Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk Underground combot ja enkat

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
1.Mutta sä et cy kuunnellu mua tossa, ko mä just haen sitä realistista fiilistä siitä aina koska se on mulle se koukku siinä pelissä.

2. ei periaatteessa ole nettipelillä mitään virkaa paitsi tietty jotain juttui.

1. Luepa uudelleen edellisen viestin väittämä kahteen antamani vastaus.

2. Jos Thugissa ei olisi nettipeliä, en luultavasti jaksaisi pelata sitä kovinkaan paljoa. Nettipelillä ei virkaa? Ehkä et vain ole päässyt Thugin nettipelaamisen ideaan sisälle.
Uskoisin, että mikään muu peli ei ole aiheuttanut yhtä paljon ja rankkoja riitoja eri foorumeilla ja verkossa pelatessa kilpailun vuoksi, kuin mitä Tony Hawk-sarja on tehnyt. Et nimittäin pysty uskomaan, millaisia riitoja olen seuraillut:D
 
Aijaa ,no huhhuh. Yllättävän pitkälle ihmiset jaksaa viedä tällaisia turhanpäiväisiä juttuja:) . Tänää testasin taas haukkaa jaoisin saanu uuet enkat ....MUTTA törmäsin näkymättömään seinään 116 miljoonan kohalla, arvaa potuttiko ko ois pystyny viel jatkaa iha kevyee:mad: mut siis mulla ei oo siel nettipelis oikee kamuja THUGis ko suurin osa on jotai...no ööh en tiä THUG friikkejä?:) ei pahalla mut sakki eplaa vaa siel hulluna sitä eikä mitään muuta, aika köyhää... mut joo ,jos joskus kehtaisit näyttää niit niksei koska mua ei kiinnosta oppia videoita kattomalla. Helpompaa ja mukavampaa siel on kaverin kanssa jutustella ja opiskella linjoja, voin sanoa että tohon et voi väittää vastaan :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
.MUTTA törmäsin näkymättömään seinään 116 miljoonan kohalla, arvaa potuttiko ko ois pystyny viel jatkaa iha kevyee:mad:

mut joo ,jos joskus kehtaisit näyttää niit niksei koska mua ei kiinnosta oppia videoita kattomalla. Helpompaa ja mukavampaa siel on kaverin kanssa jutustella ja opiskella linjoja, voin sanoa että tohon et voi väittää vastaan :D

Joo, se NJ:n näkymätön seinä on rasittava:mad:

Nähdään netissä joskus ja en voi kyllä väittää vastaan:D
 
siel on pariki näkymätöntä seinää. Se mikä on siel drainage poolilla ja sit yks on ko siel okeelta vedetää niit taloi ni se ramppi mist sinne hypätää ni siinäki on näkymätön seinä. Siihe ko tulee sellai ja yrittää hyppää ylöspäin ni se tietty niinko tönäsee sen siitä takasipäi, vähä ärsyttävää.
 
Aah, Vancouverissa 237mil. Nyt on kyllä 300 hakusessa. Olen improa harjoitellessa oppinut balancea jonkun verran lisää ja lisäksi keksin linjaan pari uutta taktiikkaa saada kertoimia lisää.
 
Mistä noita thug:n ennätyskombovideoita vielä saisi, kun nuo linecheckerin linkit eivät ainakaa minulla toimineet, mitä Curys edellisellä sivulla antoi.

Niin, ja itselläni on thug:ssa ennätys jotain ~1,6 miljoonaa Hotter than Hellissä. En vain saa pidettyä jätkää enää pystössä manualeissa ja raileissa, kun se mittari vipottaa jo ihan missä tykkää.
 
Joo, perhana Linecheckerin webspace vai mikä nyt onkaan meni täyteen ja kaikki vanhat videot poistettiin. Yritän etsiä muilta sivuilta linkkejä ennätyscomboihin ja laitan niitä tänne. Pian saan myös itse cap cardin ja laitan Vancouverin ennätykseni nettiin. Illalla tai siis yöllä väänsin 282mil ja sain sen nauhalle. Varmasti videoiden näkemisen jälkeen ymmärrät pelistä paljon enemmän ja se auttaa paljon. Tekniikat ovat melko paljon eroavia noissa isommissa tuloksissa kuin mitä ne ovat offline-pelaajilla, jotka eivät niin paljoa pelistä tiedä.
 
