Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
toi hi-wires on aika hassu...
kun lähdet alussa ensin siihen alas missä on se uima allas ja sininen liukumäki ja katsot taaksepäin niin sinun pitäisi huomata ovi josta mennään sinne museoon.Oven vasemmalla ja oikealla on seinät eikö totta.... EI ne "seinät" ovat oikeasti ramppeja josta hyppäämällä saa tehtyä invertin tai jonkun muun lipin niihin hi-wireseihin se näyttää hyvin hassulta koska hi-wiresit ovat 90 asteen kulmassa ramppeihin nähden

Niihin high wiresiin pääsee helpoiten kun tyhjentää ensin altaan ja siitä sit vaan airilla niihin. Helppoa kun mikä.!
Ja siellä Losissa ne ritilät saa auki siten että, kun siellä missä on se varial flip jostain gapista, niin siinä sen vieressä on samanlaiset ritilät. Niitten oikealla puolella grindaat sen sivu kurbin kokonaan niin ne aukeaa.

nemesis_1001, taidat olla lukenut vähän tolkienia?
"One ring to rule them all, One ring to find them, One ring to bring them all... And in the darkness bind them. "

No tää viesti ei liity mitenkään koko peliin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo
nemesis_1001, taidat olla lukenut vähän tolkienia?
"One ring to rule them all, One ring to find them, One ring to bring them all... And in the darkness bind them. "

No tää viesti ei liity mitenkään koko peliin.
Niinhän mä vähä oon lukenu. Itseasiassa oikeen fani.!!
Olen nyt pelannut thps3 läpi kaikilla perusukoilla ja omatekemällä skedeejällä. Pakko kyylä sanoa että toi Create-skaterin naama valinnat on hiukka hassun näkösiä, mutta selkäähän siinä pääasiassa katellaankin.
Ootteko jo saaneet monta cheattiä sinne valikkoon..? Mulla taitaa olla 3 tai 4...
Niin että ootteko keksineet mitään hienoja hidden comboja??niinku lähinnä aireja ja flippejä(kickflip to indy, kickflip to crail, beni fingerflip) Noi grindit ja oldskool varmaan tiedän kaikki kun olen koikeillut niitä niin paljon.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Nyt kun grafiikan loisto puitu läpi, niin itsäni kiinnostaa tiettä pelin äänipuolesta. Millainen se mahtaa olla? Tiedän tiedän, soundtrack on täyttä rautaa, mutta entäs muut efektit. Esim. renkaiden rullausääni asvaltilla. Kuulostaa todellisuudessa nimittäin todella upealta! Mites pelissä?

tuosta Soundtrackistä sen verran että tsekkauksen perusteella suurin nimi on Deftones ja muut on tollasta keskikaartia...

Jos Activision ois halunnut peliä myydä vielä enemmän niin ois kannattanut ottaa mukaan bändejä kuten Incubus, Creed, Puddle Of Mudd...

"just a thought"...

miten pysäytetään se takaa-ajo los angelesissa? ja mistä mihin sen varial kickflipin, vai mikä onkaan, pitää heittää siel LAssa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja
tuosta Soundtrackistä sen verran että tsekkauksen perusteella suurin nimi on Deftones ja muut on tollasta keskikaartia

Ei ei - soundtrackin suurin, pahin, kovaäänisin ja legendaarisin nimi on Motörhead. Tämä ei ole mielipide vaan tosiasia. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaalimato
miten pysäytetään se takaa-ajo los angelesissa? ja mistä mihin sen varial kickflipin, vai mikä onkaan, pitää heittää siel LAssa?
Se pysäytetään siten että tiputetaan sieltä sillalta se auto maahan. Mutta sillalle pääsee vasta kun on saanut maanjäristyksen aikaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nemesis_1001

Se pysäytetään siten että tiputetaan sieltä sillalta se auto maahan. Mutta sillalle pääsee vasta kun on saanut maanjäristyksen aikaan.

mites tää maanjäristys tehään?

Olisiko tilausta THPS3 High score threadille? Itse ainakin haluaisin tietää muiden käyttäjien tuloksia, ja tietysti verrata niitä omiini :D

Ole hyvä vaan ja aloita. Siis ilmeisesti per trick. Voi myös kertoa, miten onnistui moisessa.

Mites se Cruise Ship -level nyt oikein aukaistaan?? (Sain tuossa eräästä pelioppaasta sellaisen virheellisen käsityksen, että sinne pääsisi jotenkin L.A:n kautta...)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Cruise Shipin saat

!!! SPOILERI !!!

voittamalla mitalin kaikista kilpailuista

!!! SPOILERI !!!

Vähän arvelinkin... Minulla kun on sellainen ongelma, että en oikein osaa tehdä muita temppuja kuin grind-comboja, ja Tokyossa niiden tekeminen onnistuneesti on vähän hankalaa... No, eipä peli mene liian äkkiä läpi :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Vähän arvelinkin... Minulla kun on sellainen ongelma, että en oikein osaa tehdä muita temppuja kuin grind-comboja, ja Tokyossa niiden tekeminen onnistuneesti on vähän hankalaa... No, eipä peli mene liian äkkiä läpi :D

Vedät heti alusta grindaamaan vasenta reunaa pitkin kentän toiseen päähän niin saat kyllä varmaan grind-comboillakin melko kiitettävää tulosta aikaan :)

No joo kai tääkin sitten on sitä

Spoilausta!

Paras tyyli on aloittaa vasemman laidan ramppia grindaten josta mainoksen reunaa pitkin kulkusillan grindaten hypätään pois ja manuaalia rampille saakka ja siitä huikea 720 asteen grab josta revertti ja takaisin toiseen päähän... (Huom. special grindicombot varmistavat mitalin sinulle...)
:p

Ylös Bottom