Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground combot ja enkat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hmmm, mä tykkään haasteista kun en kerta muutenkaan tiedä manhattaniin linjaa niin laittakaapas linkki jos tosta linjasta on joku video.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
Hmmm, mä tykkään haasteista kun en kerta muutenkaan tiedä manhattaniin linjaa niin laittakaapas linkki jos tosta linjasta on joku video.

Siitä ei ole videota, koska Jinzo haluaa pitää linjat itsellään ettei kukaan riko sen ennätyksiä:D Mä voin väsätä vaikka joku kerta highscore-videon sillä linjalla ja laitan sitte linkin tänne. Ja matti kyl se paranee ku vaa oppii sen linjan! Siinä on vaa niin monta kohtaa mitkä pitää "tajuta" kunnolla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Siitä ei ole videota, koska Jinzo haluaa pitää linjat itsellään ettei kukaan riko sen ennätyksiä:D Mä voin väsätä vaikka joku kerta highscore-videon sillä linjalla ja laitan sitte linkin tänne. Ja matti kyl se paranee ku vaa oppii sen linjan! Siinä on vaa niin monta kohtaa mitkä pitää "tajuta" kunnolla.

Aight, sounds good :) tai sitten jos nähhää joskus THUGis ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Vihdoin noin tuhannen mutkan kautta video saatiin LineCheckeriin. Huonolaatuinen kuva, mutta näkee siitä kaiken tarvittavan.


http://linechecker.info/content/content.php?show=download&id=218

Base-pisteiden kanssa sähläsin, muuten meni ihan hyvin. Yritys on kuitenkin vielä rikkoa se 300. Välillä aina yritän saada sen aikaan.

Katos tää iso yllätys Manhattanilta! On kyllä ihan mahtava linja se uus.. en ihmettelis vaik saisit sil 400 :eek:

EDIT: korjasin linkin TÄSSÄ btw hth sain 147 uu.. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Vihdoin noin tuhannen mutkan kautta video saatiin LineCheckeriin. Huonolaatuinen kuva, mutta näkee siitä kaiken tarvittavan.


http://linechecker.info/content/content.php?show=download&id=218

Base-pisteiden kanssa sähläsin, muuten meni ihan hyvin. Yritys on kuitenkin vielä rikkoa se 300. Välillä aina yritän saada sen aikaan.

Ei minulla ainakaan tuo video toimi. Lataa vain tyhjän .zip -tiedoston, joka ei sisällä mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vege
Katos tää iso yllätys Manhattanilta! On kyllä ihan mahtava linja se uus.. en ihmettelis vaik saisit sil 400 :eek:

EDIT: korjasin linkin TÄSSÄ btw hth sain 147 uu.. :)

Tuota linjaahan siis joutuu oikeasti alkaa pelaamaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Ei minulla ainakaan tuo video toimi. Lataa vain tyhjän .zip -tiedoston, joka ei sisällä mitään.

Siis käytitkö toimintoa "extract here" eli "erota tänne", kun painat hiirellä oikeaa sen zip-tiedoston päällä? Kyllä sen pitäisi toimia. Itsekin latasin sen äsken ja testasin ja kyllä se toimi, eikä kukaan muukaan ole sanonut ettei se toimisi.
 
EDIT: Koitin avata tiedoston WinRAR:lla ja nyt toimi.

PS. tein uuden enkan: ~9 milj. "yllättäen" manhattanilla. Muissa kentissä enkkani on vain jotain 4-5 miljoonaa parhaillaan, havaijilla ei sitäkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
EDIT: Koitin avata tiedoston WinRAR:lla ja nyt toimi.

PS. tein uuden enkan: ~9 milj. "yllättäen" manhattanilla. Muissa kentissä enkkani on vain jotain 4-5 miljoonaa parhaillaan, havaijilla ei sitäkään.

Ei mikään huono enkka, nimittäin ennen kuin pelasin netissä sain thugissa hädin tuskin 1 mil
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope

PS. tein uuden enkan: ~9 milj. "yllättäen" manhattanilla. Muissa kentissä enkkani on vain jotain 4-5 miljoonaa parhaillaan, havaijilla ei sitäkään.

