Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Project 8

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Mitenkäs toi "slow-motion"- hässäkkä oikein toimii, itsellä se yleensä vaan kestää muutaman sekunnin, vai pitääkö special-mittarin olla koko ajan täydessä, jotta slow-motioni jatkuu?
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Enpä ole muuta kuin demoa tästä testannut ja oli niin paha pettymys, että jää kyllä ainakin tämä osa väliin. Temput rumia, kenttä demossa ruma, ukko liikkuu typerän näköisesti, ym.
Ei kiva. Sarja menee koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Nelonen oli helvetin hyvä ja siitä thugiin otettiin vauhtia pois. Uutena juttuna tuli kuitenkin wallshuffle mikä oli ihan kiva homma. Sitten thug2, missä otettiin spinoutit grindeihin ja wallrideihin pois (yksi huonoimmista ratkaisuista ikinä neversoftilta) ja wallshufflekin estettiin. Jotkut kentät oli sentään ihan kivoja.

THP8:ssa ei ole niitä spinoutteja mihinkään, ei wallshufflea, uskomattoman typerän näköisiä temppuja ja animaatiota, eli kaikki hauska poissa. Ainut asia miksi Tony Hawkit on olleet niin hyviä on huippuhyvät ohjattavuudet ja siihen yhdistettynä hemmetin hieno ukon liikkuminen. Enää ei ole kumpaakaan, koska XO:n ohjain on surkea tony hawkiin ja ukon liikkuminen on uskomattoman typerän näköistä.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Pibe sanoi:
Enpä ole muuta kuin demoa tästä testannut ja oli niin paha pettymys, että jää kyllä ainakin tämä osa väliin. Temput rumia, kenttä demossa ruma, ukko liikkuu typerän näköisesti, ym.
Ei kiva. Sarja menee koko ajan vaan huonompaan suuntaan. Nelonen oli helvetin hyvä ja siitä thugiin otettiin vauhtia pois. Uutena juttuna tuli kuitenkin wallshuffle mikä oli ihan kiva homma. Sitten thug2, missä otettiin spinoutit grindeihin ja wallrideihin pois (yksi huonoimmista ratkaisuista ikinä neversoftilta) ja wallshufflekin estettiin. Jotkut kentät oli sentään ihan kivoja.

THP8:ssa ei ole niitä spinoutteja mihinkään, ei wallshufflea, uskomattoman typerän näköisiä temppuja ja animaatiota, eli kaikki hauska poissa. Ainut asia miksi Tony Hawkit on olleet niin hyviä on huippuhyvät ohjattavuudet ja siihen yhdistettynä hemmetin hieno ukon liikkuminen. Enää ei ole kumpaakaan, koska XO:n ohjain on surkea tony hawkiin ja ukon liikkuminen on uskomattoman typerän näköistä.

Hanki tää kyl vaikka käytettynä sillä toi koko versio on paljon parempi, kun toi demo antaa ymmärtää.:cool: Musta täs on hyviä tehtäviä ja on toi iso alue kyl hyvä kenttä kokonaisuutena jossa on kiva skeitata ympäriinsä. Mutta jos on sitä mieltä et peli on täyttä kuraa, niin ei sitä kantsi hankkii ollenkaan. En itekkään oo hankkinu mitään thug2 tai american wastelandia.:cool:

Hawki 1 ja 2 oli kyl tän sarjan parhaat.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

En ole koskaan jaksanut tontsissa yksinpeliä ja noi asiat mitä luettelin on pelaamisen kannalta niin isoja miinuksia etten tule ostamaan tuota...

OT: Loppuko sulla muuten intti? :)
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

megaman_87 sanoi:
Mitenkäs toi "slow-motion"- hässäkkä oikein toimii, itsellä se yleensä vaan kestää muutaman sekunnin, vai pitääkö special-mittarin olla koko ajan täydessä, jotta slow-motioni jatkuu?

