Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Project 8

Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Japle sanoi:
Minun paras taitaa olla 800 000 pisteen paikkeilla.


Mitenkäs saan tuon Combo achievementin? Siinä sanotaan, että täytyy saada 500,000 combo pointsia ja ole saanut monasti sellaista 700,000 mutta koskaan en achievementtiä saa?! Olen sen Free Skatessakin koittanut tehdä, mutten ole siinäkään saanut achievementtiä hyväksyttyä, eli pisteitä on tullut tarpeeksi, muttei tule achia. Ja siis Free Skaten Free skatessa, eli millä moodilla minun pitää tuo hommata?

Sitten se miljoonan pisteen temppu. Riittääkö jos tekee siinäkin vain 1,000,000 pisteen combon?

miten teette noita comboja? grind+manual hässäkkää? vai ramppi+revert+manual+ramppi juttui?
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Dragonfly sanoi:
miten teette noita comboja? grind+manual hässäkkää? vai ramppi+revert+manual+ramppi juttui?

Grindejä + flippejä + asteita + manuaaleja + flattrickejä. Noilla tulee yleensä itse tehtyä. + Kannattaa usuttaa paljon special-temppuja joukkoon. Hyvällä tuurilla tulee comboon mukaan gäppejä, jotka nostavat kivasti pisteitä myös.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Heittäkääs joku vinkki tuohon Crash Test Dummy missioon (Factoryssa)

Edit: Oho, menikin yllättävän helposti.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

Mitenkäs tuon All Pro Challenges achievementin kanssa? Statseissa lukee 9/9, mutta ei ole tullut achievementtiä.
 
Vastaus: Tony Hawk's Project 8

olge sanoi:
Mitenkäs tuon All Pro Challenges achievementin kanssa? Statseissa lukee 9/9, mutta ei ole tullut achievementtiä.

Pitää päästä neljänneksi sillä listalla, niin sitten se tulee.
 
Ylös Bottom