Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Top Spin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NCO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Millainen on tuo "zoom" kuvakulma? Samanlainen, kuin Virtua Tenniksissä?
Entäpä vaikeustaso esim. "World tour":ssa?

nimim. Virtua Tennikset läpi-pelannut
 
Re: Top Spinissä koneen kova taso

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hauki
Aiheeseen liittyen, perkele, onko kukaan muuten onnistunut vielä voittamaan grand slam -turneeta? Finaaliin pääsee vielä suht. "helposti", mutta se viimeinen äijä tuntuu olevan aivan ylitsepääsemätön (oli sitten kuka tahansa). Ilmeisesti kone pistää kovimman vaikeustason päälle...

Top Spinin kone taitaa olla todella hankala vastus hard-tasolla...

Mun mielestä tuo yksinpeli on liian helppo, mutta onneksi haastetta löytyy sitten netistä.

Ja valzulle: Zoom-kamerakulma on käsittääkseni sama kuin VT:ssä eli kamera on vähän siellä pelaajan takana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Eikö kukaan muka enää pelaa tätä? :(

Kyllä mä pelaan sitä yhä enemmissä määrin! Nyt mun yksipeli ranking on ~500 ja nelinpeli ranking 399. Yksinpelissä mulla on voittoputki jo 20 ottelun ja nelinpelissä 14 ottelun mittainen. Kyllä mä jossain vaiheessa sua vastaan tuun pelaamaan, kunhan vain joulukiireiltä ehdin. Ainakin saan helppoja ranking-pisteitä. :D
 
Onkos kellään muulla ollut ongelmia pelin kanssa? Eli xbox ei tunnista, demot takkuavat, peli kaatuilee latauksissa? Löysin käytettynä, mut pitää kai palauttaa jos nuo pelistä johtuvat :/
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MikkoT
Onkos kellään muulla ollut ongelmia pelin kanssa? Eli xbox ei tunnista, demot takkuavat, peli kaatuilee latauksissa? Löysin käytettynä, mut pitää kai palauttaa jos nuo pelistä johtuvat :/

Ei ole ollut mitään ongelmia pelin kanssa.
 
Täälläpäin on näkyvissä nousujohteista uran kehitystä. Olen nyt vihdoinkin 1000 parhaan joukossa, 987. Haasteita otetaan vastaan.

Viimeisin voittoni 1300-rankatusta yksieräisessä ottelussa 3-0.

EDIT: Statsit nollattu, Happy New Year.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Oli tänään CarefreeGravyn kanssa n. 5-7 matsia, joista muutama ensimmäinen oli todella tiukka. Ensimmäinen päättyi 3-0 4-3, sitten 3-4 3-1 3-1, (tässä välissä ehkä yksi matsi), sitten 3-0 3-0, 3-0 3-0 ja kai vielä yksi 3-0 3-0. Löysin aseen hänen pahaan syöttöpeliinsä. Mukaava oli ja tunnelma oli katossa.

Myös ArthurisFIN:inki kanssa pelasin yhden matsin. Ihan hyvin pelaa, vaikka vasta n. viikon omistanut. Ottelu taisi päättyä 3-1 3-0.

Ja mikä onnellisinta, olen 712! Jos kaikki pisteet olisi laskettu yhteen olisin varmaan saavuttunut tavoita numero 2:sen eli 500:n parhaan joukossa olemisen.

En pelaa joka päivä, mutta joka päivä tulen pelaamaan, jos inviteä tulee.
 
European Top Spin Tour - Ei XSN

Jos peliseuraa etsitte, tai mahdollisesti vain turnauksia, niin käykää tutustumassa tähän sivuun:

http://www.geocities.com/etstour/

Kyseessä on European Top Spin Tour. ETSP ikäänkuin simuloi ATP Touria, joten oikeiden turnausten aikaan pelataan Top Spinillä vastaava turnaus. Pisteitä jaetaan, rankingit paranevat, ja mikä parasta, pelaajat tuntuvat olevan aktiivisia, eikä pelejä voiteta kuten XSN:ssä kolikkoa heittämällä.

Turnausten toteuttamiseen ei siis käytetä XSN palvelua.
 
Nyt löytyy täältäkin kyseinen peli. Seuraavat päivät kertovat jääkö se asumaan vai lähteekö kiertoon
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Nyt löytyy täältäkin kyseinen peli. Seuraavat päivät kertovat jääkö se asumaan vai lähteekö kiertoon
Kuules poeka. Tuo asia on päätetty jo korkeampien tahojen osalta. Peli jää sinulle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Kuules poeka. Tuo asia on päätetty jo korkeampien tahojen osalta. Peli jää sinulle.

