Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground combot ja enkat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
http://www.thugxonline.com/lineage/hof/?s=2&v=29
Yksi sairaimpia Tony Hawk-videoita, mitä on tehty

http://www.thugxonline.com/lineage/hof/?s=2&v=46
Mahtava nomanual Alcatrazissa

http://www.thugxonline.com/lineage/hof/?s=2&v=27
Mahtava nomanual Lontoossa

http://www.thugxonline.com/lineage/hof/?s=2&v=17
Mahtava nomanual Carnivalissa

http://mp3-downloads.net/jh00site/jcp/vids/gonz_improv_tampa
Aika uskomaton improvisaatio Tampa Baystä

Jep, pitää katella linkkejä joita heitit. Jos joskus saan PS2:ni nettiaikaan niin otetaan matsi, ok? Ilmottelen kyllä sit.
Ehkä opin sinulta jotain uutta.

Tarkempia enkkatietoja en osaa nyt antaa, mutta on mennyt yhdellä kombolla yli 10 miljoonaa, että siitä se lähtee.
 
Tottakai otetaa matsia!:) Kannattaa ehdottomasti hankkia nettimahdollisuus, nostaa pelin mielenkiinnon vielä potenssiin 100.
Ja siitä kehittymisestä. Kun tajuaa mistä pelissä on kyse, on kehitys huiman nopeaa. Ja nuo tulokset mitä olet luetellut, ovat todella hyviä offline-pelaajan tuloksia, joten uskoisin että sinulla on edellytyksiä kehittyä paljonkin.
Toivottavasti tavataan joskus Europe 1-lobbyssä, Finland-serverillä:) Tosiaan, ilmottele jos hankit
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
http://www.thugxonline.com/lineage/hof/?s=2&v=29
Yksi sairaimpia Tony Hawk-videoita, mitä on tehty
Tuo on kyllä aivan kipeä kombo.
Jäi kyllä monttu auki katselun jälkeen.:eek:
 
Pieni päivitys ennätyksiin

New Jersey: 184mil
Manhattan: 131mil
Tampa Bay: 147mil
Hawaii: 158mil
Vancouver: 218mil
Slam City Jam: 103mil
Moscow: 104mil
Hotter Than Hell: 166mil
San Diego: 117mil
Hangar: 110mil
Venice: 96,5mil
School II: 105mil

Vancouverin sain nauhallekin. Cap cardin kun ostan, laitan nettiin videon siitä.

Aah, luulin että School on mahdoton saada yli 100, mutta harjoittelun jälkeen se olikin suht helppo. Jeeee:D

Aijai, nyt oli aika törkeän lähellä kaikki levelit yli 100. Venice jäi 3,5 miljoonan päähän:( :mad: No, pitää se taistella vielä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Laitetaanpa välillä THPS 3:n ja 4:n enkkojakin tänne. Itsellä on 3:ssa joku 8 miljoonaa yhdellä combolla (eka kenttä) ja 4:ssa vähän päälle kymmenen milliä, taas yhdellä combolla (ei siis 2 min. run). Kumma että THPS4:ssa pystyn samoihin tuloksiin kuin THUGissa vaikka THUGissa comboilu tuntuu olevan paljon helpompaa pysähdyn jostain syystä aina tuohon kympin kohdille.
Joo ja vinkkejä otetaan tietenkin vastaan:D
 
Tästä linkistä on hyvä aloittaa, jos haluat neuvoja. Kaikki perusasiat ja paljon muutakin oppii tämän oppaan avulla, kannattaa lukea. Netissä on kyllä helpompi neuvoa joitain "hienouksia" ja muutenkin kun pääsee koko ajan seuraamaan muiden pelaamista, on oppiminen helpompaa ja nopeampaa.

http://www.thugxonline.com/info/thps4/thps4elyGuide.cfm

Kolmosta en itse ole pelannut pahemmin, aion kyllä alkaa tekemään siinäkin ennätyksiä.(Tällä hetkellä yhdellä combolla muistaakseni 13mil, airport)

Nelosen ennätykseni(yhdellä combolla):

College: 150mil
San Fran: 219mil
Carnival: 265mil
Zoo: 293mil
Alcatraz: 474mil
Shipyard: 205mil
Lontoo: 291mil
Kona: 139mil
Chicago: 273mil

Ääh se kymppi on vaan henkinen raja
;) :D Kun pääset siitä kunnolla yli, tulokset paranevat rutkasti. Pitää vaan uskaltaa jatkaa comboa. Etpä usko niitä paineita, kun ensimmäisiä kertoja 100 miljoonaa häämötti viime syksynä THPS4:ssä:D Nyt sitä vaan uskaltaa ja uskaltaa. Tosin tietysti jossain vaiheessa aina se raja tulee vastaan, kun kädet alkavat hikoilla ja suurinpiirtein koko kroppa täristä:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ois se kiva joskus noita neuvoja saada tohon ko ei muuten oikeen combot luonnistu ko ei tiiä ees hyvii temppui. Mut täs jossai vaihees ko vähän "modifoin" trikkejä ni tuli 96 millii mut ei noita combojakaan aina jaksa. ainii mä en vieläkää tiää läheskää kaikkii laineja thugis ,ehkä pari:(
 
