Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top-5 levyt

Mun mielestä Satrianin strange and beautiful music oli aivan mahtava! Mutta Steve Vain Passion and Warfare on kyllä vielä parempi;) Esim. For the love of god ja The audience is listening on hyviä esimerkkejä Vain taidoista.
 
1. Dimmu Borgir : Enthrone Darkness Triumphant
2. Children Of Bodom : Hatebreeder
3. Children Of Bodom : Tokyo Warhearts
4. Finntroll : Jaktens Tid
5. Impaled Nazarene : Suomi Finland Perkele
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Tää on kyllä helmi, kaikkien aikojen paras chillaus levy ;)

Oon täysin samaa mieltä, paras Grunge-levy kautta-aikojen, vaikka onhan niitä muitakin hyviä. Parhaat biisit tolta levyltä on mun mielestä Alive, Black ja Jeremy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flubber
Mun mielestä Satrianin strange and beautiful music oli aivan mahtava! Mutta Steve Vain Passion and Warfare on kyllä vielä parempi;) Esim. For the love of god ja The audience is listening on hyviä esimerkkejä Vain taidoista.

Satriania nyt en ole kovin paljoa kuullutkaan, sen verran mitä mies soittaa "G3 live in concert" -levyllä. Vain "Passion and Warfare" on kyllä erittäin tuttu levy, The Audience is listening on niitä nerokkaimpia biisejä mitä on kuultu ja muutenkin levyn kitarointi on hyvää. Tosin samaa ajatusta on kuultavissa Vain muillakin levyillä, kuten "Fire garden":lla ja "Ultra Zone":lla.

"Alive in an Ultra World" -livetupla taas on mainiota musiikkia, varsinkin jos tietää biisien syntytavan: biisit on kirjoitettu kiertueella sitä mukaa kun maita on käyty läpi. Uskomattoman hyvin Vai on onnistunut kaappaamaan joidenkin maiden "imagon" kyseisen maan biisiin. Erityisesti "Blood and Glory (Song of United Kingdom)" ja "Whispering a prayer (Song of Ireland)" kuulostavat niin kyseisiltä mailta että huhhuh.
 
.
"Alive in an Ultra World" -livetupla taas on mainiota musiikkia, varsinkin jos tietää biisien syntytavan: biisit on kirjoitettu kiertueella sitä mukaa kun maita on käyty läpi. Uskomattoman hyvin Vai on onnistunut kaappaamaan joidenkin maiden "imagon" kyseisen maan biisiin. Erityisesti "Blood and Glory (Song of United Kingdom)" ja "Whispering a prayer (Song of Ireland)" kuulostavat niin kyseisiltä mailta että huhhuh. [/B]

Totta turiset:)
 
Kaikkien aikojen Top 5 levyt onkin tosi paha. Viiden ryhmään tai ainakin todella lähelle pääsevät:

Burning Spear : Burning Spear (1973)
Burning Spear : Rocking Time (1974)

Ehkä parhaat reggae -levyt koskaan. Tässä vielä pari muuta levyä, joita olen tällä viikolla kuunnellut:

Hugh Mundell : Mundell (1982)
Sizzla : Black Woman & Child (1997)
Big Youth : Screaming Target (1972 ?)

Ja musiikkiahan kuunnellaan vinyyliltä! :eek:
 
Ei mitään järjestystä.

Yabby You - Jesus Dread 72 - 77 ja muu tuotanto
Hugh Mundell - Africa Must Be Free By 1983
Hugh Mundell - Blackman's Foundation
Augustus Pablon dub levyt ja muu tuotanto
Prince Alla, Jacob Miller, Scientist, King Tubby...

Näitä olen kuunnellut eniten viimeaikoina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hemppa
Ja musiikkiahan kuunnellaan vinyyliltä! :eek:
No niin,
[FLAMEBAIT]
Kai jokaisella on kotona oma Teknari ja miksausvehkeet..? Eihän niillä vinyyleillä ole muuten mitään virkaa.
[/FLAMEBAIT]
 
1. Apulanta-TUOTANTO :p
2. The Cranberries-Stars, The Best Of 1992-2002
3. Oasis-(what's the story) morning glory?
4. Weezer-Pinkerton
5. Placebo-Placebo
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hemppa
Kaikkien aikojen Top 5 levyt onkin tosi paha. Viiden ryhmään tai ainakin todella lähelle pääsevät:

Burning Spear : Burning Spear (1973)
Burning Spear : Rocking Time (1974)

Ehkä parhaat reggae -levyt koskaan. Tässä vielä pari muuta levyä, joita olen tällä viikolla kuunnellut:

Hugh Mundell : Mundell (1982)
Sizzla : Black Woman & Child (1997)
Big Youth : Screaming Target (1972 ?)

Ja musiikkiahan kuunnellaan vinyyliltä! :eek:
Ootsä tsekannu Sizzlan "praise ye jah":n ja Jetstarin reggae Maxin .On nimittäin yhtä laatukamaa kuin toi "Black woman and child"
 
Päivitetäänpä soittolistaa eli viimeviikko.

1. Gussie Clark: Black foundation DUB

2. Upsetters & Lee Perry: Super ape

3.VP Reggae Gold 2002

4. Mastercuts: Essential funk-jazz mastertapes vol.7

5. Superbreaks vol.1 (?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
...Flutlichtin "Icarus", Mauro Picotton "Like This Like That" (Megavoices Claxixx Mix), Dumonden "Never Look Back" (Just Talking) ja Blank & Jonesin "DJs, Fans & Freaks" (Cosmic Gate Remix). Myös Mike & Charlie "I Get Live" (Fatboy Slim Club Mix) ja Yakoozan "Stronger" on kunnon biisejä :)
Suosittelen vielä Dirty Vegasin uusinta sinkkua - ei tosin löydy halpishyllystä...
 
Hiukan offtopic, mutta menköön.

Millainen kansi tuossa System of a Downin ensimmäisessä levyssä on?

Niin ja onko Children of Bodomin uusin sinkku You´re Better off Dead (toivottavasti kirjoitin oikein) hyvä?
 
1. Nine Inch Nails- koko tuotanto
2. A Perfect Circle- Mer De Noms
3. Gorillaz- joku en tiedä nimeä
4. Filter- koko tuotanto
5. Marilyn Manson- Holy Wood tai Antichrist Superstar

Vähän hätäseen tehty lista, mutta kuitenkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Hiukan offtopic, mutta menköön.

Millainen kansi tuossa System of a Downin ensimmäisessä levyssä on?

Siinä on avonaisen käden kuva mustalla taustalla. Ei mitään tekstejä etukannessa. Loistava levy muuten... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Siinä on avonaisen käden kuva mustalla taustalla. Ei mitään tekstejä etukannessa. Loistava levy muuten... :D
Kuten myöskin Toxicity, josta pidän ehkä vielä enemmän kuin tuosta vanhemmasta.
 
Ylös Bottom