Mutta eihän tässä ees saa tappaa ketään :( Minä haluta tappaa!1 Nojoo, kyllähän tämä ihan kelvolliselta tuntuu
:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Mutta eihän tässä ees saa tappaa ketään :( Minä haluta tappaa!1 Nojoo, kyllähän tämä ihan kelvolliselta tuntuu
:)
Et ole ilmeisesti oppinut vielä "tappolyöntejä"? Jahka teet ensimmäisen "murhaavan yläkierteen", pääset varmasti teurastuksen makuun kanssakilpailijoitasi vastaan. ;)
 
Onko täällä kellään tullut sellaista bugia, että kun pallo on tippunut maahan niin mitään ei tapahdu. Voit vain juoksea ympäri kenttää ja (livessä) puhua vastustajan kanssa. Itellä tuo bugi tullut kerran livessä ja kerran offlinessa. Sitten vielä kysymys: Miksi peli peli tilttaa aina kun yritän pelata nelinpeliä livessä, niin että minulla on oma tekemä ukko ja kaverilla joku valmis. Peli siis tilttaa siihen kohtaan jossa tulee se loading juttu ..Voin puhua vastustajan kannssa, mutta peli ei etene minnekkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kersantti
Onko täällä kellään tullut sellaista bugia, että kun pallo on tippunut maahan niin mitään ei tapahdu. Voit vain juoksea ympäri kenttää ja (livessä) puhua vastustajan kanssa. Itellä tuo bugi tullut kerran livessä ja kerran offlinessa. Sitten vielä kysymys: Miksi peli peli tilttaa aina kun yritän pelata nelinpeliä livessä, niin että minulla on oma tekemä ukko ja kaverilla joku valmis. Peli siis tilttaa siihen kohtaan jossa tulee se loading juttu ..Voin puhua vastustajan kannssa, mutta peli ei etene minnekkään.
Oho. En ole kuullukaan moisesta bugista, eikä ole vastuun tullut. En kyllä tiedä miksei sinulle nelinpeli toimi, koska minulla se on moitteettomasti toiminut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kersantti
Onko täällä kellään tullut sellaista bugia, että kun pallo on tippunut maahan niin mitään ei tapahdu. Voit vain juoksea ympäri kenttää ja (livessä) puhua vastustajan kanssa. Itellä tuo bugi tullut kerran livessä ja kerran offlinessa.

Mulla on kerran Livessä nelinpelissä käynyt tuolla tavalla.
 
Pari kysymystä, kun peli on vielä postissa. Pakko kysyy...

Hahmoeditor, onko sellaista? Jos on, niin saako pelaajia tehdä niin paljon kuin sielu sietää? WWE Raw 2:ssa paukutin nelisenkymmentä uutta hahmoa.

Rosteria kun katoin, niin vaikuttaa loistavalta, vaikka ns. "kuumimmat tähdet" puuttuukin. Pelaajat ovat kaikki hyvin erilaisia ja pari jes- huudahtusta tuli Robredosta, Blackista (oliko se nyt Black, muistikatkos!) ja muista.

Chang mukana, herramunjee! Vieläkö se pelaa?:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zippo
Pari kysymystä, kun peli on vielä postissa. Pakko kysyy...

Hahmoeditor, onko sellaista? Jos on, niin saako pelaajia tehdä niin paljon kuin sielu sietää? WWE Raw 2:ssa paukutin nelisenkymmentä uutta hahmoa.

Rosteria kun katoin, niin vaikuttaa loistavalta, vaikka ns. "kuumimmat tähdet" puuttuukin. Pelaajat ovat kaikki hyvin erilaisia ja pari jes- huudahtusta tuli Robredosta, Blackista (oliko se nyt Black, muistikatkos!) ja muista.

Chang mukana, herramunjee! Vieläkö se pelaa?:confused:

Kyllä siinä on loistava hahmoeditor, mutta en tiedä kuinka monta tyyppiä siinä voi tehdä (ainakin kaksi). Black = James Blake?
 
Aivan! James Blake! Muisti harottaa, vaikka ahkera tennisfani olen. 8 + 8 oikeaa pelaajaa, hiukan pettymys. Mutta ei saa odottaa liikoja, kenttiä sentään on kiitettävän paljon.

Voiko kausimoodissa muuttaa ottelun vaikeutta + pisteytystä? Heti Hard- vaikeusasteella, mukava ottaa haasteita ja kunnolla turpaan, huomatkaan minun eka matsi; 6-0, 6-1, 6-1! Ja se ei kauan kestänyt, vaikka taistelin viimeiseen asti. Taisin aliarvioida Changin...

Täytyy hoitaa perjantai ensin pois päiväjärjestyksestä, niin voi keskittyä olennaiseen.
 
Ylös Bottom