Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tässä teille 3 spoileria:
SPOLER=ON
darth maulin saa kun menee pelin läpi omatekoisella ukolla, wolverinen saa kun menee pelin läpi darth maulilla, cruise ship:n saa kun menee kaikki mitalit läpi
SPOLER=OFF
 
vittu mitä spoilereita....lol...joku tokion grindaussetti....jos haluutte kunnon pisteitä ni menkää airportiin ja sit sinne missä täytyy tehä crooked grind tai vert skeittaajilla airwalk over the escalator tai jotain ni siinä on semmonen U:n muotonen grindaussetti josta voi vetää miljoonia pisteitä...mut niillä pisteillä ei sit kannata leijuu ku se on aika halpamainen setti eikä kukaan sillä leijukaan...oma enkkani on 3,5 miljoonaa mut voisin saada kevyesti enemmän mut se on tosiaan niin turha paikka eikä se osoita taitoa vaikkakin todelliset pro-pelaajat vetävät siinäkin paljon enemmän ku muut yleensä eli jotain yli 15 miljoonaa yhestä kombosta...mut kokeilkaa ihmeessä...

mikä video on teidän mielestä paras? mun mielestä kickflip contest on ehdoton ykkönen...se on hyvä ku se yks tyyppi hyppää tasajalkaa suoraan ylöspäin ja yrityksenä oli tehdä kickflip...ne jotka on nähny ni ymmärtää
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart

mikä video on teidän mielestä paras? mun mielestä kickflip contest on ehdoton ykkönen...se on hyvä ku se yks tyyppi hyppää tasajalkaa suoraan ylöspäin ja yrityksenä oli tehdä kickflip...ne jotka on nähny ni ymmärtää
Joo, se on kyllä hyvä video. On se kyllä aika mies se joka voitti ku ei ole enne skedennyt.No toinen myös hyvä video on neversoft friends, mutta ehdottomasti huonoin on Slaterin video.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic


Siis Kelly Slaterin, sen surffaajan? Onkos sekin änkenyt peliin mukaan?:D
Onhan se...(valitettavasti) Sillä sen ukolla oli aika tylsä pelata läpi.
Menin tossa äsken muuten koko pelin joka jätkällä läpi..!!! Aah, kyllä on nyt hyvä olo.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

Menin tossa äsken muuten koko pelin joka jätkällä läpi..!!! Aah, kyllä on nyt hyvä olo.

Saitkos first-person moden ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
mikä video on teidän mielestä paras? mun mielestä kickflip contest on ehdoton ykkönen...se on hyvä ku se yks tyyppi hyppää tasajalkaa suoraan ylöspäin ja yrityksenä oli tehdä kickflip...ne jotka on nähny ni ymmärtää

siis kyllahan se kait on ehdottomasti se Rodney Mullenin patka, sallihan varmaan nukkuu dekkinsa kanssa. Aivan uskomatonta "settia"! Ei se monsieur Haukan ramp to ramp:kaan kyl mikaan huono stuntti oo... semmosia.

Ja asiasta temppuihin, mites jatkat vetaa sen noseblunt sliden, kun meikalaisen pelista(ranska versio)ei oikein vinkkeja loydy. Siis miten ko. liike tehdaan, kolmioo+johonkin suuntiin? Kyllahan ma sen sain siella paatilla jotenkin ihmeen konstilla vaannettyy ilman mitaan kasitysta etta miten...
 
no niistä kunnon videoista eli oikeitten skeittareiden ehdottomasti paras video on rodney mullenin...sälli pistää ihan törkeetä settii ja se saa sen näyttämään niin helpolta...nosebluntslide on kaks kertaa ylös ja kolmioo...kato edit tricks en tiiä mitä on ranskaks mut esim pelin aikana painat starttia ja kokeilet kaikki ni pitäis löytyä temppuvalikko...
 
Nyt on taas päässyt naatiskelemaan thps3:sta kun on ehtinyt muilta kiireiltä. Ei muuten tarvii Darth Maulilla vetää kaikkia goalseja jotta saisi Wolwerinen. Itse vedin Chad Muskalla kaikki goalsit ja sain siten sen. Kyllä on ihan tarpeeksi haastava peli, vaikka kenttiä ei olekaan niin hirveästi. Parhaaksi biiseiksi soundtrackilta nousee A.A.F:n Wish ja KRS-Onen rap-kipale, nimeä en muista tässä ja nyt. Nyt menen wolwerinella läpi ja yritän saada seuraavan special characterin, joka on... ööh, olikos se Shawn Palmer vai Kelly Slater? :rolleyes:
 
Nyt menen wolwerinella läpi ja yritän saada seuraavan special characterin, joka on... ööh, olikos se Shawn Palmer vai Kelly Slater? :rolleyes: [/B][/QUOTE]
Ilmeisesti se on Slater, koska herra Palmer ei tossa pelissä esiinny(paitsi demon muodossa). Itse olisin toivonut mieluummin Palmeria Slaterin tilalle... Ehkä se johtuu siitä ,kun ei oikeen surffaus iske mulle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Parhaaksi biiseiksi soundtrackilta nousee A.A.F:n Wish ja KRS-Onen rap-kipale, nimeä en muista tässä ja nyt.

Ei millaan pahalla, mutta eikos se paras biisi oo Motorheadin Ace of Spades?!? Siis jo pelkastaan Lemmyn takia. Vaikka eihan se Rollins Bandinkaan kipale mikaan huano oo... Ja se blitzkrieg kipale on EHKA maailman arsyttavin. se siita soundtrackista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
nosebluntslide on kaks kertaa ylös ja kolmioo...kato edit tricks en tiiä mitä on ranskaks mut esim pelin aikana painat starttia ja kokeilet kaikki ni pitäis löytyä temppuvalikko...

French lesson #1 edit tricks ranskaks = edit tricks... Kylla melkein vaittasin etta edit tricks valikosta noita ei loydy? En kyl ehtinyt viel tarkistaa... palaan asiaan. kiitos tosta bluntslide vinkista.
 
aika pällejä täälläkin pyörii...että muka temppuvalikosta ei löydy temppuja ja vaikka niitä grindeja ei siellä olisi ni ei oo kovin vaikeeta kokeilla itse eri vaihtoehtoja...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom