Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top-5 levyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei kyl pysty taipuu viiteen, hyvää musiikkia on niiiin paljon..


Marvin Gaye: What's Going On

Led Zeppelin: I - III + "IV"

Underworld: Dubnobasswithmyheadman + Second Toughest In The Infants

Miles Davis: Kind Of Blue

The Dave Brubeck Quartet: Jazz Impressions Of Japan

Massive Attack: Blue Lines

Cut Chemist meets Shortcut: Live At The Futureprimitive Soundsession

The Detroit Experiment: DE

Beatles: Sergeant Pepper's Lonely Hearts Club Band


John Lee Hooker, Jimi Hendrix, Kraftwerk, Fingers Inc., Eero Koivistoinen, DJ Shadow, AFX, BB King, Afrika Bambaataa, Plastikman, Air, The Roots, Boards Of Canada, Godspeed You Black Emperor, The Doors, Björk, Radiohead, Leftfield, Public Enemy, FSOL, Prodigy (Experience + MFTJG)...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
juuh no on kyllä todella vaikea viis nimetä. Tota noin laitetaan nyt muutama.

Iron Maiden - Fear Of The Dark
Iron Maiden - Number Of The Beast
Queen - Show Must Go On
Queen - princes Of The Universe
Stratovarius - Black Diamond
Sonata Arctica - Silence

No hyviä biisejä on niin paljon, mutta tossa muutamia. Musiikki makuni on juuri noi kyseiset bändit ja monet muut. Esim Nightwish, Helloween, Judas Priest jne... :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Fintelligens ja muut suomirappari levyt.

Mitenköhän toi "ja muut" on yhdistettävissä Fintelligensien kanssa? Vähän sama, kun sanoisin Bon Jovi ja muut ROCK-levyt.

Mut näin se menee..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Mitenköhän toi "ja muut" on yhdistettävissä Fintelligensien kanssa? Vähän sama, kun sanoisin Bon Jovi ja muut ROCK-levyt.

Mut näin se menee..
Vieläku kertoisit mitä tekemistä ROCKilla ja Bon Jovilla on keskenään. :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Vieläku kertoisit mitä tekemistä ROCKilla ja Bon Jovilla on keskenään. :confused:

Har*:lta tais mennä pointti ohi, eli just yhtä paljon kuin Fintelligensillä ja kaikilla muilla "suomirappari levyillä".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Har*:lta tais mennä pointti ohi, eli just yhtä paljon kuin Fintelligensillä ja kaikilla muilla "suomirappari levyillä".
Ei ei. Fintelligens sentään on suomirappia. Bon Jovi ei ole Rockia. Tai siis minun mielestäni. Se oli vaan semmonen heitto. Genreistä puhuminen nyt on muutenkin turhanpäiväistä. Mutta hauskaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Ei ei. Fintelligens sentään on suomirappia. Bon Jovi ei ole Rockia. Tai siis minun mielestäni. Se oli vaan semmonen heitto. Genreistä puhuminen nyt on muutenkin turhanpäiväistä. Mutta hauskaa.

:rolleyes:

Itse luokittelen Bon Jovin purkkapopiksi, joka on siis sisällöltään yhtä kaukana vaikkapa Led Zeppelinistä kuin Fintelligens Siriuksesta tai Ceebroista, että näin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
:rolleyes:

Itse luokittelen Bon Jovin purkkapopiksi, joka on siis sisällöltään yhtä kaukana vaikkapa Led Zeppelinistä kuin Fintelligens Siriuksesta tai Ceebroista, että näin.
Jesh. Asia selvä. Ceebrolistics on muuten mainio. Niitä harvoja genrensä (mikäsenysitonkaan) bändejä, jota tämmöne väsynyt ja kangistunut kitaramusiikin ystävä jaksaa kuunnella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Jesh. Asia selvä. Ceebrolistics on muuten mainio. Niitä harvoja genrensä (mikäsenysitonkaan) bändejä, jota tämmöne väsynyt ja kangistunut kitaramusiikin ystävä jaksaa kuunnella.

Hienoa,

genreistä niinkään väliä, mutta jos joku yleistää koko meiningin Fintelligensin(!) perusteella, niin täässä päässä alkaa napsua :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Tää on kai joku vitsi? :)
Toihan on se Bon Jovin parin vuoden takainen ällötys. "It's my lifeeeeeee" Et oo tosissas? Oisit sanonu ees jonku 80-luvun Bon Jovin levyn niillä oli sentään kunnon hiukset silloin.

En muista Bon Jovin 80-luvun levyjen nimiä, joten pistin siihen vähän uudemman, myönnän kuitenkin että taso on laskenut noiden vuosien aikana aika kivasti.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan k_laakso
Hieman And Justice For Allia muistuttaa
St. Anger on sitten todella kaukana Justicesta btw...

Laitetaas taas jotain kivaa
Black Sabbath - Master Of Reality
Judas Priest - Painkiller
Dio - Holy Diver
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon
Rainbow - Rising
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan k_laakso
On se kaukana, mutta ei niin kaukana kuin esim. Load ReLoad :I

No vaikka lähempänä onkin, ei se sitä silti Justicea mitenkään muistuta. Paitsi että molemmat on miksattu vähintään erikoisesti :)

Enkä nyt kyllä muutenkaan tätä St. Angeria niin kovasti menisi hehkuttamaan. Kolmanneksi huonoin Metallican albumi ei silti ole mitenkään huono.
 
ääh en missään paremmuus järjestykses rupee mun 150-250 levyn kokoelmaani tai 2500+ mp3 kirjastoani laittamaan. voin vaa sanoa että musaa siel on laidasta laitaan enkä tajuu ihmisiä jotka haukkuu toista genreä, koska en tunne genre rajoja muutenkaan. hyvä musaa on hyvää ja huono huonoa se on simppeli maku asia. Mun musa maku on tosiaan laaja kaikkea kuuntelen kaikkea rammsteinistä jazziin. eli painampa win ämpin nappia, avaan levy soittimen, katon mikä md on kannossa ja tsekkaan uusimman xbox playlistin. olen musiikki miehiä.

listaanpa singlejä, en levyjä jaksa laittaa
mitäs täs on nyt parin päivän aikana tullu kuuneltua:
1. Bhangra Knights feat. husan - husan (sopii mainiosti moto gpn Live mittelöihin)

2.Richard Cheesen tuotantoa, suosittelen lämpimästi kaikille ennakkoluulotomille musa faneille

3.Metalicaa, kaikkea gamlaa och nu .

4.vähä beachboysii, myös erinomaista letkeempiin moto gp live kisoihin.

5.Jotain Ais Kubee ja Snoop Tokia yms. Bow Down, Santas goin straight to the ghetto,

noi oli nyt soimas vaikka olen noita ostanu (tai imuttanu :( *häpeä*) aikoja sitten... hyvä musa ei koskaan kuole, ja pelit senkuin paranee ku hyvä musa soi taustalla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Noniin hommasin itsellin tämän Metallican St.Angerin ja voi mahoton paikka kun onkin hyvä cd! Parasta Metallicaa mitä olen tähän asti kuullut. Onneksi autoon tulee kohta hyvät hifit niin pääsee oikeen kunnolla kuuntelemaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Onneksi autoon tulee kohta hyvät hifit niin pääsee oikeen kunnolla kuuntelemaan.
Pitäisköhän tääl olla joku amis alert -nappi. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Pitäisköhän tääl olla joku amis alert -nappi. :D

Kuuleppas, nyt ei ole ihan kyse siitä, että pistän takakontiin puulaatikon subbarin kanssa ja 6x9 hattuhyllylle.

Siksi käytin sanaa hyvät hifit, enkä "humppixet" :)
 
Mitä Metallican levyistä pidätte parhaana? Minusta tällä hetkellä parhaat ovat S&M ja Justice for all... Tuotta uutta kiekkoa en ole viela käsiini saanut. Kuulin että Metallica olisi tulossa ensi vuonna Suomeen euroopan kiertueella. Onko kellään tietoa asiasta?
 
Ylös Bottom