Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Transformers

Vastaus: Transformers

Sniper sanoi:
Ai, no miltä tuon sitten pitäisi näyttää?

[size=-2]hysss. älä häiritse kollektiivista älyä, jos he eivät pidä sinua uhkana, saatat välttyä assimiloinnilta...[/size]
 
Vastaus: Transformers

Sniper sanoi:
Ai, no miltä tuon sitten pitäisi näyttää?
No Michael Bayn tuntien varmaan juurikin tuolta. Olihan siinä aikaisemmassa trailerissa jopa helikoptereita lentämässä auringonlaskuun.

Senpä takia lainaus "Why does Michael Bay get to keep on making movies?".
 
Vastaus: Transformers

Markus Laitinen sanoi:
No Michael Bayn tuntien varmaan juurikin tuolta. Olihan siinä aikaisemmassa trailerissa jopa helikoptereita lentämässä auringonlaskuun.

Senpä takia lainaus "Why does Michael Bay get to keep on making movies?".

Hei, Transformerseja ei oikein mulla tavalla voi kuvata. Kyseessä on kuitenkin talon kokoiset robotit. Kankaalla pitääkin näkyä räjähdyksiä, tuhoa ja mäiskettä. Tuollaiset pikkuseikat kuin orastavat rakkaustarinat nyt voi sivuuttaa olankohautuksella, pääasia että tässä ei ole pikkukakaroita kuten alkuperäisessä piirretyssä (ja näköjään nykyisessäkin).

Ei pidä myöskään unohtaa Steven Spielbergiä takapiruna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Transformers

Elokuva joka pitää katsoa.
Näyttää juuri sellaiseslta aivot narikkaan meiningiltä, että hiukset pois.
Erikoistehosteista ei ilmeisesti olla säästelty. Mäiskettä ja pauketta siis luvassa isolla rahalla.
Robotit näytti vähän hassuilta, Transformereiksi ne tunnisti, tai oikeastaan ainoa, jonka tunnistin oli vissiin Optimus Prime (rekkaheppu). Sitten ilmeisesti uusi Dodge Challenger oli varsin kaunis auto.
Tietääkö kukaan puhuuko Transuformerit elokuvassa?
 
Vastaus: Transformers

Sniper sanoi:
Hei, Transfomerseja ei oikein mulla tavalla voi kuvata. Kyseessä on kuitenkin talon kokoiset robotit. Kankaalla pitääkin näkyä räjähdyksiä, tuhoa ja mäiskettä.
No, täytyy myöntää, että en muutenkaan kuulu leffan kohdeyleisöön. Pienenä jäi Transformersit jotenkin täysin väliin, joten nostalgiamielessäkään formerit ei elokuvana herätä. Ja Michael Bay ohjaajan pallilla vielä vähemmän.

Mutta ehkäpä tämä on Baylle juuri sopiva projekti, kun ei tarvitse välittää oikeasta näyttelijänohjauksesta ollenkaan, vaan voi keskittyä vaan isoihin CGI-roboihin ja räjähdyksiin.
 
Vastaus: Transformers

ApeMaster sanoi:
Tietääkö kukaan puhuuko Transformerit elokuvassa?

Optimus Primella ainakin äänenä on alkuperäisen piirretyn Peter Cullen. Michael Bayn mukaan Megatronin ääni Frank Welker on ikääntynyt liikaa (äänen puolesta) mutta se ääni kelpasi kuitenkin leffan peliversion tekijöille: http://www.youtube.com/watch?v=-4tNz_3dGBA
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Transformers

Näin äsken ensimmäisen mainoksen elokuvasta. Kyllähän sen joutuu käydä leffassa katsomassa koska omaan lapsuuteeni transformerssit vahvasti kuuluivat. Meno näytti vallan mainiolta joskin liikaa äksöniä on luvassa. Hitto kun siihen älyttömään mättöön puutuu ja pahasti.

Siitä huolimatta leffaan on mentävä :)
 
Vastaus: Transformers

Kävin tänään katsomassa elokuvan ja en voi muuta sanoa kuin että Kiitoksia Michael Bay, kiitoksia.

