Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
1. Cypress Hill - Temples of boom
2. Rammstein - Mutter
3. Linkin Park - Hybrid Theory
4. Iron Maiden - Number of the beast
5. Manowar - Kings of metal
Byähähää, kaikki maailman loistavat bändit kuten Nirvanat, Black Sabbathit, Waspit ym. jää pois listoilta kun en oo sattumoisin kuunnellu heidän koko albumeitaan vaan yksittäisiä kipaleita. [/B]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flubber
Cypress hillin temples of boom ei vedä vertoja Black sundaylle!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
No niin,
[FLAMEBAIT]
Kai jokaisella on kotona oma Teknari ja miksausvehkeet..? Eihän niillä vinyyleillä ole muuten mitään virkaa.
[/FLAMEBAIT]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Ootsä tsekannu Sizzlan "praise ye jah":n ja Jetstarin reggae Maxin .On nimittäin yhtä laatukamaa kuin toi "Black woman and child"
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hemppa
Vinyylissä on tunnelmaa, mitä cd tai mikään digitaalinen media ei koskaan kykene saavuttamaan.
Toinen juttu on levyjen kannet. Vinyyleissä on kannet, joita kelpaa katsella niitä levyjä kuunnellessa. Cd:n kannesta sitten suurennuslasilla tihrustetaan, että mitähän tässä kuvassa mahtaa olla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
Itseasiassa mulla on cd-levyjä, joissa on myös tunkkainen soundi. Toiseksi, kuten jo aikaisemmassa musathreadissa sanoin sen ketjun vinyylihehkuttajille ...blaablaablaahölöblaa... , mutta siitä voisinkin kysyä etkö pidä levyistä, joissa ei ole hienoja kansia?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Anttu
Päivitetäänpä soittolistaa eli viimeviikko.
1. Gussie Clark: Black foundation DUB
2. Upsetters & Lee Perry: Super ape
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan taikajanne
nämä on soinu viime päivinä:
1.Trancemaster vol. 29
2.trance allstars worldwide
3.bass boom 2
4.trance 2001
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hemppa
Musiikkihan on tietysti pääasia formaatista riippumatta. Itsellänikin on cd:itä riittävästi, jotta olen voinut todeta sen helppouden ja kätevyyden. Autossa tai kannettavassa muun muassa on erittäin kätevää käyttää cd:tä.
Aiheena tämä on sellainen, että sitä voisi jatkaa vaikka kuinka kauan; voisin vetää esiin pointin vinyylin puolesta, johon tulisi vastapointti cd:stä jne. Se ei olisi kovinkaan mielenkiintoista.
jne.
Kyllä tota black foundation dubia oli Erosella vähän aikaa sitten (vinyylillä)Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hemppa
Mutta tässähän on pari TODELLA hyvää levyä. Harmi vain, että tuota Augustus Clarkin levyä ei ole itselläni hyllyssä. Taisi herra Clark muuten hääriä tuottajana sillä Big Youthin levyllä, jonka tuolla aikaisemmin mainitsin. (Big Youth - Screaming Target)
Trance Allstars on kuule hyvä kokoonpano ja Worldwide on hyvä levy, joskin trance-mittapuun mukaan aika vanha (1999). Niin että turha naureskella siellä PeptoLainatun viestin kirjoitti alkujaan taikajanne
nämä on soinu viime päivinä:
...
2.trance allstars worldwide
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Trance Allstars on kuule hyvä kokoonpano ja Worldwide on hyvä levy, joskin trance-mittapuun mukaan aika vanha (1999). Niin että turha naureskella siellä Pepto
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ShereKhan
... muuten tässä on toinen mielipidekysymys, sillä mun mielestä yleisesti mä olen kyllä pitänyt noista reggae-kansista, voi olla että sulla on sitten jotain peilinrikkojia siellä kokoelmissa, enkä mä ole perehtynyt tarpeeksi hyvin. Mä yleensä en pidä kansista, joissa on vain valokuva eikä mitään koneella tai käsin tehtyä taidetta.