Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkäs verran tässä Tokyossa pitäisi saada pojoja, että pärjäisi edes jotenkin? Tämä on minulla ensimmäinen Tony Hawk, joten pisteiden saanti on toisinaan ollut vähän hankalaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Minkäs verran tässä Tokyossa pitäisi saada pojoja, että pärjäisi edes jotenkin? Tämä on minulla ensimmäinen Tony Hawk, joten pisteiden saanti on toisinaan ollut vähän hankalaa...

Yli 100 000
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
aika amiksia täälläkin pyörii...että muka temppuvalikosta ei löydy temppuja ja vaikka niitä grindeja ei siellä olisi ni ei oo kovin vaikeeta kokeilla itse eri vaihtoehtoja...

Putain MERDE!!! you connard, nythan jatka heittayty total asiattomalle linjalle. no sita saa mita tilaa, ja niita liikkeita ei muuten tosiaankaan sielta "editer tricks" valikosta loydy ranska kiekosta. osta elama ja muuta sveitsiin ennenkuin aloitat amis-nimittelyt...

che cazzo fai....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan natas


Putain MERDE!!! you connard, nythan jatka heittayty total asiattomalle linjalle. no sita saa mita tilaa, ja niita liikkeita ei muuten tosiaankaan sielta "editer tricks" valikosta loydy ranska kiekosta. osta elama ja muuta sveitsiin ennenkuin aloitat amis-nimittelyt...

che cazzo fai....

putain merde=huora paska
pistää miettiin
hmm...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veikko


putain merde=huora paska
pistää miettiin
hmm...

no nythan taa meni kielikouluks, mutta mikas siina nyt mietityttaa?

esim. fuck you = v*ttu sina
hmm...

toni haukka silti rulez ok?
 
rehellisesti sanottuna oon aina pitäny noita grindeja ihan perusjuttuna joka on kaikilla tiedossa tai että niissä ei ole mitään epäselvää kenellekään...eiks noi ''osta elämä'' jutut oo jo vähän kyllästyttäviä ja yleensä tommosia heittääkin vaan semmoset jotka ei satu keksimään mitään muuta tai sit ei oo mitään perusteita sanoa mitään...tässäkin tapauksessa jos tajuaisit jostain jotain ni olisit lukenu ohjekirjasta et miten se tehdään ja mitä vitun väliä jos se kirja on ranskaks meinaa kai säki sentään tajuat et jos ohjekirjassa on yhdellä sivulla nuolenkuvia ja kolmion kuvia ni et ne on jotain liikkeitä...ja peepmaster onks se muka jotain kovistelua omista kyvyistä jos ilmoittaa liikkeiden kysymisen täältä typeräksi sillä ne liikkeet on ilmoitettu pelissä ja ohjekirjassa...vai onks pelikansa nykyään niin laiskaa et jos joku homma ei onnistu ni sitä ei yritetä itse selvittää vaan mennään ensimmäisenä katsomaan/kysymään netistä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neidhart
rehellisesti sanottuna oon aina pitäny noita grindeja ihan perusjuttuna joka on kaikilla tiedossa tai että niissä ei ole mitään epäselvää kenellekään...eiks noi ''osta elämä'' jutut oo jo vähän kyllästyttäviä ja yleensä tommosia heittääkin vaan semmoset jotka ei satu keksimään mitään muuta tai sit ei oo mitään perusteita sanoa mitään...tässäkin tapauksessa jos tajuaisit jostain jotain ni olisit lukenu ohjekirjasta et miten se tehdään ja mitä vitun väliä jos se kirja on ranskaks meinaa kai säki sentään tajuat et jos ohjekirjassa on yhdellä sivulla nuolenkuvia ja kolmion kuvia ni et ne on jotain liikkeitä...ja peepmaster onks se muka jotain kovistelua omista kyvyistä jos ilmoittaa liikkeiden kysymisen täältä typeräksi sillä ne liikkeet on ilmoitettu pelissä ja ohjekirjassa...vai onks pelikansa nykyään niin laiskaa et jos joku homma ei onnistu ni sitä ei yritetä itse selvittää vaan mennään ensimmäisenä katsomaan/kysymään netistä?

heh heh, jatka on kyl niin hauska, etta nyt meen ampumaan itseani haulikolla paahan ja lopetan tan keskustelun tahan.
 
Ootteko muuten testannu ton private carreran erikois manuaalia joillain muilla tyypeillä.HeHEHe.
 
snowboard mode?

Pääsin pelin läpi yhellä äijällä (siis yhellä muijalla) ja sain uuden cheatin snowboard moden. En lukenu sitä juttuu siel kuvan alareunassa ja yritin kokeilla sitä cheattii nii se kysy cheat code. Mikähän se mahtaa olla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kibe
Ootteko muuten testannu ton private carreran erikois manuaalia joillain muilla tyypeillä.HeHEHe.
Joo, etenkin toi on aika hupaisa Officer Dickillä kun sen perseki näkyy...(hahahaaa!!!)
 
Hohoo... Toimisto-Jormalla on kiva pelata... Ja perse vilkkuu! Tässähän versiossa on paljon bonuksia, jokin aika sitten sain vanhan kunnon Warehousen special-levelinä :p
 
kumpi ois parempi, jak&daxter vaiko thps3?oon kuiteski pelannu haukka kakkosta suht. paljo että onko 3:ssa tarpeeks uutta?
 
:D

missä noit videoit on? :D onks niit jo alussa?

oon ihan tosissani!

nii ja onks läpivetäminen sillee, et pääsette kaikki maat läpi, vai että kaikista kaikki ja mitalit ovat kultasii!
 
Veikko: Olen tahkonnut edelliset osat puhki. Silti 3 tuntuu ihan eri peliltä. 1 ja 2 olivat melko samanlaisia, kun taas 3:een on otettu kehityksessä aimo harppaus eteenpäin...
 
vihdoinkin....nyt on pelattu kaikilla hahmoilla läpi ja kerätty kaikki statsit ja muut....nyt ku on kaikki cheatit aktivoitu ni pitäis varmaan vähän ruveta kokeilemaan niitäkin mut ei jaksa, enkä taida koskea thps 3 vähään aikaan...
 
Ähh, neljä maalia vielä! Uupuu muutama sick score ja crooked grind around baggage claim --- miten se voikin tuntua niin vaikealta...
 
Ei se ole vaikea. Pistä rail balance täyteen ja koita uudelleen. Sick Scoretkin on ihan naurettavan alhaisii kun vauhtiin pääsee! :)
 
Loistava peli, kohta on tykitetty 6:lla hahmolla läpi ja vielä jaksaa helposti. Nettipeli on hyvä, mutta ei mullistava.

PS. Tänään muuten pelailtiin suomalaisten kanssa FIN-nimisellä servulla. Siellä oli ainakin yksi tuttu nimi (Vedge) :)
 
Kits.
Minusta online mahdollisuus on pelissä parasta. Tasaisessa seurassa se on todella hauskaa. Pelit venyy pitkälle yöhön kun ei huomaa ajan kulkua. Pelaajien vähäinen määrä hieman haittaa, toivottavasti niitä tulee lisää kun ihmiset saavat USB-juttuja joululahjaksi.
 
Ylös Bottom