Siinä välissä pitää vääntää aina jotain temppuu että special ei pääsisi loppumaan.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Pibe sanoi:
En ole koskaan jaksanut tontsissa yksinpeliä ja noi asiat mitä luettelin on pelaamisen kannalta niin isoja miinuksia etten tule ostamaan tuota...

OT: Loppuko sulla muuten intti? :)

ok ja loppuhan se intti tos tammikuun 5. päivä.:)
 
Tony Hawk`s Project 8

Eli kuka on ihan oikeasti päässyt spot ykköseen kyseisessä pelissä? kysynpähän vaan koska itse olen...
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Pelailin tuossa viikonloppuna hieman tutoriaaleja ja hieman itse peliäkin, niin kiinnitty huomio heti yhteen todella tökeröön virheeseen.
Eli välillä kun kaatui ihan "vähän" niin kaveri bongahti ilmoihin kun flipperissä, söi kyllä jotenkin miestä ja paljon. Ihan laatupeliltähän tuo nyt muuten vaikuttaa, mutta tuo jäi heti mieleen negatiivisena.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Nytpä pitääkin kysästä tällaisesta asiasta kun free skatesta. Eli itse en ole free skatessa päässyt muualle kuin tuota suburbiaa pelaamaan eli sitä ensimmäistä aluetta. Miksi näin? Ja miten saan koko pelialueen käyttööni?
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

arvaisin että pelaamalla uramoodia eteenpäin.
itse kun koitin free skatea vasta läpiipeluun jälkeen niin en osaa tarkemmin sanoa.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Onhan tuota jo tullut tahkottua sinne sijalle 5. asti. Olisi kiva päästä tahkoamaan koko aluetta free skatena.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Onkos noista THP8:n achievementeistä moni saatavilla verkkopelistä? Itselläni on silver, joten en saa niitä saavutuksia, jos niitä nyt on.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

extreme_02 sanoi:
Onkos noista THP8:n achievementeistä moni saatavilla verkkopelistä? Itselläni on silver, joten en saa niitä saavutuksia, jos niitä nyt on.

muutama taitaa olla siten että saa auki kun on pelannut pari multiplayer peliä.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

extreme_02 sanoi:
Onkos noista THP8:n achievementeistä moni saatavilla verkkopelistä? Itselläni on silver, joten en saa niitä saavutuksia, jos niitä nyt on.
On siinä kolme...50 erää lives ja 100 myös.. sitten on voita joku pelin kehittäjistä tai joku joka on jo voittanut... se on helppo koska erittäin monet on voittanut... toisaalta siellä on kyllä tosi hyviä pelaajiakin..
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Joo pelaajien taso Live!ssä vaihtelee tosi paljon.. Monen pisteen comboja on porukka saanut tehtyä (älkää nyt hirveesti liiotelko) :D :D
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Minun paras taitaa olla 800 000 pisteen paikkeilla.


Mitenkäs saan tuon Combo achievementin? Siinä sanotaan, että täytyy saada 500,000 combo pointsia ja ole saanut monasti sellaista 700,000 mutta koskaan en achievementtiä saa?! Olen sen Free Skatessakin koittanut tehdä, mutten ole siinäkään saanut achievementtiä hyväksyttyä, eli pisteitä on tullut tarpeeksi, muttei tule achia. Ja siis Free Skaten Free skatessa, eli millä moodilla minun pitää tuo hommata?

Sitten se miljoonan pisteen temppu. Riittääkö jos tekee siinäkin vain 1,000,000 pisteen combon?
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

free skatessa pitää aloittaa se 2 minuutin skeitti sessio ja sen aikana tehdä tuo 500 000 combo.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Demossa olen saanut yli 2 miljoonan kombon :) Lainaispa nyt kaveri tän niin pääsis pelailemaan kaikkialla eikä demon yhdessä paikassa.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

pelle sanoi:
free skatessa pitää aloittaa se 2 minuutin skeitti sessio ja sen aikana tehdä tuo 500 000 combo.

Kiitoksia, heti onnistui, tuli 30 pointsia yhteensä lisää heti ;)
 
Ylös Bottom