Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tony Hawk's Underground 2

Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Lloope sanoi:
Ehkä johtuu siitä, että thug1:ssä en tiennyt siitä double tap -kikasta (jota ei muuten thug2:ssa voi käyttää) mitään. Se kuulemma teki ykkösessä comboamisesta helpompaa.

Sen avulla periaatteessa comboa voi jatkaa loputtomasti, mutta kukaan itseäänkunnioittava comboilija ei käyttänyt dbl-tappeja THUGissa. Kuten se comboenkka minkä sinulle olen sanonut THUG 1:stä eli 120 miljoonaa niin siinäkään ei ole tupla täppejä käytetty. Omasta mielestä myös pitkien combojen tekeminen on hankalampaa tässä kakkosessa ,mutta voi johtua siitä kun en ole vielä kunnolla perehtynyt ja muutenkin näyttää siltä että tasapainotaito on hieman hiipunut, kun ei ole tullut niin hirveästi pelattua haukkoja vähään aikaan.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

saakos tässä laitettua hahmolle oman naamansa kuten ykkösessä?
se oli ainakin minun mielestäni mainio ominaisuus,tuli ihan näkönen.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

pelle sanoi:
saakos tässä laitettua hahmolle oman naamansa kuten ykkösessä?
se oli ainakin minun mielestäni mainio ominaisuus,tuli ihan näkönen.

Saa. Vaikka itse en tuota ole vielä hyödyntänytkään, mutta kyllä se siellä valikoissa näyttää olevan.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

On niin vaikea suositella peliä. Monet arvostelijat ovat pettyneet peliin, vaikka se on esim. omasta mielestäni parempi kuin THUG. Periaatteessa sitä vain kannattaa testata jonkin verran ennenkuin tekee ostopäätöksen.

Ja Lloope.. pidemmät combosi THUG2:ssa eivät todellakaan johdu THUGin tuplatapeista, vaan siitä että olet kehittynyt. Jos nyt yrittäisit THUGia, rikkoisit ennätyksesi ensimmäisellä yrityksellä ja vielä kevyesti.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

En tiedä onko vastaus jo tullut tähän kysymykseen, mutta kysyn kuitenkin, voiko hahmon statseja alentaa? Tärkein pointti koko pelisarjassa.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Sarine sanoi:
En tiedä onko vastaus jo tullut tähän kysymykseen, mutta kysyn kuitenkin, voiko hahmon statseja alentaa? Tärkein pointti koko pelisarjassa.

Juuri tuli tuosta puhetta netissä pelatessani ja joku väitti, että offline statseja pystyy alentamaan, mutta online-pelissä ei. Noh, kukapa nyt onlinessa statseja haluaisikaan ottaa pois :rolleyes:
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Cyrus1 sanoi:


Mä en kyllä tajuu ,että mikä muka estää realistisen meiningin täysillä statseilla. Sehän on täysin epärealistista kun ei voi edes rappusia kunnolla hypätä kun on nuo statsit alhaalla, ehkä itse vain alentaisin flip speediä niin flipit näyttäisi hienommilta.
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Onko tuossa tehty mitään muutoksia Flatland komboille? Kun ei oikein kiinnosta hankkia peliä, jos vanhat kikat toimivat ja pikkuveli pystyy vetämään 1,2 miljoonaan pisteen flattiksia ja pelaamaan pelin lävitse parissa päivässä. :confused:
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Toi kuulostaa kivalta! Onneksi saan sen huhtikuun alussa!
Mahtava peli varmasti!
 
Hyvä uutinen

Kivaa! Saan ensi maanantaina (21.3.2005) Tony hawk's underground kakkosen!
Kertokaa yks juttu. Mua kiinnostaa se että voiko kaksinpelissä maalata graffiteja?
Oon onnellinen!
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Kuulostaa itse asiassa aika hyvältä. On sitä useasti tullut ajateltua ja katseltua ,että kuinka hyvin GTA:n mestat sopivisivat haukkaan. Toivottovasti tulee vetävämpi peli kuin mitä THUG 2:sta onnistuttiin tekemään. Jopa niin legendaarinen oikea skeittimekka kuin Barcelona oli täysin ryssitty pelissä. Missä oli MACBA? missä, sitä sietää kysyä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Jahas, joskus pari kuukautta thug 2:n ilmestymisen jälkeen kiersi huhuja, että olisi tulossa thug: world destruction tour 2, mutta näköjään tämä osoittautui vain huhuksi (luojan kiitos). Neversoft lienee tullut järkiinsä ja toivottavasti laittanut peliin samantyylisen "ryysyistä rikkauksiin" -uramoodin kuin ykkösessä. Minua ei ainakaan haittaisi pätkääkään, vaikka koko uramoodi olisi suoraan matkittu ykkösen vastaavasta :).

Toivottavasti myös kentille on tehty jotain. Kakkosen kentät olivat nimittäin mielestäni (ja muiden mielipiteitä lukeneena kaikkien mielestä) yksiä tony hawk -sarjan huonoimpia. Vähän kyllä mietityttää, että miten yhteen kaupunkiin saa mahdutettua vaihtelua siihen malliin, miten aikaisemmissa haukoissa on ollut. Eihän kukaan nyt jaksa samoissa maisemissa loputtomasti pyöriä.

80-luku kuulostaa mahtavalta. Toivottavasti myös musiikit ovat ajan hengen mukaisia :).
 
Vastaus: Tony Hawk's Underground 2

Lloope sanoi:
80-luku kuulostaa mahtavalta. Toivottavasti myös musiikit ovat ajan hengen mukaisia :).
Old-school... Saas nähdä mitä skeittilegendoja kyseiseen peliin meinataan pistää kun tuolle luvulle sijoittuu. Tuo kuulostaakin jo varsin kutkuttavalta kun käy vähän laajemmin ajattelemaan. Ryysyistä rikkauksiin 80-luvulla voi ollakin jo aikamoista. Täytyy vielä muistaa ,että 80-luvulla tietääkseni skeittaus oli kumminkin vielä suht verttipainoitteista joten näkee mitä ympäristöt tuovat kuvaan. Tosin se taisi olla myös 80-luku jolloin rullalautailu siirtyi kadulle ,joten tarina voi liittyä hyvinkin siihen seikkaan. PSP:lle on kyllä tulossa THUG2: remix jossa on 4 uutta kenttää, että se vaikuttaisi jopa paremmalta kuin mitä ps2:n pelkkä THUG 2. Gamespotin arvio http://www.gamespot.com/psp/sports/tonyhawksproskater/review.html kyseisestä pelistä.
 
Ylös Bottom