Itse olin kultaisella 80-luvulla pikkupenska Transformereiden perään. Isoveli antoi vuonna -87 synttärilahjaksi Optimus Primen, jolla oma poikani leikkii tällä hektkellä, joten voidaan sanoa, että minä kuuluin kohdereyhmään.

Itse elokuva on todella hyvällä maualla tehty. Siinä on huumoria, toimintaa, mahtipontisuutta, fiilistelyä ja silkkaa tykistystä. Suvantovaiheita on sopivasti ja ne rytmittävät kivasti koko 2h 20min:sen. Kertaakaan ei tullut kelloa vilkuiltua.

Itselläni oli ainakin niskakarvat pystyssä, kun Peter Cullen avasi suunsa Optimuksena.. Legendaarista.

Ainoa mistä nurisen, on bottien liika kuvaaminen lähietäisyydeltä liikkuvalla kuvalla. Olisivat voineet olla rohkeampia kuvaamaan etäämmältä ja jalustalta. Liikaa myös nopeita leikkauksia. Näin varmistetaan DVD ja BR myynti, kun silmä ei ehdi mukaan ekalla kerralla.

Mutta silti: Michael ja Steven, kiitos ja kumarrus.
 
Vastaus: Transformers

Keskiviikkona kävin tsekkaamassa. Omassa genressään tää oli mun makuun about keskitason kohinaa, liikaa epäselviä kahnauksia ja liian vähän kekseliäitä koreografioita tai muunlaista brassailua. Michael Bayn "tyyli" ei vaan ole edelleenkään mun juttu. Parit läpät osu sieltä loputtoman suon keskeltä omaanki hermoon. Diggailen genrestä, joten kyllähän tämänkin jaksoi loppuun asti istua.
 
Vastaus: Transformers

Itse kävin eilen katsomassa. En koskaan ole kyseisiin leluihin tutustunut muuten kun tietty nähnyt ja tietää mistä kyse.

Mutta täytyy sanoa että tälläiselle Scifi tyypille oli pitkästä aikaa hyvä leffa. Menoa ja huumoria riitti kaikin puolin ja hienosti oli leffa tehty. Suosittelen kyllä lämpimästi, eli kannattaa käydä katsastamassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Transformers

Oli kyl yllättävän hyvä. Odotin jotain marvelin paskaa, mutta yllätys oli suuri
 
Vastaus: Transformers

Tranformerseilla näyttää menevän suhteellisen hyvin: rikkoivat Spiderman 2:sen ensi-iltaviikonlopun lipputulo-ennätyksen ja tili näyttää tällä hetkellä olevan suhteellisen mukava $224M (USA)... (lähde)
 
Vastaus: Transformers

No siis... Mitä tällaseen perus Hollywood-kauraan tulee niin Transformers elokuvana oli erittäinkin miellyttävä. Elokuvateatteri oli täynnä (tapahtuis siis pari viikkoa sitten) ja audience mukana. Turhat lällärikohdat kevennettiin ihan hyvälläkin huumorilla ja silmäruokaa piisasi meille teknofiilistelijöille. Varsinkin ensimmäinen kohtaus oli lähinnä orgastinen! :D:D

Anyway, rahansa arvoinen elokuva, rehellisesti!
 
Vastaus: Transformers

Ainut asia mikä jäi kaivelemaan oli Shockwaven ja Soundwaven puute, tosin jatko-osassa selvästi nämäkin puutteet tullaan korjaamaan täydellisyyttä hipovalla tykityksellä(Toivossa on hyvä elää!).

Elokuva oli .. Mieletön.
Juuri sitä mitä odotin ja kohteryhmäähän olin. Nam nam. Jatko-osa kelpaa. Ihan vaan vaikkei siinä olisi mitään muuta kuin isoja robotteja kävelemässä eteen ja taakse.
 
Vastaus: Transformers

Jep oli kyl ihan mainio leffa ja pidin noista roboteista paljon, sekä naispääosa näyttelijän silmät olivat lumoavan kauniit.:cool:
 
Ylös Bottom