Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vvvili
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Omilla ukoilla. Sehän on hyvä, vaikka mun ukko onkin vata 1 lvl :p käykää ilmoittautumas tuola sarjan foorumilla. Sielä on nyt 5 osallistujaa.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Tuli kokeiltua eilen ekan kerran nettipeliä, World Touria. Vastustajaksi joku ranskalainen jolla oli sitten sellaiset syötöt, että ei jäänyt kokemattomalle suomalaiselle paljoa jakoa. Omalla syöttövuorolla saatiin sitten jo peliä aikaiseksi, mutta turpiinhan siinä tuli sitten ihan kunnolla. Vähän oli tylsä pelailla kun vastustaja selkeästi oli panostanut siihen, että syötöillä tapetaan peli. No mutta joo... Sellaistahan miesten tennis voi nykypäivänä olla oikeastikin.

Mutta sitten kysymys... Sen jälkeen kun on saavuttanut omalla pelaajallaan tason 20 niin voiko kertyneitä xp:tä käyttää vielä johonkin? Vai onko niillä enää siinä vaiheessa mitään virkaa?
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Mutta sitten kysymys... Sen jälkeen kun on saavuttanut omalla pelaajallaan tason 20 niin voiko kertyneitä xp:tä käyttää vielä johonkin? Vai onko niillä enää siinä vaiheessa mitään virkaa?

Mielestäni tolla xp:llä ei erityisemmin mitään enää tee, kun pelaaja saavuttaa tason 20. Ei ainakaan tule mieleen mitään, ainoastaan joitakin attribuutteja voi muutella valmentajia vaihtamalla.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Tuo turnaus on ilmeisesti käynnissä, eli enää ei pääse mukaan, vai jo loppunut? Tuota linkkiä ku klikkasin niin herjasi vain notta "No Ketju specified". :-D
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Tuo turnaus on ilmeisesti käynnissä, eli enää ei pääse mukaan, vai jo loppunut? Tuota linkkiä ku klikkasin niin herjasi vain notta "No Ketju specified". :-D

Turnaus päättyi muutama viikko sitten. Mutta eiköhän uutta ole jossain vaiheessa tulossa. :)
 
Jos uutta turneeta ollaan järkkäämässä niin mukaan tullaan täältäkin. Pelin hankin perjantaina ja levelille 11 pelasin eka päivänä. Career-mode vaikuttaa varsin toimivalta ja mielenkiintoiselta. Se varsinkin on hyvä, ettei nyt pysty XP:aa käyttämään pelkästään yhteen taitoon.

Netissä kaksi peliä takana joista toisen hävisin omalla ukolla Nadalille toisen voitin Djokovicia vastaan.

Hyvältä vaikuttaa kaikin puolin näin parin päivän kokemuksella.
 
Onko tässä pelissä mahdollista ottaa "omaa ukkoa mukaan" vaikka muistitikulle, kun kaverille lähtee pelaamaan?

Sent from my Desire HD using Tapatalk
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Tulipa eilen ensimmäistä kertaa testattua peliä Movella, ja kyllä oli pettymys. En ensiksi lukenut manuaalia kunnolla, joten en tajunnut, että lyöntien suuntaamisessa käytetään Navi - kontrollerin tattia. Ihmettelin vaan miksi lyöntien suunta on mitä sattuu! :eek: Todellakin, miten tämä Move - ohjaus on onnistuttu sössimään näinkin perinpohjaisesti, tämä peli suorastaan HUUTAA kunnon Move -tukea!!! Esim. Sport Champions - pelin pingiksessä Move - ohjaus on todella luonteva ja tarkka, kierteet lähtee niinkuin reaalimaailmassa, samoin lyöntien suunta määritetään Moven liikeradalla, ei millään fukin Navilla! 2K Sports, ei näin! :mad: Myöskin nettiarvosteluissa on Move - toteutusta kritisoitu.

Harmi että Move - ohjaus on mitä on, tätä täytyy pelata sitten padilla. Ajoituksen kanssa on edelleen ongelmia, lyönnit jäävät pääsääntöisesti lyhyiksi ja ovat myöhässä. Lähes kaikki jyrkät krossiyritykset menevät leveiksi. Peli on silti todela koukuttava, vaikka onnistumiset ovat harvassa, niin ne tuntuvat sen paremmilta. Aina haluaa peleta uuden matsin, ku edellisestä jäi jotain hampaankoloon. Minusta tuntuu että tätä peliä tulen pelaamaan, ja PALJON!!! :D Eilenkin meni 2:30 asti, piti oikein pakottaa itsensä nukkumaan että jaksais tänään töihin, ja nyt eiliset sessiot tuntuu lievänä väsymyksenä. :(
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Pystyykö tätä pelata nelinpelinä netissä kaverin kanssa muutenkin kuin samalta koneelta?
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Olisin vaan tiedustellut kun ostin tämän pelin pari viikkoa sitten että miten se pallo tähdätään?

Meinaan olen siinä harjoitus osiossa ja siinä se Baseline Offense Lessons ja tehtävä 3. "hit the targets with an advanced serve.

Kun mä en osu millään niihin kohtiin. Ja onko se x,o vai neliö? jolla lyödään?
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Olisin vaan tiedustellut kun ostin tämän pelin pari viikkoa sitten että miten se pallo tähdätään?

