Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Nettipeli on alkanut toimia ihan hyvin! Olen pelannut Sampraksella 2K pelimutoa ja ottanu 15 voittoa putkeen. En oo hävinny sillä vielä yhtään peliä. Jotenkin Sampras sopii mulle paremmin kun entinen suosikkini Agassi. Sipimarket on nimimerkki jos haluatte pelikaveria?

aijai. Häviö tuli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Silloin julkaisun aikoihin pelailin paljon ja menestyin nettipuolella ihan mukavasti. Ainoa ainakin haitta oli silloin, että lagasi kauhean monesti vähänja tennis on kyllä sellainen peli, jossa se lagi on paljon pahempa kuin monessa muussa pelissä.

Viikko julkaisun jälkeen meni sit save data paskaksi ja vain oman ukon offline ura moodi säilyi. Kaikki muut avatut peliasusteet jne. meni kankkulan kaivoon.

Pelasin yks päivä hitusen ja olihan tuo ihan mukavaa, mutta taidot ruosteessa (ne mitä ehti viikon aikana oppimaan). Mutta kyllä varmaan joku päivä taas voi alkaa pelailemaan tätäkin peliä, onhan kyseessä ihan kelpo peli.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Pitäiskö vielä saada jotain KFIN-turnausta kehitteillä näin wimbledonin jälkimainingeissa? Olis kiva päästä pelaamaan muiden suomalaisten kanssa kun tuntuu olevan vähän tuurikauppaa pääseekö netisä muuten pelaaman hyvällä yhteydellä vai ei.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Turnausta vaan pystyyn, ei itelläkään tuo nettipeliin päästänyt, mikähän siinäkin on :(
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Meitsi tulee mukaan kun vaan saan pelin kotosalle.

Tuli tilattua boostep.fi sivustolta 2kpl itelle ja velipojalle.
Saas nähä koska saavat pelit lähetettyä.

Innolla oottelen kun tullu pari kertaa jo demoa hakattua :D
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Ostin tänään pelin ja todella hyvältä vaikuttaa. Olen mukana turnauksessa.
Halukkaat voi lisätä psn: Nordqv1st

Nyt olen sitten siinä tilanteessa, että medium tasolla pelaaminen on tylsää kun voitan pelit liian helposti. Kun taas hard tasolla ura tilassa vastustaja vie 6-0 6-0.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Ostan pelin parin viikon päästä Lontoosta (mikä oletettavasti myös toimii suomen boksilla?), niin kysyisin pari asiaa: 1.Onkos täs suomenkieliset valikot yms.. (ei ole kyllä väliä paljon onko englanniks vai suomeks) 2. Kannattaako ura alottaa normaalil vai hardil?? Demoa kun pelailen niin ei ole hardilla ihan mahdotonta pelata, mutta melko vaikeaa kylläkin, mutta kun pelaan normaalil se on välillä turhankin helpon oloista... Ja vaikeustasoahan voi vaihtaa kesken uran?
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Ostan pelin parin viikon päästä Lontoosta (mikä oletettavasti myös toimii suomen boksilla?), niin kysyisin pari asiaa: 1.Onkos täs suomenkieliset valikot yms.. (ei ole kyllä väliä paljon onko englanniks vai suomeks) 2. Kannattaako ura alottaa normaalil vai hardil?? Demoa kun pelailen niin ei ole hardilla ihan mahdotonta pelata, mutta melko vaikeaa kylläkin, mutta kun pelaan normaalil se on välillä turhankin helpon oloista... Ja vaikeustasoahan voi vaihtaa kesken uran?

1. Valikot ovat englanniksi.
2. Itse aloitin uran vaikealla, mutta parin tappion jälkeen vaihdoin medium tasolle joka oli liian helppo minulle. Tasoa voi vaihtaa aina ennen jokaista peliä. Itse pelaan tällä hetkellä hard tasolla ja matsit ovat todella tasaisia.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Nyt alkaa taidot paranemaan, mutta yksi juttu mitä en käsitä, tai mikä raivostuttaa on syötönpalautus. En tiedä miten teillä muilla, mutta mulla toi ukko jäätyy välillä palautuksissa niin, ettei se a) liiku mihinkään ja b) ei yritä lyödä. Vaikka syötöt olisi 140 km/h! Mitä helvettiä siinä pitäis tehdä?!

Jumalauta että ottaa päähän. Muuten hyvä tennispeli, mutta tuo risoo urakalla.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Nyt alkaa taidot paranemaan, mutta yksi juttu mitä en käsitä, tai mikä raivostuttaa on syötönpalautus. En tiedä miten teillä muilla, mutta mulla toi ukko jäätyy välillä palautuksissa niin, ettei se a) liiku mihinkään ja b) ei yritä lyödä. Vaikka syötöt olisi 140 km/h! Mitä helvettiä siinä pitäis tehdä?!

Jumalauta että ottaa päähän. Muuten hyvä tennispeli, mutta tuo risoo urakalla.

Varmaankin hahmollasi on vielä huono reaktiokyky. Voit mennä aina kauemmas seisomaan mikä helpottaa kovissa syötöissä.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Varmaankin hahmollasi on vielä huono reaktiokyky. Voit mennä aina kauemmas seisomaan mikä helpottaa kovissa syötöissä.

Ei, vaan tätä esiintyy ihan kenellä tahansa pelaan. Oma hahmo on tällä hetkellä 19, joten yhtä vaille täysi.

Ottaa vaan todella päähän, kun se kaiketi 'lukitsee' paikkansa syötössä, mutta yrittäis sitten edes lyödä, tai tehdä autoswingi, tai ihan mitä vaan. Eikä mulla voi niin huonot refleksit olla, ettenkö kerkeä painamaan nappia, tai liikkua, jos pallo tulee 140 km/h. Mutta tuo vaan ottaa päähän kun on ratkaisut hetket menossa.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Pelaatteko ohjaimella vai move kapuloilla?
E: Noni, ny on peli ostettu, et mäki tulisin turnauksee jos joku sen tekee
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Mukana turnauksessa, mikäli joku sen tekee ?!? Jos ei ole tehnyt niin minä voin kyllä tehdä.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Tehkää nyt ihmeessä joku! Sipimarket on nikkini joten lisätkää kaverilistaan. Ja harjoitusmatsiin saapi haastaa kuhan sanoo vaikka tänne kellonajan ja paikan.Itselläni ei toimi ku 2k open nettipelit. Mites muilla? Voiko Federerille saada jotenkin jotkut muutkin vaatteet ku siniset?
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Mukana. Pelataanko omilla vai voiko pelata oikealla? Oman pelaajan taso taitaa olla vasta 12.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Eilen illalla ensi kosketukset koko peliin... Uskaltaiskohan sitä jo ottamaan turpiin nettipelissä? Toisaalta multa sitten sais porukka tasaisesti pisteitä ja ite saan oppia siitä kuinka sitä tennistä oikeasti pitäisi pelata :)
 
Ylös Bottom