Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Toy Home

Vastaus: Toy Home

Monta kertaa parempi. Ketuttaa vaan ku siinä on pakollinen liikkeentunnistusohjaus...
 
Vastaus: Toy Home

Juu, mun kohta neljävuotias tytär tykkää tosi paljon ko. pelistä ja osaa muuten hyvin pelata, paremmin ku äitinsä :D
 
Vastaus: Toy Home

Tuli tuo perusmode pelattua läpi ja nöyryytettyä jotain randomtyyppiä onlines.
Mukava pelihän tuo. Fysiikat on aina kivoja. Jäin vain kaipaamaan tattiohjausta mut onpahan haastetta ku joutuu käsillä veivaa ohjainta.
 
Vastaus: Toy Home

mulla ainaskin jenkki storesta ladattu versio toimii ps2 ohjaimella ristiohjaimella pelatessa
mutta onhan se hauskaa yrittää pitää miniä pystyssä kahdella pyörällä ohjainta kallistelemalla.
sovitin on tälläinen ja on toiminut tähän mennessä kaikissa kokeilluissa ps1-3 peleissä tärinöitä myöten
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Toy Home

WWE sanoi:
mulla ainaskin jenkki storesta ladattu versio toimii ps2 ohjaimella ristiohjaimella pelatessa
mutta onhan se hauskaa yrittää pitää miniä kahdella pyörällä ohjainta kallistelemalla.
sovitin on tälläinen ja on toiminut tähän mennessä kaikissa kokeilluissa ps1-3 peleissä tärinöitä myöten
Tuon näköinen adapteri oli myynnissä clas ohlsonissa, hintaa en nyt muista tai rupea tarkistamaan, olisiko ollut maksimissaan 20 e? Jos joku ostaa tuollaisen clas ohlsonista, kertokaa että toimiko se, vai onko se saa ohlson-sekundaa.
 
Vastaus: Toy Home

Jiikax sanoi:
Tuon näköinen adapteri oli myynnissä clas ohlsonissa, hintaa en nyt muista tai rupea tarkistamaan, olisiko ollut maksimissaan 20 e? Jos joku ostaa tuollaisen clas ohlsonista, kertokaa että toimiko se, vai onko se saa ohlson-sekundaa.
toi mun sovitin on toiminut ainaskin ihan hyvin, ainoa ongelma liittyi vista ajureihin joissa ei aluksi ollut tärinä tukea mutta nyt se toimii täydellisesti niin win 98, win xp ja win vista koneissa+ps3:lla
tossa vastaava malli polarpandalta USB Adapteri Mayflash (2xPS-ohjaimelle) hintaa vain 19.95.
en toki voi luvata että tämä toimii täysin ps3:lla kun mulla on Super Dual Box ja toi on pro mallia, eli pientä eroa on mutta olettaisin että myös ps3 tuki löytyy.
 
Vastaus: Toy Home

WWE sanoi:
toi mun sovitin on toiminut ainaskin ihan hyvin, ainoa ongelma liittyi vista ajureihin joissa ei aluksi ollut tärinä tukea mutta nyt se toimii täydellisesti niin win 98, win xp ja win vista koneissa+ps3:lla
tossa vastaava malli polarpandalta USB Adapteri Mayflash (2xPS-ohjaimelle) hintaa vain 19.95.
en toki voi luvata että tämä toimii täysin ps3:lla kun mulla on Super Dual Box ja toi on pro mallia, eli pientä eroa on mutta olettaisin että myös ps3 tuki löytyy.
Tuossa Clas Ohlsonin mallissa lukee AtomicPC ja hintaa on 11,90 e. Tuotekoodi on 38-2649. Enpä ostaisi suota.
 
Vastaus: Toy Home

pidin pelin meiningistä ja ostoon lähtee kunhan ne kortit tänne eurooppaan saapuu. Lastenpeli höpö höpö :p veikeää värikästä ja tuollaisia pelejä harvemmin nykypäivänä näkee.
ohjaus on itselle aika sama onko se liikeentunnistuksella vaiko padilla.
 
Ylös Bottom