Meinaan olen siinä harjoitus osiossa ja siinä se Baseline Offense Lessons ja tehtävä 3. "hit the targets with an advanced serve.

Kun mä en osu millään niihin kohtiin. Ja onko se x,o vai neliö? jolla lyödään?

Tossa lukee, että advanced serve eli syötöstä on kyse. Advanced eli kehittyneempi syöttö tehtään oikealla tatilla. Eli ensin oikea tatti alas ja sitten ylös oikeaan aikaan niin lähtee kova syöttö ja vasemmalla tatilla siinä kun se heittää sen pallon niin ohjaat sen syötön siihen kohtaan kun haluat.

edit. Itse käytän aina syöttöön tattia ja saat syöttöön kierrettä kun laitat sen tatin alhaalta vasemmalle yläviistoon ja oikealle yläviistoon tulee myös erilainen syöttö miksi sitä nyt nimittäisikään...

Täytyy tähän samalla todeta, että aika vähille jäänyt pelin pelaaminen, mutta nyt taas tuli pelailtua monena päivänä, kun alko tekeen mieli pelata tennistä, kun noit Australian avoimia tossa kattonu. Hyvä pelihän on kyseessö kuitenkin.
 
edit. Itse käytän aina syöttöön tattia ja saat syöttöön kierrettä kun laitat sen tatin alhaalta vasemmalle yläviistoon ja oikealle yläviistoon tulee myös erilainen syöttö miksi sitä nyt nimittäisikään...

Vasemmalle yläviistoon tulee slicen tapainen syöttö joka kiertää vasemmalle. Oikealle yläviistoon taas top spin tyylinen syöttö. Elikkästä yläkierre.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Okei. Kiitti vinkeistä. Ekat kaksi maalia jo onnistuttu. Tosin neki silleen tuurilla, koska jos taidolla niin sitten onnistuisi noi 3 ja 4, mutta ne tuottaa nyt päänvaivaa. Täytynee turvautua youtubeen. Koska ymmärtääkseni jos esim haluaa oikeaan reunimmaiseen maaliin osua, niin sillonha pitää tosiaan laittaa oikealla tatilla eka alas ja sitten oikealla ja vasemmalla tatilla tähtäys oikeaan alaviistoon, mutta se pallo menee silti liiaksi oikealle. Vaikka olen itse niin kaukana kun mahdollista
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Okei. Kiitti vinkeistä. Ekat kaksi maalia jo onnistuttu. Tosin neki silleen tuurilla, koska jos taidolla niin sitten onnistuisi noi 3 ja 4, mutta ne tuottaa nyt päänvaivaa. Täytynee turvautua youtubeen. Koska ymmärtääkseni jos esim haluaa oikeaan reunimmaiseen maaliin osua, niin sillonha pitää tosiaan laittaa oikealla tatilla eka alas ja sitten oikealla ja vasemmalla tatilla tähtäys oikeaan alaviistoon, mutta se pallo menee silti liiaksi oikealle. Vaikka olen itse niin kaukana kun mahdollista

Eli siis kun sun pitää osua sinne oikealle niin ekana oikeaa tatti alas ja sitten samalla vasenta tattia sinne oikealla (ja huom! vain vähän aikaa, jos pidät koko ajan vasenta tattia sinne haluamaasi suuntaan, menee syöttö yli rajojen. Eli tavallaan lähdet keskeltä syöttöruutua ohjaamaan sitä palloa.) ja sitten se syötön aluksi alas laitettu oikea tatti suoraan ylös. Eli vasemmalla ohjataan ainoastaan sitä mihin kohtaan pallo menee.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Vähän venyi itsellä tämän pelin hankinta, mutta eilen postipate pudotti Top Spinin vihdoin postiluukusta. Tuli aloitettua heti oma ura ja vaikeimmalla vaikeustasolla. Ensimmäinen turnaus ja sen ensimmäinen peli menikin hienosti. Turpaan 6-0, 6-0. :D (pelaan siis oikean mittaisilla otteluilla.) Noh, seuraava turnaus meni jo huomattavasti paremmin. Vain 6-0, 6-2 turpaan avauskierroksella. Sitten vielä yksi kehnonlainen peli, jossa tappio 6-1, 6-2, jonka jälkeen onnistuin jo voittamaan ensimmäinen eränikin. Tällä kertaa takkiin tuli vain 6-2, 3-6, 6-4. :D Peli kesti sen vajaan tunnin ja kyllä syö miestä kun senkin menee häviämään.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Olen siirtynyt pelissä yksinpelin uramuodosta kaiken voitettuani nettiin ja löysin hienon sivuston jossa turnauksia pelataan oikeiden turnausten kanssa samanaikaisesti, rankingit ja kaaviot sun muut löytyy. Englanninkielinen sivusto. www.intertopspintour.net. Muuta en ole tämän löydön jälkeen pelannutkaan! Seuraavakin peli jatkuu tällä sivustolla, todella loistava yhteisö.
 
Vastaus: Top Spin 4 [PS3]

Tulihan hankittua tämä peli kun kova tennis fani olen. Löytyykö täältä enää peli seuraa?
Xbox puolella GS 2 tuli pelattua aika paljonkin.
 
Ylös Bottom