Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's American Wasteland

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Onnistuinpa löytämään pientä infoa THAWin soundtrakista. On suhteellisen vanhaa tietoa nimittäin elokuun loppupuoliskolta. Pelin ohella julkaistaan sen erillinen soundtrack, joka sisältää seuraavat cover-kappaleet:

My Chemical Romance Astro Zombies
Original Artist: Misfits

Fall Out Boy Start Today
Original Artist: Gorilla Biscuits

Taking Back Sunday Suburban Home and I Like Food
Original Artist: Descendents

Thrice Seeing Red and "Screaming at a Wall
Original Artist: Minor Threat

Alkaline Trio Wash Away (Beneath the Shadows)
Original Artist: T.S.O.L.

Rise Against Fix Me
Original Artist: Black Flag

Thursday Ever Fallen In Love
Original Artist: Buzzcocks

Drop Kick Murphys Who is Who
Original Artist: Adolescents

Saves the Day Sonic Reducer
Original Artist: Dead Boys

Senses Fail Institutionalized
Original Artist: Suicidal Tendencies

From Autumn To Ashes Let's Have A War
Original Artist: Fear

Emanuel Search & Destroy
Original Artist: The Stooges

The Bled House of Suffering
Original Artist: Bad Brains

Hot Snakes Time to Escape
Original Artist: Government Issue

Tässähän ei tietenkään ole itse pelin kaikkia kappaleita, mutta jotain osviittaa tämä antaa siitä mitä on tuleva. Kovin monia biisejä en kyllä näistä itse tunnista, mutta toisaalta en olekaan perehtynyt pahemmin 80-luvun skeittikulttuurin musiikkiin, "skatepunkkia" useimmiten on ja ilmesesti sitä genreä nämäkin biisit edustavat.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Tässä vielä loputkin biisilistasta:

Green Day "Holiday"
Bloc Party "Like Eating Glass (Tony Hawk Mix)"
Thrice "Image of the Invisible"
The Bravery "Unconditional"
Dead Kennedys "California Über Alles"(The trailer song)
The Doors "Peace Frog"
Motley Crüe "Live Wire"
Public Enemy "Burn Hollywood Burn"
Black Flag "Rise Above"
The Faint "I Disappear"
Oingo Boingo "Who Do You Want To Be"
Frank Black "Los Angeles"(I Wanna Live in Los Angeles Song)
Rob Sonic "Sniper Picnic"
Sham 69 "Borstal Breakout"
Death From Above 1979 "Little Girl"
Venon "Black Metal"
Spirit Caravan- "Dove-Tongued Agressor"
Scissor Sisters "Filthy/Gorgeous"
The God Awfuls "Watch It Fall"
Molemen (featuring Slug and MF Doom) "Put Your Quarter Up"
High on Fire "Devilution"
Mastodon "Iron Tusk"
Pig Destroyer "Gravedancer"
Tommy Guerrero "Organism"
Strike Anywhere "Question the Answer"
Prefuse 73 "One Word Extinguisher"
Pest "Duke Kerb Crawler"
D. R. I. "Couch Slouch"
Breakestra "Champ"
EI P "Jukie Skate Rock"
SNFU "Better Homes And Gardens"
7 seconds "We're Gonna Fight"
Felix da Housecat "Everyone Is Someone in LA"
The Riverboat Gamblers "Hey! Hey! Hey!"
Ungh "Skate Afrikkana"
Circle Jerks "Wild in the Streets"
Bobot Adrenaline "Penalty Box"
Lair of the Minotaur "Warlord"
An Endless Sporadic "Sun of Pearl"
Del Tha Funky Homosapien "Burnt"
Fatlip "What's up Fatlip"
Bad Religion "We're Only Gonna Die"
Good Riddance "30 day wonder"
The Network "Teenagers From Mars"
The Casualties "Get off my Back"
The Thunderlords "I Like Dirt"
USSR "Live Near Death"
Mike Vallely "Vendetta"
Nassim "Rawhide"

Lähde: Gamespot

Täytyy sanoa, että ei ei tuo nyt mikään pelihistorian huonoin soundtrackikaan. Monta hyvääkin artistia listalta löytyy.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Hieno että yksi suosikkibändeistäni, Bloc Party, löytyy listalta. Toivottavasti tuo remix ei vaan pilaa loistavaa kipaletta.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Kiitokset Lloopelle, näemmä oli eilen tullut gamespotin uutisiin tieto. Vaikuttaa ihan suhteellisen hyvältä soundtrackilta, tähän mennessä olen itse ollut suhteellisen pettynyt kaikkiin soundtrackeihin, jotka ovat tulleet thps2:n jälkeen. Kolmosessa taisi olla vielä ihan hyvä, mutta en enää muista tarkasti. THPS2:n soundtrack muodostui vähästä määrästä biisejä, mutta siltikin siinä on mielestäni thps-sarjan paras soundtrack.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Katsoin juuri pelin xbox360-versiota esittelevän videon ja ilokseni huomasin että ainakin tuon mukaan thug2:n kenttäsuunnittelun pahimmista mokista, eli turhan ahtaista ja "älyttömistä" kentistä on päästy eroon. Missään vaiheessa tuon melko lyhyen videon aikana skeittari ei mennyt teleportin tai boosterin läpi ja joka paikka ei ollut täynnä kaikenlaista täysin turhaa koristekrääsää. Ehkäpä tuosta sitten ihan hyvä tulee :).
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Lloope sanoi:
Katsoin juuri pelin xbox360-versiota esittelevän videon ja ilokseni huomasin että ainakin tuon mukaan thug2:n kenttäsuunnittelun pahimmista mokista, eli turhan ahtaista ja "älyttömistä" kentistä on päästy eroon. Missään vaiheessa tuon melko lyhyen videon aikana skeittari ei mennyt teleportin tai boosterin läpi ja joka paikka ei ollut täynnä kaikenlaista täysin turhaa koristekrääsää. Ehkäpä tuosta sitten ihan hyvä tulee :).

ei se thug2 huonompi ainakaan voi olla, se on sitten eri asia yltääkö kenttä suunnittelu thugin tasolle..
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Sain tänään THAWn. Hyvältä tuntuu. Alussa oli kulttuurishokki kun oma juntti pääsee Hollywoodiin ja temppuja osaa tasan 5. Kaikki temput kuten revert ja manual, jne... Nämä opitaan pelissä, joten THUG2n tyylistä 10 minsaa harkkahallissa ja statsit kaakossa syndroomaa ei tule. Itse huomasin että enemmän tuli pelleiltyä BMXllä kuin skedellä, toisaalta kun tuo on tuo suurin muutos pelissä.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Janus sanoi:
Sain tänään THAWn. Hyvältä tuntuu. Alussa oli kulttuurishokki kun oma juntti pääsee Hollywoodiin ja temppuja osaa tasan 5. Kaikki temput kuten revert ja manual, jne... Nämä opitaan pelissä, joten THUG2n tyylistä 10 minsaa harkkahallissa ja statsit kaakossa syndroomaa ei tule. Itse huomasin että enemmän tuli pelleiltyä BMXllä kuin skedellä, toisaalta kun tuo on tuo suurin muutos pelissä.

Ja minähän olen kateellinen, pitää käydä poistamassa peli kaupasta pikimmiten. Onko peli tosissaan paljon helpompi kuin aiemmat osat? Arvosteluissa on sanottu, että näin olisi. Pitää taas varmaan aloittaa suoraan sick-vaikeustasolla tai ei THAWin yksinpelistä löydy yhtään haastetta.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

werty sanoi:
Ja minähän olen kateellinen, pitää käydä poistamassa peli kaupasta pikimmiten. Onko peli tosissaan paljon helpompi kuin aiemmat osat? Arvosteluissa on sanottu, että näin olisi. Pitää taas varmaan aloittaa suoraan sick-vaikeustasolla tai ei THAWin yksinpelistä löydy yhtään haastetta.

Ainakin näin alkuun tuntuu helpohkolta. Toisaalta nyt on myös BMX opeteltavana, joten nyt on Tony Hawk's American Wasteland pelattavana, tai jos ei skedeily nappaa, niin voihan tuolla BMXälläkin tahkota paljon. :) On muuten BMX sorminäppäryyttä tarvitseva, kun temput tehdään oikealla tatilla ja napeilla, ja vielä ohjatakaan ei voida kuin vasemmalla tatilla.

Heh... Muuten, toinenkin uusi laji löytyi. Parkour. Pääsee juoksemaan pitkin seiniä... Muutama temppu vaatii että hypit ja kiipeilet seinille. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Janus onkin HAX, sitä ei ilmestymispäivät koske :D

Itse tilasin pelin toissa päivänä eli melko varmasti ensi viikon alussa saan pelin
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Oliver sanoi:
Tän on pakko olla trendikästä, kun Madonnan uudessa videossakin on parkouria. :D
Itse kuunnellessani sepustusta pelistä rupesinkin jossain vaiheessa miettimään, että kun on kerta skedeilyä, BMX:ää ja iso kaupunki, niin miksei samantien yhdistä siihen parkour-elemettejä? Näköjään ovat tekijätiimissä lukeneet ajatukseni :)
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Oliver sanoi:
Tän on pakko olla trendikästä, kun Madonnan uudessa videossakin on parkouria. :D

Tuossahan parin vuoden sisään on tullut parikin leffaa jossa sankarit harrastaa parkouria, ja eikös joku parkour pelikin uutisoitu vuosi tai puoltoista sitten?

Onhan tuo nyt se IN juttu. Kohta pennut rupee vääntään partseilta alas sormien varassa.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Kuinka monelta löytyy jo peli? Kertokaahan kokemuksia. Lähinnä kiinnostaisi tietää onko kenttäsuunnittelussa menty lähellekään thug(1):n tasoa ja kuinka paljon thug2:sta on petrattu. Ovatko kentät vieläkin yhtä ahtaita ja täynnä turhia boostereita ja teleporteja, yms. kuin thug2:ssa?

Itse saan pelin vasta ensi joskus ensi viikon alussa todennäköisesti.
 
Vastaus: Tony Hawk's American Wasteland

Onhan noita teleportteja, koska joittenkin talojen katolle ei pääse, ja sitten myös on näitä että taloa ei ole mallinnettu sisältä, joten tökkäät itsesi sisälle taloon ja sieltä viskataan ulos. Toisaalta kaupungin osiot ovat täynnä tehtävää, ja toisaalta pelissä on 'vain' yksi kenttä. Toisaalta tämä kenttä onkin sitten Los Angeles, joten... Kenttä on 'suht' iso. Tähän asti pisin kombo mitä itselläni on ollut lähti Oil Rigiltä, Santa Monicaan, Hollywood, sieltä Beverly Hills, Skate Ranch, takas Beverlyyn.. Kyllä tuolla saa suht ison kombon aikaiseksi, ja hyvin vapaa maailma on.

Edit:

Dodiih. Nysse on sitten läpi. Ihan jees stoori. Ei mitään erikoista, mutta itse diggasin tuon American Wastelandin rakentamisesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom