Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Travian - Selainpohjainen MMOG

Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

suuri ja mahtava legioonalaisjoukkoni koostuu tällä hetkellä neljästä legioonalaisesta.
mutta tarvettakaan ei tunnu olevan, jotenkin KFIN on pitänyt vierailijat kurissa. :)

noilla neljällä urhealla hepulla sitten ryöstellään naapureita. :D
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Vinnie sanoi:
suuri ja mahtava legioonalaisjoukkoni koostuu tällä hetkellä neljästä legioonalaisesta.
mutta tarvettakaan ei tunnu olevan, jotenkin KFIN on pitänyt vierailijat kurissa. :)

noilla neljällä urhealla hepulla sitten ryöstellään naapureita. :D


Lähetin taas resursseja ;)

Itse suunnitellu aika mänöveeriä nyt kyllä. Voi olla että toteutan aamulla sen. Aika riskialtis mutta minkäs luonteelleen mahtaa :D
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jooseppi sanoi:
Lähetin taas resursseja ;)

Itse suunnitellu aika mänöveeriä nyt kyllä. Voi olla että toteutan aamulla sen. Aika riskialtis mutta minkäs luonteelleen mahtaa :D


Eli aamulla hyökkäsin unun kylään. Perkelettä vastaan joo. Tappioita tuli 3 mosuria ja huomasin että ei ollut yhden yhtä joukkoa siellä. Sain ryöstettyä:

Saalis 63 99 187 131

Siirsin omat jätkät turvaan vastahyökkäykseltä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jooseppi sanoi:
Saalis 63 99 187 131

Siirsin omat jätkät turvaan vastahyökkäykseltä.
:D PEUKKUA :D ....laita vielä viestiä perään että meidän jengillä on nyt naurussa pitelemistä!
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Zos kia cultus sanoi:
Onnistuu KFin liitolta liitto minun GLA liiton kanssa? (hienosti kysytty)

laitoin liittoutumispyynnön tulemaan, liittolaisia ei koskaan ole liikaa.
varsinkaan jos perkele sattuu tykästymään meihin :D

Pako sanoi:
:D PEUKKUA :D ....laita vielä viestiä perään että meidän jengillä on nyt naurussa pitelemistä!

:D kunnon provo, katsotaampas onko Jooseppi yllytyshullu :D
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

:D Tuossa aamulla katselin hyökkäyksiä ja naureskelin että nyt se Jooseppi tempun teki.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jooseppi sanoi:
Eli aamulla hyökkäsin unun kylään. Perkelettä vastaan joo. Tappioita tuli 3 mosuria ja huomasin että ei ollut yhden yhtä joukkoa siellä. Sain ryöstettyä:

Saalis 63 99 187 131

Siirsin omat jätkät turvaan vastahyökkäykseltä.

Kaverilla ne +200 miestä ryöstöretkillä, eli hyvä tuuri kävi. Mun kimpussa se kävi meinaan 140 nuijamiehellä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Jooseppi sanoi:
Eli aamulla hyökkäsin unun kylään. Perkelettä vastaan joo. Tappioita tuli 3 mosuria ja huomasin että ei ollut yhden yhtä joukkoa siellä. Sain ryöstettyä:

Saalis 63 99 187 131

Siirsin omat jätkät turvaan vastahyökkäykseltä.

Hyvä veto :D

Meillä (CAU) ollut kanssa pientä skismaa Perkele2 liittouman LoMagnificul:in kanssa. Ryöväsi meidän yhtä kaveria, jolloin laitettiin muutama tiedustelija kylään. Sille tielle jäivät ja LoMagnificul laittoi viestiä, että toinen scouttaus vielä niin koko Perkele-kolmikon parhaat hyökkääjät tulee kimppuun. Laitettiin vastineeksi että antaa tulla vaan. Jos koitatte niin valloitetaan sun mestas + muuta mukavaa vittuilua in english. Tän jälkeen muuttuikin LoMagnificulin strategia niin, että uhos katapulttien olevan valmiita 3 viikon päästä ja sitten lupas tuhota kylämme nimeltä Ullanlinna. Heh, katsotaan kuin käy. Joka tapauksessa Perkeleestä saattaa vielä koitua harmia. Viimeistään silloin pitääkin meidän liittoutumien alkaa pitää tosissaan yhtä.