Muutes cyrus se ei ollu nii helppoo pelaa sit finaalii ko ne hopean pleikan ohjaimet oli jotekki kevyemmät ja ne vibrat oli ihan sairaat iha ko jotku jouset ois tullu siitä, varsinkin oli hermot tiukalla semeissä kiitos niitten ohjaimien. mut siis noh ens vuonna taas tietty, jos vaikka ois jo siihen mennessä cyrus opettanu niksit :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Muutes cyrus se ei ollu nii helppoo pelaa sit finaalii ko ne hopean pleikan ohjaimet oli jotekki kevyemmät ja ne vibrat oli ihan sairaat iha ko jotku jouset ois tullu siitä, varsinkin oli hermot tiukalla semeissä kiitos niitten ohjaimien. mut siis noh ens vuonna taas tietty, jos vaikka ois jo siihen mennessä cyrus opettanu niksit :)
Joo, uskon. Ne vibrationit on muutenki inhottavat, mulla on ne pois päältä aina ku pelaan(siis Tony Hawkia). Eikä ne ohjaimet siellä turnauspaikalla muutenka ollu kovin hyvässä kunnossa, ku oli vaa jotain kaupasta suoraa haettuja koneita vissii. Suunnillee hyvä, että oli kasassa koko ohjaimet:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
ko ei tiiä ees hyvii temppui.

ainii mä en vieläkää tiää läheskää kaikkii laineja thugis ,ehkä pari:(

Tässä minun trick-list:

The 900
Indy 900
FS 540
Mctwist
360 Varial Mctwist
Barrel Roll
Kickflip backflip
540 Tailwhip
360 Ghettobird
Swimmer
Backspin air


www.linechecker.info, sieltä löytyy ta-linjat. Lines>>>ta-lines
 
Joo ei mua ainakaa mitää videoita thugista kiinnosta kattoo jos noi on sellasii, meikästä se menee jo niinko vähän yli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Joo ei mua ainakaa mitää videoita thugista kiinnosta kattoo jos noi on sellasii, meikästä se menee jo niinko vähän yli.
Lol, ok. En kyl ymmärrä miks se menee yli(onko se nyt liian vakavaa meininkiä, jos katsoo videoita vai?). Ta-linjoissa näkee, mitkä on parhaat linjat ja tyyli- ja nomanual-videot on uskomatonta viihdettä. Sama kuin katsoisi huippu-urheilijoiden suorituksia telkkarista.
 
Vähän testailin RIOa ja sain aikaan 70 miljoonaa. Ihmeellinen pistesysteemi on kyllä kolmosessa. Kerroinraja on 251, jonka jälkeen kerroin ei enää kasva. Tämän jälkeen peli jotenkin arpoo paljon rajan saavuttamisen jälkeisistä tempuista saa pisteitä. Välillä joka tempusta saa noin 100 pistettä, välillä 1000, välillä 2000, välillä 7000! Hiukan outoa:confused:
 
LOL aika paha ,arpoo pisteet :D mut joo on se musta liian vakavaa toi videoitte kattominen ko ianaki vegellä mun mielestä menny liian totiseks toi THUG meininki kaikinpuolin.
ironista kuinka vege vittuili mulle ko mun combo enkka ei ollu paljo mitään ,mutta kyllä cy sä tiiät et mä en pahemmi harjottele comboi. niin siis ironista se kuinka se perusteli ,että mä en vois voittaa niitä sm:iä sen takii ko mul ol niin alhane combo enkka mut sillo se oliki aika huono mut jopa sain sitä vanhaa enkkaa paremman haukalla ja ofcourse toisin kävi siinä sm jutussa.;)
 
Tai siis cy mul on nykyään ihan hyvät temput esim. sillo joskus oli iha sika huonot spesiaalit mut ko vähä modasin niitä ni irtos iha kepoo se 96 miljoonaa joka nyt niinko on mun uus enkka. Enkä enempää jaksa yrittää ko THUGiki on mulle muodostunu jo vähän tylsäks peliks, mä kaipaan THPS2:Sta :(
 
Niin no ei niillä comboenkoilla oikein ole merkitystä tuollaisessa turnauksessa. Se on yhdestä poikki.
No, en tiedä Vegen touhusta onko se mennyt liian vakavaksi vai ei. Itsekin tuli alkuaikoina melko paljon yritettyä niitä ennätyksiä, tosin ei ehkä yhtä paljon kilpailumielessä kuin Vege jossain vaiheessa teki. Mutta kyllä Vege siellä hauskaa kanssamme pitää, en sanoisi sen menneen ylivakavaksi.