Joo, hyvä ennätys. Kehitystä tapahtuu koko ajan:)
 
Joo aika mahtava video! Vähän erilainen kuin andyn, että siinä mielessä vaikea verrata, mutta molemmat ovat ihan siellä huipulla kuitenkin, kun parhaita videoita luetellaan. Toi äijä kyllä omistaa wallshufflen! Ja loistavat musiikit, varsinki eka biisi:) Ja kuten sanoit, mahtavasti editoitu!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Tässä muuten video, joka saattaisi kiinnostaa erityisesti Wertyä. Yksi hienoimpia Tony Hawk-videoita, mitä on ikinä tehty.

http://content.thugxonline.com/hostedLineage/misc/Misc/andyTHPS_projekt.wmv Kannattaa ladata!

Kieltämättä oli aika siisti, vaikka siis jotkut temput ehkä näyttäviä ,mutta ei niinkään realistisuuden kanssa tekemistä(body wrap). Kumminkin mahtava video, saas nähä millon itse ostan capcardin ja rupean sähläilemään videon teossa:p
 
No nyt on nettiadapteri, enkä vielä oikein tuumaa pärjätä pidemmän aikaa netissä pelanneille, mutta kuitenkin.

Vähän vaikea puhua netissä kun ei ole usb-näppistä tai headsettiä. Headsettiä olen ostamassa, mutta sanokaapa käyttääkö sitä moni tuossa thug :ssa netissä, kun monilla tuntuu olevan usb-näppiskin. Tuo on tosiaan helvettiä kirjoittaa sillä pelin kirjotussysteemillä.
 
Itse asiassa headsettiä ei tueta THUGissa eli näppis on ainoa oikea vaihtoehto, jos haluat siellä jotain keskustella. Periaatteessa mikä tahansa USB-näppis käy, että kauppaan vaan.
 
No höh, luulin ihan, että thug tukee headsettiä, mutta ellei tue niin taidan jäädä thugittaessa hiljaiseksi. Ei usb-näppistä pelkästään tuota varten viitsi ostaa.

Tänään jäikin thugittaminen vähän vähemmälle, kun ei onnistunut yhtään ja meni hermot kun paras combo oli jotain 6 milj. ja lopetin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
No höh, luulin ihan, että thug tukee headsettiä, mutta ellei tue niin taidan jäädä thugittaessa hiljaiseksi. Ei usb-näppistä pelkästään tuota varten viitsi ostaa.

Tänään jäikin thugittaminen vähän vähemmälle, kun ei onnistunut yhtään ja meni hermot kun paras combo oli jotain 6 milj. ja lopetin.

Itse noita comboja ikinä vetele yleensä ellei satu innostumaan(tietty netis yleensä jotai settii heittää) eikä kannata ottaa hermoon kun tietty voi kuullostaa hölmöltä jos joku sanoo et sain 100 millii ja pleke lens ikkunast:D ite mitä ny pelailen ni realismia etiskelen, pitäs varmaa tehä toine seivi mis ois mahdollisimman näyttävät spesiaalit.

Niin ja itsellänikään ei ole näppistä eikä se menoa haittaa netissä ainakaan itselläni, suht nopeesti silä kumminkin kirjottaa kun oppii.
 
http://linechecker.info/content/content.php?show=download&id=225

Siinä olisi taas yksi kohtuullinen impro, väsäsin nopeasti eilen. Ajattelin yrittää vääntää impron missä on mahdollisimman paljon spinouteja(eli flatlandtemmpuja, joita pyöritetään R2 tai L2-nappuloilla ja vedetään wallride tai grindiin tai vaikka alas joltain tasanteelta). Tuollainen nyt oli nopealla pelaamisella paras mihin pystyin. Kuvanlaatu ei vieläkään ole paras mahdollinen, ei todellakaan, kun en ole ostanut vieläkään hyvää kasettia, enkä vielä kunnolla tiedä noista pakkausohjelmista ja muista kuvanlaatuun vaikuttavista tekijöistä kovinkaan paljoa. Yritän kuitenkin saada lisää infoa niistä.
 
Ylös Bottom