Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Pro Skater 1 & 2 Remaster

Tykkäsin aikanaan ja tykkään edelleen. Napitki löyty lihasmuistista aika ripeästi. Saa laittaa toveripyyntöä jos haluaa, otetaan horsea.
 
Tarvitsen yhteen trophyyn bonelessin. Se on siis tatti kaksi kertaa eteenpäin. Rampin yläpäästä pitäisi hypätä pitkälle eteenpäin. Lähestynkö ramppia jo tatti eteenpäin pohjassa ja ollie rampin yläpäässä ja sitten uudestaan tattia eteenpäin? Vai rampin yläpäässä ollie ja sitten kaksi kertaa eteenpäin?
 
En tiedä tuosta pelistä mutta oikeasta skeittauksesta sen että bonelesiin ei tehdä ensin ollieta. Boneless itsessään on tavallaan ollie. Luulisin että sinun pitää painaa se 2 kertaa tattia ylös ja päästää ollie nappi irti rampin reunalla. Sillon pitäs tulla boneless.
 
En tiedä tuosta pelistä mutta oikeasta skeittauksesta sen että bonelesiin ei tehdä ensin ollieta. Boneless itsessään on tavallaan ollie. Luulisin että sinun pitää painaa se 2 kertaa tattia ylös ja päästää ollie nappi irti rampin reunalla. Sillon pitäs tulla boneless.

Näin se tehdään. Lähellä rampin reunaa nopeasti tupla ylös ja sitten ollie nappi irti. Kannattaa kokeilla ristiohjaimella,se voisi olla nopeampi.
 
Haasteissa on avata itse luodulle hahmolle 3 uutta spelcialtrickslottia. Eikös se pitäisi olla hahmon valikossa se missä valitaan uusia temppuja? Haaste kun ei tule suoritettua vaikka niitä siellä valitsee.
 
Haasteissa on avata itse luodulle hahmolle 3 uutta spelcialtrickslottia. Eikös se pitäisi olla hahmon valikossa se missä valitaan uusia temppuja? Haaste kun ei tule suoritettua vaikka niitä siellä valitsee.
Luulen, että tässä tarkoitetaan sitä, että sinun pitää saada avattua käyttöön niitä. Montas niitä olikaan aluksi avattuna, en muista yhtään.. Eli sun ei tarvitse varmaankaan ottaa niitä käyttöön valitsemalla, vaan sun pitää saada uusia slotteja avattua. 10 slottia on maksimi..

Tein pari pikaista improvisaatio-videota:






 
Kiitoksia. Nyt löytyi googlettamalla, että kyse ei ole avattavien slottien määrästä vaan kun niitä on saanut auki, pitää kolmeen slottiin valita jokin erikoistemppu, jotka eivät ole alkuperäisissä temppuvalikoissa. En vaan tiedä miten niitä erikoistemppuja saa ja mistä tietää temppuvalikossa mitkä ovat niitä. Esim. avaruusolennon temput eivät kelvanneet haasteen toteutukseen. Onko tähän vinkkiä?
 
Viimeksi muokattu:
Onpa pahoja kysymyksiä. Olen kuvitellut itse, että kaikki special trickit ovat auki valmiiksi ja vain slotit rajoittavat sitä, minkä verran niitä pystyy käyttämään. Pitääpä vähän googlettaa onko pelissä tosiaan unlockattavia special trickejä!
 
Ja tosiaan kympin näyttäisi maksavan päivitys next gen versioon nykyisen genin versiosta konsoleilla. Harmi.

Digital Deluxe version omistajat saavat sentään ilmaisen päivityksen. Paitsi Japanissa. Onhan tuo taas ahnetta toimintaa.


Digital players can upgrade to the Cross-Gen Deluxe Bundle with all the added next-gen features for a suggested retail price of $10, including access to the secret skater The Ripper, retro gear for Create-A-Skater, and retro skins for Tony Hawk, Steve Caballero, and Rodney Mullen.

Players who already own the Digital Deluxe Edition on PlayStation 4 and Xbox One can download the next-gen upgrade at no cost (except in Japan) on March 26.


 
Saapa nähdä viitsiikö tuon kympin pulittaa. Oli jo sen verran hyvä teknisesti One X:llä, että ei varmaan hirveästi tuu eroamaan. Toki 120fps ois kiva kokeilla.
 
Xboxilla levyversion ostajat eivät saa ilmaista päivitystä uusille konsoleille, vaan joutuvat ostamaan pelin uudestaan jos haluaa ehostukset. Pleikkaripelaajat saavat ilmaisen päivityksen fyysisiin ja digitaalisiin versioihin.

Don't panic if you own a PS4 copy of the remake, whether it be digital or physical. You are entitled to a free PS5 upgrade when the game comes to the newer console later this week.

Activision's FAQ on the upgrade clearly state there will be no free update for physical copies on Xbox One.

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Aamusella tuli pelattua ekat kaks kenttää ja onhan tämä hieno nostalgia pommi, mutta ei tuo kahden minuutin aikaraja suunnittelu oikein enää toimi meikäläisen kohdalla.
Koulussa yritin kuusi kertaa etsiä ne kaikki kellot, mutta sitä viimeistä en onnistunut löytämään vaikka mun tuurilla se on jossain todella näkyvällä paikalla.

Muuten kyllä hienoa palata tuttuihin maisemiin vaikka naama hinkkaa vasten asfalttia jatkuvasti.
Ilmeisesti kulunut tarpeeksi pitkä aika kun melkein mikään ei enää tule lihasmuistista vaikka aikoinaan thps 1-3 tuli tahkottua todella paljon.
 
Ylös Bottom