Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NCO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
NCO, et haluaisi ottaa tänään matsia, kun muistelin että olisit ollutjoku 400 rankingeissä niinkuin minäkin olin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
NCO, et haluaisi ottaa tänään matsia, kun muistelin että olisit ollutjoku 400 rankingeissä niinkuin minäkin olin?

Voisi sitä ehkä ottaakin, mutta en ole ihan varma pystynkö tänään. Rankingini oli jossakin ~200, mutta nyt ERITTÄIN huonojen peliesityksien jälkeen jotain ~500. Nelinpeli rankki on 180-210.
 
Nyt olen säätänyt pelaajaeditorilla oman hahmon lisäksi Nalbandianin, Arazin, Niemisen, Ferreron ja Martin Verkerkin. Nyt olen huomannut, että latausajat ovat selvästi kasvaneet + Niemisen ja Verkerkin statsit vaihtelevat. Ainoastaan nuo kaksi pelaajaa ovat sekoilleet. Mitä ihmettä! Joillain muilla ilmennyt samantapaisia ongelmia? Perhana, kun pitäisi tehdä kymmenisen kappaletta pelaajia lisää...
 
Minullakin on nuo mun oman pelaajan statsit välillä sekoilleet. Latausajoissa en ole huomannut mitään muutoksia.
 
Latausajat ovat pitkiä, kuten aiemminkin. Välillä yllättävän nopeasti, välillä jökkii vähän kauemmin.

Statsit ovat sekoilleet Niemisen ja Verkerkin kohdalla toistaiseksi. Jos jotain yhtäläisyyksiä pitää etsiä, niin molemmilla oli 2 tähteä syötössä ja muut yhden tähden luokkaa ennen kuin poistuin Career-moodista. Siinäpä se. Nyt on turha kasvattaa statseja, koska ne ei kuitenkaan pysy oikeina.
 
Omituinen ongelma peli kartassa tähtäin lähtee menemään automaattisesti oikealle. Mutta itse pelissä ei ole mitään ohjaus ongelmia joten en usko että se johtuu ohjaimesta. Voisiko se olla bugí?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
Omituinen ongelma peli kartassa tähtäin lähtee menemään automaattisesti oikealle. Mutta itse pelissä ei ole mitään ohjaus ongelmia joten en usko että se johtuu ohjaimesta. Voisiko se olla bugí?
Mulla teki samaa, mutta heitti vasemmalle. Repäsin toisen ohjaimen irti niin lopetti..ja muutenkin tuli vähän hakattuu ohjainta (syy miksi se sitä tekee on varmaankin siinä, että olen hakannut ohjainta ja tatti on asennoitunut vähän vasemmalle) ni mukavasti parani. :)
 
Miten Top Spinissä voi riitauttaa tuomarin tekemän ratkaisun?
En ole siinä vielä onnistunut. Mailan paiskaaminen kentän pintaan sen sijaan luonnistuu jo hyvin. Eikä tuota kikkaa löytynyt manuaalistakaan.
Ei muuten, mutta tällä sivulla väitettiin semmoista:
http://www.xbox.com/fi-fi/topspin/
 
Finlandia sanoi:
Miten Top Spinissä voi riitauttaa tuomarin tekemän ratkaisun?

Paiskaamalla mailan maahan? ;)

Voit myös harjoitella valmentajan opastuksella...

Hieman liioiteltuja nuo tekstit Xbox.fi:ssä.
 
TopSpin

Onko kenelläkään tietoa että onko topspiniin tulossa minkäänlaista päivitystä liven kautta tai mitään lisä tennis kenttiä?
 
Vastaus: TopSpin

Suuresti epäilen, että enää ilmestyisi mitään päivityksiä, koska Microsoft on suunnilleen lopettanut kaikki urheilupelitoimintonsa. Ei enää NHL:ää, ei enää NBA:ta, ei enää Ampedia, ei enää Linksiä. Miksi Top Spiniä laajennettaisiin?
 
Ylös Bottom