Jos siis tarvitsette missä vaiheessa tahansa apua Perkelettä, tai ketä tahansa vastaan, niin ei muuta kuin IGM-viestiä mulle.

Mitä Frankeimmin,

-Vollust
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pako sanoi:
:D PEUKKUA :D ....laita vielä viestiä perään että meidän jengillä on nyt naurussa pitelemistä!


Noo, emmä kehannut. Olin jo kirjoittamassa jotain lievästi weemäistä pilluilua mutta siirrän sen tulevaisuuteen ihan oman turvallisuuden kannalta :D Pikkasen pitää kumminkin härnätä sitä. Olen nyt 2 kertaa ryöstänyt sen kylän. Voi olla että se jättää tulevaisuudessa joukkoja kyläänsä meikän varalle. Sittenhän ne olisi sen hyökkäysjoukoista pois. Saas nähä mitä tuleman pitää. :eek:

Kyllä mä tuota pitkään mietinkin ja aamulla ajattelin että mitäs minä olen oikein tekemässä :D Piti sitten kumminkin onneansa kokeilla.


Muokkaus: Laitoin sittenkin. Teksti on
Terveisiä KFINILTÄ
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

onkos mahdollista liittyä KFINiin? ode_rome, ja koordinaati on (-3|-53), oonko liian kaukana? :confused:
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Itse pelaan tätä. Henupukki suositteli ja aloin pelaamaan. Liikun Jani nimellä, Villagela on kylän nimi ja olen liitossa nimeltä YNF.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Lukekaa liittouman Foorumi pelissä ja myös kommentoikaa sinne. Ei tänne siitä asiasta.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Pelimies__ ilmoittautuu maailmankartalle kylällä Myrkky :D
Onkos tässä muita mahdollisuuksia hankkia noita kultarahoja joita aluks on ku ostaa kännykäl?
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Verkkopankin kautta muistaakseni.

Pyytäisin että jättäisitte myös meidän liiton (YNF) Ally liitoksi. Emme ole kovin voimakkaiita mutta meikäläinen voi ainakin luvata että mun suunnalta tulee kyllä apuja kun niitä tarvitaan.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Ei taida Kfin ottaa enää heikompia liittolaisia, raja oli muistaakseni 20 jotain (siis liiton sijoitus kokonaisrangkingissa) Näin luki muistaakseni heidan liittonsa "info taulussa"

Edit: sori joo niin pyysit että saisitte olla Kfin liittolaisena.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Henupukki sanoi:
Verkkopankin kautta muistaakseni.

Pyytäisin että jättäisitte myös meidän liiton (YNF) Ally liitoksi. Emme ole kovin voimakkaiita mutta meikäläinen voi ainakin luvata että mun suunnalta tulee kyllä apuja kun niitä tarvitaan.


Ottakaa suoraan vaikka Vinniehen yhteyttä.
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

Henupukki sanoi:
Verkkopankin kautta muistaakseni.

Pyytäisin että jättäisitte myös meidän liiton (YNF) Ally liitoksi. Emme ole kovin voimakkaiita mutta meikäläinen voi ainakin luvata että mun suunnalta tulee kyllä apuja kun niitä tarvitaan.
No meinasin kylläkin sitä että voiko itse pelissä niitä tienata :D Mutta ilmeisesti ei? Saa nähdä jos tuohon kolikkopussukkaan kerran kuukaudessa raaskisi kännykkälaskua kuluttaa :)
 
Vastaus: Travian - Selainpohjainen MMOG

dodii oma kylä löytyy X 72 Y-21 ja roomalaisilla pelaan kylän nimi DeSago
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom