä sen paikan yläpuolelle mistä kisa alotetaan. Sitten sielt pitää grindata vasemmanpuoleista vaijeria ja hyppiä siel sienällä yhteen kohtaan niin siitä hajoo sellai pyöreä juttu. Sitä siit pääsee sinne.(jos tuosta nyt selkoa saa..)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kleptos
onko joku löytänyt deckejä airport kentästä millään tyypillä itse en ole eli jos joku on niin kertokaa pliis
Parilla oli ainakin samanlaisessa paikassa kun secret tape, mutta toisella puolella sitä ala mestaa. Ja joillain oli melko lähellä vikaa metallinpaljastinta.
 
Nyt kun grafiikan loisto puitu läpi, niin itsäni kiinnostaa tiettä pelin äänipuolesta. Millainen se mahtaa olla? Tiedän tiedän, soundtrack on täyttä rautaa, mutta entäs muut efektit. Esim. renkaiden rullausääni asvaltilla. Kuulostaa todellisuudessa nimittäin todella upealta! Mites pelissä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Nyt kun grafiikan loisto puitu läpi, niin itsäni kiinnostaa tiettä pelin äänipuolesta. Millainen se mahtaa olla? Tiedän tiedän, soundtrack on täyttä rautaa, mutta entäs muut efektit. Esim. renkaiden rullausääni asvaltilla. Kuulostaa todellisuudessa nimittäin todella upealta! Mites pelissä?

Grindaus-äänet on kyllä täyttä rautaa.:) Ei paljon todellisuudesta eroa.
 
No niin, nyt pääsin itsekin jo airportille saakka... Ainoa homma, joka jäi vähän ihmetyttämään oli se, että kuinka vaikeustaso nousi aika paljon airportissa. S-K-A-T-E -kirjaimetkin ovat niin korkealla, että huh!! Täytynee alkaa kunnolla opettelemaan tuo temppujen teko, kun se pelkkä nappien mäiskiminen ei enää tunnut tuovan paljoa pisteitä :D
 
mitä grindiä suositte eniten suburbiassa? itse en saa siel yhtään pisteit, just sen takii ku en oikeen keksi mitää mestaa mis pydeis grindaa pitkästi ja kuitenki heittää flipit aina väliin... muutenki siel o aika paljon tollast estettä...
 
kaikki dekit löytää ihan helposti ku jaksaa uhrata muutaman minuutin etsintäsession niille eli kiertelee vaan kenttää ja kattoo ympärilleen oikealla tikulla ja tämän jälkeen niitä osaakin jo etsiä vakiopaikoista...dekkien paikat vaihtelee hieman hahmosta riippuen ja myös noi skate kirjaimet, ainakin erikoishahmoilla...career mode kyllä alkaa jo maistumaan puulta kun se läpipeluu on vaan muodollisuus eikä sitä jaksa pelata yhtään kun tehtävissä ei oo mitään haastetta...oon pelannu vasta jollain 7 tyypillä läpi eikä kiinnosta enää yhtään ja oliko niitä hahmoja 21 vai....nettipeli varmaan sytyttää sit uudelleen...
 
Hienoa muuten että muuttelevat jonkin verran aloituspaikkaa, deckejä, S-K-A-T-E-kirjaimia ym. eri hahmoilla. Loistava keino lisätä pelin elinikää :)

Airportissa vikan metallipaljastimen yläpuolella oleva deck löytyy muuten Margeralla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato
mitä grindiä suositte eniten suburbiassa? itse en saa siel yhtään pisteit, just sen takii ku en oikeen keksi mitää mestaa mis pydeis grindaa pitkästi ja kuitenki heittää flipit aina väliin... muutenki siel o aika paljon tollast estettä...

Kannattaa mennä sinne kummitustalon alapuolella olevalle alueelle, jossa on paljon ramppeja joiden päällä risteilee pyykkinaruja. Hyppäät rampille ja grindaat pyykkinarulta toiselle tehden comboja välissä. Tällä tavalla sain itse sen 55.000 pistettä kasaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato
mitä grindiä suositte eniten suburbiassa? itse en saa siel yhtään pisteit, just sen takii ku en oikeen keksi mitää mestaa mis pydeis grindaa pitkästi ja kuitenki heittää flipit aina väliin... muutenki siel o aika paljon tollast estettä...
Itse en melkein koskaan grindaa kun teen scoreja... Suosin enemmän air+revert+manual+air+revert+manual+stall+revert ja sitt uutta perään. Tossa väliss kannatta tehä välill speciaalli aireja ja stalleja.
 
Pelaan juuri Rune Cliffbergillä läpi ,enkä tiedä miten cruise ship levelissä invertataan ne high viresit ,jotka on altaan yläpuolella?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001
Olen nyt pelannut haukka3:sen läpi 9 jätkällä. Sain just sen Roswell kentän. Jotenki on vähä koomisia ne special jätkät. Esim. Kenny Slater, ne sen hardit ja stallit etenkin on vähän oudon näköisiä surffilaudalla. Ja sit se pummi, kaks lankun palaa kiinni trukeissa.voivoi...! Mistä kaikista kentistä olette löytäneet hidden areoita? itse oon vasta Skater island, Tokyo, Rio(plus tietenki se. foundryn paikka, vaikka ei se oikeestaan oo..)
Mä oon löytänyt noista samoista plus vielä Airportista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Pelaan juuri Rune Cliffbergillä läpi ,enkä tiedä miten cruise ship levelissä invertataan ne high viresit ,jotka on altaan yläpuolella?


Ja miten siellä LosAnglesistä saa sen Statpointin siitä alotuspaikan vieressä olevasta talosta joka on siinä sisällä ja se on niin korkeella että sinne ei voi hypätä mutta katon päällä on sellanen ritilä jos sen sais vaan auki niin..
 
Missä canadassa oleva decki sijaitsee ja miten tony hawkilla tehdään cruise shipillä invert the high wires?
 
Ylös Bottom