Sellanen kysymys nyt comboilijoille, että käytätteko Flat-landejä ja jos käytätte niin missä? Itse (jos siis käytän) käytän niitä yleensä combojen lopuissa ennen kuin ländään ja yleensä vedän Pivotteja ja nose pivotteja tiuhaan tahtiin aina kun vedän manuaalia. Entäs sitten juoksua? Itselläni on tapana käyttää sitä aina jos vauhti loppuu tai olen niin pahassa paikassa etten uskalla lähteä manuaalilla pois.

Joo ja nyt on mennyt kymppi (10 000 000) rikki. Seuraavaksi sata:D
 
Hyvä kymppi!:) Niinpä, seuraavaksi sata:D

Joo, flatland-temppuja en käytä kuin tyyli/impro-pelaamisessa, koska ne ovat hyvän näköisiä oikein käytettynä(esim Truckstand ja R2/L2 asennosta riippuen, jonka jälkeen Spin-nappula pohjaan, joku tuplaflippi ja grindiin).
Niitä ei kuitenkaan kannata käyttää pisteitä metsästäessä, koska manual-balancet tarvitaan itse linjan "mättämiseen", eivätkä ne ole kovin arvokkaita. Tosiaan niillä saa paljon kertoimia, mutta silloin kun haetaan todellisia huippupisteitä, ei niitä kannata käyttää. Kertoimia kannattaa hakea liptrickeillä, ehkä mieluiten combon alussa.
Juoksua kannattaa käyttää juuri sählätessä, esim. väärään paikkaa hypätessä tai vauhdin pysähtyessä. Jos sattuu käymään niin, että ei sählää combon aikana mitään(eli todellakin harvoin:D )(tässä mielessä THPS4 oli huomattavsti vaikeampi, ei saanut niin paljon anteeksi virheitään), kannattaa kaikki juoksut käyttää pikkuhiljaa combon lopussa balancen ollessa huonossa jamassa. Esim. aina manualin aikana nopea juoksulla käyminen ja sitten grindiin/hyppyriin eli qp:hen.

Niin ja vielä sellainen, tajusinkin juuri. Itse en ollut ainakaan tajunnut ennen online-aikaani, että vähänkin pidemmissä manual-paikoissa kannattaa pomppia ja tehdä jokaisella pompulla flippi, jonka jälkeen taas manual, taas flip ja manual ja sitten ehkä jo grindiin tai qp:hen(tyylillä pelattaessa jokainen bounce-flip pyritään vielä tekemään 180 tai 360 astetta, tilanteesta riippuen, mutta pisteitä haettaessa kannattaa jättää spinnaus pois). Tämä säästää manual-balancea ja antaa paljon lisää kertoimia. Bounce-tekniikaksikin tätä kutsutaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Hyvä kymppi!:) Niinpä, seuraavaksi sata:D

Joo, flatland-temppuja en käytä kuin tyyli/impro-pelaamisessa, koska ne ovat hyvän näköisiä oikein käytettynä(esim Truckstand ja R2/L2 asennosta riippuen, jonka jälkeen Spin-nappula pohjaan, joku tuplaflippi ja grindiin).
Niitä ei kuitenkaan kannata käyttää pisteitä metsästäessä, koska manual-balancet tarvitaan itse linjan "mättämiseen", eivätkä ne ole kovin arvokkaita. Tosiaan niillä saa paljon kertoimia, mutta silloin kun haetaan todellisia huippupisteitä, ei niitä kannata käyttää. Kertoimia kannattaa hakea liptrickeillä, ehkä mieluiten combon alussa.
Juoksua kannattaa käyttää juuri sählätessä, esim. väärään paikkaa hypätessä tai vauhdin pysähtyessä. Jos sattuu käymään niin, että ei sählää combon aikana mitään(eli todellakin harvoin:D )(tässä mielessä THPS4 oli huomattavsti vaikeampi, ei saanut niin paljon anteeksi virheitään), kannattaa kaikki juoksut käyttää pikkuhiljaa combon lopussa balancen ollessa huonossa jamassa. Esim. aina manualin aikana nopea juoksulla käyminen ja sitten grindiin/hyppyriin eli qp:hen.

Niin ja vielä sellainen, tajusinkin juuri. Itse en ollut ainakaan tajunnut ennen online-aikaani, että vähänkin pidemmissä manual-paikoissa kannattaa pomppia ja tehdä jokaisella pompulla flippi, jonka jälkeen taas manual, taas flip ja manual ja sitten ehkä jo grindiin tai qp:hen(tyylillä pelattaessa jokainen bounce-flip pyritään vielä tekemään 180 tai 360 astetta, tilanteesta riippuen, mutta pisteitä haettaessa kannattaa jättää spinnaus pois). Tämä säästää manual-balancea ja antaa paljon lisää kertoimia. Bounce-tekniikaksikin tätä kutsutaan.

Juu, kiitosta vain. Harmi että PS2 meni rikki enkä pääse temppuilemaan vähään aikaan. Ostan uuden kyllä, mutta ennen kuin sataan pääsen on jo THUG2 kaupoissa.
 
Joo, nyt löysin saman saksalaisen Manhattanin videon, jossa hän tekee 106 miljoonaa. Tässä linkki:

http://www.thpsforums.com/lines/manhattan_106mio_papa.zip

Yritän löytää lisää. Lisäilen tänne, jos löytyy. Entä kiinnostavatko pelkät linjoja osoittavat videot, joissa ei tehdä huipputuloksia, vaan näytetään ainoastaan miten linja menee? Niitäkin voin tänne laittaa kaikkiin kenttiin, jos haluatte ja jos löydän.
 
pistä vaan ,mutta tänään ei jaksanu innosaa THUGitus mutta kyllä joku päivä sitten voitas cyrus niitä linjoja tahkota.:D
 
Noniin, tänään sain sitten cap cardin. Nyt pitää vain asentaa se ja opetella käyttämään sitä. En nimittäin satu olemaan mikään nero näissä tietokonehommissa:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan werty
No mullekki sä voisit kertoo että mikä hitto se capcard tarkalleen on????

Lyhyesti: Itse käytän capcardia ainakin siihen, että saan VHS:ltä siirrettyä kuvamateriaalia tietokoneelle ja sitä kautta nettiin.
 
Joo mutta siis sen cardin mukana tulee kaikki tarvittava?? siis kaikki tarvittava siihen että saa nauhotettua/siirrettyä kuvaa tietokoneeseen??? eli sii eikös sillä capcardilla pysty suoraan telkusta nauhottamaan pc:lle??
 
Kyllä pystyy nauhoittamaan suoraan telkusta ja periaatteessa kaikki tarvittava tulee mukana. Tosin ilmeisesti netistä voi latailla erilaisia editointityökaluja sun muita, mikäli olen oikein ymmärtänyt foorumikeskusteluja lukiessani.
 
Prkl, pienoisia onglemia ilmaantui tuon comboni cappaamisen kanssa. Nauhoitin combon long playllä ja ilmeisesti tämän takia cappayksen yhteydessä kuva alkaa hyppimään ja pomppimaan edes takaisin(koska monet SP-nauhoitukset toimivat moitteettomasti). En ole ainakaan vielä löytänyt ratkaisua ongelmalle, joten luultavasti joudun vääntämään uuden ennätyksen nauhalle Short Playllä. No, ehkäpä tämä antaa motivaatiota jahdata se 300 milliä THUGissa rikki:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cyrus1
Prkl, pienoisia onglemia ilmaantui tuon comboni cappaamisen kanssa. Nauhoitin combon long playllä ja ilmeisesti tämän takia cappayksen yhteydessä kuva alkaa hyppimään ja pomppimaan edes takaisin(koska monet SP-nauhoitukset toimivat moitteettomasti). En ole ainakaan vielä löytänyt ratkaisua ongelmalle, joten luultavasti joudun vääntämään uuden ennätyksen nauhalle Short Playllä. No, ehkäpä tämä antaa motivaatiota jahdata se 300 milliä THUGissa rikki:D

No voisihan sitä itekkin joskus yrittää saada sitä 200 milliä rikki:D
 
Ylös Bottom