Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground combot ja enkat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä minulla ainaki äänet kuulu, mutta musiikki alkoi vasta vähän ajan päästä. Mutta saisitko mitenkää paremmalla kuvanlaadulla ensi videot. Nyt tuota oli epämiellyttävä kattoa, kun kuva oli yhtä pikselimössöä.
 
Joo, yritän saada aikaiseksi parempaa kuvanlaatua. Ostan kunnon HIFI-kasetin niin VHS:stä johtuva huono laatu lähtee pois(ja kasettini on myös melko vanha, jonka takia luultavasti se LP-cäppäys ei onnistu ollenkaan) ja yritän saada lisää selvää niistä pakkausohjelmistakin. Tosin en tiedä millainen se sinulla oli, ehkä vielä suttuisempi kuin normaalisti. Ohjelmista saattaa olla kiinni(mitä codeceita sun muita niitä on ja soittimestakin saattaa johtua osa huonosta laadusta). Kun en ymmärrä hirveästi mistään noista systeemeistä:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Joo, yritän saada aikaiseksi parempaa kuvanlaatua. Ostan kunnon HIFI-kasetin niin VHS:stä johtuva huono laatu lähtee pois(ja kasettini on myös melko vanha, jonka takia luultavasti se LP-cäppäys ei onnistu ollenkaan) ja yritän saada lisää selvää niistä pakkausohjelmistakin. Tosin en tiedä millainen se sinulla oli, ehkä vielä suttuisempi kuin normaalisti. Ohjelmista saattaa olla kiinni(mitä codeceita sun muita niitä on ja soittimestakin saattaa johtua osa huonosta laadusta). Kun en ymmärrä hirveästi mistään noista systeemeistä:D

Pitää nyt tässä kysyä mistä noita cappays kortteja pystyypi ostamaan ,että pääsis jonkun näköistä videota itsekkin kyhäämään....varmaan sen myötä innostuis enemmän haukastakin kun vois ottaa nauhalle juttuja mitä keksii...btw cy jos mahd. teen jonku impro videon joskus se ei ainakaa tuu sisältää mitään nuita näyttäviä spesiaaleja kun mä en ikinä jaksa vaihella noita temppuja yms. ja muuteki mulla on aina perusflipit ja popparit käytössä :) nii mut siis todellakin sillä kortilla voi nauhottaa suoraan pc:lle??? ja kaikki tarvittava tulee mukana? harmi ko ei oo ketää kenet tietäsi ,että nauhottais suoraan koneelle kun Nisukin aina nauhottaa kasetille..:confused:
 
Itse tilasin ainakin tuolta verkkokauppa.comista, mutta eiköhän niitä voi tilata/ostaa melkein mistä tahansa atk-liikkeestä. Kyllä voi nauhottaa suoraan PC:lle ja esim. haukassakin moni tuttuni nauhoittaa PC:lle. Noista tarvittavista systeemeistä. Netistä imutin editointiohjelman nimeltä virtual dub. Laittaa vaan hakusanaksi googleen ja löytyy helposti.
 
Nyt meni yllättäen kun kaverilla pelailtiin ihan helposti jotain ihan vähän alta 4 milj. thug:ssa. Ja en edes vetänyt mitään suunniteltuja linjoja pitkin, vaan ihan voi jostain lähdin ja jonnekin lopetin. Nykyään 2 milj. tuntuu todella helpolta.

Edit: Ja niin, nyt kun omistat sen cap cardin, niin voisitko nauhottaa esim. jonkun 200 miljoonan combon ja pistää näytille. Kiinnostaisi kattoa miten sellasia saa. Ja muuten, miten teet tuon ihme jutun, että monella walliella ja wallridellä nouset tuonne muurin korkeuteen. Itse yritin tuota, enkä oikein onnistunu. Sehä potkasee jätkän walliella poispäin seinästä ja wallridellä ei saa enää jatkettua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Nyt meni yllättäen kun kaverilla pelailtiin ihan helposti jotain ihan vähän alta 4 milj. thug:ssa. Ja en edes vetänyt mitään suunniteltuja linjoja pitkin, vaan ihan voi jostain lähdin ja jonnekin lopetin. Nykyään 2 milj. tuntuu todella helpolta.

