Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground combot ja enkat

Solid Snake

Active Member
Juu nyt kun ne SM-kisatkin on ovella ni olis mukava tietää muidenkin enkkoja, et tietää oman tasonsa.
Tässä mun omat. Mitään cheatteja ei ole käytetty, Special temput on sallittuja. Nää on kaikki sitten tehty yhdellä combolla.

New Jersey
5.951.939

Manhattan
6.858.126

Tampa
2.381.005

San Diego
4.854.969

Hawaii
4.737.308

Vancouver
5.511.224

Slam City Jam
4.255.788

Moscow
8.770.537

Päivitän noita sitten myöhemmin, kun teen parempia.
 
Comboennätykseni:

New Jersey: 110mil
Manhattan: 84mil
Tampa Bay: 110mil
Hawaii: 115mil
Vancouver: 156mil
Slam City Jam: 103mil
Moscova: 51mil
Hotter Than Hell: 101mil
San Diego: 103mil
Venice: 38mil
Hangar: 110mil
School II: 30mil

Normaalilla vaikeusasteella
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ohhoh... ovatpa Tony Hawkit muuttuneet paljon ykkösosasta, jossa sadantuhannen pisteen kombot olivat huippuluokkaa...
 
Miten ihmeessä te noihin lukuihin pääsette? Minulle 200 000 pistettä on jo työn ja tuskan takana. :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Comboennätykseni:

New Jersey: 110mil
Manhattan: 84mil
Tampa Bay: 110mil
Hawaii: 115mil
Vancouver: 156mil
Slam City Jam: 86mil
Moscova: 51mil
Hotter Than Hell: 101mil
San Diego: 103mil
Venice: 38mil
Hangar: 110mil
School II: 30mil

Normaalilla vaikeusasteella

Vai niin. Et jos mä saan parhaimillaan alle 9 miljoonaa ni sä vedät yli sata miljoonaa.
 
Moscow: 34 miljoonaa
New Jersey: 7 miljoonaa

Nuo muistan vain tällä hetkellä, mutta editoin, kun muistan muut/parannan enkkoja. Mitenköhän muuten tuon Dark Sliden kanssa käy siellä Games SM:ssä? Saako käyttää, mitä luulette?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozzie
Moscow: 34 miljoonaa
New Jersey: 7 miljoonaa

Nuo muistan vain tällä hetkellä, mutta editoin, kun muistan muut/parannan enkkoja. Mitenköhän muuten tuon Dark Sliden kanssa käy siellä Games SM:ssä? Saako käyttää, mitä luulette?

Tod.näk. kielletään darkslide. En oo noissa mun comboissa käyttäny mitään oma tekemiä temppuja vaan pelin valmiilla tempuilla tehty. Vähän kuulostaa uskomattomalta noi yli sadan miljoonan combot tai sitten minulta on jäänyt jotain huomaamatta pelissä. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Vähän kuulostaa uskomattomalta noi yli sadan miljoonan combot tai sitten minulta on jäänyt jotain huomaamatta pelissä. :confused:
Perfect Balance cheatti, ehkä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozzie
Mitenköhän muuten tuon Dark Sliden kanssa käy siellä Games SM:ssä? Saako käyttää, mitä luulette?
Ei saa luultavasti käyttää. www.gamessm.com
Siellä ylläpito on ilmoitanut asiasta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Perfect Balance cheatti, ehkä?
Uskon, että noita tuloksia on vaikeaa uskoa. Itsekin kun astuin online-Hawkien maailmaan olin varma, että kaikki jotka tekevät edes 20 miljoonaa, käyttävät gamesharkia. Sitten oli ne jotka tekivät nelosessa satoja miljoonia. Nauroin heille aina, sanoin aivan suoraan että käyttävät gamesharkkia.
Sitten kerran serverilleni tuli eräs saksalainen pelaaja, joka mätti myös yli sadan miljoonan comboja. Kysyin häneltä, onko hän huijari vai taitava pelaaja ja hän vastasi että luultavasti jälkimmäinen. Sitten hän pyysi observaamaan, että saa todistettua sen ettei käytä mitään huijauksia. Observasin ja monttuni aukesi.
Tästä alkaen hän alkoi "opettaa" minua säännöllisin väliajoin ja nyt THPS4 parhaiden combojeni keskiarvo on lähes 200 miljoonaa(siis jokaisen kentän ennätyscomboista muodostuva keskiarvo ). Uskokaa tai älkää, maailman ennätys THPS4:ssä on 2,4 miljardia, shipyardissa. Myös San Fransiscossa ja Alcatrazissa on rikottu miljardi. Thugissa aivan tällaisten pisteiden tekeminen ei ole mahdollista, koska balancea ja linjoja on vaikeutettu. Ei ole enää sellaisia linjoja kuin SF:ssä se putkilinja tai Alcissa katto(tai shipyardin raiteet). Maailmalla on siis pelaajia, jotka tekevät varmaan kaksin-kolminkertaisesti parempia tuloksia kuin minä. Varmasti suomestakin sellaisia löytyy, he eivät vaan ole tuonne onlinepuolelle ainakaan vielä eksyneet.
 