Minulle pelisarja ei kyllä luultavasti koskaan muodostu tylsäksi, niin paljon siinä koko ajan oppii uutta. Luultavasti maailman syvin peli, syvempi kuin mikään simulaatio tai Civilization tai mikään:)
 
Heh cyrus on todellinen haukka fani. mut siis ko mä oon rullannu jo 5 vuotta ni thps 2 oli mulle se paras koska level disaini oli ihan omaa luokkaansa. Kaikki mestat oli melkeen aitoja eli tosimaailmasta löytyviä paikkoja. tietysti love park (ihan KURKO!) johon samaan kenttään oli lisätty burnside vaikka se nyt nyt siellä ei todellakaan oikeasti ole mutta siihen mä en kyllästynyt ikinä,EN IKINÄ!!! mut nää uuet alkaa toistaa nii paljo itteensä et haluis jotai järisyttävää, tottahan toki THUG sitäkin oli mutta mä haluun niitä aitoja mestoja! ju nou niinko yks parhaimpii ja legendaarisimpii rullalautailu pelejä oli kyll Trasherin skate and destroy jossa oli kunnon fiilistä.(jos ei saanut tehtäviä tehtyä ajassa tuli kytät jahtaamaan takaa :D ) mut ehkä sitä on ei harrastajan vaikeempi ymmärtää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
1.mut nää uuet alkaa toistaa nii paljo itteensä

2. mut ehkä sitä on ei harrastajan vaikeempi ymmärtää...

Väittämä 1. Olen täysin eri mieltä
:D Thugin levelit ovat hyvin erilaisia "flowltaan" ja ovat täysin erilaisia kuin aiempien Tony Hawkien levelit. Periaatteessa jokaisessa Tony Hawkissa on ollut täysin omanlaisiaan kenttiä. Nelosessa oli ehkä kaikkein parhaat kentät. Esim Alcatraz (kaikki jauhavat sen tasoloikkamaisuudesta, mutta ihan oikeasti se on aivan mahtava kenttä, parhaat nomanualit on tehty siellä, uskomattomia improja, mahtavia transfereita, "monimutkainen" ja vaikean tuntuinen leveli mutta todellisuudessa silti todella hyvä "flow" ja loputtomia mahdollisuuksia ja korkeuseroja, lähes täydellinen Tony Hawk- kenttä) on luultavasti paras kenttä missään Tony Hawkissa. Lisäksi mm. College, Lontoo ja Shipyard olivat mahtavia.

Väittämä 2. Ymmärrän kyllä:D Tiedän kuitenkin myös harrastajia, jotka ovat hulluna uusiinkin Tony Hawk- peleihin ja pitävät itse asiassa ensimmäisiä pelejä yksinkertaisina ja tylsinä. Mutta ihmisethän ovat yksilöllisiä. Sinuun puree realistinen ja erilainen meininki kuin johonkin toiseen harrastajaan.

Itse missasin Trasherin kokonaan:( Ehkä sen voisi joskus ale-laarista hankkia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kannattaa hankkia todellakin trasher jos jostain löytyy, graffa on ehkä vanhaa mutta ketä se haittaa. Trasherin trikki systeemi on kyllä huomattavasti monimutkaisempi ,mutta kun siihen pääsee sisään niin se on silkkaa rautaa koko peli. Mutta sä et cy kuunnellu mua tossa, ko mä just haen sitä realistista fiilistä siitä aina koska se on mulle se koukku siinä pelissä. THUGissa oli todellakin kaikki rautaa kenttäsuunnittelusta lähtien ,mutta siitä puuttuu se jokin...koukku? kenties ,mutta ehkä jotain combottajii tai vastaavii nm tyyppejä noi kentät kiinnostaa mutta kuten monesti olen sanonut combot sunmuut ei ole mun juttu. Niin ja tietysti ihan paras oli kyllä THUGin yksinpeli ,ehkä kaukaa haettu ja huvittava ,mutta ainaki hyvää fiilistelyy eli ihan menevää kamaa. Ja ofkoorse 96 millii combolla ei ole kovin huono tulos sellaiselta joka pelaa harvoin haukkaa ja tietysti mä en niitä comboin edelleenkään vedä paitsi netis ehkä mut se nettipeli ei enää sytytä. Tylsä toisin sanoen ,siinä ei periaatteessa ole nettipelillä mitään virkaa paitsi tietty jotain juttui. huhhuh alkaa väsyttää kirjottamine ni kirjotan joskus jatkoa....:eek:
 
Ylös Bottom