Edit: Ja niin, nyt kun omistat sen cap cardin, niin voisitko nauhottaa esim. jonkun 200 miljoonan combon ja pistää näytille. Kiinnostaisi kattoa miten sellasia saa. Ja muuten, miten teet tuon ihme jutun, että monella walliella ja wallridellä nouset tuonne muurin korkeuteen. Itse yritin tuota, enkä oikein onnistunu. Sehä potkasee jätkän walliella poispäin seinästä ja wallridellä ei saa enää jatkettua.

Eikös tuo ollu tuo öööm hitto ei muista....joku wall shufflausha tuo oli. Itsekkään tuota en osaa kun kukaan ei ole yleensä kovinkaan halukas auttamaa netissä noissa jutuissa...huoh. Sitten joskus kun joku kehtaa opettaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Nyt meni yllättäen kun kaverilla pelailtiin ihan helposti jotain ihan vähän alta 4 milj. thug:ssa. Ja en edes vetänyt mitään suunniteltuja linjoja pitkin, vaan ihan voi jostain lähdin ja jonnekin lopetin. Nykyään 2 milj. tuntuu todella helpolta.

Edit: Ja niin, nyt kun omistat sen cap cardin, niin voisitko nauhottaa esim. jonkun 200 miljoonan combon ja pistää näytille. Kiinnostaisi kattoa miten sellasia saa. Ja muuten, miten teet tuon ihme jutun, että monella walliella ja wallridellä nouset tuonne muurin korkeuteen. Itse yritin tuota, enkä oikein onnistunu. Sehä potkasee jätkän walliella poispäin seinästä ja wallridellä ei saa enää jatkettua.

Noniin, pikku hiljaa sitä alkaa oppimaan lisää. Ja vielä ilman linjaa neljä miljoonaa on todella hyvä.

Joo, yritän itse asiassa rikkoa sen 300milliä ja laittaa sen sitten nettiin, mutta jos en onnistu niin tyydyn vähempään ja laitan sitten jonkun parisataa milliä. Se nyt menee melko usein rikki.

Sitten vielä tuo wallshuffle. Hmm... sitä on vaikea selittää ja alussa myös suht vaikeaa tehdä. Eli ottaa laudan käteen ja takaisin ja sitten wallride ja samalla näpytän myös ylöspäin ristiohjaimella. Lautailijahan ei saa kääntyä lainkaan, koska silloin tulee juuri wallie poispäin seinästä. Eli älä painele lainkaan sivulle ristiohjaimella äläkä myökään spin-nappuloita R1 ja L1 eri aikoihin, vaan täysin samaa aikaan. Muutenhan lautailija kääntyy. Toiminnan pitää olla myös tarpeeksi nopeaa.
Yritäpä vain näpyttää samaan aikaan R1,L1,ylös,x ja kolmio ja melko nopeassa rytmissä. Näin oppii sen alkeet. Alussa tuntuu vaikealle, mutta pieni harjoittelu tuottaa tulosta.
 
Viime yönä väänsin pari tuntia Vancouveria ja sain aikaan 273mil. Kädet olivat jo niin kipeät, että en yksinkertaisesti jaksanut yrittää enempää ja niinpä 300 jäi toistaiseksi haaveeksi.:( Lähetin videon saksalaiselle pelaajalle, joka laittaa sen Linecheckeriin varmaankin ihan lähipäivinä. Laitan sitten linkin tänne, kun video on siellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Noniin, pikku hiljaa sitä alkaa oppimaan lisää. Ja vielä ilman linjaa neljä miljoonaa on todella hyvä.

Joo, yritän itse asiassa rikkoa sen 300milliä ja laittaa sen sitten nettiin, mutta jos en onnistu niin tyydyn vähempään ja laitan sitten jonkun parisataa milliä. Se nyt menee melko usein rikki.

