Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk´s Pro Skater 3 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on peli menty läpi kaikilla hahmoilla. Huoh. Ja jokaisessa kentässä yhden runin High Score yli miljoonan. Huoh.

Mitähän sitten keksisi? Varmaan pitäisi kaikki laudat/statit keräillä joka ukolla.
 
Ihan loistava peli mutta hieman verran lyhyt menin en ekalla ukolla 2 päivässä läpi ja nyt kestää 1,5-2h että menen sen yhdellä ukolla läpi mutta silti kannataa ostaa onhan se tähän mennessä ps2:sen paras peli
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo
Miten ton tokion voi päästä läpi? mulle tuomarit antaa vaan maksimissaan 65p. Paljonkohan pitäis saada pisteitä ja onko joku hyvä reitti missä tehä komboja? Tää on mun eka THPS joten en oo mikään hyvä pelaan paras kombo vaan joku 100 000 ja se tuli RIOssa.



Empä tie oikee hyvii reittei mut kyl siin helposti saa 99.9 pistettä pistätä vaan aina tempun perää revertin ja sit manuaalin ja sit uuden tempun ja tollai sitä sarjaa jatkat ni kyllä siältä rupee pisteitä ropisee
 
tietämätön

onks siit mitää hyötyy jos kerää hahmoilla kaikki statsit ja dekit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hoopo
Miten ton tokion voi päästä läpi? mulle tuomarit antaa vaan maksimissaan 65p. Paljonkohan pitäis saada pisteitä ja onko joku hyvä reitti missä tehä komboja? Tää on mun eka THPS joten en oo mikään hyvä pelaan paras kombo vaan joku 100 000 ja se tuli RIOssa.

Siinä tokion alussa saa aika hyvin vedettyä ne pisteet,siis se on se kohta ihan siinä alussa missä on ne rampit, saan aina siinä vähintään 95 pisteet, koska siinä saa niitä comboja ihan sika hyvin, siis jos en kaadu:p
 
Ja nyt on jokaisella hahmolla kaikki statit ja laudat. Phuuh.

Seuraavaksi varmaan jokaiseen kenttään yli miljoonan pisteen kombo :D
 
Oon kuullu et Tokiossa on salapaikka,mutta kysymys kuuluukin:-
Miten sen saa auki?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tomey
Oon kuullu et Tokiossa on salapaikka,mutta kysymys kuuluukin:-
Miten sen saa auki?


On siellä. Sinne pääsee kun grindaat sen ison pyöreän mainos kyltin kumaan siitä nokia zeppelin vierestä se on aika korkeella. Sitten se kyltti kaatuu ja tekee reiän siihen seinään mihin se kaatuu.Ei se kyllä oo mikään ihme mesta mikä siitä aukee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan natas


Ei millaan pahalla, mutta eikos se paras biisi oo Motorheadin Ace of Spades?!? Siis jo pelkastaan Lemmyn takia. Vaikka eihan se Rollins Bandinkaan kipale mikaan huano oo... Ja se blitzkrieg kipale on EHKA maailman arsyttavin. se siita soundtrackista.

Mikä Ramonesin biisi tässä pelissä oli?
 
Thps 3 (Ps2) Tokion Hidden Area?

Miten Tokion Hidden arean saa auki :D?
 
Thps3:n kirkon katto.

Tulikin tässä mieleen Rodney Mullenin jumituskohta :D, Los Angelesissa on kirkko siinä alussa, siellä on katto, siellä on ritilä jonka alla on Stat pointti. Miten sen ritilän saa auki? Multa puuttuu enää vain se statti niin oon pelannu täydellisesti läpi ;). Onko kukaan päässyt kyseistä kohtaa läpi?
 
Re: Thps 3 (Ps2) Tokion Hidden Area?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cdrom_master
Miten Tokion Hidden arean saa auki :D?

Lähde aloitusmestasta pelikentän toiseen päähän. Sitten kerää täydet vauhdit ja hypää ylös (aloituspaikalta katsottaessa oikealla puolella) rampista ja reilaa vaijeria pitkin aloituspaikan yläpuolelle. Siinä vaijerissa roikkuu niitä punaisia paperi valoja vai mitä ne nyt lie onkaan. Aloituspaikan katolla lähde reilaamaan vaijeria vasemmalle puolelle eli sitä toista vaijeria pitkin. Sitten reilailet ja hypit mahdollisimman korkealle ja kun pääset tarpeeksi ylös niin sellanen pyöreä mainostaulu kaatuu ja yksi seinä menee paskaks. Jo tuli reikä seinään. Muista, että tämä reikä umpeutuu jos lähdet välillä muihin leveleihin, joten sen saa aina avata uudelleen.
Näin se mulla aukes... Mites onko siinä risteilijä levelissä jokin salahuone?
 
rodneyn statpointti

Cd-rom masterille. Los Angelesissa on se paikka, jossa street hemmoilla pitää heittää varial-kickflip siihen tower rail gapiin. Siellä on samanlainen ritilä kuin paikassa, josta et stat pointtia ole löytänyt. Se aukeaa grindaamalla sitä ritilän vieressä olevaa reunaa pitkin. Pitää hypätä sen avonaisen kohdan yli ja jatkaa grindaamista. Tämä on Theyre Gate nimimen Gapi( tai joku tuon niminen). Tämä avaa myös kirkon katolla olevan ritilän.

Erittäin huono selostus muuten.
 
enpä jaksanu lukea näitä miljoonaa sivua läpi et onko joku jo kysyny mut kysyn nyt: kun yhdistelee temppuja revert:llä + manuaalilla niin miten saa vauhtia lisää kun about 3:s temppu on enää hyvällä tuurilla 360 kun ei riitä vauhti ja sit ei jaksa ees enää hypätä kun ei oo vauhtii. eli onko jotain taktiikkaa millä saa vauhtia?
 
Vedät eri tyypeillä pelinläpi.
Eli tyypillä pitää olla kullat kisoista ja kaikki tehtävät suoritettua.
Status merkkejä ja dekkejä ei tarvitse kerätä.
Ajan myötä se tulee+2 muuta salakenttää
 
aika onnetontahan tää on, mut meitsille on nyt jotenkin ylitsepääsemättömän vaikea tuo foundryn "grind the molten bucket" missioni.

any hints?
 
Ylös Bottom