Tällaisten ketjujen suurin ongelma on se, että takuuvarmasti jostain löytyy aina joku joka kaiken angstinsa parhaisiin pelaajiin kohdistaen raivoaa jotain tyyliin "Huijaat varmasti, et sä voi olla noin hyvä ku mäkään en oo!!!!!11"

Joidenkin on yksinkertaisesti vaikea uskoa, että hyvät pelaajat ovat hyviä. Vai näkyykö tässä taas suomalainen perikateus?

Onneksi tässä ketjussa ei (vielä!) ole näitä pahimpia tapauksia näkynyt; toivottavasti ei näykään. Eiköhän viimeistään SM-kisoissa useimmille selviä miten pelejä pelataan. Siellä uhoajat ja huijarit erottuvat tosipelaajista. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Tällaisten ketjujen suurin ongelma on se, että takuuvarmasti jostain löytyy aina joku joka kaiken angstinsa parhaisiin pelaajiin kohdistaen raivoaa jotain tyyliin "Huijaat varmasti, et sä voi olla noin hyvä ku mäkään en oo!!!!!11"

Joidenkin on yksinkertaisesti vaikea uskoa, että hyvät pelaajat ovat hyviä. Vai näkyykö tässä taas suomalainen perikateus?

Onneksi tässä ketjussa ei (vielä!) ole näitä pahimpia tapauksia näkynyt; toivottavasti ei näykään. Eiköhän viimeistään SM-kisoissa useimmille selviä miten pelejä pelataan. Siellä uhoajat ja huijarit erottuvat tosipelaajista. :)
Toisaalta totta kommenttisi, mutta toisaalta se on myös ymmärrettävää. En nyt halua nostaa itseäni mihinkään jumalasemaan, kun pystyn tekemään jossain TV-pelissä, Tony Hawkissa 100 miljoonan comboja, kun joku muu tekee aivan täysillä yrittämällä vaikkapa miljoonan, mutta kyllähän se oikeasti tuntuu varmasti käsittämättömälle. Itsekin menin syyttämään monia hyviä pelaajia huijareiksi, tosin en ehkä aivan niin räikeästi kuin mitä voisi mennä ja mitä monet menevät sanomaan. Itsekin olin siis samoissa saappaissa. En vain uskonut, että se on mitenkään mahdollista, koska olin tehnyt kaiken niin uskomattoman hyvin kuin vaan ikinä pystyin. Sitten tulee kaveri, joka tekee kymmenen tai sata kertaa paremman tuloksen. Mitä ajatella, jos et tiedä miten pelin rajoja voi venyttää? Jos tiedät, että gameshark on jokaisen ulottuvilla. Aivan, tietenkin ohitat kaverin tulokset suoraan, ja sanot että ne on huijaamalla tehty.

Tässä tulee se raja vastaan. Nyt se, mistä sinä puhut viestissäsi, tulee mukaan. Ne pelaajat, jotka ovat oikeasti kateellisia, eivät usko vaikka heille miten yrittäisi todistaa. Vaikka he näkisivät, että tuo pelaaja pelaa todella hyvin, he väittävät vastaan ja uskovat itseensä ja omiin kykyihinsä täysin. "Ei kukaan voi olla noin hyvä". Monesti netissäkin on tullut porukkaa, jotka vain huutavat, että eivät usko vaikka mitä tekisin ja näyttäisin. Tarjoan heille, että voin opettaa ja neuvoa miten pelata. Suuri osa on onneksi sellaisia, jotka tajuavat tämän ja olenkin auttanut monia pelaajia. Joukosta löytyy kuitenkin myös niitä, joista sinä puhut. Jotka ovat niitä kateellisia, TV-PELISTÄ!. Itse ainakin ihailen kaikkea taitoa, en ymmärrä miten joku voi olla kateellinen TV-pelistä, siiitä että toinen on parempi kuin sinä. Tai no, olen kateellinen niille oikeasti hyville Tony Hawk-pelaajille, tietenkin olen, koska olen kuitenkin kilpailumielellä mukana pelissä ja yritän kehittyä mahdollisimman hyväksi. Mutta olen kateellinen vain positiivisessa mielessä. MITEN JOKU VOI OLLA NOIN HYVÄ! MÄKIN HALUUN!(ette nimittäin usko, kuinka uskomattomia pelaajia Tony Hawkissakin maailmalla löytyy, se on jotain uskomatonta, kuin taikaa(kaikki joita kiinnostaa nähdä uskomattomia suorituksia, suosittelen teille sivustoa: www.thelinetub.com, myös mainosta hiukan:www.linechecker.info, siellä on pari minunkin kehittämää linjaa, lines-osiosta valitse thug , todelliset prosuoritukset löytyvät kuitenkin tuolta linetubista) Kunnioitan kaikkea uskomatonta taitoa todella paljon.

No omapahan on menetyksensä, menettivät hyviä neuvoja ja menivät vielä bannaamaankin serveriltä.:(

Tulipaha jauhettua periaatteessa turhanpäiväisestä aiheesta paljon basaattia. No, toivottavasti kaikki Hawk-fanit edes nauttivat linetubin videoista. Kun näkee maailman parhaiden pelaajien suorituksia, ei voi kuin ihmetellä ja ihmetellä ja nauttia. Ja haaveilla:D
 
Hm, asiaa.

Vielä huijareista: En käsitä mitä joku hyötyy tekemällä jotain huipputuloksia missä tahansa pelissä huijaamalla, tai vaihtoehtoisesti valehtelemalla tuloksiaan. Jos joku todella haluaa kilpailla jossain pelissä, niin mitä ihmeen järkeä sitten on huijata? Parhaat pelaajat varmasti haluavat kaikin keinoin todistaa tuloksensa jotta kaikki uskoisivat heitä...

Yrittäkää ymmärtää sanomani: Huijaamisessa ei ole mitään järkeä kilpailevalle pelaajalle, sillä mitä järkeä on kilpailla huijaamalla? Silloin huijaa nimittäin ainoastaan itseään. Huijaus on säälittävää, ja vastoin useita muita uskon että vain harvat niistä, jotka väittävät pystyvänsä huipputuloksiin jossain pel(e)issä ovat huijareita. Mitään konkreettista hyötyähän huijauksesta ei ole.

P.S. Olen itse pelannut F-Zero-sarjan pelejä puolisen vuotta "tosissani", siis muiden ihmisten tuloksia vastaan kilpaillen.:)
 
Aivan! En oikeasti käsitä , mitä nuo pelaajat saavat siitä itselleen. Mitä siitä saa! Eihän se voi tuntua itsestään millekään! Tony Hawkissakin on paljon pelaajia, jotka kusettavat omat tuloksensa noin kymmenen kertaa suuremmiksi kuin ne oikeasti ovat. Jotenkin osa niistä huijareista uskoo itsekin niihin tuloksiin. En ole käsittänyt sitä koskaan, enkä koskaan tule käsittämään:(
 
juu mä olen siis tämän cyruksen veli ja yhdessä paljon tony hawkeja paljon mätetään. mulla ennätyksiä on tähän malliin:

hawaii: 49mil
san diego: 26mil
vancouver: 57mil
moscow: 27mil
slam city jam: muistaakseni 27mil, en ole varma
tampa: 45mil
hotter than hell: 45mil
manhattan: ei mitään muistikuvaa:D
new jersey: 45mil

school2: 29mil
venice: 10mil
hangar: muistaakseni 48mil

ja minultakin tosissaan kaksi videota tuolta sivustoilta löytyy(tai yhdessä olen vain linjan kehittäjä, mutta cyrus suorittaa, eli periaatteessa 1 video:D )

nyt on vain lähiaikoina tony hawk jäänyt vähemmälle ja socomia enemmän tultu pelattua.:rolleyes: vaikka kyllähän mä silti sitäkin paljon pelailen!:p
 
Joo no selvisihän tuokin sitten. Eli kun esim. Darkslidea käyttää voi tehdä lähes loputonta komboa. Oli joku toinenkin grindi millä tuo toimii, mutten nyt sitä muista. Kokeilkaapa ilman noita tehdä 115 miljoonaa niin veikkaan ettei onnistu.
 
Ainakin Cyrus ja Pibe ja suurin osa suomalaisista eivät käytä enää darkslidea, joten se on ihan mahdollista saada yli 100milliä ilmankin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ozzie
Ainakin Cyrus ja Pibe ja suurin osa suomalaisista eivät käytä enää darkslidea, joten se on ihan mahdollista saada yli 100milliä ilmankin.

Sanotaan että pelataan Tony Hawkilla ja temput on default, niin onnistuuko sitten?
En nyt siis väitä että kaikki on huijareita, mutta jos oikeasti noin niitä temppuja tehdään niin ei se ole rehtiä pelaamista.
 
Ylös Bottom