Sitten vielä tuo wallshuffle. Hmm... sitä on vaikea selittää ja alussa myös suht vaikeaa tehdä. Eli ottaa laudan käteen ja takaisin ja sitten wallride ja samalla näpytän myös ylöspäin ristiohjaimella. Lautailijahan ei saa kääntyä lainkaan, koska silloin tulee juuri wallie poispäin seinästä. Eli älä painele lainkaan sivulle ristiohjaimella äläkä myökään spin-nappuloita R1 ja L1 eri aikoihin, vaan täysin samaa aikaan. Muutenhan lautailija kääntyy. Toiminnan pitää olla myös tarpeeksi nopeaa.
Yritäpä vain näpyttää samaan aikaan R1,L1,ylös,x ja kolmio ja melko nopeassa rytmissä. Näin oppii sen alkeet. Alussa tuntuu vaikealle, mutta pieni harjoittelu tuottaa tulosta.

Eipä ollukkaa mikää ihmeellinen juttu tuo, ihan helppo se oli ko vaa tajus tarpeeks nopeesti rämpyttää R1+L1 ni helpostiha se onnistu sain niinko ainaki 7 kertaa sen tehtyy yhellä seinällä siis niinko combona, aika hauska kikka :)
 
Mun enkat:

Hawaii : 107 milj.
Vancouver : 153 milj.

Muita leveleita en muista. :( Cyrus miks et enaa koskaan pelaa netissa? :(
 
Jeps, tänään tilasin nettiadapterin ja kaverilta saan perjantaiksi (jos adapteri nyt sillon tulee playsta) thug:n lainaan, että kaikki vaan sitte pelaileen ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Matti
Cyrus miks et enaa koskaan pelaa netissa? :(

Ahaa, kirjoitit viestin joko pleikkarilla tai sitten olet pelannut jopa liikaa THUGia. Ei ään pilkkuja:D Kyl mua alkaa taas näkymään siellä, jo tänä iltana. Annoin vaan Piben pelailla Socomia enemmän, koska sillä armeija kutsui eilen. Ja joo Lloope, Europe 1,2 tai txo:ssa nähdään:) Ainiin, videota joutuu ehkä vielä odottamaan pari päivää, kun en saa sitä lähetettyä perille Saksaan ja nyt sitten ilmeisesti saan oikeudet lisäillä videoita itse tuonne Linecheckeriin. Heti kun saan ne(jos nyt saan), laitan sitten linkin tänne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Ahaa, kirjoitit viestin joko pleikkarilla tai sitten olet pelannut jopa liikaa THUGia. Ei ään pilkkuja:D Kyl mua alkaa taas näkymään siellä, jo tänä iltana. Annoin vaan Piben pelailla Socomia enemmän, koska sillä armeija kutsui eilen. Ja joo Lloope, Europe 1,2 tai txo:ssa nähdään:) Ainiin, videota joutuu ehkä vielä odottamaan pari päivää, kun en saa sitä lähetettyä perille Saksaan ja nyt sitten ilmeisesti saan oikeudet lisäillä videoita itse tuonne Linecheckeriin. Heti kun saan ne(jos nyt saan), laitan sitten linkin tänne.

Hmm no mut siis matti ja kumppanithan pelaa vain ja ainoastaan THUGia....sik koska en mä ainkaa yhtä ainutta peliä jaksais pelaa , välillä vaikuttaa ,että joillekki tuo THUG ois kauhea pakkomielle :S
 
Täs on jtn enkkoja..

NJ 140
Manhattan 127
Hawaii 138
Vancouver 178
Moscow 104

Muut lvlit ~50-70
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Tämä tulee parantumaan Jinzon linjalla! Hullu linja, vaatii vaa vähän harjottelua.

No empä tiiä ku manu menee aina vituilleen suoraan sanoen.. :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vege
No empä tiiä ku manu menee aina vituilleen suoraan sanoen.. :(
Sillee se on aina ku alkaa linjaa pelaa, varsinkin kun on monimutkasempi linja kyseessä. Se on niin pitkä linja, että monessa kohassa on optimoimista vaikka kuinka ja sitä kautta balancet alkaa kulkee pikku hiljaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Tämä tulee parantumaan Jinzon linjalla! Hullu linja, vaatii vaa vähän harjottelua.
Mulla ei ainakaan manhattanin enkka parannu tolla linjalla.:( Oon kaatunu silla jotain 40 miljoonaa, mut se on niin pitkä ja vaikee niin en voi saada enempää.:(
 
Ylös Bottom